Play-offs promotie/degradatie

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Play-offs promotie/degradatie

Bericht door Nijmegen0413 »

Kom op jongens. Ploegen als NAC, Helmond, MVV, Volendam, Almere, Emmen en Eindhoven zijn ploegen die alles behalve consequent zijn en in de meeste gevallen alles behalve in vorm. Van die ploegen zou ik alleen niet graag tegen NAC spelen en verder is Cambuur fantastisch in vorm. Al met al dus zaak om niet 17e te worden want dan ontloop je Cambuur en NAC. Dan heb ik er alle vertrouwen in.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Play-offs promotie/degradatie

Bericht door vak Oost »

Nijmegen0413 schreef:Kom op jongens. Ploegen als NAC, Helmond, MVV, Volendam, Almere, Emmen en Eindhoven zijn ploegen die alles behalve consequent zijn en in de meeste gevallen alles behalve in vorm.
Van die ploegen zou ik alleen niet graag tegen NAC spelen en verder is Cambuur fantastisch in vorm. Al met al dus zaak om niet 17e te worden want dan ontloop je Cambuur en NAC. Dan heb ik er alle vertrouwen in.
NEC speelt al weken cq maanden als een natte drol ... clubs uit de juup ruiken hun kansen ... dit NEC is aangeschoten wild
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Play-offs promotie/degradatie

Bericht door jetipo »

vak Oost schreef:
Nijmegen0413 schreef:Kom op jongens. Ploegen als NAC, Helmond, MVV, Volendam, Almere, Emmen en Eindhoven zijn ploegen die alles behalve consequent zijn en in de meeste gevallen alles behalve in vorm.
Van die ploegen zou ik alleen niet graag tegen NAC spelen en verder is Cambuur fantastisch in vorm. Al met al dus zaak om niet 17e te worden want dan ontloop je Cambuur en NAC. Dan heb ik er alle vertrouwen in.
NEC speelt al weken cq maanden als een natte drol ... clubs uit de juup ruiken hun kansen ... dit NEC is aangeschoten wild
Dit NEC wel, maar het NEC zonder Hyballa?
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Play-offs promotie/degradatie

Bericht door Tiel »

jetipo schreef:
vak Oost schreef:
Nijmegen0413 schreef:Kom op jongens. Ploegen als NAC, Helmond, MVV, Volendam, Almere, Emmen en Eindhoven zijn ploegen die alles behalve consequent zijn en in de meeste gevallen alles behalve in vorm.
Van die ploegen zou ik alleen niet graag tegen NAC spelen en verder is Cambuur fantastisch in vorm. Al met al dus zaak om niet 17e te worden want dan ontloop je Cambuur en NAC. Dan heb ik er alle vertrouwen in.
NEC speelt al weken cq maanden als een natte drol ... clubs uit de juup ruiken hun kansen ... dit NEC is aangeschoten wild
Dit NEC wel, maar het NEC zonder Hyballa?
Volgens een aantal hier gaat dat NEC pas beter spelen als Bart niet meer achter zijn bureau zit....... Ik snap het ook niet.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15802
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Play-offs promotie/degradatie

Bericht door pjottr »

lulkoek, Bart is met beide handen gebonden in het finaciele wrak dat NEC heet.
Waarom is Bart algmeen directeur ? Omdat er geen rooie cent meer was om ook een td te hebhen.
Probeer dan maar eens iedereen tevreden te houden.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Play-offs promotie/degradatie

Bericht door mschr »

Nou nee. NEC vindt dat 1 persoon minder weet dan 2 of meer personen en dat daarom een technisch-directeur die helemaal in zijn eentje het aan- en verkoopbeleid bepaalt niet meer van deze tijd is. Daarom is men niet happig om weer terug te gaan naar een directie met een technisch-directeur.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Play-offs promotie/degradatie

Bericht door LT »

mschr schreef:Nou nee. NEC vindt dat 1 persoon minder weet dan 2 of meer personen en dat daarom een technisch-directeur die helemaal in zijn eentje het aan- en verkoopbeleid bepaalt niet meer van deze tijd is. Daarom is men niet happig om weer terug te gaan naar een directie met een technisch-directeur.
En omdat Bart weigert de portemonnee te delen met een voetballer, omdat die onverstandig zijn met geld.

jbnmgn

Re: Play-offs promotie/degradatie

Bericht door jbnmgn »

Mark Ariaans schreef:
jbnmgn schreef: De consequenties voor mijn eigen rekening? Nou wordt ik toch echt bang hoor! :zzz:
Ik vertel je gewoon vriendelijk wat de regels zijn van dit forum en dat zijn ze al bijna zo lang als je hier zit. Als jij consequent er voor blijft kiezen om die te breken dan is angst inderdaad wel gerechtvaardigd, ja. Doe met deze informatie wat je wil, ik wil het ook best minder vriendelijk beginnen te zeggen hoor.
booeh nou wordt ik nog banger! het is gewoon een feit dat er figuren hier zijn die er genoegen in scheppen anderen te kwetsen met (ik zal het proberen netjes te zeggen) domme opmerkingen. En dat komt mij de strot uit.
Ik schrijf wat ik voel en denk, en als anderen het daar niet mee eens zijn, so what. Maar niet steeds op de man persoonlijke opmerkingen maken. Dus zou je eens die mensen moeten waarschuwen maar waarschijnlijk zijn dat maatjes/vriendjes en dan doe je dat niet.

Gebruikersavatar
Jeroenmgn
Berichten: 1386
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:23
Locatie: Nijmegen(NBO)
Contacteer:

Re: Play-offs promotie/degradatie

Bericht door Jeroenmgn »

Lees hoop in vorm theorieën. Maar Sparta was ook niet echt in vorm toen ze tegen ons moesten met de play offs.... dus ach blijft vorm van de dag bij de eerste wedstrijd.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Play-offs promotie/degradatie

Bericht door Curva »

Jeroenmgn schreef:Lees hoop in vorm theorieën. Maar Sparta was ook niet echt in vorm toen ze tegen ons moesten met de play offs.... dus ach blijft vorm van de dag bij de eerste wedstrijd.
Ik had toen meer hoop dan nu. Ze zijn na de winterstop structureel kansloos met de hoop gevestigd op toevalstreffers van god mag weten wie. Destijds had ik om de een of andere reden nog het idee dat er kwaliteit rondliep wat er niet uit kwam en wellicht tegen de mindere goden in de nacompetitie er wel uit zou komen.
Nu zie je dat gebrek aan kwaliteit in alle linies die ook niet door maximale inzet verborgen gehouden kan worden.

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5207
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Play-offs promotie/degradatie

Bericht door eniesee12 »

We hadden iig higdon met zijn goals., grot, mayi en larsson hebben alle samen niet eens zoveel goals gemaakt als higdon dat seizoen.

jbnmgn

Re: Play-offs promotie/degradatie

Bericht door jbnmgn »

Curva schreef:
Jeroenmgn schreef:Lees hoop in vorm theorieën. Maar Sparta was ook niet echt in vorm toen ze tegen ons moesten met de play offs.... dus ach blijft vorm van de dag bij de eerste wedstrijd.
Ik had toen meer hoop dan nu. Ze zijn na de winterstop structureel kansloos met de hoop gevestigd op toevalstreffers van god mag weten wie. Destijds had ik om de een of andere reden nog het idee dat er kwaliteit rondliep wat er niet uit kwam en wellicht tegen de mindere goden in de nacompetitie er wel uit zou komen.
Nu zie je dat gebrek aan kwaliteit in alle linies die ook niet door maximale inzet verborgen gehouden kan worden.
Het is altijd achteraf lullen, maar ze hadden het geld van Larsson beter kunnen besteden aan een scorende spits en niet afgaan op de achternaam van die knul.
Dat papa Larsson in ruim 530 wedstrijden maar liefst meer dan 300 doelpunten maakte is geen garantie dat zijn zoontje dat ook kan, jammer genoeg.
Maar misschien is er nog hoop voor de toekomst met die jongen?

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Play-offs promotie/degradatie

Bericht door Voorwaarts »

Jeroenmgn schreef:Lees hoop in vorm theorieën. Maar Sparta was ook niet echt in vorm toen ze tegen ons moesten met de play offs.... dus ach blijft vorm van de dag bij de eerste wedstrijd.
De wedstrijden hadden drie keer afgelast moeten worden ivm het onbespeelbare veld. Voetballen was onmogelijk. Alleen lange halen naar voren en het nec van toen moest het idd meer van voetbal hebben dan opportunisme.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4543
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Play-offs promotie/degradatie

Bericht door gladiator »

Voorwaarts schreef:
Jeroenmgn schreef:Lees hoop in vorm theorieën. Maar Sparta was ook niet echt in vorm toen ze tegen ons moesten met de play offs.... dus ach blijft vorm van de dag bij de eerste wedstrijd.
De wedstrijden hadden drie keer afgelast moeten worden ivm het onbespeelbare veld. Voetballen was onmogelijk. Alleen lange halen naar voren en het nec van toen moest het idd meer van voetbal hebben dan opportunisme.
Sparta was destijds de nr 14 uit de jupiler league......straks wachten de nr 8 en nr 2
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Play-offs promotie/degradatie

Bericht door Tiel »

gladiator schreef:
Voorwaarts schreef:
Jeroenmgn schreef:Lees hoop in vorm theorieën. Maar Sparta was ook niet echt in vorm toen ze tegen ons moesten met de play offs.... dus ach blijft vorm van de dag bij de eerste wedstrijd.
De wedstrijden hadden drie keer afgelast moeten worden ivm het onbespeelbare veld. Voetballen was onmogelijk. Alleen lange halen naar voren en het nec van toen moest het idd meer van voetbal hebben dan opportunisme.
Sparta was destijds de nr 14 uit de jupiler league......straks wachten de nr 8 en nr 2
Hoe kom je daarbij?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Play-offs promotie/degradatie

Bericht door zuurpruim »

We hebben een voordeel nu.De spelersgroep is door alles en iedereen,inclusief Hyballa afgeschreven.Pothuizen doet dat nu heel slim,die geeft ze nu het idee dat ze echt wel kunnen ballen.De groep zal op eerherstel jagen en dat is de reden dat ik nu denk dat we er via nc wel in zullen blijven.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Play-offs promotie/degradatie

Bericht door vak Oost »

zuurpruim schreef:We hebben een voordeel nu.De spelersgroep is door alles en iedereen,inclusief Hyballa afgeschreven.Pothuizen doet dat nu heel slim, die geeft ze nu het idee dat ze echt wel kunnen ballen.
De groep zal op eerherstel jagen en dat is de reden dat ik nu denk dat we er via nc wel in zullen blijven.
Dat is het enigste houvast maar ik vrees meer voor de mentale weerbaarheid van de groep ... hoe hangen de oortjes na wederom een tegendoelpunt of erger een nederlaag ...
Alles komt goed !!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Play-offs promotie/degradatie

Bericht door zuurpruim »

vak Oost schreef:
zuurpruim schreef:We hebben een voordeel nu.De spelersgroep is door alles en iedereen,inclusief Hyballa afgeschreven.Pothuizen doet dat nu heel slim, die geeft ze nu het idee dat ze echt wel kunnen ballen.
De groep zal op eerherstel jagen en dat is de reden dat ik nu denk dat we er via nc wel in zullen blijven.
Dat is het enigste houvast maar ik vrees meer voor de mentale weerbaarheid van de groep ... hoe hangen de oortjes na wederom een tegendoelpunt of erger een nederlaag ...
dat is inderdaad waar,dat zullen we moeten afwachten.er wordt nu tijdens de trainingen niet voor niets heel veel getraind op afwerken.De spitsen moeten het vertrouwen terugkrijgen. Hyballa had natuurlijk wel een punt over de spitsen maar had dat nooit naar buiten mogen brengen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Play-offs promotie/degradatie

Bericht door zuurpruim »

NECvooralles schreef:
zuurpruim schreef:We hebben een voordeel nu.De spelersgroep is door alles en iedereen,inclusief Hyballa afgeschreven.Pothuizen doet dat nu heel slim,die geeft ze nu het idee dat ze echt wel kunnen ballen.De groep zal op eerherstel jagen en dat is de reden dat ik nu denk dat we er via nc wel in zullen blijven.

Je roept idd al tijden dat Hyballa weg moest en nu hij weg is denk je opeens dat alles goed komt. Is gewoon een omtkenning hoe fundamenteel het probleem is, en in de selectie zit.
Wat een onzin weer.Ik roep al vanaf de voorbereiding dat we een hele matige selectie hebben Dat ontkent helemaal niemand.Maar als je bij een zwakke selectie ook nog een trainer neerzet die er in slaagt het laatste beetje zelfvertrouwen weg te nemen ben je gedoemd te degraderen.Ik denk dat De Groot en Pothuizen dat veel beter aanvoelen. Maar het geeft geen enkele garantie voor handhaving al heb ik er wel meer vertrouwen in.Ik zou dit seizoen helemaal niemand meer aanstellen van buitenaf, kent de selectie helemaal niet dus laat het nu maar staan.

jbnmgn

Re: Play-offs promotie/degradatie

Bericht door jbnmgn »

zuurpruim schreef:
NECvooralles schreef:
zuurpruim schreef:We hebben een voordeel nu.De spelersgroep is door alles en iedereen,inclusief Hyballa afgeschreven.Pothuizen doet dat nu heel slim,die geeft ze nu het idee dat ze echt wel kunnen ballen.De groep zal op eerherstel jagen en dat is de reden dat ik nu denk dat we er via nc wel in zullen blijven.

Je roept idd al tijden dat Hyballa weg moest en nu hij weg is denk je opeens dat alles goed komt. Is gewoon een omtkenning hoe fundamenteel het probleem is, en in de selectie zit.
Wat een onzin weer.Ik roep al vanaf de voorbereiding dat we een hele matige selectie hebben Dat ontkent helemaal niemand.Maar als je bij een zwakke selectie ook nog een trainer neerzet die er in slaagt het laatste beetje zelfvertrouwen weg te nemen ben je gedoemd te degraderen.Ik denk dat De Groot en Pothuizen dat veel beter aanvoelen. Maar het geeft geen enkele garantie voor handhaving al heb ik er wel meer vertrouwen in.Ik zou dit seizoen helemaal niemand meer aanstellen van buitenaf, kent de selectie helemaal niet dus laat het nu maar staan.
Om je uit de droom te helpen, zelfs Potje draait het niet meer om, daarvoor zijn we 6 wedstrijden te laat.
ALS Hyballa al ontslagen had moeten worden dan een paar wedstrijden na de winterstop toen het niet meer liep vanwege te veel wisselingen in de selectie.
Niet 2 wedstrijden voor het einde met 2 sterkere tegenstanders nog te gaan. En de nacompetitie....je mag hopen op een goed resultaat tegen AZ zodat we misschien in de wat makkelijkere poule komen en niet tegen Cambuur en NAC

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Play-offs promotie/degradatie

Bericht door Pol »

gladiator schreef:
Voorwaarts schreef:
Jeroenmgn schreef:Lees hoop in vorm theorieën. Maar Sparta was ook niet echt in vorm toen ze tegen ons moesten met de play offs.... dus ach blijft vorm van de dag bij de eerste wedstrijd.
De wedstrijden hadden drie keer afgelast moeten worden ivm het onbespeelbare veld. Voetballen was onmogelijk. Alleen lange halen naar voren en het nec van toen moest het idd meer van voetbal hebben dan opportunisme.
Sparta was destijds de nr 14 uit de jupiler league......straks wachten de nr 8 en nr 2
Sparta werd 16e

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Play-offs promotie/degradatie

Bericht door Tiel »

Pol schreef:
gladiator schreef:
Voorwaarts schreef:
Jeroenmgn schreef:Lees hoop in vorm theorieën. Maar Sparta was ook niet echt in vorm toen ze tegen ons moesten met de play offs.... dus ach blijft vorm van de dag bij de eerste wedstrijd.
De wedstrijden hadden drie keer afgelast moeten worden ivm het onbespeelbare veld. Voetballen was onmogelijk. Alleen lange halen naar voren en het nec van toen moest het idd meer van voetbal hebben dan opportunisme.
Sparta was destijds de nr 14 uit de jupiler league......straks wachten de nr 8 en nr 2
Sparta werd 16e
2e moeten we tegen Jong Ajax?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Play-offs promotie/degradatie

Bericht door Pol »

Tiel schreef:
Pol schreef:
gladiator schreef:
Voorwaarts schreef:
Jeroenmgn schreef:Lees hoop in vorm theorieën. Maar Sparta was ook niet echt in vorm toen ze tegen ons moesten met de play offs.... dus ach blijft vorm van de dag bij de eerste wedstrijd.
De wedstrijden hadden drie keer afgelast moeten worden ivm het onbespeelbare veld. Voetballen was onmogelijk. Alleen lange halen naar voren en het nec van toen moest het idd meer van voetbal hebben dan opportunisme.
Sparta was destijds de nr 14 uit de jupiler league......straks wachten de nr 8 en nr 2
Sparta werd 16e
2e moeten we tegen Jong Ajax?
Cambuur kan nog tweede worden. Spelen laatste wedstrijd tegen Jong Ajax.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Play-offs promotie/degradatie

Bericht door Tiel »

Pol schreef:
Tiel schreef:
Pol schreef:
gladiator schreef:
Voorwaarts schreef:
Jeroenmgn schreef:Lees hoop in vorm theorieën. Maar Sparta was ook niet echt in vorm toen ze tegen ons moesten met de play offs.... dus ach blijft vorm van de dag bij de eerste wedstrijd.
De wedstrijden hadden drie keer afgelast moeten worden ivm het onbespeelbare veld. Voetballen was onmogelijk. Alleen lange halen naar voren en het nec van toen moest het idd meer van voetbal hebben dan opportunisme.
Sparta was destijds de nr 14 uit de jupiler league......straks wachten de nr 8 en nr 2
Sparta werd 16e
2e moeten we tegen Jong Ajax?
Cambuur kan nog tweede worden. Spelen laatste wedstrijd tegen Jong Ajax.
Wij worden 15e of 16e. Dus nog kans op alles en iedereen behalve Cambuur.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20479
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Play-offs promotie/degradatie

Bericht door Mark Ariaans »

jbnmgn schreef: booeh nou wordt ik nog banger! het is gewoon een feit dat er figuren hier zijn die er genoegen in scheppen anderen te kwetsen met (ik zal het proberen netjes te zeggen) domme opmerkingen. En dat komt mij de strot uit.
Ik schrijf wat ik voel en denk, en als anderen het daar niet mee eens zijn, so what. Maar niet steeds op de man persoonlijke opmerkingen maken. Dus zou je eens die mensen moeten waarschuwen maar waarschijnlijk zijn dat maatjes/vriendjes en dan doe je dat niet.

Ik spreek je rechtstreeks aan op het herhaaldelijk openen van topics waarvoor al alternatieven bestaan en dat dit in strijd is met de geldende forumregels. Jij begint nu opeens over opmerkingen richting jouw persoon. Dit zijn twee totaal verschillende zaken. Ik heb hier geen 'vriendjes', als ik vanuit dat motief zou modereren dan zouden hier al veel meer mensen geband zijn. Ik heb ook totaal geen interesse om met jouw het modereerbeleid van deze site te bediscussieren, maar er is wel een grens aan ons geduld. Hou de discussie inhoudelijk, en dat geldt ook voor anderen, en stop met het openen van dubbele topics. dat laatste was waar deze specifieke discussie over ging. Mijn opnieuw vriendelijke advies aan jouw persoon: lees eens een keer rustig een post door en probeer het inhoudelijk te begrijpen voordat je een antwoord lanceert dat het merendeel van de tijd de plank volledig misslaat.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Tiko, zoete aardbei en 19 gasten