NEC jeugd

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door Nijmegen0413 »

burp schreef:Jay-Roy Grot, Ferdi Kadioglu, Maarten Paes, Mex Bakker, Lars Kramer en Ragnar Oratmangoen geselecteerd.

Of die eerste twee blijven is afwachten, maar die andere drie verwacht ik zeker in de JL gewoon bij de selectie samen met oa Sturing en Aktas. We hebben eindelijk ook een succesvolle A1 dus hopelijk kunnen we daar komend seizoen al wat mee. Doorbreken in de eredivisie was veel moeilijker dan in de JL.
Grot, Kadioglu, Paes, Bakker, Kramer, Oratmangoen, Sturing, Aktas, Groeneveld, Buwalda. Meer dan genoeg Nederlands talent in de selectie. Tel daarbij von Haacke en Bikel nog bij op als talentvolle buitenlanders en het ziet er niet zo onaardig uit. De rest allemaal verkopen en op de juiste posities ervaring aantrekken. :tu:

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door Legendario »

RobertvdW schreef:
burp schreef:Jay-Roy Grot, Ferdi Kadioglu, Maarten Paes, Mex Bakker, Lars Kramer en Ragnar Oratmangoen geselecteerd.

Of die eerste twee blijven is afwachten, maar die andere drie verwacht ik zeker in de JL gewoon bij de selectie samen met oa Sturing en Aktas. We hebben eindelijk ook een succesvolle A1 dus hopelijk kunnen we daar komend seizoen al wat mee. Doorbreken in de eredivisie was veel moeilijker dan in de JL.
Bart van Ingen is als Algemeen Directeur hier ook eindverantwoordelijke voor! Goed beleid! En natuurlijks alle credits voor de trainers, begeleiders en de spelers zelf!
:withstupid: En hij heeft een uitstekend plan bedacht. Als we komend seizoen eredivisie hadden gespeeld, hadden ze nauwelijks speeltijd gehad en nu kunnen ze gewoon lekker speelminuten maken in de jupiler league! Daar is Bart van Ingen eindverantwoordelijke voor! Hulde aan onze eindverantwoordelijke! Hulde aan Bart!
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15802
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door pjottr »

Eigenlijk heft Bart het fantastisch gedaan, want die degradatie was natuurlijkl vooropgezet :eek:

Gebruikersavatar
nec4n
Berichten: 1573
Lid geworden op: vr 14 jun 2013, 14:55
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door nec4n »

Legendario schreef:
RobertvdW schreef:
burp schreef:Jay-Roy Grot, Ferdi Kadioglu, Maarten Paes, Mex Bakker, Lars Kramer en Ragnar Oratmangoen geselecteerd.

Of die eerste twee blijven is afwachten, maar die andere drie verwacht ik zeker in de JL gewoon bij de selectie samen met oa Sturing en Aktas. We hebben eindelijk ook een succesvolle A1 dus hopelijk kunnen we daar komend seizoen al wat mee. Doorbreken in de eredivisie was veel moeilijker dan in de JL.
Bart van Ingen is als Algemeen Directeur hier ook eindverantwoordelijke voor! Goed beleid! En natuurlijks alle credits voor de trainers, begeleiders en de spelers zelf!
:withstupid: En hij heeft een uitstekend plan bedacht. Als we komend seizoen eredivisie hadden gespeeld, hadden ze nauwelijks speeltijd gehad en nu kunnen ze gewoon lekker speelminuten maken in de jupiler league! Daar is Bart van Ingen eindverantwoordelijke voor! Hulde aan onze eindverantwoordelijke! Hulde aan Bart!
Ik denk dat niemand het hier beter kan verwoorden :hail:
:wink:
ENIESEE NIJMEGEN

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door Jota »

pjottr schreef:Eigenlijk heft Bart het fantastisch gedaan, want die degradatie was natuurlijkl vooropgezet :eek:
:withstupid: een boost voor de jeugdopleiding en geen afkoopsom voor Ernie !

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door Gijscoman »

In de zomer van vorig jaar waren er twee Iraanse jeugdspelers bij de NEC-jeugd gekomen incl. foto in de Goffert met Amir Hashemi, de toenmalige begeleider van Alireza en nu coach van SC NEC. Het ging nadrukkelijk niet om spelers voor SC NEC, maar voor de echte NEC-jeugd. De ene heette Mohammadyari; de ander weet ik niet meer, al was hij een doelman, geloof ik. Weet iemand hoe het met die spelers zit?

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door zuurpruim »

Gijscoman schreef:In de zomer van vorig jaar waren er twee Iraanse jeugdspelers bij de NEC-jeugd gekomen incl. foto in de Goffert met Amir Hashemi, de toenmalige begeleider van Alireza en nu coach van SC NEC. Het ging nadrukkelijk niet om spelers voor SC NEC, maar voor de echte NEC-jeugd. De ene heette Mohammadyari; de ander weet ik niet meer, al was hij een doelman, geloof ik. Weet iemand hoe het met die spelers zit?
Nou je het zegt, geen idee.Klopt,die ene was een keeper,zo'n dunne gast volgens mij.Nooit meer iets van gehoord moet ik eerlijk zeggen.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door burp »


Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4357
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

NEC jeugd

Bericht door Nummer 11 »

Hoe komen ze hier dan weer bij? Getipt door Hans Mulder? :biggrin:

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door Nijmegen0413 »

Interessant, wie weet hoe het uitpakt.

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door DR »

Nijmegen0413 schreef:
Interessant, wie weet hoe het uitpakt.
India heeft inderdaad al talloze goede voetballers voortgebracht. :crazy: Het zou natuurlijk altijd kunnen maar het heeft me verbaast dat een land met zoveel mensen in zo weinig zaken kan uitblinken. Ik kom niet verder dan wat goede curries en goedkoop IT werk. Sporten al helemaal. Ze waren ooit redelijk in Cricket en Hockey omdat weinig landen dat speelden maar sinds andere landen dat ook zijn gaan doen, zakken ze ook daar weg.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door mschr »

Hoho, India is een van de toplanden in kabaddi.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door Legendario »

DR schreef:
Nijmegen0413 schreef:
Interessant, wie weet hoe het uitpakt.
India heeft inderdaad al talloze goede voetballers voortgebracht. :crazy: Het zou natuurlijk altijd kunnen maar het heeft me verbaast dat een land met zoveel mensen in zo weinig zaken kan uitblinken. Ik kom niet verder dan wat goede curries en goedkoop IT werk. Sporten al helemaal. Ze waren ooit redelijk in Cricket en Hockey omdat weinig landen dat speelden maar sinds andere landen dat ook zijn gaan doen, zakken ze ook daar weg.
Niks bereikt? Ze versloegen op 11 maart 1951 grootmacht Iran.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door DR »

Legendario schreef:
DR schreef:
Nijmegen0413 schreef:
Interessant, wie weet hoe het uitpakt.
India heeft inderdaad al talloze goede voetballers voortgebracht. :crazy: Het zou natuurlijk altijd kunnen maar het heeft me verbaast dat een land met zoveel mensen in zo weinig zaken kan uitblinken. Ik kom niet verder dan wat goede curries en goedkoop IT werk. Sporten al helemaal. Ze waren ooit redelijk in Cricket en Hockey omdat weinig landen dat speelden maar sinds andere landen dat ook zijn gaan doen, zakken ze ook daar weg.
Niks bereikt? Ze versloegen op 11 maart 1951 grootmacht Iran.
Tjee, dat was nog in de tijd dat Cyrus de Grote het voor het zeggen had in Persie. Maar goed ik neem het terug.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door Gerard Lopez »

Lekker artikel. Ze hebben het over vrijdag 5 Augustus, Hiddink als huidige Oranje bondscoach, Cillessen als Ajax-keeper en Lens als Kiev-speler. Lijkt wel alsof dit artikel uit een ander jaartal komt...
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4381
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door Jeffry74 »

DR schreef:
Legendario schreef:
DR schreef:
Nijmegen0413 schreef:
Interessant, wie weet hoe het uitpakt.
India heeft inderdaad al talloze goede voetballers voortgebracht. :crazy: Het zou natuurlijk altijd kunnen maar het heeft me verbaast dat een land met zoveel mensen in zo weinig zaken kan uitblinken. Ik kom niet verder dan wat goede curries en goedkoop IT werk. Sporten al helemaal. Ze waren ooit redelijk in Cricket en Hockey omdat weinig landen dat speelden maar sinds andere landen dat ook zijn gaan doen, zakken ze ook daar weg.
Niks bereikt? Ze versloegen op 11 maart 1951 grootmacht Iran.
Tjee, dat was nog in de tijd dat Cyrus de Grote het voor het zeggen had in Persie. Maar goed ik neem het terug.
Jezus.....Laat ze de tijd en energie in een Nederlands talentje stoppen.
Kans op slagen is dan gelijk 500% groter.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door Gerard Lopez »

De A1 weer knap 0-1 gewonnen bij PSV uit en nu samen met Ajax aan kop met 6 uit 2 en doelsaldo 6-0 :hail:
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door burp »

Hebben daar vast wel een echte trainer rondlopen

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door zuurpruim »

Gerard Lopez schreef:De A1 weer knap 0-1 gewonnen bij PSV uit en nu samen met Ajax aan kop met 6 uit 2 en doelsaldo 6-0 :hail:
Bijzonder knap tot nog toe en dat terwijl deze lichting toch als minder werd gezien t.o.v. die van vorig jaar.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door Gerard Lopez »

burp schreef:Hebben daar vast wel een echte trainer rondlopen
Rogier Meijer, oud speler van De Graafschap
When Wilco talks, people listen!

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door DR »

zuurpruim schreef:
Gerard Lopez schreef:De A1 weer knap 0-1 gewonnen bij PSV uit en nu samen met Ajax aan kop met 6 uit 2 en doelsaldo 6-0 :hail:
Bijzonder knap tot nog toe en dat terwijl deze lichting toch als minder werd gezien t.o.v. die van vorig jaar.
Ik neem aan dat Dani Theunissen daar nog wel in speelt? De O17 (de volgende lichting) won ook, met 1-2 bij AZ uit.

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door Goffert »

En 1-2 gewonnen bij ADO. Ik ken deze lichting niet goed, maar toch maar eens in de gaten houden. Geweldige start van de competitie!

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door Nijmegen0413 »

Goffert schreef:En 1-2 gewonnen bij ADO. Ik ken deze lichting niet goed, maar toch maar eens in de gaten houden. Geweldige start van de competitie!
Theunissen absolute uitblinker met een hoofdrol bij beide goals. Verder speelde Hoogveld vanaf het middenveld ook een zeer sterke pot met veel intercepties en goeie openingen. Wat zou ik die jongen graag als rechtsback in 1 zien spelen!

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door Nijmegen0413 »

Een zeer dominant NEC O19 heeft ook Vitesse O19 aan de zegekar gebonden. Eindstand 2-1, waar het eigenlijk 3/4-0 had moeten worden. Hoogveld wederom uitblinkend vanaf rechtsback. 12 uit 4!! :crazy:

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door DR »

Hoogveld heeft gelukkig al een profcontract. Zijn er behalve Hoogveld en Theunissen nog meer opvallende spelers?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten