Het gaat goed met NEC!

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door De Kletskop »

Tiel schreef:
Juul schreef:
zuurpruim schreef:...En het rechtsbuiten verhaal gaat nog problemen opleveren.Groeneveld dartelt er nu lustig op los maar iedere trainer gaat nu zijn maatregelen nemen.We hebben namelijk geen andere optie op rechts,al onze kwaliteit voorin komt van links,we hebben op rechts geen enkel alternatief behalve Ferdi...
Ik geloof dat de meeste supporters uiterst tevreden zijn met Oversier, maar ik hoor daar niet bij. Het is visieloos en armoedig wat hij tot nu toe laat zien. Bijvoorbeeld:

Wat was het idee achter het aantrekken van Kevin Janssen?
- een centrale middenvelder die op 10 gaat spelen
Daar hebben we Kadioglu en Sleegers al voor
- Sleegers kan er niks van
Mee eens, maar dan moet je die lozen voor aanvang van de competitie. Nu zitten we met drie spelers voor dezelfde positie.

Wat was het idee achter het aantrekken van Jari Schuurman?
- een centrale middenvelder die op 10 gaat spelen
Daar hebben we Kadioglu, Sleegers en Janssen al voor
- Sleegers kan er niks van.
Mee eens, maar dan moet je die lozen voor aanvang van de competitie. Nu zitten we met vier spelers voor dezelfde positie.

-Wat was het idee achter Achanbar?
- Wat is de bedoeling van Dijkstra aangezien we met Breinburg en Bikel veel betere controlerende middenvelders hebben?
- Waarom zag Oversier geen noodzaak om Grot te vervangen?
- Zelfs al was Grot niet verkocht had er een rechtsbuiten moeten komen omdat Grot ook geen echte rechtsbuiten is. En Larsson nog minder.
- Verdonk is een leuk spelertje maar geen typische linksback. Dat wisten ze in Zwolle al lang.
Wanneer ben jij wel tevreden, bij CL plaatsen?

Kaartje aan de overkant kopen is ook een oplossing.
.
Jaaaa daar zijn we weer hoor.
Heb het lef niet kritisch te kijken naar het uitgevoerde beleid, want dan komt forumpolitie Tiel weer stampvoetend.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Arjan van Hout »

De Kletskop schreef:
Arjan van Hout schreef:
Juul schreef:
Arjan van Hout schreef: Juul het maakt mij niet uit maar je beticht oversier ervan visieloos te zijn en dan kom je met dit? Het spijt me maar je zet jezelf naar mijn mening voor lul hiermee.
Dat riep je twee jaar geleden ook toen ik hier mijn kritiek plaatste op het aankoopbeleid achter Mihai Roman, Lundholm, SLeegers en Rayhi.

Je hebt het iv.m. Dijkstra over back-up spelers, maar als het gaat over het ontbreken van een rechtsbuiten, laat staan een back-up daarvoor heb je geen antwoord.
Dan heb je slecht gelezen, ovrigens zien ze bij nec ferdi (terecht) en Larsson (onterecht) als rechstbuiten
Uiteraard zien ze Ferdi als rechtsbuiten, dit camoufleert hun eigen falen in het halen van een échte rechtsbuiten.

Ik vindt dat er kwalitatief een prima selectie is neergezet waarmee je kampioen moet worden.
Maar de selectie is niet in balans, dat je Sleegers en Larsson ( rechtsvoor ) hebt moeten opstellen tot nog toe is pure armoede. Daarom moet je er niet aan denken dat Ferdi lang geblesseerd zou raken.
En er zijn natuurlijk veels te veel aanvallende middenvelders, terwijl een echte rechtsvoor ontbreekt.
Maar zoals eer gezegd, als je ferdi 90 minuten wil laten voetballen moet hij rechtsbuiten. Laat hem daar maar groeien want centraal red hij nog niet. Het klopt wel dat ze graag een rechtsbuiten haddden gehaald en dat dat inderdaad niet gelukt is.

Gebruikersavatar
Onvoorwaardelijk
Berichten: 376
Lid geworden op: di 08 jul 2014, 13:32
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Onvoorwaardelijk »

Ik weet niet of Ferdi een goede rechtsbuiten is. Met een spits als Braken heb veel voorzetten van de zijkant nodig of een goede steekbal vanuit het midden.

Als Joppen weer fit is, zou ik ook Heinloth eens uitproberen als (invallende) rechtsbuiten. Hij is snel, heeft een goede voorzet en een vlammend schot.

Dan heb je i.c.m. Ferdi een tweede optie.
Sleegers en Larsson vallen mij tot nu toe enorm tegen.
Daar mag je wat van verwachten lijkt me, maar dat was zeer bedroevend.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Tiel »

De Kletskop schreef:
Tiel schreef:
Juul schreef:
zuurpruim schreef:...En het rechtsbuiten verhaal gaat nog problemen opleveren.Groeneveld dartelt er nu lustig op los maar iedere trainer gaat nu zijn maatregelen nemen.We hebben namelijk geen andere optie op rechts,al onze kwaliteit voorin komt van links,we hebben op rechts geen enkel alternatief behalve Ferdi...
Ik geloof dat de meeste supporters uiterst tevreden zijn met Oversier, maar ik hoor daar niet bij. Het is visieloos en armoedig wat hij tot nu toe laat zien. Bijvoorbeeld:

Wat was het idee achter het aantrekken van Kevin Janssen?
- een centrale middenvelder die op 10 gaat spelen
Daar hebben we Kadioglu en Sleegers al voor
- Sleegers kan er niks van
Mee eens, maar dan moet je die lozen voor aanvang van de competitie. Nu zitten we met drie spelers voor dezelfde positie.

Wat was het idee achter het aantrekken van Jari Schuurman?
- een centrale middenvelder die op 10 gaat spelen
Daar hebben we Kadioglu, Sleegers en Janssen al voor
- Sleegers kan er niks van.
Mee eens, maar dan moet je die lozen voor aanvang van de competitie. Nu zitten we met vier spelers voor dezelfde positie.

-Wat was het idee achter Achanbar?
- Wat is de bedoeling van Dijkstra aangezien we met Breinburg en Bikel veel betere controlerende middenvelders hebben?
- Waarom zag Oversier geen noodzaak om Grot te vervangen?
- Zelfs al was Grot niet verkocht had er een rechtsbuiten moeten komen omdat Grot ook geen echte rechtsbuiten is. En Larsson nog minder.
- Verdonk is een leuk spelertje maar geen typische linksback. Dat wisten ze in Zwolle al lang.
Wanneer ben jij wel tevreden, bij CL plaatsen?

Kaartje aan de overkant kopen is ook een oplossing.
.
Jaaaa daar zijn we weer hoor.
Heb het lef niet kritisch te kijken naar het uitgevoerde beleid, want dan komt forumpolitie Tiel weer stampvoetend.
Lees de eerste post in dit topic. Maar ja dat heb jij niet gequote he.

Maar goed Bleum opent een topic omdat er enkel gezeik is in alle andere en ook hier moet er gezeikt worden. Prima ga je gang.

Volgens mij waren er weer meer met dezelfde mening maar goed jij hebt weer last van je obsessie. Ik zou morgen eens medicatie gaan vragen ofzo.

Weet je koekje met suiker en noten we noemen jou voortaan de Tiel politie.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Wessel »

Het gaat goed met NEC? Nou op het forum in ieder geval niet zolang een vreemd heerschap uit Tiel met vervelende reakties elke keer weer de sfeer hier meent te moeten verpesten!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Tiel »

Wessel schreef:Het gaat goed met NEC? Nou op het forum in ieder geval niet zolang een vreemd heerschap uit Tiel met vervelende reakties elke keer weer de sfeer hier meent te moeten verpesten!
Volgens mij wilde ik er juist de sfeer in houden op dit topic. Lees even terug.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Wessel »

Tiel schreef:
Wessel schreef:Het gaat goed met NEC? Nou op het forum in ieder geval niet zolang een vreemd heerschap uit Tiel met vervelende reakties elke keer weer de sfeer hier meent te moeten verpesten!
Volgens mij wilde ik er juist de sfeer in houden op dit topic. Lees even terug.
Is wel wat lastig als je je zo uitdrukt!

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Goffert »

Het 'shirt' is ongeveer een miljoen waard, er komt goed geld binnen qua uitgaande transfers, we hebben een leuk team met veel Nederlanders. Nu het spel nog verbeteren, in de winter een degelijke rechtsbuiten halen en wat spelers lozen en ik ben meer tevreden dan de laatste paar jaar! :tu:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Tiel »

Goffert schreef:Het 'shirt' is ongeveer een miljoen waard, er komt goed geld binnen qua uitgaande transfers, we hebben een leuk team met veel Nederlanders. Nu het spel nog verbeteren, in de winter een degelijke rechtsbuiten halen en wat spelers lozen en ik ben meer tevreden dan de laatste paar jaar! :tu:
:withstupid:
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Tiel »

Wessel schreef:
Tiel schreef:
Wessel schreef:Het gaat goed met NEC? Nou op het forum in ieder geval niet zolang een vreemd heerschap uit Tiel met vervelende reakties elke keer weer de sfeer hier meent te moeten verpesten!
Volgens mij wilde ik er juist de sfeer in houden op dit topic. Lees even terug.
Is wel wat lastig als je je zo uitdrukt!
Ik reageer alleen op een krankzinnige reaktie, we hebben allemaal Nederlanders gehaald, als we vrijdag winnen hebben we zelfs een punt meer dan 2 jaar geleden.

Er is een enorme schoonmaak geweest, maar de man die dit allemaal geregeld heeft is visieloos en armoedig...............
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13329
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Pol »

Tiel schreef:
Wessel schreef:
Tiel schreef:
Wessel schreef:Het gaat goed met NEC? Nou op het forum in ieder geval niet zolang een vreemd heerschap uit Tiel met vervelende reakties elke keer weer de sfeer hier meent te moeten verpesten!
Volgens mij wilde ik er juist de sfeer in houden op dit topic. Lees even terug.
Is wel wat lastig als je je zo uitdrukt!
Ik reageer alleen op een krankzinnige reaktie, we hebben allemaal Nederlanders gehaald, als we vrijdag winnen hebben we zelfs een punt meer dan 2 jaar geleden.

Er is een enorme schoonmaak geweest, maar de man die dit allemaal geregeld heeft is visieloos en armoedig...............
Dat mag iemand toch gewoon vinden? Probeer het te weerleggen ipv persoonlijk te worden.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Tiel »

Pol schreef:
Tiel schreef:
Wessel schreef:
Tiel schreef:
Wessel schreef:Het gaat goed met NEC? Nou op het forum in ieder geval niet zolang een vreemd heerschap uit Tiel met vervelende reakties elke keer weer de sfeer hier meent te moeten verpesten!
Volgens mij wilde ik er juist de sfeer in houden op dit topic. Lees even terug.
Is wel wat lastig als je je zo uitdrukt!
Ik reageer alleen op een krankzinnige reaktie, we hebben allemaal Nederlanders gehaald, als we vrijdag winnen hebben we zelfs een punt meer dan 2 jaar geleden.

Er is een enorme schoonmaak geweest, maar de man die dit allemaal geregeld heeft is visieloos en armoedig...............
Dat mag iemand toch gewoon vinden? Probeer het te weerleggen ipv persoonlijk te worden.
Werd ik persoonlijk of iemand anders? Ik gaf hem met zijn verwachtingen het advies om ergens anders een kaart te kopen. Wat hij wil zal hier nooit gebeuren. We moeten roeien met de riemen die we hebben.

Een term als spelers lozen vind je dat normaal? Als er geen belangstelling is is het lastig lozen of niet?

Het kan er bij mij niet in dat je met deze selectie niet tevreden bent en het beleid armoedig noemt. Wij zijn NEC geen topclub.

En nogmaals zeiken kan overal maar daar was dit topic niet voor bedoelt anders kan het net zo goed dicht.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Demtsjenko »

ik blijf erbij dat NEC er momenteel goed voor staat. een sterke selectie, financieel stabiel, een prima start van het seizoen... kan alleen maar beter. nu al roepen om het vertrek van bogers en spelers al afbranden is belachelijk in mijn ogen. de negativiteit die daaruit spreekt past ook helemaal niet bij de nieuwe situatie waarin NEC nu verkeert. NEC ligt op koers voor promotie en zal de komende weken (is mijn verwachting) sterker en sterker worden. de verwachtingen mogen best hoog zijn, maar als je verwacht dat NEC net als vorige keer de jupiler leauge volledig gaat domineren dan raad ik je aan je verwachtingen bij te stellen. die selectie was immers veel en veel sterker...

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door mschr »

Hoe kun je spreken van een prima start, als het spel diepdroevig en -treurig is? De kwaliteit van het spel gaat immers uiteindelijk bepalen of we het goed gaat doen of niet.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Tiel »

