Bart van Ingen

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Goffert
Berichten: 4373
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Goffert »

Is 'ie al weg?

Vannuilekumphuile
Berichten: 893
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Vannuilekumphuile »

Geef de club paar dagen de tijd. Natuurlijk allang duidelijk dat deze man de club niet meer kan leiden, maar dat weet die zelf ook. Vervelende is wel dat als je bestuurlijk schoon schip moet maken dat je je weer te laat meldt op de transfermarkt. Ik hoop dat er ECHT een plan B is, die direct kan worden uitgerold, en de opvolgers klaar staan. ik vrees echter dat van Ingen en de zijnen iets anders onder een plan B beschouwen dan wij. Hun plan B zal wel vertrek clausules in de contracten betreffen maar een flitsende doorstart zullen ze vast niet aan gedacht hebben. Uitleg daarvan zal wel weer zijn " we kunnen niet over ons graf regeren", en zo dreigt een parallel te ontstaan aan zeg, een formatieproces van onze regering.

RobertvdW
Berichten: 1469
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door RobertvdW »

jetipo schreef:
Wim1970 schreef:
zuurpruim schreef:
jbnmgn schreef:Lees dit maar eens, dan wordt duidelijk wat een klerezooi het (al jaren) is binnen onze club. Schoon schip maken is het enige dat nu nog redding brengen kan.
Een nieuwe directie, een nieuw technisch hart, een nieuwe raad van commissarissen, een nieuwe trainer, een vernieuwde spelersgroep enz.
De hamvraag is alleen: wie gaat dat betalen. Het is al erg genoeg dat er na 3 jaar weer mensen ontslagen zullen moeten worden.
Maar wat wil nu b.v. Boekhoorn nog met zijn investeerders groep? Wordt de schreeuw naar een overname van de club door b.v. Red Bull of dergelijke nu groter?
Kortom er ligt voor onze club nog een hele grote berg werk met heel veel obstakels die weg geruimd moeten worden voordat we weer een goed geoliede club zijn.

http://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2 ... degradatie
Eindelijk eens een goed journalistiek stuk.Het slaat de spijker op zijn kop.De ego's binnen de club draaien ons de nek om.
Dit stuk is geschreven om open deuren in te trappen. Dit weet iedereen al jaren en jaren. Niks nieuws, alleen een opsomming van feiten.
Toch wel fijn om het nu eens in een stuk opgesomd te zien. Kampioenschap was mooi en we dachten allen dat de zooi nu wel opgeruimd was. Bleek de zooi alleen maar groter geworden te zijn. Wie kan de hele troep klikoneren en vanaf een schone lei (en dit keer eene cht schone lei) opbouwen? Geen praatgroepjes meer, geen beschuldigende vingers naar elkaar toe, maar staan voor die E in NEC. EENDRACHT, dat is nodig om NEC uiteindelijk stabiel op de plek te krijgen waar de club hoort.
Ja, die EENDRACHT is nodig; alleen hoe breng je die in redelijke mate tot stand? Dat gebrek aan EENDRACHT is ook bij supporters ver te zoeken; lees de forums maar! En groepen supporters hebben de club wederom een slechte naam bezorgd (voor de zoveelste keer heisa voor de poort van het stadion, kleedkamer bezetten, bus van NAC-supporters bekogelen, e.d.). En gelobby van de diverse sv-clubs (over EENDRACHT gesproken!) heeft ook een te grote omvang aangenomen. Supporters die roepen: "de club, dat zijn wij!", maken zichzelf te belangrijk! Spelers en trainers noemen ze voorbijgangers; klopt, maar ze zijn wel super belangrijk! en dat geldt ook voor directie, kantoorpersoneel, RvC, enz.) En uiteindelijk zijn ook wij, supporters, voorbijgangers. Ik ben nu ruim 60 jaar supporters/fan, maar toch ook: voorbijganger (of is er in de hemel ook voetbal?)!

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7116
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door jetipo »

RobertvdW schreef:
jetipo schreef:
Wim1970 schreef:
zuurpruim schreef:
jbnmgn schreef:Lees dit maar eens, dan wordt duidelijk wat een klerezooi het (al jaren) is binnen onze club. Schoon schip maken is het enige dat nu nog redding brengen kan.
Een nieuwe directie, een nieuw technisch hart, een nieuwe raad van commissarissen, een nieuwe trainer, een vernieuwde spelersgroep enz.
De hamvraag is alleen: wie gaat dat betalen. Het is al erg genoeg dat er na 3 jaar weer mensen ontslagen zullen moeten worden.
Maar wat wil nu b.v. Boekhoorn nog met zijn investeerders groep? Wordt de schreeuw naar een overname van de club door b.v. Red Bull of dergelijke nu groter?
Kortom er ligt voor onze club nog een hele grote berg werk met heel veel obstakels die weg geruimd moeten worden voordat we weer een goed geoliede club zijn.

http://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2 ... degradatie
Eindelijk eens een goed journalistiek stuk.Het slaat de spijker op zijn kop.De ego's binnen de club draaien ons de nek om.
Dit stuk is geschreven om open deuren in te trappen. Dit weet iedereen al jaren en jaren. Niks nieuws, alleen een opsomming van feiten.
Toch wel fijn om het nu eens in een stuk opgesomd te zien. Kampioenschap was mooi en we dachten allen dat de zooi nu wel opgeruimd was. Bleek de zooi alleen maar groter geworden te zijn. Wie kan de hele troep klikoneren en vanaf een schone lei (en dit keer eene cht schone lei) opbouwen? Geen praatgroepjes meer, geen beschuldigende vingers naar elkaar toe, maar staan voor die E in NEC. EENDRACHT, dat is nodig om NEC uiteindelijk stabiel op de plek te krijgen waar de club hoort.
Ja, die EENDRACHT is nodig; alleen hoe breng je die in redelijke mate tot stand? Dat gebrek aan EENDRACHT is ook bij supporters ver te zoeken; lees de forums maar! En groepen supporters hebben de club wederom een slechte naam bezorgd (voor de zoveelste keer heisa voor de poort van het stadion, kleedkamer bezetten, bus van NAC-supporters bekogelen, e.d.). En gelobby van de diverse sv-clubs (over EENDRACHT gesproken!) heeft ook een te grote omvang aangenomen. Supporters die roepen: "de club, dat zijn wij!", maken zichzelf te belangrijk! Spelers en trainers noemen ze voorbijgangers; klopt, maar ze zijn wel super belangrijk! en dat geldt ook voor directie, kantoorpersoneel, RvC, enz.) En uiteindelijk zijn ook wij, supporters, voorbijgangers. Ik ben nu ruim 60 jaar supporters/fan, maar toch ook: voorbijganger (of is er in de hemel ook voetbal?)!
Over de hemel maak ik me niet druk, want daar geloof ik niet in. Ik denk wel dat eendracht ergens moet beginnen en dat de rest, ook de supporters, vanzelf volgt.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door De Kletskop »

RobertvdW schreef: Supporters die roepen: "de club, dat zijn wij!", maken zichzelf te belangrijk! Spelers en trainers noemen ze voorbijgangers; klopt, maar ze zijn wel super belangrijk! en dat geldt ook voor directie, kantoorpersoneel, RvC, enz.) En uiteindelijk zijn ook wij, supporters, voorbijgangers. Ik ben nu ruim 60 jaar supporters/fan, maar toch ook: voorbijganger (of is er in de hemel ook voetbal?)!
dus als je 60 jaar een club support ben je voorbijganger net als een speler die na een jaar verder hopt :crazy2:

RobertvdW
Berichten: 1469
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door RobertvdW »

De Kletskop schreef:
RobertvdW schreef: Supporters die roepen: "de club, dat zijn wij!", maken zichzelf te belangrijk! Spelers en trainers noemen ze voorbijgangers; klopt, maar ze zijn wel super belangrijk! en dat geldt ook voor directie, kantoorpersoneel, RvC, enz.) En uiteindelijk zijn ook wij, supporters, voorbijgangers. Ik ben nu ruim 60 jaar supporters/fan, maar toch ook: voorbijganger (of is er in de hemel ook voetbal?)!
dus als je 60 jaar een club support ben je voorbijganger net als een speler die na een jaar verder hopt :crazy2:
Ja, in principe zijn we dat allemaal! En het aantal jaren is volstrekt onbelangrijk. Als een speler een jaar lang zijn stinkende best doet, dan heeft hij ook het belang van onze club gediend! Mijn mening met mijn 60-jarig supporters zijn is niet belangrijkerof minder dan belangrijk dan die van een supporter die dat pas 1 jaar is. Het gaat om de inhoud, om de argumenten, om de feiten.

Gebruikersavatar
NECwijchen
Berichten: 475
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 12:50
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door NECwijchen »

RobertvdW schreef:
De Kletskop schreef:
RobertvdW schreef: Supporters die roepen: "de club, dat zijn wij!", maken zichzelf te belangrijk! Spelers en trainers noemen ze voorbijgangers; klopt, maar ze zijn wel super belangrijk! en dat geldt ook voor directie, kantoorpersoneel, RvC, enz.) En uiteindelijk zijn ook wij, supporters, voorbijgangers. Ik ben nu ruim 60 jaar supporters/fan, maar toch ook: voorbijganger (of is er in de hemel ook voetbal?)!
dus als je 60 jaar een club support ben je voorbijganger net als een speler die na een jaar verder hopt :crazy2:
Ja, in principe zijn we dat allemaal! En het aantal jaren is volstrekt onbelangrijk. Als een speler een jaar lang zijn stinkende best doet, dan heeft hij ook het belang van onze club gediend! Mijn mening met mijn 60-jarig supporters zijn is niet belangrijkerof minder dan belangrijk dan die van een supporter die dat pas 1 jaar is. Het gaat om de inhoud, om de argumenten, om de feiten.
Ik snap je punt ergens wel, maar iemand als jezelf, 60 jaar supporter, NEC als (groot) deel van je leven een passant noemen vind ik verkeerd.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door De Kletskop »

NECwijchen schreef:
RobertvdW schreef:
De Kletskop schreef:
RobertvdW schreef: Supporters die roepen: "de club, dat zijn wij!", maken zichzelf te belangrijk! Spelers en trainers noemen ze voorbijgangers; klopt, maar ze zijn wel super belangrijk! en dat geldt ook voor directie, kantoorpersoneel, RvC, enz.) En uiteindelijk zijn ook wij, supporters, voorbijgangers. Ik ben nu ruim 60 jaar supporters/fan, maar toch ook: voorbijganger (of is er in de hemel ook voetbal?)!
dus als je 60 jaar een club support ben je voorbijganger net als een speler die na een jaar verder hopt :crazy2:
Ja, in principe zijn we dat allemaal! En het aantal jaren is volstrekt onbelangrijk. Als een speler een jaar lang zijn stinkende best doet, dan heeft hij ook het belang van onze club gediend! Mijn mening met mijn 60-jarig supporters zijn is niet belangrijkerof minder dan belangrijk dan die van een supporter die dat pas 1 jaar is. Het gaat om de inhoud, om de argumenten, om de feiten.
Ik snap je punt ergens wel, maar iemand als jezelf, 60 jaar supporter, NEC als (groot) deel van je leven een passant noemen vind ik verkeerd.
Vanzelfsprekend is dat verkeerd, het is van de pot gerukt zelfs.
Een gelukzoeker die een jaar voorbij komt op het zelfde niveau inschalen als een supporter die 60 jaar support :crazy2:

RobertvdW
Berichten: 1469
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door RobertvdW »

De Kletskop schreef:
NECwijchen schreef:
RobertvdW schreef:
De Kletskop schreef:
RobertvdW schreef: Supporters die roepen: "de club, dat zijn wij!", maken zichzelf te belangrijk! Spelers en trainers noemen ze voorbijgangers; klopt, maar ze zijn wel super belangrijk! en dat geldt ook voor directie, kantoorpersoneel, RvC, enz.) En uiteindelijk zijn ook wij, supporters, voorbijgangers. Ik ben nu ruim 60 jaar supporters/fan, maar toch ook: voorbijganger (of is er in de hemel ook voetbal?)!
dus als je 60 jaar een club support ben je voorbijganger net als een speler die na een jaar verder hopt :crazy2:
Ja, in principe zijn we dat allemaal! En het aantal jaren is volstrekt onbelangrijk. Als een speler een jaar lang zijn stinkende best doet, dan heeft hij ook het belang van onze club gediend! Mijn mening met mijn 60-jarig supporters zijn is niet belangrijkerof minder dan belangrijk dan die van een supporter die dat pas 1 jaar is. Het gaat om de inhoud, om de argumenten, om de feiten.
Ik snap je punt ergens wel, maar iemand als jezelf, 60 jaar supporter, NEC als (groot) deel van je leven een passant noemen vind ik verkeerd.
Vanzelfsprekend is dat verkeerd, het is van de pot gerukt zelfs.
Een gelukzoeker die een jaar voorbij komt op het zelfde niveau inschalen als een supporter die 60 jaar support :crazy2:
Enige bescheidenheid vind ik wel belangrijk. Mijn stem als 74-jarige telt voor 1 net zoals die van een man/vrouw van 18. En zo hoort het ook! En over het "voorbijganger"-zijn is natuurlijk heel veel op te merken. Maar dan gaan we de filosofische kant uit en dat is niet de bedoeling van deze forums.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door De Kletskop »

RobertvdW schreef: Enige bescheidenheid vind ik wel belangrijk. Mijn stem als 74-jarige telt voor 1 net zoals die van een man/vrouw van 18.s.
Dat klopt zeker.
Maar niet als die van een 18 jarig spelertje bijvoorbeeld die hier 1 seizoen langskomt, dat was mijn punt.

RobertvdW
Berichten: 1469
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door RobertvdW »

De Kletskop schreef:
RobertvdW schreef: Enige bescheidenheid vind ik wel belangrijk. Mijn stem als 74-jarige telt voor 1 net zoals die van een man/vrouw van 18.s.
Dat klopt zeker.
Maar niet als die van een 18 jarig spelertje bijvoorbeeld die hier 1 seizoen langskomt, dat was mijn punt.
Oké!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door zuurpruim »

Ik gok op een volgend statement van bart een dezer dagen; 'aangezien we geen trainer hebben en geen T.D dreigt de club stuurloos te worden als ik ook opstap.In het belang van NEC gaan we samen werken aan een gezonde toekomst voor ons aller NEC'.

NR 7
Berichten: 350
Lid geworden op: do 04 okt 2007, 22:46

Re: Bart van Ingen

Bericht door NR 7 »

zuurpruim schreef:Ik gok op een volgend statement van bart een dezer dagen; 'aangezien we geen trainer hebben en geen T.D dreigt de club stuurloos te worden als ik ook opstap.In het belang van NEC gaan we samen werken aan een gezonde toekomst voor ons aller NEC'.
Jij kent Bartje langer dan vandaag
:hail: :hail: :hail: :hail: :hail:

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Jota »

zuurpruim schreef:Ik gok op een volgend statement van bart een dezer dagen; 'aangezien we geen trainer hebben en geen T.D dreigt de club stuurloos te worden als ik ook opstap.In het belang van NEC gaan we samen werken aan een gezonde toekomst voor ons aller NEC'.
Ik denk dat Bart zelf ook weg wil maar nog geen nieuwe baan heeft. Hij is mi nog steeds competent voor functie algemeen directeur. Hij heeft vanwege financiële situatie gekozen voor creatieve oplossing bij technisch management, dat uiteindelijk niet werkt. Normaal gesproken evalueer je dat en pas je dat aan.
Helaas zijn veel supporters ongenuanceerd in hun mening over Bart van Ingen. Gezien het hoge "hij moet oprotten" gehalte is zijn positie last houdbaar. Ik zou zijn afkoopsom echter liever gebruiken om een nieuwe speler of om salarissen te kunnen betalen.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Bart van Ingen

Bericht door Juul »

Wie steeds buiten schot is gebleven is Ton van Gaalen. In het stuk van Sommersdijk staat een redelijk belangrijk zinnetje:

Van Gaalen die de hand op de portemonnee hield...

Maar wel miljoenen uitgeven aan overheadkosten die niet primair met de kwaliteit op het veld te maken hadden. Het zal vast genuanceerder zijn dan het zo klinkt maar Van Gaalen mag tekst en uitleg geven waarom er bezuinigd werd op de spelersgroep met de degradatie als gevolg.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22784
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door burp »

Jota schreef:
zuurpruim schreef:Ik gok op een volgend statement van bart een dezer dagen; 'aangezien we geen trainer hebben en geen T.D dreigt de club stuurloos te worden als ik ook opstap.In het belang van NEC gaan we samen werken aan een gezonde toekomst voor ons aller NEC'.
Ik denk dat Bart zelf ook weg wil maar nog geen nieuwe baan heeft. Hij is mi nog steeds competent voor functie algemeen directeur. Hij heeft vanwege financiële situatie gekozen voor creatieve oplossing bij technisch management, dat uiteindelijk niet werkt. Normaal gesproken evalueer je dat en pas je dat aan.
Helaas zijn veel supporters ongenuanceerd in hun mening over Bart van Ingen. Gezien het hoge "hij moet oprotten" gehalte is zijn positie last houdbaar. Ik zou zijn afkoopsom echter liever gebruiken om een nieuwe speler of om salarissen te kunnen betalen.
Nou is een bestuursfunctie wat minder internetmening gevoelig dan die van trainer natuurlijk.

Maar dit is niet het afscheid wat Van Ingen in gedachte had. Club in financieel veilig water en in de eredivisie en met een beetje mazzel nog dat stadion geregeld hebben en dan wegwezen, zoiets zal dat geweest moeten zijn. Dat staat ook een stuk beter op je cv dan 2 keer gedegradeerd met club en een hoop mensen die om je kop schreeuwen.

Hoop wel dat hij in ieder geval nog tot de herfst blijft om het nieuwe seizoen op poten te zetten en hopelijk de investeerdersclub te overtuigen dat er een fatsoenlijke bestuursconstructie moet komen, want dit ging ook nergens meer over.

Gebruikersavatar
Arch
Berichten: 503
Lid geworden op: za 20 aug 2011, 07:28
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Arch »

Bij NEC is het structueel al jaren een bende. als je in de laatste 5 seizoenen 4- 5 trainers , technische directeuren verslind en dan heb ik het nog niet over om de 2 jaar een nieuwe sponsor , om de 2 jaar een ander kleding sponsor.
Ja waar ligt het dan aan. Aan van Ingen ? Ik denk meer aan de samenstelling van het technisch hart, raad van commissarissen en natuurlijk het haantjes gedrag van sommige sponsors.
Er zal een hoop moeten gebeuren en ik denk dat met een geheel nieuw bestuur en directie we een andere weg moeten inslaan.
Mensen met echt voetbal verstand polsen voor een functie, Henk Grim, Arno Arts, Carlos Aalbers, Danny Hoekman en kan er nog wel een paar opnoemen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38424
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door mschr »

Juul schreef:Wie steeds buiten schot is gebleven is Ton van Gaalen. In het stuk van Sommersdijk staat een redelijk belangrijk zinnetje:

Van Gaalen die de hand op de portemonnee hield...

Maar wel miljoenen uitgeven aan overheadkosten die niet primair met de kwaliteit op het veld te maken hadden. Het zal vast genuanceerder zijn dan het zo klinkt maar Van Gaalen mag tekst en uitleg geven waarom er bezuinigd werd op de spelersgroep met de degradatie als gevolg.
Maar NEC moest bezuinigen op spelersbudget, omdat NEC anders niet uit categorie 1 zou komen en 3 jaar in categorie 1 betekent intrekking van de proflicentie en dan zouden we niet naar de JL maar de de eerste klasse zijn gedegradeerd.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15942
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door pjottr »

Ligt eraan wie het is.....bij Twente kon alles.

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Bart van Ingen

Bericht door Wim1970 »

mschr schreef:
Juul schreef:Wie steeds buiten schot is gebleven is Ton van Gaalen. In het stuk van Sommersdijk staat een redelijk belangrijk zinnetje:

Van Gaalen die de hand op de portemonnee hield...

Maar wel miljoenen uitgeven aan overheadkosten die niet primair met de kwaliteit op het veld te maken hadden. Het zal vast genuanceerder zijn dan het zo klinkt maar Van Gaalen mag tekst en uitleg geven waarom er bezuinigd werd op de spelersgroep met de degradatie als gevolg.
Maar NEC moest bezuinigen op spelersbudget, omdat NEC anders niet uit categorie 1 zou komen en 3 jaar in categorie 1 betekent intrekking van de proflicentie en dan zouden we niet naar de JL maar de de eerste klasse zijn gedegradeerd.
Blijft een feit dat er met het gekorte spelersbudget verdomd slecht is ingekocht. Hier zat/zit geen visie achter en het waren vanaf het begin al paniekaankopen
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38424
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door mschr »

Meejeens. Als we Ünal hadden gehaald in plaats van Mayi, dan waren we niet gedegradeerd.

bbq

Re: Bart van Ingen

Bericht door bbq »

En wie zorgde ervoor dat Unal bij Twente speelde?????
Precies!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door zuurpruim »

mschr schreef:
Juul schreef:Wie steeds buiten schot is gebleven is Ton van Gaalen. In het stuk van Sommersdijk staat een redelijk belangrijk zinnetje:

Van Gaalen die de hand op de portemonnee hield...

Maar wel miljoenen uitgeven aan overheadkosten die niet primair met de kwaliteit op het veld te maken hadden. Het zal vast genuanceerder zijn dan het zo klinkt maar Van Gaalen mag tekst en uitleg geven waarom er bezuinigd werd op de spelersgroep met de degradatie als gevolg.
Maar NEC moest bezuinigen op spelersbudget, omdat NEC anders niet uit categorie 1 zou komen en 3 jaar in categorie 1 betekent intrekking van de proflicentie en dan zouden we niet naar de JL maar de de eerste klasse zijn gedegradeerd.
Nogmaals,3 mln spelersbudget van de 11 mln. Waar is de rest gebleven?Ik kom in het jaarverslag van Van Hout alleen enorme salariskosten tegen van personeel wat niet gerelateerd is aan het technisch kader.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door zuurpruim »

mschr schreef:Meejeens. Als we Ünal hadden gehaald in plaats van Mayi, dan waren we niet gedegradeerd.
En Muhren hadden gehuurd.Joh, je kan nog 10 mogelijkheden noemen die allemaal beter waren dan Taiwo,mayi,larsson.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Jota »

Bart is m.i. veel te ver gegaan om geen afkoopsom aan Ernie Brants te hoeven betalen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten