Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door De Kletskop »

Vespared schreef:
Zico schreef:Het toont alleen maar aan hoe wanhopig mensen zijn geworden, dat ze hun ziel aan Red Bull willen verkopen. Neemt niet weg dat NEC een verrotte organisatie is, we zijn een parodie op een betaald voetbalclub geworden, een bananenrepubliek aan het Goffertplein. In die zin is de degradatie gewoon terecht.

En helaas, de harde conclusie is inderdaad dat hoe meer controle de 'investeerders' over de club kregen, hoe slechter het ging. Daling aantal seizoenkaarten, 2 x degradatie, zeer veel onrust, een beschadigd imago en meer en meer supporters die zich niet meer identificeren met de club. Natuurlijk zijn de investeerders ook supporters, maar ik krijg onderhand toch sterk de indruk dat ze het belangrijker vinden om het gebraden haantje uit te hangen. Enige bescheidenheid of zelfkritiek lijken ze ook niet te kennen.

Voor de toekomst vind ik Ajax het beste voorbeeld. Veel oud voetballers in de organisatie en terug naar je eigen cultuur. Geen peperdure consultancy bureau's om grote sponsors te vinden, maar een lokale jongen die goed liggen in het lokale bedrijfsleven (en dat is dus niet Bart van Ingen).

Als we het dan over oud voetballers hebben, dan is het zaak ego's opzij te schuiven en oud zeer te laten rusten. Puur op kwaliteiten, ervaring en potentie kom ik dan bij namen als Cees Lok, Henk Grim en Danny Hoekman. Ik weet het, vooral Cees en Danny zijn controversieel bij veel supporters, maar ik kijk puur naar kwaliteit en ervaring. Danny Hoekman heeft zich misschien niet van zijn beste kant laten zien , maar dat kwam meer omdat hij als een lulletje rozenwater werd gebruikt, ja dan heb je aan Danny inderdaad een verkeerde. Ik denk in ieder geval dat dit soort jongens meer toevoegen dan Gentenaar en Leiwa. Als we dat combineren meer een ervaren zwaargewicht als voorzitter, type Fons de Poel, dan komt het goed met NEC.
Kijk eens naar echte zwaargewichten. Ted van Leeuwen met Grim (voor de Scouting), Wim Jansen TD. Kijk dan staat er wat, zoals we ook ooit trainers hadden als Mario Been en Johan Neeskens. Hoe kun je in deze situatie nog aan Hoekman denken? De stalker van NEC.
Wim Jansen :crazy:

Vespared
Berichten: 316
Lid geworden op: do 26 mar 2015, 19:16
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Vespared »

vak Oost schreef:
Vespared schreef:Kijk eens naar echte zwaargewichten. Ted van Leeuwen met Grim (voor de Scouting), Wim Jansen TD.
Kijk dan staat er wat, zoals we ook ooit trainers hadden als Mario Been en Johan Neeskens. Hoe kun je in deze situatie nog aan Hoekman denken? De stalker van NEC.
Wie gaat dat betalen zoete lieve gerritje ... de investeerders natuurlijk want NEC heeft geen nagel om aan de bips te krabben

Nee, met tweede en derde rangs "professionals" wordt alles 10 x duurder. Een zwaargewicht als TD en een perfecte scouting zou een zegen zijn voor onze club. Het geld haal je weg bij de jeugd en de gescoute spelers stal voor 1 of 2 jaar bij jong NEC van Bikkel.

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Gerher »

Goedkoop is duurkoop is wel gebleken.

De club is compleet naar de haaien, er is niets van over. Ga maar na. Een bestuur wat elkaar het licht in de ogen niet gunt, een selectie om te janken, een scoutingsapparaat van 0 niveau, investeerders die zichzelf belangrijker vinden dan de club, een stadion wat niet meer aan de huidige eisen voldoet, 0 euro op de bankrekening, een opkomstnummer waar je tenen van krom trekken, uitkomen in de Juup, een mogelijke nieuwe trainer die op voorhand al niet gepruimd wordt en ga zo maar door. Er moet dus van alles gebeuren, maar wie gaat dan doen en hoe? Ik vind ook dat het bestuur dient op te stappen. Maar is er een alternatief denk ik dan. Wie gaat er dan zitten en wat gaat er dan gebeuren? Want er moet zoveel gebeuren en ook al op heel korte termijn zoals een nieuwe trainer en het samenstellen van een nieuwe spelersgroep. Ik maak me ernstig zorgen. Wat dat betreft is zo'n RB misschien wel een prima uitweg. Ook dan zal ik er zijn.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Jota »

Gerher schreef:Goedkoop is duurkoop is wel gebleken.

De club is compleet naar de haaien, er is niets van over. Ga maar na. Een bestuur wat elkaar het licht in de ogen niet gunt, een selectie om te janken, een scoutingsapparaat van 0 niveau, investeerders die zichzelf belangrijker vinden dan de club, een stadion wat niet meer aan de huidige eisen voldoet, 0 euro op de bankrekening, een opkomstnummer waar je tenen van krom trekken, uitkomen in de Juup, een mogelijke nieuwe trainer die op voorhand al niet gepruimd wordt en ga zo maar door. Er moet dus van alles gebeuren, maar wie gaat dan doen en hoe? Ik vind ook dat het bestuur dient op te stappen. Maar is er een alternatief denk ik dan. Wie gaat er dan zitten en wat gaat er dan gebeuren? Want er moet zoveel gebeuren en ook al op heel korte termijn zoals een nieuwe trainer en het samenstellen van een nieuwe spelersgroep. Ik maak me ernstig zorgen. Wat dat betreft is zo'n RB misschien wel een prima uitweg. Ook dan zal ik er zijn.
Ik zag het eerlijk gezegd als een geintje, dat red bull verhaal. Wanneer ik het beleid van de red bull clubs zie dan ben ik onder de indruk. Het lijkt ook redelijk bestendig voor de toekomst. Ben alleen benieuwd hoe het is geweest voor de supporters van de desbetreffende clubs om de clubkleuren en naam grotendeels te verliezen.
alles is bijna beter dan het beleid van de afgelopen jaren.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15802
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door pjottr »

Mensen die zo denken snap ik niets van......

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door vak Oost »

http://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2 ... st?r=sport

Hans van Delft is des duivels. De oud-voorzitter van NEC haalt hard uit. 'Deze leiding mist de capaciteiten om de club te runnen. En iedereen wil maar belangrijk zijn.'
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15802
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door pjottr »

Hans van Delft heeft gelijk.
Eenzelfde soort geluid als Hoekman al liet doorschemeren.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Kanchelskis »

Dit wordt toch al veel langer geroepen? De 2e keer degraderen is een pure bevestiging dat men incapabel is en gewoon niet leert van eerdere fouten. Maar nieuw is het allemaal niet..

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door DJTEEF! »

Kanchelskis schreef:Dit wordt toch al veel langer geroepen? De 2e keer degraderen is een pure bevestiging dat men incapabel is en gewoon niet leert van eerdere fouten. Maar nieuw is het allemaal niet..
Ik denk dat externe druk ervoor gezorgd heeft dat de relatie met Futuralis onder druk kwam te staan en dat dat het begin van alle ellende is geweest. Voorafgaand aan de seizoenen 2015-2016 en 2016-2017 stond er een prima selectie.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Tiel »

DJTEEF! schreef:
Kanchelskis schreef:Dit wordt toch al veel langer geroepen? De 2e keer degraderen is een pure bevestiging dat men incapabel is en gewoon niet leert van eerdere fouten. Maar nieuw is het allemaal niet..
Ik denk dat externe druk ervoor gezorgd heeft dat de relatie met Futuralis onder druk kwam te staan en dat dat het begin van alle ellende is geweest. Voorafgaand aan de seizoenen 2015-2016 en 2016-2017 stond er een prima selectie.
:withstupid:
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15802
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door pjottr »

Zou je die externe druk willen specificeren ?
Van wie kwam die druk en waarom volgens jullie ?

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door vak Oost »

pjottr schreef:Zou je die externe druk willen specificeren ? Van wie kwam die druk en waarom volgens jullie ?
Bij de investeerders wijzen niet alle neuzen 1 kant op en zijn er altijd spelletjes tussen oud spelers / media / makelaars en de zittende beleids bepalers
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15802
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door pjottr »

Dat is dus de te dikke vinger die de sponsoren in de pap hebben.
En dat hebben de directie en de RVC toe ( moeten ? ) laten.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door DJTEEF! »

pjottr schreef:Zou je die externe druk willen specificeren ?
Van wie kwam die druk en waarom volgens jullie ?
De media en wellicht de investeerders.

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Gerher »

pjottr schreef:Hans van Delft heeft gelijk.
Eenzelfde soort geluid als Hoekman al liet doorschemeren.
Zit Hoekman anders in elkaar dan?
Die indruk heb ik namelijk totaal niet.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15802
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door pjottr »

Zeg ik dat ?

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door jetipo »

Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5078
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door eniesee-elst »

Jupiler League, geen stadiondeal, geen td, geen Ad, geen voorzitter, geen trainer, geen geld en een selectie die volledig moet worden gerenoveerd. Maar wel een wespennest met Danny Hoekman en ruziënde investeerders... waar gaan wij in deze situatie in hemelsnaam geschikte, capabele mensen vinden?

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Kanchelskis »

eniesee-elst schreef:Jupiler League, geen stadiondeal, geen td, geen Ad, geen voorzitter, geen trainer, geen geld en een selectie die volledig moet worden gerenoveerd. Maar wel een wespennest met Danny Hoekman en ruziënde investeerders... waar gaan wij in deze situatie in hemelsnaam geschikte, capabele mensen vinden?
Tempo-team :tu:

Je hebt nu kans juist een goed beleid te bepalen en neer te zetten. De juiste mensen op al die plekken neer te zetten. De vraag is alleen waar begin je? Wie gaat de 1e contouren bepalen en uitzetten?

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door vak Oost »

eniesee-elst schreef:Jupiler League, geen stadiondeal, geen td, geen Ad, geen voorzitter, geen trainer, geen geld en een selectie die volledig moet worden gerenoveerd.
Maar wel een wespennest met Danny Hoekman en ruziënde investeerders... waar gaan wij in deze situatie in hemelsnaam geschikte, capabele mensen vinden?
Die stadiondeal zit nog in de pijpleiding en die andere poppetjes zullen ook wel weer ingvuld gaan worden ... alles komt vanzelf wel weer een keer goed [ maar niet meteen morgen ]
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Ozzy123
Berichten: 295
Lid geworden op: zo 30 aug 2015, 15:59
Locatie: Vierlingsbeek
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Ozzy123 »

eniesee-elst schreef:Jupiler League, geen stadiondeal, geen td, geen Ad, geen voorzitter, geen trainer, geen geld en een selectie die volledig moet worden gerenoveerd. Maar wel een wespennest met Danny Hoekman en ruziënde investeerders... waar gaan wij in deze situatie in hemelsnaam geschikte, capabele mensen vinden?
Aan de andere kant is het eenvoudig om te verbeteren als het startpunt een rokende puinhoop is.

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Goffert »

Kanchelskis schreef:
eniesee-elst schreef:Jupiler League, geen stadiondeal, geen td, geen Ad, geen voorzitter, geen trainer, geen geld en een selectie die volledig moet worden gerenoveerd. Maar wel een wespennest met Danny Hoekman en ruziënde investeerders... waar gaan wij in deze situatie in hemelsnaam geschikte, capabele mensen vinden?
Tempo-team :tu:

Je hebt nu kans juist een goed beleid te bepalen en neer te zetten. De juiste mensen op al die plekken neer te zetten. De vraag is alleen waar begin je? Wie gaat de 1e contouren bepalen en uitzetten?
Van Delft!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door vak Oost »

http://www.gelderlander.nl/nec/nec-wil- ... ~aca2d37e/

Aangestuurd door een nieuwe clubleiding wil NEC zo snel mogelijk terugkeren naar de eredivisie.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5078
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door eniesee-elst »

Kanchelskis schreef:
eniesee-elst schreef:Jupiler League, geen stadiondeal, geen td, geen Ad, geen voorzitter, geen trainer, geen geld en een selectie die volledig moet worden gerenoveerd. Maar wel een wespennest met Danny Hoekman en ruziënde investeerders... waar gaan wij in deze situatie in hemelsnaam geschikte, capabele mensen vinden?
Tempo-team :tu:

Je hebt nu kans juist een goed beleid te bepalen en neer te zetten. De juiste mensen op al die plekken neer te zetten. De vraag is alleen waar begin je? Wie gaat de 1e contouren bepalen en uitzetten?
Dat ben ik met je eens. Ik ben ook absoluut niet tegen verandering, maar er moet nu zoveel gebeuren in zo'n kort tijdsbestek dat ik mij afvraag of dat wel gedegen kan.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door jetipo »

eniesee-elst schreef:
Kanchelskis schreef:
eniesee-elst schreef:Jupiler League, geen stadiondeal, geen td, geen Ad, geen voorzitter, geen trainer, geen geld en een selectie die volledig moet worden gerenoveerd. Maar wel een wespennest met Danny Hoekman en ruziënde investeerders... waar gaan wij in deze situatie in hemelsnaam geschikte, capabele mensen vinden?
Tempo-team :tu:

Je hebt nu kans juist een goed beleid te bepalen en neer te zetten. De juiste mensen op al die plekken neer te zetten. De vraag is alleen waar begin je? Wie gaat de 1e contouren bepalen en uitzetten?
Dat ben ik met je eens. Ik ben ook absoluut niet tegen verandering, maar er moet nu zoveel gebeuren in zo'n kort tijdsbestek dat ik mij afvraag of dat wel gedegen kan.
Als de basis maar goed is. Dan kan de rest later.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten