De investeerders

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Arjan van Hout »

jbnmgn schreef:
LT schreef:
jbnmgn schreef:
jackkreta schreef:Het zijn allemaal kulargumenten. Een club is van de gemeenschap? Hoeveel clubs moeten we hier noemen, nationaal en internationaal, die in het bezit zijn van een eigenaar?
"Ik heb geen verstand van voetballen". Hoeft ook niet, kun je mensen voor aantrekken. MB hoeft de club niet over te nemen als hij niet wil maar kom niet met van die drogredenen.
Hij heeft de afgelopen jaren er dus al ca. 15 miljoen ingestoken en op voorspraak van anderen (dure) spelers gekocht waarvan de een na de andere mislukte.
Dat heeft te maken met hele slecht scouting. Ten tijde van Futuralis ging dat wat beter maar de mensen die de huidige selectie hebben voorgedragen voor aankoop dan wel huur hebben aan de geloofwaardigheid van diezelfde mensen.
Daarbij, de verhouding Boekhoorn/ v Ingen is er nou ook niet bepaald een waarvan je zegt dat zijn goede maatjes.
De oplossing: een nieuw bestuur waarvan Boekhoorn het de moeite vindt om meer geld in NEC te steken. Bij de aankoop van het stadion is hij financieel ook wel betrokken, dus het kan alleen maar beter gaan met een bestuur dat zijn vertrouwen heeft en een scouting afdeling die echt (betaalbare) goede spelers kan aanbrengen.

Wat de toekomst dus gaat brengen in het kader van de financien om een sterke selectie op te kunnen stellen weet ik niet, maar ik blijf (nog) hoop houden.
Eerst maar eens zien dat we ons handhaven.
1) Boekhoorn heeft bijvoorbeeld de aankoop van Niedzielan er eigenhandig doorheen gedrukt, ondanks zijn voetbalverstand. Dat heeft niet te maken met slechte scouting.op voorspraak van wie? Van hem zelf????
2) De verhouding Boekhoorn en van Ingen niet goed? NEE
3) Boekhoorn geeft zelf aan dat een voetbalclub er niet is om winst mee te maken, dus jouw oplossing is voor hem geen oplossing.Winst maken nee, dat klopt, maar het investeren in een bestuur waarin hij weinig vertrouwen heeft blijft.

Ik heb die wanhopige roep om Boekhoorn nooit begrepen. Wij zijn NEC, als je kampioen wil worden dan zit je bij de verkeerde club. Dat laatste klopt, behalve als we in de JL spelen :biggrin:
Jij weet echt niet waar je over praat he. Van ingen en boekhoorn gaan prima door een deur

Gebruikersavatar
Storm NEC
Berichten: 11
Lid geworden op: vr 05 aug 2011, 12:54
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Storm NEC »

Ik had gehoord dat Red Bull een voetbalclub uit de Jupiler league wil overnemen. Is het niet een idee om hen actief te benaderen om te kijken of er iets mogelijk is?

Gebruikersavatar
nec4n
Berichten: 1573
Lid geworden op: vr 14 jun 2013, 14:55
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door nec4n »

Storm NEC schreef:Ik had gehoord dat Red Bull een voetbalclub uit de Jupiler league wil overnemen. Is het niet een idee om hen actief te benaderen om te kijken of er iets mogelijk is?
Nee :pukeface: :pukeface: :pukeface:
ENIESEE NIJMEGEN

Poort5
Berichten: 2529
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Poort5 »

Ik word onpasselijk bij het woord investeerders, wat een bagger waarmee ze ons opzadelen.

Gebruikersavatar
Storm NEC
Berichten: 11
Lid geworden op: vr 05 aug 2011, 12:54
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Storm NEC »

nec4n schreef:
Storm NEC schreef:Ik had gehoord dat Red Bull een voetbalclub uit de Jupiler league wil overnemen. Is het niet een idee om hen actief te benaderen om te kijken of er iets mogelijk is?
Nee :pukeface: :pukeface: :pukeface:
Hoezo niet? Max Verstappen rijdt er toch ook niet minder hard door. Misschien kan het stadion dan wel uitbreiden.
Laatst gewijzigd door Storm NEC op ma 29 mei 2017, 01:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
NECwijchen
Berichten: 475
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 12:50
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door NECwijchen »

Storm NEC schreef:
nec4n schreef:
Storm NEC schreef:Ik had gehoord dat Red Bull een voetbalclub uit de Jupiler league wil overnemen. Is het niet een idee om hen actief te benaderen om te kijken of er iets mogelijk is?
Nee :pukeface: :pukeface: :pukeface:
Hoezo niet? Max Verstappen rijdt er toch ook niet minder snel door. Misschien kan het stadion dan wel uitbreiden.
Omdat je dan Red Bull Nijmegen wordt. Totale club wordt veranderd, logo, kleuren, naam, alles. Mij niet gezien

Gebruikersavatar
nec4n
Berichten: 1573
Lid geworden op: vr 14 jun 2013, 14:55
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door nec4n »

Storm NEC schreef:
nec4n schreef:
Storm NEC schreef:Ik had gehoord dat Red Bull een voetbalclub uit de Jupiler league wil overnemen. Is het niet een idee om hen actief te benaderen om te kijken of er iets mogelijk is?
Nee :pukeface: :pukeface: :pukeface:
Hoezo niet? Max Verstappen rijdt er toch ook niet minder snel door. Misschien kan het stadion dan wel uitbreiden.
Beleid van Red Bull is:
- Red Bull Nijmegen
- Red Bull Arena
- Spelen in de kleuren van Red Bull
- Logo van Red Bull

Dat heeft niets met NEC te maken. Dan kan je alles hier opdoeken. We verkopen onze identiteit toch niet? Ik denk dat voor mij Red Bull een van de weinige redenen zou zijn om niet meer te komen.
ENIESEE NIJMEGEN

Gebruikersavatar
Storm NEC
Berichten: 11
Lid geworden op: vr 05 aug 2011, 12:54
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Storm NEC »

NECwijchen schreef:
Storm NEC schreef:
nec4n schreef:
Storm NEC schreef:Ik had gehoord dat Red Bull een voetbalclub uit de Jupiler league wil overnemen. Is het niet een idee om hen actief te benaderen om te kijken of er iets mogelijk is?
Nee :pukeface: :pukeface: :pukeface:
Hoezo niet? Max Verstappen rijdt er toch ook niet minder snel door. Misschien kan het stadion dan wel uitbreiden.
Omdat je dan Red Bull Nijmegen wordt. Totale club wordt veranderd, logo, kleuren, naam, alles. Mij niet gezien
Tja, als ze het stadion uitbreiden en NEC naar de top kunnen brengen waarom niet. Zo is het ook niks.

Gebruikersavatar
NECwijchen
Berichten: 475
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 12:50
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door NECwijchen »

Storm NEC schreef:
NECwijchen schreef:
Storm NEC schreef:
nec4n schreef:
Storm NEC schreef:Ik had gehoord dat Red Bull een voetbalclub uit de Jupiler league wil overnemen. Is het niet een idee om hen actief te benaderen om te kijken of er iets mogelijk is?
Nee :pukeface: :pukeface: :pukeface:
Hoezo niet? Max Verstappen rijdt er toch ook niet minder snel door. Misschien kan het stadion dan wel uitbreiden.
Omdat je dan Red Bull Nijmegen wordt. Totale club wordt veranderd, logo, kleuren, naam, alles. Mij niet gezien
Tja, als ze het stadion uitbreiden en NEC naar de top kunnen brengen waarom niet. Zo is het ook niks.
:director: OMDAT HET DAN GEEN NEC MEER IS :director:

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: De investeerders

Bericht door Wessel »

Ja, dat is zo. Maar nog jaren het bestuurlijk geklungel bij NEC meemaken zonder dat er ook maar de kleinste stap vooruit wordt gezet, is eveneens een nauwelijks te vedragen gedachte. En ja, Max Verstappen wordt toch ook niet verguisd omdat hij onder de vlag van Redbull rijdt :-)

Misschien kunnen ze er Redbull NEC Nijmegen van maken, haha.
Laatst gewijzigd door Wessel op ma 29 mei 2017, 01:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Legendario »

Storm NEC schreef:
NECwijchen schreef:
Storm NEC schreef:
nec4n schreef:
Storm NEC schreef:Ik had gehoord dat Red Bull een voetbalclub uit de Jupiler league wil overnemen. Is het niet een idee om hen actief te benaderen om te kijken of er iets mogelijk is?
Nee :pukeface: :pukeface: :pukeface:
Hoezo niet? Max Verstappen rijdt er toch ook niet minder snel door. Misschien kan het stadion dan wel uitbreiden.
Omdat je dan Red Bull Nijmegen wordt. Totale club wordt veranderd, logo, kleuren, naam, alles. Mij niet gezien
Tja, als ze het stadion uitbreiden en NEC naar de top kunnen brengen waarom niet. Zo is het ook niks.
Ik wil juichen omdat NEC succes heeft. Als het je niets uitmaakt wie er succes heeft, als je maar kunt juichen, dan zijn er genoeg andere clubs om uit te kiezen.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: De investeerders

Bericht door Wessel »

Ik denk niet dat Redbull clubje NEC de moeite waard vindt als partner.

Gebruikersavatar
Storm NEC
Berichten: 11
Lid geworden op: vr 05 aug 2011, 12:54
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Storm NEC »

Legendario schreef:
Storm NEC schreef:
NECwijchen schreef:
Storm NEC schreef:
nec4n schreef:
Storm NEC schreef:Ik had gehoord dat Red Bull een voetbalclub uit de Jupiler league wil overnemen. Is het niet een idee om hen actief te benaderen om te kijken of er iets mogelijk is?
Nee :pukeface: :pukeface: :pukeface:
Hoezo niet? Max Verstappen rijdt er toch ook niet minder snel door. Misschien kan het stadion dan wel uitbreiden.
Omdat je dan Red Bull Nijmegen wordt. Totale club wordt veranderd, logo, kleuren, naam, alles. Mij niet gezien
Tja, als ze het stadion uitbreiden en NEC naar de top kunnen brengen waarom niet. Zo is het ook niks.
Ik wil juichen omdat NEC succes heeft. Als het je niets uitmaakt wie er succes heeft, als je maar kunt juichen, dan zijn er genoeg andere clubs om uit te kiezen.
Wat een sentimenteel gezever. Ik zou inderdaad ook kunnen juichen voor Red Bull Nijmegen. Red Bull bouwt dan gewoon voort op de geschiedenis van NEC en daarmee krijgt de club weer toekomstperspectief.
Het is maar een idee :wink:

Gebruikersavatar
nec4n
Berichten: 1573
Lid geworden op: vr 14 jun 2013, 14:55
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door nec4n »

Storm NEC schreef:
Legendario schreef:
Storm NEC schreef:
NECwijchen schreef:
Storm NEC schreef:
nec4n schreef:[quo.te="Storm NEC"]Ik had gehoord dat Red Bull een voetbalclub uit de Jupiler league wil overnemen. Is het niet een idee om hen actief te benaderen om te kijken of er iets mogelijk is?
Nee :pukeface: :pukeface: :pukeface:
Hoezo niet? Max Verstappen rijdt er toch ook niet minder snel door. Misschien kan het stadion dan wel uitbreiden.
Omdat je dan Red Bull Nijmegen wordt. Totale club wordt veranderd, logo, kleuren, naam, alles. Mij niet gezien
Tja, als ze het stadion uitbreiden en NEC naar de top kunnen brengen waarom niet. Zo is het ook niks.
Ik wil juichen omdat NEC succes heeft. Als het je niets uitmaakt wie er succes heeft, als je maar kunt juichen, dan zijn er genoeg andere clubs om uit te kiezen.[ /qu.ote ]

Wat een sentimenteel gezever. Ik zou inderdaad ook kunnen juichen voor Red Bull Nijmegen. Red Bull bouwt dan gewoon voort op de geschiedenis van NEC en daarmee krijgt de club weer toekomstperspectief.
Het is maar een idee :wink:
Voortbouwen op de geschiedenis? Echt niet. Kijk maar naar Markranstädt
ENIESEE NIJMEGEN

jbnmgn

Re: De investeerders

Bericht door jbnmgn »

Arjan van Hout schreef:
jbnmgn schreef:
LT schreef:
jbnmgn schreef:
jackkreta schreef:Het zijn allemaal kulargumenten. Een club is van de gemeenschap? Hoeveel clubs moeten we hier noemen, nationaal en internationaal, die in het bezit zijn van een eigenaar?
"Ik heb geen verstand van voetballen". Hoeft ook niet, kun je mensen voor aantrekken. MB hoeft de club niet over te nemen als hij niet wil maar kom niet met van die drogredenen.
Hij heeft de afgelopen jaren er dus al ca. 15 miljoen ingestoken en op voorspraak van anderen (dure) spelers gekocht waarvan de een na de andere mislukte.
Dat heeft te maken met hele slecht scouting. Ten tijde van Futuralis ging dat wat beter maar de mensen die de huidige selectie hebben voorgedragen voor aankoop dan wel huur hebben aan de geloofwaardigheid van diezelfde mensen.
Daarbij, de verhouding Boekhoorn/ v Ingen is er nou ook niet bepaald een waarvan je zegt dat zijn goede maatjes.
De oplossing: een nieuw bestuur waarvan Boekhoorn het de moeite vindt om meer geld in NEC te steken. Bij de aankoop van het stadion is hij financieel ook wel betrokken, dus het kan alleen maar beter gaan met een bestuur dat zijn vertrouwen heeft en een scouting afdeling die echt (betaalbare) goede spelers kan aanbrengen.

Wat de toekomst dus gaat brengen in het kader van de financien om een sterke selectie op te kunnen stellen weet ik niet, maar ik blijf (nog) hoop houden.
Eerst maar eens zien dat we ons handhaven.
1) Boekhoorn heeft bijvoorbeeld de aankoop van Niedzielan er eigenhandig doorheen gedrukt, ondanks zijn voetbalverstand. Dat heeft niet te maken met slechte scouting.op voorspraak van wie? Van hem zelf????
2) De verhouding Boekhoorn en van Ingen niet goed? NEE
3) Boekhoorn geeft zelf aan dat een voetbalclub er niet is om winst mee te maken, dus jouw oplossing is voor hem geen oplossing.Winst maken nee, dat klopt, maar het investeren in een bestuur waarin hij weinig vertrouwen heeft blijft.

Ik heb die wanhopige roep om Boekhoorn nooit begrepen. Wij zijn NEC, als je kampioen wil worden dan zit je bij de verkeerde club. Dat laatste klopt, behalve als we in de JL spelen :biggrin:
Jij weet echt niet waar je over praat he. Van ingen en boekhoorn gaan prima door een deur
Ja zolang die deur breed genoeg is zodat ze elkaar niet raken bij het naar buiten gaan.
Boekhoorn was erg vaak ontevreden over het niet opstellen van spelers die hij gefinancierd had en v Ingen deed daar geen reet mee terwijl hij zich wel met alles bemoeide. En daar maak je geen vrienden mee!

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: De investeerders

Bericht door Wim1970 »

Ben eigenlijk ook wel klaar met die Boekhoorn en consorten. Ze helpen de club alleen maar de vernieling in met hun zielige ego s. Hoe meer partijen hoe meer instabiliteit.
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

jbnmgn

Re: De investeerders

Bericht door jbnmgn »

NECwijchen schreef:
Storm NEC schreef:
nec4n schreef:
Storm NEC schreef:Ik had gehoord dat Red Bull een voetbalclub uit de Jupiler league wil overnemen. Is het niet een idee om hen actief te benaderen om te kijken of er iets mogelijk is?
Nee :pukeface: :pukeface: :pukeface:
Hoezo niet? Max Verstappen rijdt er toch ook niet minder snel door. Misschien kan het stadion dan wel uitbreiden.
Omdat je dan Red Bull Nijmegen wordt. Totale club wordt veranderd, logo, kleuren, naam, alles. Mij niet gezien
Red Bull wil alle zeggenschap over de club en dat moet je niet willen ondanks de grote zak geld die ze er in willen stoppen.
Kijk naar RB Leipzich. Die club heet dan weliswaar geen RedBull Leipzich maar RasenBallsport Leipzich maar de verwijzing naar RedBull is duidelijk.
Ook het stadion heet dus RedBull Arena en de clubkleuren en het logo zijn bepaald door RedBull.
Nu is deze vergelijking misschien niet helemaal correct want RedBull heeft in Leipzich gewoon een hele nieuwe club opgericht, maar toch!
Nee dat willen we in Nijmegen toch echt niet?
En stel dat het wel zou gebeuren en NEC voortaan als RedBull Nijmegen door het leven zou gaan met het RedBull stadion en andere clubkleuren en logo dan ben ik de eerste die zijn seizoenkaart inlevert want dan is de binding met mijn club helemaal weg!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door zuurpruim »

jbnmgn schreef:
NECwijchen schreef:
Storm NEC schreef:
nec4n schreef:
Storm NEC schreef:Ik had gehoord dat Red Bull een voetbalclub uit de Jupiler league wil overnemen. Is het niet een idee om hen actief te benaderen om te kijken of er iets mogelijk is?
Nee :pukeface: :pukeface: :pukeface:
Hoezo niet? Max Verstappen rijdt er toch ook niet minder snel door. Misschien kan het stadion dan wel uitbreiden.
Omdat je dan Red Bull Nijmegen wordt. Totale club wordt veranderd, logo, kleuren, naam, alles. Mij niet gezien
Red Bull wil alle zeggenschap over de club en dat moet je niet willen ondanks de grote zak geld die ze er in willen stoppen.
Kijk naar RB Leipzich. Die club heet dan weliswaar geen RedBull Leipzich maar RasenBallsport Leipzich maar de verwijzing naar RedBull is duidelijk.
Ook het stadion heet dus RedBull Arena en de clubkleuren en het logo zijn bepaald door RedBull.
Nu is deze vergelijking misschien niet helemaal correct want RedBull heeft in Leipzich gewoon een hele nieuwe club opgericht, maar toch!
Nee dat willen we in Nijmegen toch echt niet?
En stel dat het wel zou gebeuren en NEC voortaan als RedBull Nijmegen door het leven zou gaan met het RedBull stadion en andere clubkleuren en logo dan ben ik de eerste die zijn seizoenkaart inlevert want dan is de binding met mijn club helemaal weg!
Red Bull is een commerciële organisatie die (vaak,niet altijd) voetbaltechnisch verstandige dingen doet.Van Ingen is een commerciële man die louter onverstandige dingen doet.Ik ben er geen voorstander van maar dit kan zo ook niet langer doorgaan.Maar ik geloof nooit dat Red Bull interesse heeft,die moeten dan eerst de clash aan gaan met de 3 B's (Bons,Bongers en Boekhoorn ),die zoeken liever een club waar ze zo in kunnen stappen.

jbnmgn

Re: De investeerders

Bericht door jbnmgn »

zuurpruim schreef:
jbnmgn schreef:
NECwijchen schreef:
Storm NEC schreef:
nec4n schreef:
Storm NEC schreef:Ik had gehoord dat Red Bull een voetbalclub uit de Jupiler league wil overnemen. Is het niet een idee om hen actief te benaderen om te kijken of er iets mogelijk is?
Nee :pukeface: :pukeface: :pukeface:
Hoezo niet? Max Verstappen rijdt er toch ook niet minder snel door. Misschien kan het stadion dan wel uitbreiden.
Omdat je dan Red Bull Nijmegen wordt. Totale club wordt veranderd, logo, kleuren, naam, alles. Mij niet gezien
Red Bull wil alle zeggenschap over de club en dat moet je niet willen ondanks de grote zak geld die ze er in willen stoppen.
Kijk naar RB Leipzich. Die club heet dan weliswaar geen RedBull Leipzich maar RasenBallsport Leipzich maar de verwijzing naar RedBull is duidelijk.
Ook het stadion heet dus RedBull Arena en de clubkleuren en het logo zijn bepaald door RedBull.
Nu is deze vergelijking misschien niet helemaal correct want RedBull heeft in Leipzich gewoon een hele nieuwe club opgericht, maar toch!
Nee dat willen we in Nijmegen toch echt niet?
En stel dat het wel zou gebeuren en NEC voortaan als RedBull Nijmegen door het leven zou gaan met het RedBull stadion en andere clubkleuren en logo dan ben ik de eerste die zijn seizoenkaart inlevert want dan is de binding met mijn club helemaal weg!
Red Bull is een commerciële organisatie die (vaak,niet altijd) voetbaltechnisch verstandige dingen doet.Van Ingen is een commerciële man die louter onverstandige dingen doet.Ik ben er geen voorstander van maar dit kan zo ook niet langer doorgaan.Maar ik geloof nooit dat Red Bull interesse heeft,die moeten dan eerst de clash aan gaan met de 3 B's (Bons,Bongers en Boekhoorn ),die zoeken liever een club waar ze zo in kunnen stappen.
Maar die 3 B's kunnen een verkoop niet tegenhouden denk ik. En als ze samen zouden gaan werken dan heten we voortaan misschien wel:
FC-Red Bull-Bons-Bongers-Boekhoorn Nijmegen afgekort: FC RBBBB Nijmegen :biggrin:

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door TT »

Door die hele manier van werken hier - mede ingegeven door de macht van de investeerders - is er voor trainers en technisch directeurs gewoon een onmogelijke werksituatie. Zowat elke trainer of technische man die hier (altijd snel) weer weg gaat is opgelucht als hij de deur achter zich dichttrekt. Een TD moet zijn werk kunnen doen zonder eerst 36 keer te moeten overleggen en evenzoveel goedkeuringen te krijgen voor gehandeld kan worden. En een trainer moet gewoon zijn beste elf spelers mogen opstellen, zonder gezucht en gesteun vanuit de investeerders als 'hun' aanwinsten niet spelen.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door jetipo »

Geinig. Ik heb in een ander topic al gegrapt over een belletje naar Red Bull aangezien NEC momenteel voldoet aan het profiel dat Red Bull zoekt. Ook daar veel reacties. Het was maar een grapje, want vooralsnog is het volgens de voorwaarden die Red Bull heeft helemaal niet mogelijk een club in Nederland over te nemen.

Oja, de investeerders zouden alleen maar geldschieters moeten zijn. Als je clubliefde hebt dan laat je het (technische) beleid over aan de verantwoordelijken en financieer je alleen maar. Dat kan bij andere clubs ook. Waarom hier dan niet?
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door zuurpruim »

jetipo schreef:Geinig. Ik heb in een ander topic al gegrapt over een belletje naar Red Bull aangezien NEC momenteel voldoet aan het profiel dat Red Bull zoekt. Ook daar veel reacties. Het was maar een grapje, want vooralsnog is het volgens de voorwaarden die Red Bull heeft helemaal niet mogelijk een club in Nederland over te nemen.
Ik ga er nog steeds vanuit dat Danny Boy met wat oliedollars aan komt zetten.Hij heeft afgezegd maar wat zou hij komen doen bij DTVK? Let op mijn woorden,die gaat ook bij VI zitten.En nu is het ultieme moment,supporters zijn boos,veel onrust.Komt hem allemaal prima uit.

Gebruikersavatar
Hatert NEC
Berichten: 1044
Lid geworden op: zo 30 dec 2007, 15:28
Locatie: Nijmegen, Hatert
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Hatert NEC »

RB NEC :biggrin:
Pound for pound best hooligans in the world!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door zuurpruim »

jetipo schreef:Geinig. Ik heb in een ander topic al gegrapt over een belletje naar Red Bull aangezien NEC momenteel voldoet aan het profiel dat Red Bull zoekt. Ook daar veel reacties. Het was maar een grapje, want vooralsnog is het volgens de voorwaarden die Red Bull heeft helemaal niet mogelijk een club in Nederland over te nemen.

Oja, de investeerders zouden alleen maar geldschieters moeten zijn. Als je clubliefde hebt dan laat je het (technische) beleid over aan de verantwoordelijken en financieer je alleen maar. Dat kan bij andere clubs ook. Waarom hier dan niet?
Boekhoorn is de filantroop,Bongers wil gewoon ook geld verdienen aan transfers en dat lukt bij NEC,na alle plussen en minnen niet.
Het is toch niet voor niks dat er nooit een ervaren jongen wordt aangetrokken?Daar verdienen de heren niks op.Had je hier een Veerman lopen of een Muhren was er niks aan het handje geweest.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door jetipo »

zuurpruim schreef:
jetipo schreef:Geinig. Ik heb in een ander topic al gegrapt over een belletje naar Red Bull aangezien NEC momenteel voldoet aan het profiel dat Red Bull zoekt. Ook daar veel reacties. Het was maar een grapje, want vooralsnog is het volgens de voorwaarden die Red Bull heeft helemaal niet mogelijk een club in Nederland over te nemen.

Oja, de investeerders zouden alleen maar geldschieters moeten zijn. Als je clubliefde hebt dan laat je het (technische) beleid over aan de verantwoordelijken en financieer je alleen maar. Dat kan bij andere clubs ook. Waarom hier dan niet?
Boekhoorn is de filantroop,Bongers wil gewoon ook geld verdienen aan transfers en dat lukt bij NEC,na alle plussen en minnen niet.
Het is toch niet voor niks dat er nooit een ervaren jongen wordt aangetrokken?Daar verdienen de heren niks op.Had je hier een Veerman lopen of een Muhren was er niks aan het handje geweest.
Precies. Als mannen die van zakendoen veel afweten kunnen ze toch weten dat je uiteindelijk ook geld verdient als je eerst alleen maar geïnvesteerd hebt? Als je eerst zorg draagt voor een stabiele basis van waaruit je kunt opleiden, dan komen de transfers waar je geld aan kunt verdienen vanzelf.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Me..Goal en 23 gasten