Het gaat goed met NEC!

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Goffert »

Wat er ook gebeurd is. En ik geloof ook dat de spelersbus natuurlijk niet met opzet is bekogeld. We komen wéér negatief in het nieuws en we staan er wéér 'mooi' op. Het is ook af en toe echt een klote club. Maar hé, vrijdag zitten we er gewoon weer. Wat zou het mooi zijn als het publiek een keer volledig achter de ploeg en trainer gaat staan.

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Wim1970 »

Goffert schreef:Wat er ook gebeurd is. En ik geloof ook dat de spelersbus natuurlijk niet met opzet is bekogeld. We komen wéér negatief in het nieuws en we staan er wéér 'mooi' op. Het is ook af en toe echt een klote club. Maar hé, vrijdag zitten we er gewoon weer. Wat zou het mooi zijn als het publiek een keer volledig achter de ploeg en trainer gaat staan.
Dit maakt NEC ook wel een mooie club en geen saaie vereniging. Er gebeurt altijd wel iets!
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Wessel »

Wim1970 schreef:
Goffert schreef:Wat er ook gebeurd is. En ik geloof ook dat de spelersbus natuurlijk niet met opzet is bekogeld. We komen wéér negatief in het nieuws en we staan er wéér 'mooi' op. Het is ook af en toe echt een klote club. Maar hé, vrijdag zitten we er gewoon weer. Wat zou het mooi zijn als het publiek een keer volledig achter de ploeg en trainer gaat staan.
Dit maakt NEC ook wel een mooie club en geen saaie vereniging. Er gebeurt altijd wel iets!
Klopt ja! NEC is een club waar van oudsher beleid met een bepaald risico wordt gevoerd. Dat kan leiden tot Europees voetbal en bekerfinales maar ook tot mindere periodes en zelfs degradatie. Dit liever dan een beetje in de marge meehobbelen en nooit ook maar iets bijzonders neerzetten! Dit bewegen tussen uitersten hoort niet bij NEC, dit IS NEC!

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Curva »

....we hebben inderdaad al veel voor de kiezen gehad alleen lijkt deze gifbeker geen bodem te hebben

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Tiel »

NECvooralles schreef:
Goffert schreef:Wat er ook gebeurd is. En ik geloof ook dat de spelersbus natuurlijk niet met opzet is bekogeld. We komen wéér negatief in het nieuws en we staan er wéér 'mooi' op. Het is ook af en toe echt een klote club. Maar hé, vrijdag zitten we er gewoon weer. Wat zou het mooi zijn als het publiek een keer volledig achter de ploeg en trainer gaat staan.
Dat moet vrijdag ook, ploeg is mentaal zwak en heeft het publiek echt nodig.

Gister hoorde ik onze uitsupporters ook continue, helaas te weinig geholpen. Met een volle Goffert wel.
Als ik zo eens nadenk weet ik niet wie er gisteren mentaal zwakker was. Het publiek of de ploeg.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door bertje »

De eerste uitoverwinning onder Pep komt iig elke dag dichterbij! :sjaal:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Jomano »

bertje schreef:De eerste uitoverwinning onder Pep komt iig elke dag dichterbij! :sjaal:
De eerste thuisnederlaag ook.... :biggrin:

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Voorwaarts »

Je kan ook lelijk promoveren. En dat maakt me nix uit als we maar promoveren.
Dan maar geen gouden randje (= kampioen,mooi voetbal)

Zie nac GO ahead en weet ik veel welke ploegen nog meer, zeer ondermaats presteerden en toch promoveerden. En in de ED is alles weer anders. Nieuwe kansen, nieuwe selectie en meer publiek.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door mschr »

Voorwaarts schreef:
di 20 feb 2018, 09:09
Je kan ook lelijk promoveren. En dat maakt me nix uit als we maar promoveren.
Dan maar geen gouden randje (= kampioen,mooi voetbal)

Zie nac GO ahead en weet ik veel welke ploegen nog meer, zeer ondermaats presteerden en toch promoveerden. En in de ED is alles weer anders. Nieuwe kansen, nieuwe selectie en meer publiek.
Slecht spelen en promoveren leidt tot nog slechter spel in de eredivisie en degradatie. Zie Eagles, Graafschap.

Gebruikersavatar
druten
Berichten: 1531
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:45
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door druten »

gelul, zie excelsior, Heracles

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door mschr »

druten schreef:
wo 21 feb 2018, 16:44
gelul, zie excelsior, Heracles
Excelsior deed het prima in het seizoen 2013/14. Zo goed zelfs dat Roda halverwege het seizoen Brood ontsloeg en de Excelsior-trainer haalde. Excelsior pakte dat seizoen ruim 40 punten meer dan het seizoen daarvoor.

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Goffert »

Ze voetballen met angst in de benen. Ze kunnen niks meer, er is bijna geen frivoliteit meer, ze durven niks. Als je zo’n Delle ziet, dat is een prima keeper gebleken. Uittrappen lukken niet meer, heeft zelden een bal klem en z’n uitstraling is zoals Jones bij Feyenoord: angstig. Sturing heeft van nature een hele goede inspeel pass, maar je ziet in bijna elke bal vertwijfeling. Kadioglu, vorig jaar had ‘ie die bal van 40 meter voor open goal gemaakt. Groeneveld na z’n blessure met een zeldzame actie die dan maar potten moet breken. Bepalende jongens die het voor ons moeten doen uit vorm en zonder vertrouwen.

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Voorwaarts »

Ja het gaat best goed.
Op bijna twee derde van de tot staan we op promotieplek. Vier punten los. Het was een saaie wedstrijd tegen Fortuna, maar onder moeilijke winterse omstandigheden. Fortuna parkeerde de bus en gokte op uitvallen die zelden kwamen. Kansen creëren tegen zo een ploeg is moeilijk omdat de ruimtes klein zijn. Scoor je dan maak je het jezelf makkelijker. De organisatie vond ik vrij goed staan. Het vaker diep spelen ipv breed gaat steeds beter.

Nu is het een kwestie doorgaan, vorm hervinden en oefenen op corners. Oefenen oefenen en oefenen. GVD er zal toch wel een keer een corner goed genomen kunnen worden.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door mschr »

Voorwaarts schreef:
za 24 feb 2018, 09:09
Ja het gaat best goed.
Op bijna twee derde van de tot staan we op promotieplek. Vier punten los. Het was een saaie wedstrijd tegen Fortuna, maar onder moeilijke winterse omstandigheden. Fortuna parkeerde de bus en gokte op uitvallen die zelden kwamen. Kansen creëren tegen zo een ploeg is moeilijk omdat de ruimtes klein zijn. Scoor je dan maak je het jezelf makkelijker. De organisatie vond ik vrij goed staan. Het vaker diep spelen ipv breed gaat steeds beter.
Je klinkt als Pep. Inderdaad, als we snel de 1-0 maken en vervolgens 2-0, 3-0, 4-0 en 5-0 maken, dan wordt het makkelijker in de resterende 85 minuten. Maar je vergeet te vermelden dat voordat je kan scoren, je eerst een kans moet creëren en dat niet alle kansen benut gaan worden. We creërden in de eerste helft anderhalve kans. De ruststand 0-0 was dus geheel volgens de verhoudingen op het veld.
Voorwaarts schreef:
za 24 feb 2018, 09:09
Nu is het een kwestie doorgaan, vorm hervinden en oefenen op corners. Oefenen oefenen en oefenen. GVD er zal toch wel een keer een corner goed genomen kunnen worden.
Inderdaad wordt het tijd dat Pep gaat beginnen met trainen.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door De Kletskop »

Voorwaarts schreef:
za 24 feb 2018, 09:09
Het was een saaie wedstrijd tegen Fortuna, maar onder moeilijke winterse omstandigheden.
Welke moeilijke winterse omstandigheden?

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Arjan van Hout »

De Kletskop schreef:
za 24 feb 2018, 10:45
Voorwaarts schreef:
za 24 feb 2018, 09:09
Het was een saaie wedstrijd tegen Fortuna, maar onder moeilijke winterse omstandigheden.
Welke moeilijke winterse omstandigheden?
Inderdaad :???: enne ik vond de wedstrijd alles behalve saai, niet goed maar wel spannend

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3712
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Super-Simr »

Afbeelding
Iemand zijn sleutels inmiddels gevonden? Hij schijnt ze nog steeds aan het zoeken te zijn...
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door bertje »

Druk dagje vandaag. Speler op proef, gecontracteerd en en schitterend nieuw uitshirt. Fijn om een keer weer wat (positieve) geluiden vanuit de Goffert te horen! :sjaal:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Nijmegen0413 »

bertje schreef:
wo 04 jul 2018, 15:48
Druk dagje vandaag. Speler op proef, gecontracteerd en en schitterend nieuw uitshirt. Fijn om een keer weer wat (positieve) geluiden vanuit de Goffert te horen! :sjaal:
:withstupid:

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10350
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Gijscoman »

bertje schreef:
wo 04 jul 2018, 15:48
Druk dagje vandaag. Speler op proef, gecontracteerd en en schitterend nieuw uitshirt. Fijn om een keer weer wat (positieve) geluiden vanuit de Goffert te horen! :sjaal:
Maar morgen zullen ze dat vermoedelijk niet overtreffen. Alles wordt minder.

Gebruikersavatar
Beaker
Berichten: 1491
Lid geworden op: wo 16 mei 2018, 13:02
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Beaker »

Gijscoman schreef:
wo 04 jul 2018, 16:38
bertje schreef:
wo 04 jul 2018, 15:48
Druk dagje vandaag. Speler op proef, gecontracteerd en en schitterend nieuw uitshirt. Fijn om een keer weer wat (positieve) geluiden vanuit de Goffert te horen! :sjaal:
Maar morgen zullen ze dat vermoedelijk niet overtreffen. Alles wordt minder.
Gelul uut wijchen!
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door flipsen »

bertje schreef:
wo 04 jul 2018, 15:48
Druk dagje vandaag. Speler op proef, gecontracteerd en en schitterend nieuw uitshirt. Fijn om een keer weer wat (positieve) geluiden vanuit de Goffert te horen! :sjaal:
Iets met een kinderhand ?? Kom op er moet nog veel gebeuren..
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door jetipo »

Nijmegen0413 schreef:
wo 04 jul 2018, 16:31
bertje schreef:
wo 04 jul 2018, 15:48
Druk dagje vandaag. Speler op proef, gecontracteerd en en schitterend nieuw uitshirt. Fijn om een keer weer wat (positieve) geluiden vanuit de Goffert te horen! :sjaal:
:withstupid:
:withstupid:

En men neemt de moeite de club op een positieve manier zichtbaar te maken in stad en omgeving.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Kanchelskis »

flipsen schreef:
wo 04 jul 2018, 18:44
bertje schreef:
wo 04 jul 2018, 15:48
Druk dagje vandaag. Speler op proef, gecontracteerd en en schitterend nieuw uitshirt. Fijn om een keer weer wat (positieve) geluiden vanuit de Goffert te horen! :sjaal:
Iets met een kinderhand ?? Kom op er moet nog veel gebeuren..
Iets met je moet ergens beginnen? Ik ben soms ook wat sceptisch, maar als dit de lijn is die NEC ingezet heeft zijn ze een goede weg ingeslagen. Ze hebben gewoon weer een sponsor, men is klaarblijkelijk toch drukker met spelers als dat wij soms denken, je hebt een trainer die de club kent en waar supporters zich mee kunnen identificeren, je hebt een geweldig uitshirt, zelfs in de sokken zit een detail en het is geen standaard collectie van het merk. Het straalt al meer NEC uit dan tevoren.

Maar ik ben benieuwd of jij begint te nuilen als je vriend(in) je gulp openmaakt, want ja..het is nog geen orgasme.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door flipsen »

Kanchelskis schreef:
wo 04 jul 2018, 18:56
flipsen schreef:
wo 04 jul 2018, 18:44
bertje schreef:
wo 04 jul 2018, 15:48
Druk dagje vandaag. Speler op proef, gecontracteerd en en schitterend nieuw uitshirt. Fijn om een keer weer wat (positieve) geluiden vanuit de Goffert te horen! :sjaal:
Iets met een kinderhand ?? Kom op er moet nog veel gebeuren..
Iets met je moet ergens beginnen? Ik ben soms ook wat sceptisch, maar als dit de lijn is die NEC ingezet heeft zijn ze een goede weg ingeslagen. Ze hebben gewoon weer een sponsor, men is klaarblijkelijk toch drukker met spelers als dat wij soms denken, je hebt een trainer die de club kent en waar supporters zich mee kunnen identificeren, je hebt een geweldig uitshirt, zelfs in de sokken zit een detail en het is geen standaard collectie van het merk. Het straalt al meer NEC uit dan tevoren.

Maar ik ben benieuwd of jij begint te nuilen als je vriend(in) je gulp openmaakt, want ja..het is nog geen orgasme.
Als mijn vriendin mn gulp openmaakt krijg ik niet direct een orgasme, ik zie het meer als een voorspel, maar dat zeg ik ook , er moet nog veel gebeuren want met een nieuw shirt en kekke sokken kom je niet in de eredivisie
Risus abundat in ore stultorum

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Joeri en 29 gasten