Bart van Ingen

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door De Kletskop »

NECvooralles schreef:
LT schreef:
Jorrit77 schreef:
LT schreef:
Jorrit77 schreef:
zuurpruim schreef:prima interview,ook bij OG. Het komt er gewoon op neer dat het karakter van Hyballa totaal niet meer aansloeg bij de groep.En dat hij niets wilde aannemen van hulp.Ja,dan houdt het op,al had het een maand eerder gemogen van mij.
Dat jij Hyballa graag weg wilde was duidelijk, maar dat je nu ook nog van Ingen zijn reet likt, gaat wel heel ver. De groep was nog steeds blij met Hyballa. Van Ingen heeft de spelers geeneens zelf ingelicht. Alles besteed hij uit. Een echte lafbek is het. Heel snel eruit met die man, de ellende is bij hem begonnen. Morgen pas met de spelers raad praten. Bah! Is hij al weg? :angryfire:
Dat de groep blij was met Hyballa is pertinent onwaar.
De groep stond achter de trainer. En ja, als je er niet in staat ben je nooit blij. Dat daargelaten was er tussen spelers en coach geen probleem.
Er waren spelers die niet meer onder deze coach wilde werken en trainen en er waren binnen de staf problemen. Dan is er wel echt een probleem met de groep.
Wat een kletskoek. Natuurlijk, deze trainer had een uitgesproken stijl, en dat roept atijd steun en tegenreactie op. Maar twee weken geleden nog heeft Breinburg namens de groep publiekelijk steun uitgesproken. Zal niet unaniem geweest zijn, maar hij sprak gaf hij aan namens de spelersgroep.
De tijd dat een groep of speler openlijk zijn mening geeft is voorbij. Dat was bij Oranje met Blind, en dat is bij NEC met iedere willekeurige trainert ook. Iedereen is veels te bang voor zijn plekje....

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12479
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Stefannec »

:withstupid:
Precies iedereen denkt aan zijn eigen plekje niemand gaat openlijk zeggen dat hij de trainer niet meer ziet zitten dat is gegarandeerd een plek op de tribune.
Jippiekajee motherfucker!!!

Jorrit77
Berichten: 2427
Lid geworden op: do 07 aug 2008, 10:16
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Jorrit77 »

Tiel schreef:
Jorrit77 schreef:
Tiel schreef:
Jorrit77 schreef:
LT schreef:
Jorrit77 schreef:Nogmaals, als de groep zo een afkeer tegen de trainer had, was hij allang ontslagen, en het gebeurd nu na het escaleren van zaterdagavond omdat het te heet onder zijn voeten werd. Het is zijn laatste redmiddel geweest. Maar zelf lekker blijven zitten. Het is schandalig wat hij heeft gedaan. Er is maar 1 optie voor hem! In het belang van de club.
Je bent niet goed genoeg geïnformeerd om deze uitspraken te doen. Geen kwestie van het nieuws volgen, maar kennis hebben wat er binnen spelers, staf, organisatie leeft. Hyballa was onhoudbaar, onder andere vanwege de resultaten maar zeker door de klik en chemie met een behoorlijk deel van de spelersgroep. Dat is iets anders dan dat Van Ingen niet eventueel óók het veld dient te ruimen. Jij maakt er één ding van, dat is het niet.
Men stond vorige week nog achter Hyballa, inclusief van Ingen. 1 nederlaag later ineens niet meer? Het is een paniekactie van een bestuurder die heel mooi en rustig kan praten en verkopen, maar als het er op aankomt hopeloos faalt. Dan moet je ook eens in de spiegel kijken.
Eigenlijk komt het er gewoon op neer dat jij vindt dat er in het gehele betaalde voetbal nooit meer een trainer ontslagen hoeft te worden bij slechte resultaten. Allemaal paniek reakties.
Als jij dat denkt dat ik dat vind, prima :wink: Tuurlijk niet. Wat ik wel vind, is dat van Ingen weg moet. Daar gaat het in dit topic over.
Ik dacht dat je vond dat Hyballa ook moest blijven? Maar dat hij weg moest zijn we het dus wel over eens?
Hyballa had van mij niet eruit gehoeven. Er zijn er veel meer die er een potje van maken. Als de investeerders, de complete Rvc zich solidair maken aan van Ingen. So be it, slechter kan het er niet op worden. Van de grond af opnieuw opbouwen den club. Ik zie na al die jaren geen andere mogelijkheid.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22785
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door burp »

ja laten we de investeerders er uit trappen, daar is tenslotte alle ellende mee begonnen.

Beetje lastig dat ze ook de club nog drijvende houden, maar als je schoon schip wil maken dan moet je wel bij de oorzaak van het probleem beginnen.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10589
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Gijscoman »

Jorrit77 schreef:
Hyballa had van mij niet eruit gehoeven. Er zijn er veel meer die er een potje van maken. Als de investeerders, de complete Rvc zich solidair maken aan van Ingen. So be it, slechter kan het er niet op worden. Van de grond af opnieuw opbouwen den club. Ik zie na al die jaren geen andere mogelijkheid.
Maar wie gaat het dan opbouwen? Zonder investeerders, RVC en Van Ingen is er niemand die de club meer leidt. En een financieel en sportief instabiele club zonder leiding met een slechte naam op zowel het niveau van beleid als supporters is niet echt bijzonder aantrekkelijk voor een buitenstaander om in te stappen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door zuurpruim »

Gijscoman schreef:
Jorrit77 schreef:
Hyballa had van mij niet eruit gehoeven. Er zijn er veel meer die er een potje van maken. Als de investeerders, de complete Rvc zich solidair maken aan van Ingen. So be it, slechter kan het er niet op worden. Van de grond af opnieuw opbouwen den club. Ik zie na al die jaren geen andere mogelijkheid.
Maar wie gaat het dan opbouwen? Zonder investeerders, RVC en Van Ingen is er niemand die de club meer leidt. En een financieel en sportief instabiele club zonder leiding met een slechte naam op zowel het niveau van beleid als supporters is niet echt bijzonder aantrekkelijk voor een buitenstaander om in te stappen.
Als we degraderen en iedereen stapt op zijn we een zeer gewillig object voor een overname.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10589
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Gijscoman »

zuurpruim schreef:
Gijscoman schreef:
Jorrit77 schreef:
Hyballa had van mij niet eruit gehoeven. Er zijn er veel meer die er een potje van maken. Als de investeerders, de complete Rvc zich solidair maken aan van Ingen. So be it, slechter kan het er niet op worden. Van de grond af opnieuw opbouwen den club. Ik zie na al die jaren geen andere mogelijkheid.
Maar wie gaat het dan opbouwen? Zonder investeerders, RVC en Van Ingen is er niemand die de club meer leidt. En een financieel en sportief instabiele club zonder leiding met een slechte naam op zowel het niveau van beleid als supporters is niet echt bijzonder aantrekkelijk voor een buitenstaander om in te stappen.
Als we degraderen en iedereen stapt op zijn we een zeer gewillig object voor een overname.
Voor Red Bull misschien.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door zuurpruim »

Gijscoman schreef:
zuurpruim schreef:
Gijscoman schreef:
Jorrit77 schreef:
Hyballa had van mij niet eruit gehoeven. Er zijn er veel meer die er een potje van maken. Als de investeerders, de complete Rvc zich solidair maken aan van Ingen. So be it, slechter kan het er niet op worden. Van de grond af opnieuw opbouwen den club. Ik zie na al die jaren geen andere mogelijkheid.
Maar wie gaat het dan opbouwen? Zonder investeerders, RVC en Van Ingen is er niemand die de club meer leidt. En een financieel en sportief instabiele club zonder leiding met een slechte naam op zowel het niveau van beleid als supporters is niet echt bijzonder aantrekkelijk voor een buitenstaander om in te stappen.
Als we degraderen en iedereen stapt op zijn we een zeer gewillig object voor een overname.
Voor Red Bull misschien.
sluit die sluwe hoekman niet uit

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10589
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Gijscoman »

zuurpruim schreef:
Gijscoman schreef:
zuurpruim schreef:
Gijscoman schreef:
Jorrit77 schreef:
Hyballa had van mij niet eruit gehoeven. Er zijn er veel meer die er een potje van maken. Als de investeerders, de complete Rvc zich solidair maken aan van Ingen. So be it, slechter kan het er niet op worden. Van de grond af opnieuw opbouwen den club. Ik zie na al die jaren geen andere mogelijkheid.
Maar wie gaat het dan opbouwen? Zonder investeerders, RVC en Van Ingen is er niemand die de club meer leidt. En een financieel en sportief instabiele club zonder leiding met een slechte naam op zowel het niveau van beleid als supporters is niet echt bijzonder aantrekkelijk voor een buitenstaander om in te stappen.
Als we degraderen en iedereen stapt op zijn we een zeer gewillig object voor een overname.
Voor Red Bull misschien.
sluit die sluwe hoekman niet uit
Oeh, scherp. Had ik niet aan gedacht. Maar of dat ook een goede ontwikkeling zou zijn, weet ik niet. Hoekman komt me te conservatief-dogmatisch over.

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4573
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door gladiator »

Overname door redbull?
Ik begin met voorbeeld 1
N.E.C. Veranderd in Redbull Nijmegen
De stad zal te klein zijn
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10589
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Gijscoman »

gladiator schreef:Overname door redbull?
Ik begin met voorbeeld 1
N.E.C. Veranderd in Redbull Nijmegen
De stad zal te klein zijn
Ik ben daar zelf ook tegen. Daarom behoud ik liever Van Ingen en co. Niet perfect, maar ondanks dat heb ik wel vertrouwen in de heren.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door vak Oost »

zuurpruim schreef:Als we degraderen en iedereen stapt op zijn we een zeer gewillig object voor een overname.
Een hobby project zoals bij ado en rjc ? wah denkte gij zelf
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7189
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door karlo »

vak Oost schreef:
zuurpruim schreef:Als we degraderen en iedereen stapt op zijn we een zeer gewillig object voor een overname.
Een hobby project zoals bij ado en rjc ? wah denkte gij zelf
is nu toch ook al zo,
de investeerders hebben de macht bij nec, en bepalen alles, zitten zelfs in het technisch hart.
daar ligt een grote bron van alle problemen.
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door vak Oost »

karlo schreef:
vak Oost schreef:
zuurpruim schreef:Als we degraderen en iedereen stapt op zijn we een zeer gewillig object voor een overname.
Een hobby project zoals bij ado en rjc ? wah denkte gij zelf
is nu toch ook al zo, de investeerders hebben de macht bij nec, en bepalen alles, zitten zelfs in het technisch hart. daar ligt een grote bron van alle problemen.
Die investeerders zijn tenminste nog supporter van de club - ik hoef geen buitenlandse pipo zonder club binding zoals bij ado en vit en rjc
Alles komt goed !!

jbnmgn

Re: Bart van Ingen

Bericht door jbnmgn »

Bart, heb je het in de gaten? Men ziet samenwerking met jou niet meer zitten.
Jij gooit Hyballa er uit, vervolgens gaat ten Hoopen weg en nu ook Brandts.
Conclusie: STAP OP en draag de club over aan mensen die het wel kunnen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door zuurpruim »

mensen,mensen,ik zeg nergens dat ik er achter sta,helemaal niet zelfs.Maar we zijn dan wel aangeschoten wild.En ik ben helemaal geen fan van Hoekman maar het is wel een sluwe vos.daar zul je bij handhaving niets van horen maar als we er uit vliegen des temeer

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door zuurpruim »

jbnmgn schreef:Bart, heb je het in de gaten? Men ziet samenwerking met jou niet meer zitten.
Jij gooit Hyballa er uit, vervolgens gaat ten Hoopen weg en nu ook Brandts.
Conclusie: STAP OP en draag de club over aan mensen die het wel kunnen.
Ik geloof niet dat hij er volgend seizoen nog is ongeacht afloop,schijnt er zelf ook genoeg van te hebben.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door vak Oost »

zuurpruim schreef:mensen,mensen,ik zeg nergens dat ik er achter sta,helemaal niet zelfs.Maar we zijn dan wel aangeschoten wild.
En ik ben helemaal geen fan van Hoekman maar het is wel een sluwe vos.daar zul je bij handhaving niets van horen maar als we er uit vliegen des temeer
Ophof was ook een sluwe vos en is inmiddels alweer in de vergetelheid geraakt en daarnaast wordt Hoekman niet door iedereen gepruimt binnen de club.
Alles komt goed !!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door zuurpruim »

vak Oost schreef:
zuurpruim schreef:mensen,mensen,ik zeg nergens dat ik er achter sta,helemaal niet zelfs.Maar we zijn dan wel aangeschoten wild.
En ik ben helemaal geen fan van Hoekman maar het is wel een sluwe vos.daar zul je bij handhaving niets van horen maar als we er uit vliegen des temeer
Ophof was ook een sluwe vos en is inmiddels alweer in de vergetelheid geraakt en daarnaast wordt Hoekman niet door iedereen gepruimt binnen de club.
nee maar als hij een paar van die sjeiks zo gek krijgt om met een paar zakken met poen de goffert binnen te lopen wil ik nog weleens zien wie ze tegenhoudt

Zico
Berichten: 1014
Lid geworden op: do 03 mar 2016, 15:59
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Zico »

LT schreef:
Zico schreef:
1. Hij pertinent niet waar dat hij NEC financieel op orde heeft gebracht, hij heeft gesaneerd (mensen ontslagen en goedkopere spelers gehaald). Maar dat is wat anders dat financieel op orde brengen.
2. Hij heeft bij ieder incident (Santos, van Eijden, Faber, Hoekman etc etc) een escalerende rol gehad, terwijl juist hij de rust te bewaren/terugbrengen.
3. Hij heeft geen verbindende kwaliteiten, de lange reeks van conflicten die NEC al jaren teisteren tonen dat aan.
4. Hij is schijnt commercieel sterk te zijn, maar is er niet in geslaagd lokale ondernemers aan NEC te binden en/of inkomsten te genereren voor NEC.
5. Hij is niet loyaal. Als je voor een meute woedende supporters gaat roepen dat 'jij niet meer kan doen, en dat je Hyballa en de Kruijff de opdracht hebt gegeven in de eredivisie te blijven'' ben je niet collegiaal en loyaal. Dat was echt een schandalige uitspraak die typerend is voor de persoon Bart van Ingen.
6. NEC heeft vooral door zijn beleid ernstige reputatieschade opgelopen. Niemand neemt NEC als club nog serieus. We staan er wat dat betreft echt heel slecht op.
1. snap ik niet, hoe wil je het anders doen dan?
2. heeft hij gehandeld op voorspraak van anderen die geen zeggenschap hadden, lack van voetbal-knowhow.
3. zal niet iedereen het in de organisatie mee eens zijn.
4. helemaal mee eens en dat is een treurige constatering die een groot deel MKB Nijmegen herkent.
5. eens, die opdracht 'veilig spelen' is schandalig.
6. ach, reputatieschade in de voetballerij. 90 procent van de voetbalwereld is alweer vergeten dat Twente geen profclub meer hoort te zijn. Hoon komt snel, vergeten gaat niet veel langzamer.
1. Echt financieel op orde brengen betekent ook de inkomstenkant opkrikken, saneren is makkelijk maar is maar het halve werk naar financieel herstel.
2. Ik bedoel meeracties van van Ingen die olie op het vuur hebben gegooid, zoals de beruchte tweet tijdens de Santos soap, het toestaan dat Faber midden in het seizoen gepresenteerd wordt in Groningen, het slechte managen van de samenwerking Hoekman Futuralis. Alles is altijd geëscaleerd en dat mag je van Ingen in grote mate aanrekenen.
3. Dat kan zijn, maar niemand kan ontkennen dat we de laatste jaren erg veel conflicten en onrust hebben. Blijkbaar missen we een sterke ervaren man die rust bewaard, en blijkbaar is van Ingen dat niet.
4. Inderdaad een treurige constatering, vooral ook omdat van Ingen een imago heeft opgebouwd van een commercieel zwaargewicht, wat hij dus blijkbaar niet is.
5. Schandalig vooral ook hoe hij hiermee de verantwoording in de schoenen van Hyballa en de Kruijff schuift.
6. Twente heeft financieel rare fratsen uitgehaald, maar is altijd een club gebleven met de sterke organisatie. Toch wel een heel groot verschil met NEC.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door zuurpruim »

Twente een sterke organisatie?Laat me niet lachen,een stelletje mafiosi daar met dat Vak P als grootste groep.Die club leeft nog dankzij mensen als Dik Wessels,die hebben daar nog een flinke vinger in de pap.En een clubleiding die doodsbang is voor dat vak p, benieuwd wat voor harde maatregelen daar tegen worden genomen?Ik gok een paar stadionverboden en dat was het.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Bart van Ingen

Bericht door flipsen »

jbnmgn schreef:Bart, heb je het in de gaten? Men ziet samenwerking met jou niet meer zitten.
Jij gooit Hyballa er uit, vervolgens gaat ten Hoopen weg en nu ook Brandts.
Conclusie: STAP OP en draag de club over aan mensen die het wel kunnen.
ik ben het niet vaak met je eens maar nu wel...
Risus abundat in ore stultorum

jbnmgn

Re: Bart van Ingen

Bericht door jbnmgn »

flipsen schreef:
jbnmgn schreef:Bart, heb je het in de gaten? Men ziet samenwerking met jou niet meer zitten.
Jij gooit Hyballa er uit, vervolgens gaat ten Hoopen weg en nu ook Brandts.
Conclusie: STAP OP en draag de club over aan mensen die het wel kunnen.
ik ben het niet vaak met je eens maar nu wel...
Gelukkig :biggrin:

Voorwaarts
Berichten: 4183
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Voorwaarts »

jbnmgn schreef:
flipsen schreef:
jbnmgn schreef:Bart, heb je het in de gaten? Men ziet samenwerking met jou niet meer zitten.
Jij gooit Hyballa er uit, vervolgens gaat ten Hoopen weg en nu ook Brandts.
Conclusie: STAP OP en draag de club over aan mensen die het wel kunnen.
ik ben het niet vaak met je eens maar nu wel...
Gelukkig :biggrin:
Je snapt er de ballen niet van.

BVI mot blieve
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13373
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Bart van Ingen

Bericht door Pol »

vak Oost schreef:
karlo schreef:
vak Oost schreef:
zuurpruim schreef:Als we degraderen en iedereen stapt op zijn we een zeer gewillig object voor een overname.
Een hobby project zoals bij ado en rjc ? wah denkte gij zelf
is nu toch ook al zo, de investeerders hebben de macht bij nec, en bepalen alles, zitten zelfs in het technisch hart. daar ligt een grote bron van alle problemen.
Die investeerders zijn tenminste nog supporter van de club - ik hoef geen buitenlandse pipo zonder club binding zoals bij ado en vit en rjc
Ik vraag me af of het heel veel slechter is. Investeerders met minder binding kunnen zakelijker kijken naar de club en sturen niet op emotie. Dat is nogal eens het probleem geweest afgelopen jaren.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten