De investeerders

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

De investeerders

Bericht door burp »

zullen we hier maar verder gaan over de investeerders, boekhoorn etc. ?

Topdude

Re: De investeerders

Bericht door Topdude »

Hoezo, was de andere plek niet goed dan?

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door burp »

neh, tenzij je in Boekhoorn zelf de nieuwe topspits van NEC ziet natuurlijk :mrgreen:

Jack_Sparrow
Berichten: 564
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:27
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Jack_Sparrow »

Hebben we dan meer investeerders dan Frans Hendriks
Savvy?

Mark van den Boogaart the new Doeluh :hail:

Gebruikersavatar
Daan
Berichten: 966
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:58
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Daan »

Jack_Sparrow schreef:Hebben we dan meer investeerders dan Frans Hendriks
Een groep van een man of 10 meen ik...

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Harold Bastiaans »

burp schreef:zullen we hier maar verder gaan over de investeerders, boekhoorn etc. ?
Jij moet beheerder worden.....
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gradje
Berichten: 752
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 13:34
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Gradje »

Doe iets alsjeblieft. Er is nog wel wat nodig.

Gebruikersavatar
NEC4EVER
Berichten: 1551
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 01:15
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door NEC4EVER »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:
burp schreef:zullen we hier maar verder gaan over de investeerders, boekhoorn etc. ?
Jij moet beheerder worden.....
:withstupid: :mrgreen: ik ben ook voor, Burp als moderator! :cheer:

Gandalf
Berichten: 510
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 21:58

Re: De investeerders

Bericht door Gandalf »

Kijk en hier staat en valt dus alles mee....... "De eigenwijsheid die uiteindelijk de beslissing veroorzaakt heeft." Als NEC en dus het bestuur in deze speler heeft meegeinvesteerd,draagd het bestuur de volle verantwoordelijkheid over zijn eigen gemaakte schulden en of Boekhoorn nou een groote vis was/is die gestrikt moest blijven doet geen eene fluit ter zaken.... Want een bestuur moet ten alle tijden als eerste kijken naar zijn eigen financieele draagkracht in het heden en niet die van de toekomst.... Verder mag NOOIT een derde het beleidt van de club bepalen als JIJ als bestuur hier over gaat..... En dus kunnen de heren van Delft en Looyen alleen de schuld bij zich zelf leggen.

Want stel dat Boekhoorn een niet te vertrouwen persoonlijkheid zou hebben,dan ben je dus als bestuur al heelemaal verkeerd bezig als bij de eerste de beste groote investering je het beleidt uit handen geeft.
Dat het allemaal niet makkelijk is ok..... En ik kan me niet voorstellen dat Boekhoorn schuldig is aan de schuld van +/- 6 mil die er nu is.
Ik heb eerder het gevoel dat men weet dat Boekhoorn niet graag met de media praat en daarom makkelijker met het vingertje de andere kant op wijst.
Verder kan men wel zeggen dat Boekhoorn een kapitalist is,maar dat is van Delft ook en ook Looijen is niet vies van geld. ;)

(Burp.... Je kan niet spreken van "Wel" als je geen voet bij stuk hebt gehouden.Van Delft en Looijen namen het risico om mee te gaan. "Noir 17 sil vous plait")
De Trainingen moeten beter!!!

Gandalf
Berichten: 510
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 21:58

Re: De investeerders

Bericht door Gandalf »

Kijk weet je....... Dat heele speelershandel gedoe is een soort gokspel.... Wil je de grootste kans om te winnen naar je toe trekken,zal je zo veel mogelijk risico factoren moeten uitschakelen.
Een goed bestuur,psycholoog,fysio,trainers,scouts,jeugdopleiding heb je dan nodig om die factoren zo veel mogelijk uit te schakelen.En hoe zwakker eerder genoemde onderdelen van je club zijn,hoe meer risico investeerders en de club lopen bij beslissingen.
En bij ons rammelt het voorlopig nog aan alle kanten op die punten.... En dan lult Looijen weer... "Ja.... We motten er weer snel bij zijn,anders missen we weer de bus!" niet dus...
Kijk..... En nu heb ik het over "Lange termijn visie" :tu:
De Trainingen moeten beter!!!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door burp »

Gandalf schreef:Kijk en hier staat en valt dus alles mee....... "De eigenwijsheid die uiteindelijk de beslissing veroorzaakt heeft." Als NEC en dus het bestuur in deze speler heeft meegeinvesteerd,draagd het bestuur de volle verantwoordelijkheid over zijn eigen gemaakte schulden en of Boekhoorn nou een groote vis was/is die gestrikt moest blijven doet geen eene fluit ter zaken.... Want een bestuur moet ten alle tijden als eerste kijken naar zijn eigen financieele draagkracht in het heden en niet die van de toekomst.... Verder mag NOOIT een derde het beleidt van de club bepalen als JIJ als bestuur hier over gaat..... En dus kunnen de heren van Delft en Looyen alleen de schuld bij zich zelf leggen.
moet je wel meekunnen investeren, dit was duidelijk buiten budget en dan staat en valt wederom alles met het maken van goede afspraken en het goed regelen van de voorwaarden. Is inzake niet goed gebeurt en de uiteindelijke verantwoordelijkheid voor het rijlen en zijlen van de club ligt uiteraard altijd bij het bestuur.
Want stel dat Boekhoorn een niet te vertrouwen persoonlijkheid zou hebben,dan ben je dus als bestuur al heelemaal verkeerd bezig als bij de eerste de beste groote investering je het beleidt uit handen geeft.
Dat het allemaal niet makkelijk is ok..... En ik kan me niet voorstellen dat Boekhoorn schuldig is aan de schuld van +/- 6 mil die er nu is.
niemand heeft het over de onstane schuld, het enige wat boekhoorn wordt aangerekend is dat ie niedzielan perse moest en zou hebben en dat ie de club in de steek gelaten heeft.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door burp »

Gandalf schreef:Kijk weet je....... Dat heele speelershandel gedoe is een soort gokspel.... Wil je de grootste kans om te winnen naar je toe trekken,zal je zo veel mogelijk risico factoren moeten uitschakelen.
Een goed bestuur,psycholoog,fysio,trainers,scouts,jeugdopleiding heb je dan nodig om die factoren zo veel mogelijk uit te schakelen.En hoe zwakker eerder genoemde onderdelen van je club zijn,hoe meer risico investeerders en de club lopen bij beslissingen.
En bij ons rammelt het voorlopig nog aan alle kanten op die punten.... En dan lult Looijen weer... "Ja.... We motten er weer snel bij zijn,anders missen we weer de bus!" niet dus...
Kijk..... En nu heb ik het over "Lange termijn visie" :tu:
tijd voor Pokerclub NEC :mrgreen:

Gandalf
Berichten: 510
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 21:58

Re: De investeerders

Bericht door Gandalf »

burp schreef:
Gandalf schreef:Kijk en hier staat en valt dus alles mee....... "De eigenwijsheid die uiteindelijk de beslissing veroorzaakt heeft." Als NEC en dus het bestuur in deze speler heeft meegeinvesteerd,draagd het bestuur de volle verantwoordelijkheid over zijn eigen gemaakte schulden en of Boekhoorn nou een groote vis was/is die gestrikt moest blijven doet geen eene fluit ter zaken.... Want een bestuur moet ten alle tijden als eerste kijken naar zijn eigen financieele draagkracht in het heden en niet die van de toekomst.... Verder mag NOOIT een derde het beleidt van de club bepalen als JIJ als bestuur hier over gaat..... En dus kunnen de heren van Delft en Looyen alleen de schuld bij zich zelf leggen.
moet je wel meekunnen investeren, dit was duidelijk buiten budget en dan staat en valt wederom alles met het maken van goede afspraken en het goed regelen van de voorwaarden. Is inzake niet goed gebeurt en de uiteindelijke verantwoordelijkheid voor het rijlen en zijlen van de club ligt uiteraard altijd bij het bestuur. Ok.... Dan moet het bestuur niet wijzen,maar de hand in eigen boezem houden.En zijn geld terugtrekken in dit soort situatie's.... Een goede les voor het nieuwe bestuur dus...
Want stel dat Boekhoorn een niet te vertrouwen persoonlijkheid zou hebben,dan ben je dus als bestuur al heelemaal verkeerd bezig als bij de eerste de beste groote investering je het beleidt uit handen geeft.
Dat het allemaal niet makkelijk is ok..... En ik kan me niet voorstellen dat Boekhoorn schuldig is aan de schuld van +/- 6 mil die er nu is.
niemand heeft het over de onstane schuld, het enige wat boekhoorn wordt aangerekend is dat ie niedzielan perse moest en zou hebben en dat ie de club in de steek gelaten heeft.
Heeft het bestuur hem dan niet in de steek gelaten,als het om de eerlijkheid binnen de club gaat? De ontwikkelingskansen van spelers bv.... Of heeft men niet in de gaten dat het maar allemaal natte vinger werk is op een groot deel van de werk vloer? Kijk weet je..... Dat beleidt van Looijen WERKT NIET op de LANGE termijn.Als je aan looijen bv vraagt,hebben we een goede scouting? Mag jij het antwoordt invullen... Of... Is investeren in
NEC zinvol? .... Vul maar ff in... ;)
Daarom moeten we ook steeds weer nieuwe investeerders zoeken helaas.... Is Looijen al bij de gemeente geweest? :yes:
Laatst gewijzigd door Gandalf op ma 18 jun 2007, 14:16, 2 keer totaal gewijzigd.
De Trainingen moeten beter!!!

Gandalf
Berichten: 510
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 21:58

Re: De investeerders

Bericht door Gandalf »

burp schreef:
Gandalf schreef:Kijk weet je....... Dat heele speelershandel gedoe is een soort gokspel.... Wil je de grootste kans om te winnen naar je toe trekken,zal je zo veel mogelijk risico factoren moeten uitschakelen.
Een goed bestuur,psycholoog,fysio,trainers,scouts,jeugdopleiding heb je dan nodig om die factoren zo veel mogelijk uit te schakelen.En hoe zwakker eerder genoemde onderdelen van je club zijn,hoe meer risico investeerders en de club lopen bij beslissingen.
En bij ons rammelt het voorlopig nog aan alle kanten op die punten.... En dan lult Looijen weer... "Ja.... We motten er weer snel bij zijn,anders missen we weer de bus!" niet dus...
Kijk..... En nu heb ik het over "Lange termijn visie" :tu:
tijd voor Pokerclub NEC :mrgreen:
:schater:
De Trainingen moeten beter!!!

Gandalf
Berichten: 510
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 21:58

Re: De investeerders

Bericht door Gandalf »

Investeerders moeten bv gaan eisen dat Looijen hen op de hoogte houdt van de ontwikkelingen,nu hij de scouting aanstuurd..... Opzich is de aanpak die hij nu gebruikt niet verkeerd,maar of hij de juiste mensen hiervoor selecteerd is een 2de... Het is nu wel duidelijk dat we aan beelden alleen niets hebben,ook al scout hij nu deeper (jonger),psycho,fysio of arts al gelijk van begin af aan erbij betrekken,ook al kost dat wat extra..... En dit niet alleen op de club afwentelen,investeerders hebben hierbij immers ook baat.Leg het ze uit en je zal zien dat men hiervoor begrip krijgt... :tu:
De Trainingen moeten beter!!!

Gradje
Berichten: 752
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 13:34
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Gradje »

Waar zijn ze of waar blijven ze? Zijn ze soms in Rotterdam neergestreken? Van Bronckhorst, De Cler, Makaay, Hofland, Koevermans, Smolarek, Slory, Bruins .................. Please.

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Danish Dynamite »

Gradje schreef:Waar zijn ze of waar blijven ze? Zijn ze soms in Rotterdam neergestreken? Van Bronckhorst, De Cler, Makaay, Hofland, Koevermans, Smolarek, Slory, Bruins .................. Please.
Ten eerste wordt het daar of makaaij of koevermans en dus niet beiden.
Ten tweede, kap nu eens een keer om een club als feijenoord te gaan vergelijken met NEC!!!
De enige overeenkomst is dat het beiden arbeidersclubs zijn en verder helemaal niks.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door De Kletskop »

Blauw Wit 7 schreef:[
Ten eerste wordt het daar of makaaij of koevermans en dus niet beiden.
.
Volgens SS beide

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Danish Dynamite »

W.V.W.3 schreef:
Blauw Wit 7 schreef:[
Ten eerste wordt het daar of makaaij of koevermans en dus niet beiden.
.
Volgens SS beide
Ik zou het toch heel vreemd vinden als az Koevermans perse niet naar Duitsland wil laten gaan, en dat ze hem nu wel zouden willen verkopen aan een directe concurrent. :eek:

Gebruikersavatar
Hilversum FC
Berichten: 999
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 14:05
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Hilversum FC »

Blauw Wit 7 schreef:
W.V.W.3 schreef:
Blauw Wit 7 schreef:[
Ten eerste wordt het daar of makaaij of koevermans en dus niet beiden.
.
Volgens SS beide
Ik zou het toch heel vreemd vinden als az Koevermans perse niet naar Duitsland wil laten gaan, en dat ze hem nu wel zouden willen verkopen aan een directe concurrent. :eek:
Voor 7 miljoen verkopen ze in alkmaar alles.....zelfs aan Nederlandse ploegen.
NEC is al lang geen volksclub meer.

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Danish Dynamite »

Arveladze overweegt vertrek, Koevermans moet blijven'


Koevermans

Vanwege de twijfels bij de aanvoerder van AZ, heeft Danny Koevermans te horen gekregen voorlopig in Alkmaar te moeten blijven. De Schiedammer aast op een vertrek, omdat zijn kans op speelminuten door de komst van Ari nog kleiner lijkt te zijn geworden.

FC Nürnberg en Feyenoord gaven eerder aan gecharmeerd te zijn van de kersverse international.

jpnec
Berichten: 1722
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:44
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door jpnec »

Blauw Wit 7 schreef:
Gradje schreef:Waar zijn ze of waar blijven ze? Zijn ze soms in Rotterdam neergestreken? Van Bronckhorst, De Cler, Makaay, Hofland, Koevermans, Smolarek, Slory, Bruins .................. Please.
Ten eerste wordt het daar of makaaij of koevermans en dus niet beiden.
Ten tweede, kap nu eens een keer om een club als feijenoord te gaan vergelijken met NEC!!!
De enige overeenkomst is dat het beiden arbeidersclubs zijn en verder helemaal niks.
arbeidersclubs :schater:

Gradje
Berichten: 752
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 13:34
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Gradje »

Ten tweede, kap nu eens een keer om een club als feijenoord te gaan vergelijken met NEC!!!

Je hebt mijn boodschap niet begrepen. Ik vergelijk de beide clubs niet, want dit is appels met peren vergelijken.
Ik vraag me alleen hardop af of er nog mensen/investeerders zijn die iets bij NEC willen doen, buiten mezelf die weer 5 seizoenkaarten heeft aangeschaft.

Gebruikersavatar
mad dog
Berichten: 3067
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:18
Locatie: De Steeg
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door mad dog »

Gradje schreef:Ten tweede, kap nu eens een keer om een club als feijenoord te gaan vergelijken met NEC!!!

Je hebt mijn boodschap niet begrepen. Ik vergelijk de beide clubs niet, want dit is appels met peren vergelijken.
Ik vraag me alleen hardop af of er nog mensen/investeerders zijn die iets bij NEC willen doen, buiten mezelf die weer 5 seizoenkaarten heeft aangeschaft.
Zoals je afgelopen week hebt kunnen lezen in de nationale voetbalpers is er door NEC gepoogt Beerens bij PSV los te weken. Dit werd mede mogelijk gemaakt door investeerders, dus hiermee is je vraag beantwoord.
[*]Ja, er is wel degelijk een wil om te investeren door de sponsoren.
[*]En nee, dat betekent dus niet dat we gaan strijden om Champions League voetbal.

Duidelijk genoeg zo?
einde van deze poging.....

Gradje
Berichten: 752
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 13:34
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Gradje »

Ad 1: Mooi, laat het dan maar eens zien. Naast Beerens kunnen we namelijk nog wel wat meer gebruiken.
Ad 2: CL hoeft voor mij ook niet. Zie mijn reactie bij de discussie over de selectie voor 2007/2008. Ik vind de "saaie"
middenmoot prima.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bertje en 18 gasten