De investeerders

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Pol »

NECvooralles schreef:Gewoon super hoe Marcel zich nu commiteert, en waarschijnlijk hierdoor kan de begroting ook op niveau blijven.

Inderdaad wel scheiding aanhouden met technisch beleid en investeerders, maar dat hij zich mede inzet voor een goede trainer is prima.
Ik lees in je laatste zin al een tegenstelling.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door zuurpruim »

NECvooralles schreef:Gewoon super hoe Marcel zich nu commiteert, en waarschijnlijk hierdoor kan de begroting ook op niveau blijven.

Inderdaad wel scheiding aanhouden met technisch beleid en investeerders, maar dat hij zich mede inzet voor een goede trainer is prima.
Daar is nou net alle ellende door ontstaan,dat de investeerders zich met technische zaken gingen bezighouden.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door vak Oost »

zuurpruim schreef:
NECvooralles schreef:Gewoon super hoe Marcel zich nu commiteert, en waarschijnlijk hierdoor kan de begroting ook op niveau blijven.
Inderdaad wel scheiding aanhouden met technisch beleid en investeerders, maar dat hij zich mede inzet voor een goede trainer is prima.
Daar is nou net alle ellende door ontstaan,dat de investeerders zich met technische zaken gingen bezighouden.
En dat van BvI blindelings vertrouwen had in Futuralis en dat die de club/trainer opscheepte met Mauk, Lundholm, Roman, Ofusu en Mayi
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Pol »

NECvooralles schreef:Volgens mij lees je niet goed, juist ook ik vind geen bemoeienis wenselijk.

Echter als er door de TD een top 3 is en Boekhoorn helpt mee iemand binnenhalen, prima.
Dat is geen bemoeienis maar ondersteuning.
Ja vast. Ik zie Boekhoorn al lobbyen voor een kandidaat die niey zijn eerste keus is.

NEC moet gewoon trachten op eigen benen te staan en onafhankelijk beleid te voeren.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Pol »

NECvooralles schreef:
Pol schreef:
NECvooralles schreef:Volgens mij lees je niet goed, juist ook ik vind geen bemoeienis wenselijk.

Echter als er door de TD een top 3 is en Boekhoorn helpt mee iemand binnenhalen, prima.
Dat is geen bemoeienis maar ondersteuning.
Ja vast. Ik zie Boekhoorn al lobbyen voor een kandidaat die niey zijn eerste keus is.

NEC moet gewoon trachten op eigen benen te staan en onafhankelijk beleid te voeren.
Nee in dit geval zal het dus overeenkomen.
Als Oversier een andere keus heeft dan blijft hij autonoom, zo duidelijk is hij wel geweest.

Op eigen benen kan niet meer. Een rijke hoofdsponsor is nodig en prima, maar wel in de governance vastleggen de zeggenschap.
Zo werkt dat toch niet, dat is heel naïef.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Legendario »

bertje schreef:
Gerard Lopez schreef:Toch opvallend dat Boekhoorn over een nieuwe trainer zegt "WE zijn ermee bezig"
Heeft hij dan toch een actievere rol genomen?

Sowieso al raar dat hij nu opeens hoodsponsor wil worden, juist nu we al een hoofdsponsor hebben en hij dat van hen moet gaan afkopen. Had het dan eerder gedaan toen we zonder hoofdsponsor zaten, wat vaker een aantal maanden het geval is geweest in de zomer.
Maar nogmaals, wie zegt hoofdsponsor? Hij zegt alleen dat hij "op het shirt komt", en iedereen insinueert gelijk dat het voorop komt. Ik sluit het overigens niet uit dat dat gebeurd, maar dat zal dan wel in goed overleg met EnergieFlex gaan lijkt me.
O.a. Eniesee schreef het. En aangezien die tegenwoordig vieze voorzitter is, zal die dat niet zomaar schrijven denk ik.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Legendario »

jasper491 schreef:
bertje schreef:
Gerard Lopez schreef:Toch opvallend dat Boekhoorn over een nieuwe trainer zegt "WE zijn ermee bezig"
Heeft hij dan toch een actievere rol genomen?

Sowieso al raar dat hij nu opeens hoodsponsor wil worden, juist nu we al een hoofdsponsor hebben en hij dat van hen moet gaan afkopen. Had het dan eerder gedaan toen we zonder hoofdsponsor zaten, wat vaker een aantal maanden het geval is geweest in de zomer.
Maar nogmaals, wie zegt hoofdsponsor? Hij zegt alleen dat hij "op het shirt komt", en iedereen insinueert gelijk dat het voorop komt. Ik sluit het overigens niet uit dat dat gebeurd, maar dat zal dan wel in goed overleg met EnergieFlex gaan lijkt me.
Hij komt zeker voorop en Energieflex gaat naar de achterkant. Wellicht heeftNEC contractueel vastgelegd dat ALS Boekhoorn zou komen, hij voorop het shirt zou mogen. Daar weet ik het fijne niet van, alleen dat hij voorop komt.
Ik neem aan dat de deal zoveel beter is, dat ze die Energieboer aangeboden hebben dat hij voor een vrienden prijsje naar de achterkant mag. Staat hij voor weinig op het shirt, Ouwehand voorop en NEC meer geld. Iedereen blij.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Gerard Lopez »

jasper491 schreef:
bertje schreef:
Gerard Lopez schreef:Toch opvallend dat Boekhoorn over een nieuwe trainer zegt "WE zijn ermee bezig"
Heeft hij dan toch een actievere rol genomen?

Sowieso al raar dat hij nu opeens hoodsponsor wil worden, juist nu we al een hoofdsponsor hebben en hij dat van hen moet gaan afkopen. Had het dan eerder gedaan toen we zonder hoofdsponsor zaten, wat vaker een aantal maanden het geval is geweest in de zomer.
Maar nogmaals, wie zegt hoofdsponsor? Hij zegt alleen dat hij "op het shirt komt", en iedereen insinueert gelijk dat het voorop komt. Ik sluit het overigens niet uit dat dat gebeurd, maar dat zal dan wel in goed overleg met EnergieFlex gaan lijkt me.
Hij komt zeker voorop en Energieflex gaat naar de achterkant. Wellicht heeftNEC contractueel vastgelegd dat ALS Boekhoorn zou komen, hij voorop het shirt zou mogen. Daar weet ik het fijne niet van, alleen dat hij voorop komt.
Dat laatste sowieso niet want dan had Boekhoorn niet in overleg met Energieflex hoeven gaan, en dat gaat hij nog wel doen zij hij.
When Wilco talks, people listen!

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Bleum »

Het zou natuurlijk ook kunnen dat Energieflex wel interesse had in eredivisie en niet in JL. Ze moeten in een keiharde markt opvallen en dat is in JL toch echt een stuk minder, Daarnaast zijn er geruchten dat het financieel ook niet lekker loopt. Maar ze hebben natuurlijk wel een meerjarig contract met NEC. Als Boekhoorn dan met zijn panda's komt, zou het een win win kunnen zijn dat energieflex naar achterkant gaat voor minder geld. NEC wil wel meewerken omdat ze dan structurele rugsponsor en hoofdsponsor hebben.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Necco
Berichten: 1663
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 11:27
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Necco »

Bleum schreef:Het zou natuurlijk ook kunnen dat Energieflex wel interesse had in eredivisie en niet in JL. Ze moeten in een keiharde markt opvallen en dat is in JL toch echt een stuk minder, Daarnaast zijn er geruchten dat het financieel ook niet lekker loopt. Maar ze hebben natuurlijk wel een meerjarig contract met NEC. Als Boekhoorn dan met zijn panda's komt, zou het een win win kunnen zijn dat energieflex naar achterkant gaat voor minder geld. NEC wil wel meewerken omdat ze dan structurele rugsponsor en hoofdsponsor hebben.
Plausibele uitleg.
Soms is `t beter iets moois te verliezen dan dat je `t nooit hebt gehad

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15802
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door pjottr »

Dat dat een financieel kaartenhuis is was al bekend toen ze eraan begonnen.
Toen al had ik er nog geen paperclip op krediet geleverd..

ForzaVakZ
Berichten: 1434
Lid geworden op: do 29 mei 2008, 19:12

Re: De investeerders

Bericht door ForzaVakZ »

Energieflex gaat de rug op bij NAC. Misschien 2x rug is 1x voorkant?

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door zuurpruim »

ForzaVakZ schreef:Energieflex gaat de rug op bij NAC. Misschien 2x rug is 1x voorkant?
Dan zullen ze hier denk ik stoppen,wat hebben ze eraan om dan nog op de rug van een Jupiler club te gaan staan?

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Demtsjenko »

zuurpruim schreef:
ForzaVakZ schreef:Energieflex gaat de rug op bij NAC. Misschien 2x rug is 1x voorkant?
Dan zullen ze hier denk ik stoppen,wat hebben ze eraan om dan nog op de rug van een Jupiler club te gaan staan?
bereik?

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: De investeerders

Bericht door Kanchelskis »

Demtsjenko schreef:
zuurpruim schreef:
ForzaVakZ schreef:Energieflex gaat de rug op bij NAC. Misschien 2x rug is 1x voorkant?
Dan zullen ze hier denk ik stoppen,wat hebben ze eraan om dan nog op de rug van een Jupiler club te gaan staan?
bereik?
:withstupid: En als NEC kampioen wordt of promoveert krijgt het de nodige media-aandacht, dan komt je naam toch mooi in beeld.

jbnmgn

Re: De investeerders

Bericht door jbnmgn »

ForzaVakZ schreef:Energieflex gaat de rug op bij NAC. Misschien 2x rug is 1x voorkant?
Dat boeit niet, de vraag is: blijven ze ook nog wel bij NEC?

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15802
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door pjottr »

En is er al officiele communicatie wie er op de voorkant komt,
en niet onbelangreijk, voor hoe lang ?

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Legendario »

pjottr schreef:En is er al officiele communicatie wie er op de voorkant komt,
en niet onbelangreijk, voor hoe lang ?
Nee, dan had dat hier al wel vier keer gestaan.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

ForzaVakZ
Berichten: 1434
Lid geworden op: do 29 mei 2008, 19:12

Re: De investeerders

Bericht door ForzaVakZ »

Boekhoorn dus hoofdsponsor voor een jaar! Wat zal hij lappen?

Gebruikersavatar
NECwijchen
Berichten: 475
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 12:50
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door NECwijchen »

Officieel: Ouwehands op de voorkant, EnergieFlex verlengt contract tot 3 jaar en gaat op de rug.

jasper491
Berichten: 3374
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: De investeerders

Bericht door jasper491 »

ForzaVakZ schreef:Boekhoorn dus hoofdsponsor voor een jaar! Wat zal hij lappen?
9 miljoen voor de stadionkoop :biggrin:

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door jackkreta »

NECwijchen schreef:Officieel: Ouwehands op de voorkant, EnergieFlex verlengt contract tot 3 jaar en gaat op de rug.
EnergieFlex zit in het sexwerk?
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
NECwijchen
Berichten: 475
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 12:50
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door NECwijchen »

jackkreta schreef:
NECwijchen schreef:Officieel: Ouwehands op de voorkant, EnergieFlex verlengt contract tot 3 jaar en gaat op de rug.
EnergieFlex zit in het sexwerk?
:biggrin:

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: De investeerders

Bericht door Kanchelskis »

jackkreta schreef:
NECwijchen schreef:Officieel: Ouwehands op de voorkant, EnergieFlex verlengt contract tot 3 jaar en gaat op de rug.
EnergieFlex zit in het sexwerk?
Ik denk dat ze dan wel meer abonnementen af zouden sluiten :tu:

Gebruikersavatar
Steev
Berichten: 1308
Lid geworden op: vr 06 jul 2007, 11:42
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De investeerders

Bericht door Steev »

Energieflex zou hun bijdrage voor 1 jaar voorkant nu uitgesmeerd hebben over drie jaar achterkant. Zonder extra kosten twee jaar langer op het shirt.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Milsbeek en 18 gasten