Demtsjenko schreef:ik blijf erbij dat NEC er momenteel goed voor staat. een sterke selectie, financieel stabiel, een prima start van het seizoen... kan alleen maar beter. nu al roepen om het vertrek van bogers en spelers al afbranden is belachelijk in mijn ogen. de negativiteit die daaruit spreekt past ook helemaal niet bij de nieuwe situatie waarin NEC nu verkeert. NEC ligt op koers voor promotie en zal de komende weken (is mijn verwachting) sterker en sterker worden. de verwachtingen mogen best hoog zijn, maar als je verwacht dat NEC net als vorige keer de jupiler leauge volledig gaat domineren dan raad ik je aan je verwachtingen bij te stellen. die selectie was immers veel en veel sterker...
:withstupid:
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Voorwaarts »

mschr schreef:Hoe kun je spreken van een prima start, als het spel diepdroevig en -treurig is? De kwaliteit van het spel gaat immers uiteindelijk bepalen of we het goed gaat doen of niet.
Resultaten uit het verleden geven geen garantie in de toekomst. :wink:

Als we kijken naar het aantal behaalde punten, doelpunten, tegenstanders en de lijst afwezigen dan kan je alleen concluderen dat nec een goed resultaat heeft en het spel nog verder kan ontwikkelen.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door mschr »

Voorwaarts schreef:
mschr schreef:Hoe kun je spreken van een prima start, als het spel diepdroevig en -treurig is? De kwaliteit van het spel gaat immers uiteindelijk bepalen of we het goed gaat doen of niet.
Resultaten uit het verleden geven geen garantie in de toekomst. :wink:

Als we kijken naar het aantal behaalde punten, doelpunten, tegenstanders en de lijst afwezigen dan kan je alleen concluderen dat nec een goed resultaat heeft en het spel nog verder kan ontwikkelen.

Dat zeiden we vorig seizoen ook na drie wedstrijden... Het spel was bedroevend, maar de punten stroomden binnen. Toen het spel niet beter werd, stopte plots het binnenstromen van de punten en degradeerden we.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Tiel »

mschr schreef:
Voorwaarts schreef:
mschr schreef:Hoe kun je spreken van een prima start, als het spel diepdroevig en -treurig is? De kwaliteit van het spel gaat immers uiteindelijk bepalen of we het goed gaat doen of niet.
Resultaten uit het verleden geven geen garantie in de toekomst. :wink:

Als we kijken naar het aantal behaalde punten, doelpunten, tegenstanders en de lijst afwezigen dan kan je alleen concluderen dat nec een goed resultaat heeft en het spel nog verder kan ontwikkelen.

Dat zeiden we vorig seizoen ook na drie wedstrijden... Het spel was bedroevend, maar de punten stroomden binnen. Toen het spel niet beter werd, stopte plots het binnenstromen van de punten en degradeerden we.
Iets met tegenstanders en niveau. Een club als de Graafschap komt met 2 vingers in de neus bij de eerste 5 (volgens de Graafschap kenners).
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door zuurpruim »

Met deze selectie moet je gewoon veel en veel beter kunnen.En dan is het prima om Bogers meer tijd te geven maar dan moet hij eens stoppen met dat bange gedoe van hem.Stel gewoon je beste spelers op,waarom is Achahbar eigenlijk gehaald,Oversier was vol lof over hem.Om Ferdi zou het team gebouwd worden en met Schuurman hadden we de aanvallende middenvelder die we nog niet hadden volgens de bebrilde kale.Alle transferperikelen zijn nu voorbij,tegen Den Bosch moeten in ieder geval Golla,Ferdi en Anass spelen.En of je nu wel of niet weg wilde bij ons,de beste moeten spelen,geen tijd voor sentiment.Als van Dijk weer is 'opgetraind 'staat hij bij Southampton gewoon weer in de basis.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door Tiel »

zuurpruim schreef:Met deze selectie moet je gewoon veel en veel beter kunnen.En dan is het prima om Bogers meer tijd te geven maar dan moet hij eens stoppen met dat bange gedoe van hem.Stel gewoon je beste spelers op,waarom is Achahbar eigenlijk gehaald,Oversier was vol lof over hem.Om Ferdi zou het team gebouwd worden en met Schuurman hadden we de aanvallende middenvelder die we nog niet hadden volgens de bebrilde kale.Alle transferperikelen zijn nu voorbij,tegen Den Bosch moeten in ieder geval Golla,Ferdi en Anass spelen.En of je nu wel of niet weg wilde bij ons,de beste moeten spelen,geen tijd voor sentiment.Als van Dijk weer is 'opgetraind 'staat hij bij Southampton gewoon weer in de basis.
Ik neem aan dat Ferdi vanaf nu gaat spelen, tot nu begreep ik het maar nu kan het niet anders meer.
Golla gaat natuurlijk 100% weer spelen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door De Kletskop »

Tiel schreef: Het kan er bij mij niet in dat je met deze selectie niet tevreden bent en het beleid armoedig noemt. Wij zijn NEC geen topclub.
Er staat een kwalitatief voldoende selectie om te promoveren.
Dat er geen vervanger voor Grot gehaald is waardoor anderen weer uit hun positie moeten gaan spelen is armoedig, dat er daar tegenover wel weer een overschot aan aanvallende middenvelders is is evenzo armoedig.

We hebben 1 speler in de selectie die ooit een voldoende heeft gescoord als rechtbuiten, Ferdi. Wat eigenlijk een aanvallende middenvelder is.
Als Ferdi geblesseerd mocht raken spelen we wekelijks met 10 man.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door zuurpruim »

De Kletskop schreef:
Tiel schreef: Het kan er bij mij niet in dat je met deze selectie niet tevreden bent en het beleid armoedig noemt. Wij zijn NEC geen topclub.
Er staat een kwalitatief voldoende selectie om te promoveren.
Dat er geen vervanger voor Grot gehaald is waardoor anderen weer uit hun positie moeten gaan spelen is armoedig, dat er daar tegenover wel weer een overschot aan aanvallende middenvelders is is evenzo armoedig.

We hebben 1 speler in de selectie die ooit een voldoende heeft gescoord als rechtbuiten, Ferdi. Wat eigenlijk een aanvallende middenvelder is.
Als Ferdi geblesseerd mocht raken spelen we wekelijks met 10 man.
Eventueel kan Oratmangoen er nog spelen maar het elftal is niet in balans,dat ben ik met je eens.Ik vind het ook onbegrijpelijk dat als je op een bepaalde positie zwaar onderbezet bent daar niemand voor kan vinden.het doet mij een beetje denken aan het gedoe van vorig jaar rond de linksback positie.Als NEC zijnde kan je nu eenmaal niet alles dubbel bezet hebben maar totaal geen echte rechtsbuiten is wel heel armoedig.Ferdi is natuurlijk een nummer 10 en geen rechtsbuiten.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door mschr »

Het elftal niet in balans omdat we geen rechtsbuiten hebben? Kom nou toch! We hebben Rayhi. En stel dat we geen rechtsbuiten hadden, dan is het ook niet erg. 433 is zo achterhaald. Kenners zetten het liefst een middenvelder op die plek. Zorgt voor meer verrassing, samenspel en overwicht op het middenveld.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32437
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door bertje »

Tiel schreef:
Demtsjenko schreef:ik blijf erbij dat NEC er momenteel goed voor staat. een sterke selectie, financieel stabiel, een prima start van het seizoen... kan alleen maar beter. nu al roepen om het vertrek van bogers en spelers al afbranden is belachelijk in mijn ogen. de negativiteit die daaruit spreekt past ook helemaal niet bij de nieuwe situatie waarin NEC nu verkeert. NEC ligt op koers voor promotie en zal de komende weken (is mijn verwachting) sterker en sterker worden. de verwachtingen mogen best hoog zijn, maar als je verwacht dat NEC net als vorige keer de jupiler leauge volledig gaat domineren dan raad ik je aan je verwachtingen bij te stellen. die selectie was immers veel en veel sterker...
:withstupid:
:withstupid: Ja mee eens, ik ga er ook wel vanuit dat dit een incident was. Mede omdat ook veel spelers ontbraken.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Het gaat goed met NEC!

Bericht door mschr »

bertje schreef:
Tiel schreef:
Demtsjenko schreef:ik blijf erbij dat NEC er momenteel goed voor staat. een sterke selectie, financieel stabiel, een prima start van het seizoen... kan alleen maar beter. nu al roepen om het vertrek van bogers en spelers al afbranden is belachelijk in mijn ogen. de negativiteit die daaruit spreekt past ook helemaal niet bij de nieuwe situatie waarin NEC nu verkeert. NEC ligt op koers voor promotie en zal de komende weken (is mijn verwachting) sterker en sterker worden. de verwachtingen mogen best hoog zijn, maar als je verwacht dat NEC net als vorige keer de jupiler leauge volledig gaat domineren dan raad ik je aan je verwachtingen bij te stellen. die selectie was immers veel en veel sterker...
:withstupid:
:withstupid: Ja mee eens, ik ga er ook wel vanuit dat dit een incident was. Mede omdat ook veel spelers ontbraken.
Golla ontbrak en zijn vervanger deed het redelijk. De rest die ontbrak, had al geen basisplaats de afgelopen weken. Het spel van afgelopen vrijdag is het spel dat NEC zal blijven spelen, tenzij er ingegrepen wordt door de trainer of de clubleiding.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten