De investeerders

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door vak Oost »

Tiel schreef:
vak Oost schreef:De gruwel ... een stadion ergens op een achteraf industrie terrein
Achteraf industrie terreinen, waar vind je die nog?
Bijsterhuizen ... veel andere locaties zijn er niet te vinden voor een voetbal stadion of je moet de waal over.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Tiel »

vak Oost schreef:
Tiel schreef:
vak Oost schreef:De gruwel ... een stadion ergens op een achteraf industrie terrein
Achteraf industrie terreinen, waar vind je die nog?
Bijsterhuizen ... veel andere locaties zijn er niet te vinden voor een voetbal stadion of je moet de waal over.
Is dat nog achteraf dan? Tijden veranderen, een voetbalstadion midden in de stad is niet meer van deze tijd.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Pol »

eniesee-elst schreef:
Tiel schreef:
Pol schreef:
Tiel schreef:
flipsen schreef:
Polleke schreef:De meeste reacties die ik hier lees bestaan uit de opmerkingen: NEC is achteruit gegaan. En dat is de oorzaak hiervan. Qua selectie kan je dat misschien wel stellen ja. Maar ik denk dat het andersom is: NEC is ingehaald door clubs die wel wilden investeren. Vanaf het moment dat wij het stadion niet meer konden uitbreiden zijn we ingehaald. Aan alle kanten. Heracles, PEC zijn goede voorbeelden ervan. NEC staat stil en ligt dus steeds verder achter. En wat het erge is: veel supporters wilde dit: een stadion elders was niet bespreekbaar, we moesten de oude traditionele volksclub blijven met oa het oude tenue etc.

Ik word er een beetje moe van. Je kan niet meer denken in emotie etc. Deze club zit nu op de Fortuna Sittard / MVV weg als we niet heel snel gaan uitkijken. NEC overleeft alleen als structurele en vaste eredivisionist en daarvoor is geld nodig. We hebben investeerders die de gaten vullen en spelers helpen halen, wat super is. Maar we hebben geen investeerders die geld steken in de structurele zaken van de club: het aankopen en vergroten van het stadion (vooral het business-deel), verbeteren van scouting etc. We hoopten allemaal dat Marcel Boekhoorn die stap zou zetten. De man heeft NEC zo vaak gered door de gaten in het schip te dichten, maar hijs de enige die NEC een enorme onderhoudsbeurt kan geven zodat die gaten niet meer ontstaan.

Ik maak me gewoon zorgen. Alleen op dit forum al zijn de meningen zo verdeeld. Dat zie je ook aan de opmerkingen jegens Vitesse. Zij hebben dit niet bereikt met miljoenen pompen van eigenaren en investeerders. Maar ze hebben het wél bereikt. Ik wil geen Calimero gevoel, maar ik heb het idee dat sommige heel tevreden zijn met wat er staat... lekker klein intiem stadion, ouder tenuetjes weer.. heerlijk nuilen op de tribune.. op en neer wippen van eredivisie naar eerste divisie. Ik wil dat dus niet, ik wil verdorie trots zijn op mijn cluppie ook door sportieve resultaten.

Dus wat mij betreft richten we ons nu op het opzetten van een organisatie die staat. Jeugd invoegen, zoveel mogelijk spelers die geen waarde vertegenwoordigen laten gaan. En dan spelen voor promotie. Dan doorpakken.... als dat stadion niet binnen 2 seizoenen is uitgebreid naar minimaal 15000 man, dan vlieg je er binnen 3 jaar (als je al promoveert weer uit). Het is groeien, of stoppen als structurele eredivisionist. Dat is de enige keuze die er is.
Spijker op de kop
:withstupid: Met uitzondering van het shirt, dat heeft er natuurlijk geen zak mee te maken. Nieuw bouwen op de Goffert is de allergrootste fout geweest. Dat roep ik al jaren. Maar ja, we hadden supporters die nooit meer zouden komen als ze niet met de fiets konden (dat werd toen letterlijk hier geschreven).
Wat voegt een stadion op een andere lokatie dan toe?
Betere voorzieningen. Niet in het donker door de modder ernaar toe moeten lopen na het vinden van geen fatsoenlijke parkeerplaats bv. Eigenlijk gewoon een infrastructuur. Die is er nu niet. Uitbreiden op de Goffert gaat helemaal niet.
Ik weet niet hoe jij loopt, maar ik loop nooit in het donker, nooit door de modder en ik heb altijd een parkeerplek op max. 10 minuten lopen en ik ben zelden vroeg. Is nuilen toch niet alleen een Nijmeegse ziekte...
Eens, infrastructuur rond de Goffert is voor een club van onze omvang niet zo'n probleem. Zowel uitbreiden als verbeteren van faciliteiten is ook in de Goffert mogelijk.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door vak Oost »

Tiel schreef:
vak Oost schreef:
Tiel schreef:
vak Oost schreef:De gruwel ... een stadion ergens op een achteraf industrie terrein
Achteraf industrie terreinen, waar vind je die nog?
Bijsterhuizen ... veel andere locaties zijn er niet te vinden voor een voetbal stadion of je moet de waal over.
Is dat nog achteraf dan? Tijden veranderen, een voetbalstadion midden in de stad is niet meer van deze tijd.
Er zijn genoeg steden waar het ook gewoon mogelijk is ... utrecht, eindhoven, rotterdam, tilburg
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Tiel »

vak Oost schreef:
Tiel schreef:
vak Oost schreef:
Tiel schreef:
vak Oost schreef:De gruwel ... een stadion ergens op een achteraf industrie terrein
Achteraf industrie terreinen, waar vind je die nog?
Bijsterhuizen ... veel andere locaties zijn er niet te vinden voor een voetbal stadion of je moet de waal over.
Is dat nog achteraf dan? Tijden veranderen, een voetbalstadion midden in de stad is niet meer van deze tijd.
Er zijn genoeg steden waar het ook gewoon mogelijk is ... utrecht, eindhoven, rotterdam, tilburg
Volgens mij liggen die qua infrastructuur vrijwel allemaal heel veel gunstiger. Andere toegangswegen aanleggen is ook een oplossing.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door harold »

eniesee-elst schreef:
Tiel schreef:
Pol schreef:
Tiel schreef:
flipsen schreef:
Polleke schreef:De meeste reacties die ik hier lees bestaan uit de opmerkingen: NEC is achteruit gegaan. En dat is de oorzaak hiervan. Qua selectie kan je dat misschien wel stellen ja. Maar ik denk dat het andersom is: NEC is ingehaald door clubs die wel wilden investeren. Vanaf het moment dat wij het stadion niet meer konden uitbreiden zijn we ingehaald. Aan alle kanten. Heracles, PEC zijn goede voorbeelden ervan. NEC staat stil en ligt dus steeds verder achter. En wat het erge is: veel supporters wilde dit: een stadion elders was niet bespreekbaar, we moesten de oude traditionele volksclub blijven met oa het oude tenue etc.

Ik word er een beetje moe van. Je kan niet meer denken in emotie etc. Deze club zit nu op de Fortuna Sittard / MVV weg als we niet heel snel gaan uitkijken. NEC overleeft alleen als structurele en vaste eredivisionist en daarvoor is geld nodig. We hebben investeerders die de gaten vullen en spelers helpen halen, wat super is. Maar we hebben geen investeerders die geld steken in de structurele zaken van de club: het aankopen en vergroten van het stadion (vooral het business-deel), verbeteren van scouting etc. We hoopten allemaal dat Marcel Boekhoorn die stap zou zetten. De man heeft NEC zo vaak gered door de gaten in het schip te dichten, maar hijs de enige die NEC een enorme onderhoudsbeurt kan geven zodat die gaten niet meer ontstaan.

Ik maak me gewoon zorgen. Alleen op dit forum al zijn de meningen zo verdeeld. Dat zie je ook aan de opmerkingen jegens Vitesse. Zij hebben dit niet bereikt met miljoenen pompen van eigenaren en investeerders. Maar ze hebben het wél bereikt. Ik wil geen Calimero gevoel, maar ik heb het idee dat sommige heel tevreden zijn met wat er staat... lekker klein intiem stadion, ouder tenuetjes weer.. heerlijk nuilen op de tribune.. op en neer wippen van eredivisie naar eerste divisie. Ik wil dat dus niet, ik wil verdorie trots zijn op mijn cluppie ook door sportieve resultaten.

Dus wat mij betreft richten we ons nu op het opzetten van een organisatie die staat. Jeugd invoegen, zoveel mogelijk spelers die geen waarde vertegenwoordigen laten gaan. En dan spelen voor promotie. Dan doorpakken.... als dat stadion niet binnen 2 seizoenen is uitgebreid naar minimaal 15000 man, dan vlieg je er binnen 3 jaar (als je al promoveert weer uit). Het is groeien, of stoppen als structurele eredivisionist. Dat is de enige keuze die er is.
Spijker op de kop
:withstupid: Met uitzondering van het shirt, dat heeft er natuurlijk geen zak mee te maken. Nieuw bouwen op de Goffert is de allergrootste fout geweest. Dat roep ik al jaren. Maar ja, we hadden supporters die nooit meer zouden komen als ze niet met de fiets konden (dat werd toen letterlijk hier geschreven).
Wat voegt een stadion op een andere lokatie dan toe?
Betere voorzieningen. Niet in het donker door de modder ernaar toe moeten lopen na het vinden van geen fatsoenlijke parkeerplaats bv. Eigenlijk gewoon een infrastructuur. Die is er nu niet. Uitbreiden op de Goffert gaat helemaal niet.
Ik weet niet hoe jij loopt, maar ik loop nooit in het donker, nooit door de modder en ik heb altijd een parkeerplek op max. 10 minuten lopen en ik ben zelden vroeg. Is nuilen toch niet alleen een Nijmeegse ziekte...
Genodigden voor de eretribune kunnen ergens achteraf hun auto parkeren op het parkeerterrein van cwz en moeten dan door een donker bos, bij regen door de modder, naar het stadion. En eenmaal in het stadion zijn de faciliteiten ook allang niet meer van deze tijd.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Tiel »

Top dat je het nog uitlegt Harold. Sommige willen het gewoon niet inzien en denken dat NEC bestaat van Jan met de Pet die 10 minuten lopen op de koop toeneemt.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5078
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door eniesee-elst »

Maar dat zijn geen problemen waarvoor je naar Bijsterhuizen hoeft om die op te lossen

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Pol »

harold schreef:Genodigden voor de eretribune kunnen ergens achteraf hun auto parkeren op het parkeerterrein van cwz en moeten dan door een donker bos, bij regen door de modder, naar het stadion. En eenmaal in het stadion zijn de faciliteiten ook allang niet meer van deze tijd.
Eens, maar dat is toch gewoon bij de Goffert op te lossen door een betere parkeervoorziening te bouwen. Daar hoef je toch niet voor te verhuizen?

-edit- hmm, wat hierboven gezegd wordt idd

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: De investeerders

Bericht door Juul »

harold schreef:Genodigden voor de eretribune kunnen ergens achteraf hun auto parkeren op het parkeerterrein van cwz en moeten dan door een donker bos, bij regen door de modder, naar het stadion.
Nog afgezien van het feit dat er vanaf het parkeerterrein CWZ een geasfalteerd en verlicht voetpad loopt richting hoofdingang (wel oversteken!) vind ik dit geneuzel van de buitencategorie. Modder onder mijn poten is het laatste waar ik me druk om maak als ik naar NEC ga.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Tiel »

eniesee-elst schreef:Maar dat zijn geen problemen waarvoor je naar Bijsterhuizen hoeft om die op te lossen
Nee, nu is dat te kostbaar, dat had voor de verbouw moeten gebeuren. Dan hadden we nu niet (al jaren) stil gestaan.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15802
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door pjottr »

Waarom ism met de gemeente en cwz geen parkeerkelder onder het voorplein ?
Kan doordeweeks door cwz gebruikt worden en in het weekend doort Nec.
Ook de evenementen op de Goffertwei profiteren hier van.

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5078
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door eniesee-elst »

Tiel schreef:
eniesee-elst schreef:Maar dat zijn geen problemen waarvoor je naar Bijsterhuizen hoeft om die op te lossen
Nee, nu is dat te kostbaar, dat had voor de verbouw moeten gebeuren. Dan hadden we nu niet (al jaren) stil gestaan.
We staan stil omdat we na jaaaaren van teveel geld uitgeven dat nu niet meer doen. Bovendien, als de gemeente het TIP niet had afgeblazen had je nu geen modder onder je voeten....

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5078
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door eniesee-elst »

pjottr schreef:Waarom ism met de gemeente en cwz geen parkeerkelder onder het voorplein ?
Kan doordeweeks door cwz gebruikt worden en in het weekend doort Nec.
Ook de evenementen op de Goffertwei profiteren hier van.
Veel te duur

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Tiel »

pjottr schreef:Waarom ism met de gemeente en cwz geen parkeerkelder onder het voorplein ?
Kan doordeweeks door cwz gebruikt worden en in het weekend doort Nec.
Ook de evenementen op de Goffertwei profiteren hier van.
Samenwerking CWZ? Alle parkeerplaatsen CWZ zijn van de gemeente. Waar moeten die dat van betalen?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Jandropzak
Berichten: 81
Lid geworden op: za 13 sep 2014, 13:18
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Jandropzak »

Je kan er zo'n mooie locatie van maken, graven onder de bomen, behoudt het groen vanaf de Ien DalesLaan naar beneden, liftje omhoog, looppad omhoog, locatie perfect, alleen blijven we in het verleden hangen.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door vak Oost »

Jandropzak schreef:Je kan er zo'n mooie locatie van maken, graven onder de bomen, behoudt het groen vanaf de Ien DalesLaan naar beneden,
liftje omhoog, looppad omhoog, locatie perfect, alleen blijven we in het verleden hangen.
De aanleg voor een parkeer garage wat alleen een flinke bezetting heeft tijdens wedstrijden van NEC is totaal niet economisch rendabel ...
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Polleke »

Feit is en blijft dat iedereen langzaam wel door begint te krijgen dat als we structureel de club willen zijn die we willen zijn: een eredivisieclub, dat het niet kan in de huidige accommodatie. Ik vind het 10 keer belangrijker te vernemen of de overname van het stadion nu gewoon niet meer kan ofwel dan wie de trainer wordt. Ik denk dat NEC op het belangrijkste kruispunt staat in zijn historie... daar lieg ik niet om: het is nu de vraag wie we willen zijn en hoever we bereid zijn te gaan. En ja, wij hebben mensen als Marcel hiervoor nodig nu......

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door vak Oost »

Polleke schreef:Feit is en blijft dat iedereen langzaam wel door begint te krijgen dat als we structureel de club willen zijn die we willen zijn: een eredivisieclub, dat het niet kan in de huidige accommodatie.
Ik vind het 10 keer belangrijker te vernemen of de overname van het stadion nu gewoon niet meer kan ofwel dan wie de trainer wordt.
Ik denk dat NEC op het belangrijkste kruispunt staat in zijn historie... daar lieg ik niet om: het is nu de vraag wie we willen zijn en hoever we bereid zijn te gaan. En ja, wij hebben mensen als Marcel hiervoor nodig nu......
NEC moet eerst eens leren om op eigen benen te staan en niet meer uit te geven dan dat er binnen komt ... de dag dromen over linker rijtje heeft meer gezeik dan vreugde opgeleverd.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door TT »

Bons zit voortaan in het STAK en heeft dus een officiële bestuursfunctie bij de club. Verstandig?

jbnmgn

Re: De investeerders

Bericht door jbnmgn »

TT schreef:Bons zit voortaan in het STAK en heeft dus een officiële bestuursfunctie bij de club. Verstandig?
Zolang hij alles doet in het belang van NEC, prima. Anders met pek en veren de stak(d) uit :biggrin:

Necco
Berichten: 1663
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 11:27
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Necco »

TT schreef:Bons zit voortaan in het STAK en heeft dus een officiële bestuursfunctie bij de club. Verstandig?
Verstandig. Investeerders hebben nu 33% inspraak in het STAK, maar wel op een officiële manier, in plaats van alle achterkamertjes zoals die vorig seizoen mede tot onze ondergang hebben geleid.

Nu sluit het éen het ander natuurlijk niet uit, maar op basis van de geleerde lessen, de taal van Oversier en deze aanstelling, ben ik optimistisch dat NEC nu eindelijk op bestuurlijk en organisatorisch vlak stabiel gaat worden.
Soms is `t beter iets moois te verliezen dan dat je `t nooit hebt gehad

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4436
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Ron Delgado »

jbnmgn schreef:
TT schreef:Bons zit voortaan in het STAK en heeft dus een officiële bestuursfunctie bij de club. Verstandig?
Zolang hij alles doet in het belang van NEC, prima. Anders met pek en veren de stak(d) uit :biggrin:
Alleen als hij volledige inzage geeft in zijn financiele belangen in NEC en in de afspraken met hem.
Get up! Stay on the scene.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Tiel »

Ron Delgado schreef:
jbnmgn schreef:
TT schreef:Bons zit voortaan in het STAK en heeft dus een officiële bestuursfunctie bij de club. Verstandig?
Zolang hij alles doet in het belang van NEC, prima. Anders met pek en veren de stak(d) uit :biggrin:
Alleen als hij volledige inzage geeft in zijn financiele belangen in NEC en in de afspraken met hem.
NEC heeft die inzage lijkt mij, voor jou is dat niet van belang lijkt mij.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

jbnmgn

Re: De investeerders

Bericht door jbnmgn »

Ron Delgado schreef:
jbnmgn schreef:
TT schreef:Bons zit voortaan in het STAK en heeft dus een officiële bestuursfunctie bij de club. Verstandig?
Zolang hij alles doet in het belang van NEC, prima. Anders met pek en veren de stak(d) uit :biggrin:
Alleen als hij volledige inzage geeft in zijn financiele belangen in NEC en in de afspraken met hem.
Volledige inzage aan wie?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten