NEC jeugd

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door Frans »

Er komt binnenkort in ieder geval wel een nieuwe website bij, www.nec-fcoss.nl.
NECTheBest

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3712
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door Super-Simr »

Geef werkelijk waar nooit een compliment aan die vieze buren, maar in de VI viel mij iets op:
Jenner staat op de elftalfoto van de viespeuken A1. Hij is daar spitsentrainer. Collegae hier zeggend dat veel spelers van die mieten wat doen voor de jeugd daar...

Weet niet of spelers bij ons ook zo actief zijn bij de jeugd. Zou werkelijk super stimulans zijn voor de jeugdspelers!
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26832
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door De Kletskop »

Super-Simr schreef: Weet niet of spelers bij ons ook zo actief zijn bij de jeugd. Zou werkelijk super stimulans zijn voor de jeugdspelers!
:withstupid:

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door Demtsjenko »

heeft alleen zin als ze daadwerkelijk iets kunnen overbrengen... er zijn genoeg voorbeelden van spelers die als trainer niets klaarmaken...

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3712
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door Super-Simr »

Demtsjenko schreef:heeft alleen zin als ze daadwerkelijk iets kunnen overbrengen... er zijn genoeg voorbeelden van spelers die als trainer niets klaarmaken...
Denk dat een Vlemminckx wel wat kan overbrengen op die jongens! Zijn er meer van: Sibum, El-Ak, Potje, Radomski, Goossens.
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door Demtsjenko »

misschien... ik heb geen idee wat hun capaciteiten op dat vlak zijn...

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door LT »

Super-Simr schreef:Geef werkelijk waar nooit een compliment aan die vieze buren, maar in de VI viel mij iets op:
Jenner staat op de elftalfoto van de viespeuken A1. Hij is daar spitsentrainer. Collegae hier zeggend dat veel spelers van die mieten wat doen voor de jeugd daar...

Weet niet of spelers bij ons ook zo actief zijn bij de jeugd. Zou werkelijk super stimulans zijn voor de jeugdspelers!
Jenner doet dat al jaren, zijn vader heeft samen met Chris Kronshorst (ofzoiets) één van de bekendste "Coerver"-scholen van het land. Hij is volgens mij alleen geen spitsentrainer maar techniektrainer.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door necnmgn »

LT schreef:
Super-Simr schreef:Geef werkelijk waar nooit een compliment aan die vieze buren, maar in de VI viel mij iets op:
Jenner staat op de elftalfoto van de viespeuken A1. Hij is daar spitsentrainer. Collegae hier zeggend dat veel spelers van die mieten wat doen voor de jeugd daar...

Weet niet of spelers bij ons ook zo actief zijn bij de jeugd. Zou werkelijk super stimulans zijn voor de jeugdspelers!
Jenner doet dat al jaren, zijn vader heeft samen met Chris Kronshorst (ofzoiets) één van de bekendste "Coerver"-scholen van het land. Hij is volgens mij alleen geen spitsentrainer maar techniektrainer.
:withstupid: Dat is zo!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door burp »

Fußballschule für Nachwuchskicker beim TuS 07 Kranenburg
zuletzt aktualisiert: 19.03.2010

(RP) Der TuS 07 Kranenburg veranstaltet in den Osterferien eine Fußballschule für Nachwuchskicker. Am Donnerstag und Freitag, 8./9. April, können Mädchen und Jungen im Alter von sechs bis zwölf Jahren an jeweils zwei Trainingseinheiten pro Tag teilnehmen. Für die Durchführung der Veranstaltung wird Dominique Scholten mit seinem Trainer-Team sorgen. Scholten ist aktuell Profifußballer in den Niederlanden und spielt beim FC Oss in der zweiten Liga. In seiner Jugend hat er die Fußballschule des NEC Nijmegen durchlaufen und ist dort Jugendleiter und Trainer. Die Veranstaltung findet auf der Sportanlage des TuS 07 Kranenburg statt. Die Einheiten starten an beiden Tagen jeweils um 11.15 und 13 Uhr. Jeder Teilnehmer erhält zur Erinnerung ein Trikot. Die drei Trainingsbesten eines Jahrgangs nehmen je dreimal am Training vom NEC Nimwegen teil.
niet heel spannend, maar geeft wel aan dat ze voor de jeugd ook nadrukkelijk aan die kant van de grens kijken.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door burp »

wat betekend de definitieve degradatie van FC Oss nu voor de N.E.C./ FC Oss Jeugdacademie en het samenwerkingsverband?

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door Frans »

burp schreef:wat betekend de definitieve degradatie van FC Oss nu voor de N.E.C./ FC Oss Jeugdacademie en het samenwerkingsverband?
Volgens mij sowieso niets voor de jeugdacademie. Wat betreft samenwerking/uitlenen van spelers heb ik geen idee.
NECTheBest

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door Danish Dynamite »

burp schreef:wat betekend de definitieve degradatie van FC Oss nu voor de N.E.C./ FC Oss Jeugdacademie en het samenwerkingsverband?
Niets, zie interview met Jacco Swart in de laatste Goffertkreet.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door Demtsjenko »

is volgens mij wel zaak dat fc oss zo snel mogelijk weer promoveert...

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door Danish Dynamite »

Demtsjenko schreef:is volgens mij wel zaak dat fc oss zo snel mogelijk weer promoveert...
Is altijd beter, maar de samenwerking mag nog 3 jaar op deze wijze doorgaan van de knvb.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door LT »

Ik denk dat je op dit moment meer hebt aan een georganiseerde opleiding met Treffers/Achilles dan Top Oss

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38248
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door mschr »

LT schreef:Ik denk dat je op dit moment meer hebt aan een georganiseerde opleiding met Treffers/Achilles dan Top Oss
De Treffers teert alleen maar op de jeugdopleiding van NEC. Zelf leiden de Groesbekers nul komma nul op.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17555
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door Demtsjenko »

precies... bovendien vissen ze in dezelfde regio... top oss kijkt in ieder geval zelf ook iets verder....

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door LT »

Is ook waar natuurlijk. Ik vraag me alleen af of je die talentjes uit die regio nou moet gaan delen, dat moet best zelf te doen zijn.

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door Frans »

A1 vanmiddag gewonnen van de Arneppers, 2-0 :tu:
NECTheBest

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5416
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door illestyl »

Mooi! :)

NiMMA_024
Berichten: 6725
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door NiMMA_024 »

Frans schreef:A1 vanmiddag gewonnen van de Arneppers, 2-0 :tu:
Blij dat de A1 ook de eer hoog houdt in de belangrijkste wedstrijd v.h. jaar :tu:
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Gebruikersavatar
DB
Berichten: 5436
Lid geworden op: zo 16 aug 2009, 10:12
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door DB »

NiMMA_024 schreef:
Frans schreef:A1 vanmiddag gewonnen van de Arneppers, 2-0 :tu:
Blij dat de A1 ook de eer hoog houdt in de belangrijkste wedstrijd v.h. jaar :tu:
Zeker weten, alleen moet je er wel rekening mee houden dat veel A-spelers van Vitesse zondag bij de selectie zitten voor het duel tegen Feyenoord.
'God, and after God, me'

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5416
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door illestyl »

DB schreef:
NiMMA_024 schreef:
Frans schreef:A1 vanmiddag gewonnen van de Arneppers, 2-0 :tu:
Blij dat de A1 ook de eer hoog houdt in de belangrijkste wedstrijd v.h. jaar :tu:
Zeker weten, alleen moet je er wel rekening mee houden dat veel A-spelers van Vitesse zondag bij de selectie zitten voor het duel tegen Feyenoord.
:jestera:

Waar haal je die onzin vandaan? Vitesse heeft daar tussen ook nog Jong-Vitesse. Niet van die onzin verkondigen hahaha.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: NEC jeugd

Bericht door LT »

illestyl schreef:
DB schreef:
NiMMA_024 schreef:
Frans schreef:A1 vanmiddag gewonnen van de Arneppers, 2-0 :tu:
Blij dat de A1 ook de eer hoog houdt in de belangrijkste wedstrijd v.h. jaar :tu:
Zeker weten, alleen moet je er wel rekening mee houden dat veel A-spelers van Vitesse zondag bij de selectie zitten voor het duel tegen Feyenoord.
:jestera:

Waar haal je die onzin vandaan? Vitesse heeft daar tussen ook nog Jong-Vitesse. Niet van die onzin verkondigen hahaha.
Het begint nu zielig te worden. Ze hadden laatst meer dan zes spelers van 18 of jonger op het wedstrijdformulier, die mogen dus allemaal nog in de A1 spelen.

fleuran

Re: NEC jeugd

Bericht door fleuran »

Feit is in ieder geval wel, dat zowel NEC als Vitesse/AGOVV over een goede jeugdopleiding blijken te beschikken. Kijk b.v. naar de jonge talenten, die in de basis staan. Bij Vitesse zal straks moeten blijken, of de ontwikkelingen daar wel zo goed zijn voor de jeugdige Vitesse-talenten.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten