Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Tiel »

Kanchelskis schreef:
Tiel schreef:
Kanchelskis schreef:
Tiel schreef:
Juul schreef:
Tiel schreef: Ja en? Zonder die spelers werden we de beste promovendus ooit. Wat wil je nu zeggen?
Lijkt me duidelijk wat ik wil zeggen: had ze maar gehouden! Best pijnlijk dat je thuis verliest van Sparta en wie maakt de winnende treffer...
?? Hoe kun je dat nu zo zeggen, er zit een seizoen tussen. Wie zegt dat we vorig seizoen zo gespeeld hadden met hun? Wellicht hadden we dan voig seizoen al NC gespeeld. Kan ook maar zo.
Aandoenlijk hoe je alles zo kan bagatelliseren :tu:
?? het zijn gewoon feiten. Ik was het er toen niet eens mee eens dat ze weg moesten. Van Moorsel en Daemen heb ik helemaal nooit begrepen dat ze weg moesten.
Je schetst net zo goed een fictief scenario, dus dat zijn geen feiten. Verder hadden ze van mij ook mogen blijven.
Dat bedoel ik exact. Hoe kun hij zoiets zeggen tis gewoon gissen wat er gebeurt zou zijn. Wie zegt dat ze dit seizoen dan nog hier geweest zouden zijn. Dus kun je nu niet zeggen of het goed of fout geweest zou zijn.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Kanchelskis »

Tiel schreef: Dat bedoel ik exact. Hoe kun hij zoiets zeggen tis gewoon gissen wat er gebeurt zou zijn. Wie zegt dat ze dit seizoen dan nog hier geweest zouden zijn. Dus kun je nu niet zeggen of het goed of fout geweest zou zijn.
Het goede is er alleen al aan dat het Nederlandse jongens zijn. Het beleid wat NEC zou nastreven na het degradatieseizoen...

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4381
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Jeffry74 »

Om te voorkomen dat we jaar in jaar uit met 2e rangs spelers uit het buitenland worden afgescheept, is het misschien tijd om van NEC een Nederlands filiaal van Athletic de Bilbao te maken?
IPV alleen maar Basken, laten wij in onze statuten vastleggen dat de basisopstelling van NEC ten aller tijden niet meer dan 4 'buitenlandse' spelers mag bevatten, met een totaal van 6 buitenlandse spelers binnen de gehele selectie.
Zo heb je bij een 23 man tellende selectie altijd een verhouding van 17 - 6.

Tijd voor een referendum?
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door vak Oost »

Jeffry74 schreef:Om te voorkomen dat we jaar in jaar uit met 2e rangs spelers uit het buitenland worden afgescheept [knip] Tijd voor een referendum?
Wat is het verschil tussen 2de rangs spelers met NL paspoort en een 2de rangs speler met een niet NL paspoort ?
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4381
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Jeffry74 »

vak Oost schreef:
Jeffry74 schreef:Om te voorkomen dat we jaar in jaar uit met 2e rangs spelers uit het buitenland worden afgescheept [knip] Tijd voor een referendum?
Wat is het verschil tussen 2de rangs spelers met NL paspoort en een 2de rangs speler met een niet NL paspoort ?
Vreemde vraag;
- Nederlandse jeugd krijgt meer kansen in het betaalde voetbal.
- Nederlandse spelers (of uit eigen jeugd) hebben een hogere gunfactor wat minder snel leidt tot escalaties zoals gisteren...
- De supporter identificeert zich sneller met zijn club.
- Gaat het slecht dan ligt het in ieder geval nooit aan de buitenlanders........ dat is positieve discriminatie!
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gebruikersavatar
Ozzy123
Berichten: 295
Lid geworden op: zo 30 aug 2015, 15:59
Locatie: Vierlingsbeek
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Ozzy123 »

vak Oost schreef:
Jeffry74 schreef:Om te voorkomen dat we jaar in jaar uit met 2e rangs spelers uit het buitenland worden afgescheept [knip] Tijd voor een referendum?
Wat is het verschil tussen 2de rangs spelers met NL paspoort en een 2de rangs speler met een niet NL paspoort ?
Precies.
Bij Manchester City of Chelsea klaagt ook niemand over het aantal buitenlanders.
Het gaat over de kwaliteit van de buitenlanders.
Het maakt mij echt geen reet uit waar die knakkers vandaan komen die ze erin schoppen.
Als ze ze er maar in schoppen.

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Voorwaarts »

Poort5 schreef:
Voorwaarts schreef:
mschr schreef:
Zico schreef: En dan helpen die ''stadionbestormingen'' natuurlijk niet. Zolang er nog kansen zijn, moet we hoop houden en er achter gaan staan.
Die steun verdienen ze in ieder geval niet. Van een ploeg in nood mag je vechtlust verwachten en de wil om te winnen. Dit team wil niet winnen. Hing in de eerste helft achter de middenlijn te wachten totdat Excelsior wat zou gaan doen. En als Excelsior de middenlijn overstak, liepen de NEC-ers achteruit. Het was beschamend. En de tweede helft was nog erger.
Zico schreef: Het is toch wel triest dat onze spelers in deze fase liever niet thuis spelen.
En ze willen liever niet uit spelen. Want in uitwedstrijden zijn ze ook niet vooruit te branden... verscheur de contracten van al die buitenlanders per direct en bouw de selectie weer van de grond af opnieuw op. Wellicht krijgt Hyballa hier weer een energiestoot van, want om zijn gemoedstoestand begin ik me toch wel zorgen te maken.
ANGST regeert in de koppies van de spelers.

Niet alleen degradatie, verliezen, slechte pers, maar ook angst voor de idioten die zich misdragen. Vorige week en nu weer. Dit helpt niet. Je hebt een veilige omgeving nodig om te kunnen presteren en vrij te kunnen denken. Een omgeving waarin je fouten mag maken. En niet één waar elke fout getrakteerd wordt door fluit en boegeroep. Laat staan, geweld tot aan de deur/kleedkamer.
Hoezo bij elke fout gefluit en boegeroep? Tot gisteren is de benadering steeds positief geweest. Het is je reinste onzin om de schuld van dit gestuntel in de schoenen van het publiek te schuiven.
Reken maar dat elk gefluit 100x eerder duidelijker en harder wordt gehoord dan positieve aanmoedigingen. En gisteren heb ik gefluit en boegeroep en gescheld meer gehoord, dan positivisme.
Moet ook zeggen dat de meesten totaal niet in de mood waren om een lekker sfeertje te creëeren. Gemor gemok en genuil vierde hoogtijdagen.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4381
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Jeffry74 »

Ozzy123 schreef:
vak Oost schreef:
Jeffry74 schreef:Om te voorkomen dat we jaar in jaar uit met 2e rangs spelers uit het buitenland worden afgescheept [knip] Tijd voor een referendum?
Wat is het verschil tussen 2de rangs spelers met NL paspoort en een 2de rangs speler met een niet NL paspoort ?
Precies.
Bij Manchester City of Chelsea klaagt ook niemand over het aantal buitenlanders.
Het gaat over de kwaliteit van de buitenlanders.
Het maakt mij echt geen reet uit waar die knakkers vandaan komen die ze erin schoppen.
Als ze ze er maar in schoppen.
Jezus Allah, wat een vergelijking :jestera:
Bij City of Chelsea :schater:
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door zuurpruim »

Een ding is zeker,bij degradatie hebben we straks geen trainer en waarschijnlijk geen algemeen directeur en technisch directeur.Welkom Red Bull of Hoekman.Vooral die laatste zal de macht willen gaan grijpen,die is nog lang niet weg.

Jovie
Berichten: 57
Lid geworden op: di 12 nov 2013, 20:08
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Jovie »

Tot aan gister heb ik overal verdedigd dat we het zouden redden en zelfs zonder nc. Nu is het wel duidelijk dat we niets te brengen hebben op het hoogste niveau en dat we ook niet gaan winnen van ploegen in de nc die veel meer strijd leveren komt het moment nader om er vrede mee te hebben dat we afdalen naar een lager niveau waar we lang zullen verblijven..

FransWorst
Berichten: 665
Lid geworden op: vr 16 okt 2015, 22:46
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door FransWorst »

[quote="Jovie"]Tot aan gister heb ik overal verdedigd dat we het zouden redden en zelfs zonder nc. Nu is het wel duidelijk dat we niets te brengen hebben op het hoogste niveau en dat we ook niet gaan winnen van ploegen in de nc die veel meer strijd leveren komt het moment nader om er vrede mee te hebben dat we afdalen naar een lager niveau waar we lang zullen verblijven..[/quote


En waarschijnlijk nooit meer uit terugkeren :zzz:
Life is though, but it's thougher if you are stupid!

Gebruikersavatar
Balletje mayo
Berichten: 801
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 18:57
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Balletje mayo »

NEC komt weer negatief in beeld, zit studio voetbal te kijken.
Er kwam dat stukje voorbij van supporters voor de goffert, en hierbij hoorde je een klein manneke roepen papa papa.
Nu snap ik nog een klein beetje dat je je onvrede wil uiten, maar toch niet met je kleine manneke erbij?
Gaan we nu aan alles kapot?

Jovie
Berichten: 57
Lid geworden op: di 12 nov 2013, 20:08
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Jovie »

:withstupid: schaam je kapot de daar aanwezige supporters .. Maar volgende wedstrijd om 10.00 uur bij elkaar en weer bier en muziek.. Gegarandeerd voor weer spectakel na de wedstrijd..

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door TT »

Kanchelskis schreef:
TT schreef:Langzaam maar zeker begin ik helemaal 'klaar' te zijn met deze club. Nooit rust, altijd gezeik en blijkbaar is deze clubleiding niet de leiding die het recht kan trekken. Het wordt tijd dat ze ook daar boven hun conclusies eens trekken.
Lekker op zondag de lokale FC steunen. Ik zie je wel bij de plaatselijke VV in prachtige oranje-zwarte tenues :tu:
Dat klinkt eigenlijk als een best goed alternatief op dit moment....

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door De Kletskop »

Balletje mayo schreef:NEC komt weer negatief in beeld, zit studio voetbal te kijken.
Er kwam dat stukje voorbij van supporters voor de goffert, en hierbij hoorde je een klein manneke roepen papa papa.
Nu snap ik nog een klein beetje dat je je onvrede wil uiten, maar toch niet met je kleine manneke erbij?
Gaan we nu aan alles kapot?
Tja...zo heb ik eerder dit seizoen een papa met zijn zoon van een jaar of 6 á 7 aan zijn hand thuis tegen vitesse 90 minuten lang Ka**er Foor horen roepen, en dat ie Foor zijn strot eraf ging snijden.
Ik kijk nergens meer van op.

jbnmgn

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door jbnmgn »

Het is hommeles binnen NEC. Trainer ontslagen, assistenten weg gelopen, onvrede met Hoekman, breuk met Futuralis (schijnbaar niet helemaal?) enz.
Ik ga langzaam maar zeker kapot van binnen over wat er met MIJN club gebeurt. De emoties gieren bij de wedstrijden door mijn lijf als ik bedenk dat we misschien hetzelfde scenario tegemoet gaan als 3 jaar geleden.
En als ik dan terug kijk naar hoe ik met mijn vader als manneke van een jaar of 9 mee naar de Goffert ging en hoe het nu is dan bekruipt mij een onbeschrijfelijk K*T gevoel.
Een gevoel van: dit mag niet nog een keer gebeuren dat we degraderen,
een gevoel van: wanneer keert de volledige rust weer terug in de Goffert,
een gevoel van: wanneer komt de ommekeer dat we een stabiele middenmoter zijn en met een goed gevoel naar de wedstrijden gaan,
en een gevoel van: wil ik hier nog bij horen, kan ik dit nog wel? En dan zeg ik: JA, ik moet wel, NEC is MIJN club nog steeds, NEC zit in mijn genen, NEC..........komt goed!

GV
Berichten: 2096
Lid geworden op: vr 29 aug 2008, 17:33
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door GV »

jbnmgn schreef:Het is hommeles binnen NEC. Trainer ontslagen, assistenten weg gelopen, onvrede met Hoekman, breuk met Futuralis (schijnbaar niet helemaal?) enz.
Ik ga langzaam maar zeker kapot van binnen over wat er met MIJN club gebeurt. De emoties gieren bij de wedstrijden door mijn lijf als ik bedenk dat we misschien hetzelfde scenario tegemoet gaan als 3 jaar geleden.
En als ik dan terug kijk naar hoe ik met mijn vader als manneke van een jaar of 9 mee naar de Goffert ging en hoe het nu is dan bekruipt mij een onbeschrijfelijk K*T gevoel.
Een gevoel van: dit mag niet nog een keer gebeuren dat we degraderen,
een gevoel van: wanneer keert de volledige rust weer terug in de Goffert,
een gevoel van: wanneer komt de ommekeer dat we een stabiele middenmoter zijn en met een goed gevoel naar de wedstrijden gaan,
en een gevoel van: wil ik hier nog bij horen, kan ik dit nog wel? En dan zeg ik: JA, ik moet wel, NEC is MIJN club nog steeds, NEC zit in mijn genen, NEC..........komt goed!
jbnmgn, neem een pilletje. Is het toch niet waard.
Al 65 NEC’er in ♥️ en nieren

jbnmgn

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door jbnmgn »

GV schreef:
jbnmgn schreef:Het is hommeles binnen NEC. Trainer ontslagen, assistenten weg gelopen, onvrede met Hoekman, breuk met Futuralis (schijnbaar niet helemaal?) enz.
Ik ga langzaam maar zeker kapot van binnen over wat er met MIJN club gebeurt. De emoties gieren bij de wedstrijden door mijn lijf als ik bedenk dat we misschien hetzelfde scenario tegemoet gaan als 3 jaar geleden.
En als ik dan terug kijk naar hoe ik met mijn vader als manneke van een jaar of 9 mee naar de Goffert ging en hoe het nu is dan bekruipt mij een onbeschrijfelijk K*T gevoel.
Een gevoel van: dit mag niet nog een keer gebeuren dat we degraderen,
een gevoel van: wanneer keert de volledige rust weer terug in de Goffert,
een gevoel van: wanneer komt de ommekeer dat we een stabiele middenmoter zijn en met een goed gevoel naar de wedstrijden gaan,
en een gevoel van: wil ik hier nog bij horen, kan ik dit nog wel? En dan zeg ik: JA, ik moet wel, NEC is MIJN club nog steeds, NEC zit in mijn genen, NEC..........komt goed!
jbnmgn, neem een pilletje. Is het toch niet waard.
GV zoals ik al zei: NEC zit in je genen, en daar bestaan geen pilletjes voor. Als je zo gemakkelijk afstand kunt nemen van je club zoals jij dan heb je geen pillen nodig, maar ik kan dat niet.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door vak Oost »

relativeren ... het is maar een spelletje
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4967
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Bernd »

jbnmgn schreef:
GV schreef:
jbnmgn schreef:Het is hommeles binnen NEC. Trainer ontslagen, assistenten weg gelopen, onvrede met Hoekman, breuk met Futuralis (schijnbaar niet helemaal?) enz.
Ik ga langzaam maar zeker kapot van binnen over wat er met MIJN club gebeurt. De emoties gieren bij de wedstrijden door mijn lijf als ik bedenk dat we misschien hetzelfde scenario tegemoet gaan als 3 jaar geleden.
En als ik dan terug kijk naar hoe ik met mijn vader als manneke van een jaar of 9 mee naar de Goffert ging en hoe het nu is dan bekruipt mij een onbeschrijfelijk K*T gevoel.
Een gevoel van: dit mag niet nog een keer gebeuren dat we degraderen,
een gevoel van: wanneer keert de volledige rust weer terug in de Goffert,
een gevoel van: wanneer komt de ommekeer dat we een stabiele middenmoter zijn en met een goed gevoel naar de wedstrijden gaan,
en een gevoel van: wil ik hier nog bij horen, kan ik dit nog wel? En dan zeg ik: JA, ik moet wel, NEC is MIJN club nog steeds, NEC zit in mijn genen, NEC..........komt goed!
jbnmgn, neem een pilletje. Is het toch niet waard.
GV zoals ik al zei: NEC zit in je genen, en daar bestaan geen pilletjes voor. Als je zo gemakkelijk afstand kunt nemen van je club zoals jij dan heb je geen pillen nodig, maar ik kan dat niet.
NEC zit in m'n genen, zonder meer...en helaas. Ik kom er niet van los, maar als je denkt echt alle zwarte tijden wel zo'n beetje gehad te hebben sta je keihard en voor de zoveelste keer op degraderen en wint Vitesse de beker. Bij degradatie hebben we echt het dieptepunt bereikt. Alleen een faillissement is daar nog een stap onder.

Ik weet nog dat ik als jonge jongen voor het eerst naar De Goffert ging. Ik was er toen van overtuigd dat NEC de beste club was. Als tiener wist ik beter maar had ik de overtuiging dat we echt nog wel eens iets zouden bereiken, een beker ofzo. Weer een tijd later was die overtuiging veranderd in hoop. Inmiddels heb ik me fatalistisch neergelegd bij de grote leegte. We zullen nooit een serieuze club worden, de cultstatus (die we jaren '80-'90 in mijn ogen hadden) is verdwenen en het zal financiële en sportieve armoe blijven. Waarom ga ik dan nog steeds naar De Goffert? Ik vind 't op de één of andere manier nog steeds gezellig en ik krijg het NEC-gevoel gewoon niet uit m'n donder. Maar resultaattechnisch verwacht ik inmiddels niets meer. Categorie Go Ahead, Excelsior, MVV, De Graafschap, Cambuur.

jbnmgn

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door jbnmgn »

Bernd schreef:
jbnmgn schreef:
GV schreef:
jbnmgn schreef:Het is hommeles binnen NEC. Trainer ontslagen, assistenten weg gelopen, onvrede met Hoekman, breuk met Futuralis (schijnbaar niet helemaal?) enz.
Ik ga langzaam maar zeker kapot van binnen over wat er met MIJN club gebeurt. De emoties gieren bij de wedstrijden door mijn lijf als ik bedenk dat we misschien hetzelfde scenario tegemoet gaan als 3 jaar geleden.
En als ik dan terug kijk naar hoe ik met mijn vader als manneke van een jaar of 9 mee naar de Goffert ging en hoe het nu is dan bekruipt mij een onbeschrijfelijk K*T gevoel.
Een gevoel van: dit mag niet nog een keer gebeuren dat we degraderen,
een gevoel van: wanneer keert de volledige rust weer terug in de Goffert,
een gevoel van: wanneer komt de ommekeer dat we een stabiele middenmoter zijn en met een goed gevoel naar de wedstrijden gaan,
en een gevoel van: wil ik hier nog bij horen, kan ik dit nog wel? En dan zeg ik: JA, ik moet wel, NEC is MIJN club nog steeds, NEC zit in mijn genen, NEC..........komt goed!
jbnmgn, neem een pilletje. Is het toch niet waard.
GV zoals ik al zei: NEC zit in je genen, en daar bestaan geen pilletjes voor. Als je zo gemakkelijk afstand kunt nemen van je club zoals jij dan heb je geen pillen nodig, maar ik kan dat niet.
NEC zit in m'n genen, zonder meer...en helaas. Ik kom er niet van los, maar als je denkt echt alle zwarte tijden wel zo'n beetje gehad te hebben sta je keihard en voor de zoveelste keer op degraderen en wint Vitesse de beker. Bij degradatie hebben we echt het dieptepunt bereikt. Alleen een faillissement is daar nog een stap onder.

Ik weet nog dat ik als jonge jongen voor het eerst naar De Goffert ging. Ik was er toen van overtuigd dat NEC de beste club was. Als tiener wist ik beter maar had ik de overtuiging dat we echt nog wel eens iets zouden bereiken, een beker ofzo. Weer een tijd later was die overtuiging veranderd in hoop. Inmiddels heb ik me fatalistisch neergelegd bij de grote leegte. We zullen nooit een serieuze club worden, de cultstatus (die we jaren '80-'90 in mijn ogen hadden) is verdwenen en het zal financiële en sportieve armoe blijven. Waarom ga ik dan nog steeds naar De Goffert? Ik vind 't op de één of andere manier nog steeds gezellig en ik krijg het NEC-gevoel gewoon niet uit m'n donder. Maar resultaattechnisch verwacht ik inmiddels niets meer. Categorie Go Ahead, Excelsior, MVV, De Graafschap, Cambuur.
:withstupid:

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door zuurpruim »

Eens met Bernd.Naar mijn bescheiden mening is er 1 kans geweest om je te ontworstelen aan dit beeld en dat was na het Europese jaar.We zijn nog nooit zo positief benaderd,geweldig imago.Toen hadden de investeerders door moeten pakken.Er was een enorme toeloop qua sponsoren,alles zat mee.

RobertvdW
Berichten: 1453
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door RobertvdW »

De situatie waarin NEC zich op het ogenblik bevindt, is niet verbazingwekkend, nee, het is typisch NEC. Ik heb het jubileumboek "100 jaar NEC" nog eens doorgebladerd en de periode 2000 - 2017 nog een de revue laten passeren en je ziet de golfbeweging van successen (promotie en kampioenschappen)en diepe dalen (degradaties), grote financiele problemen, "stromingen" /tegenstellingen/machtsstrijd binnen de club, opportunisme op diverse terreinen. Professioneel gezien hebben we noodzakelijke stappen om allerlei redenen minder gemaakt dan clubs als Groningen, Heerenveen, AZ. We hebben het begrip "Eendracht" in onze clubnaam staan, maar het is een hol begrip. Het is opvallend dat nu weer vaak wordt gesproken over de diverse "stromingen" binnen onze vereniging: de stroom Hoekman en de oud-voetballers, de stromingen binnen de investeerders, de stromingen binnen de supporters, e.d. Iedere stroming zegt het beste voor te hebben met onze club, maar in feite gaat het om macht. NEC heeft een duidelijk, consistent beleid nodig, dat wordt uitgevoerd door mensen van het kaliber Gerbrands, Brandts, Eenhoorn, Smit, Nijland. Hebben we die binnen onze club? Ik denk het niet. Enkele mensen van buitenaf, die geen binding hebben met de diverse stromingen, zijn nodig. De invloed van de diverse stromingen moet duidelijk worden verminderd, ook die van diverse supportersgroepen. Bescheidenheid past hen. Immers, niemand is groter dan de club!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door vak Oost »

zuurpruim schreef:Naar mijn bescheiden mening is er 1 kans geweest om je te ontworstelen aan dit beeld en dat was na het Europese jaar.
We zijn nog nooit zo positief benaderd,geweldig imago.Toen hadden de investeerders door moeten pakken.Er was een enorme toeloop qua sponsoren,alles zat mee.
Dat was een uitzonderlijke hoge piek voor een provinciaal clubje uit de marge - als de basis van de club breder en solide was geweest dan wie weet echter - wat ontbrak er ?
Alles komt goed !!

jbnmgn

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door jbnmgn »

vak Oost schreef:
zuurpruim schreef:Naar mijn bescheiden mening is er 1 kans geweest om je te ontworstelen aan dit beeld en dat was na het Europese jaar.
We zijn nog nooit zo positief benaderd,geweldig imago.Toen hadden de investeerders door moeten pakken.Er was een enorme toeloop qua sponsoren,alles zat mee.
Dat was een uitzonderlijke hoge piek voor een provinciaal clubje uit de marge - als de basis van de club breder en solide was geweest dan wie weet echter - wat ontbrak er ?
het enige dat hier altijd ontbreekt is een grote zak met geld.
Maar laten we blij zijn dat NEC destijds na ons Europese avontuur (wat geweldig was!) niet zo maf heeft gedaan als b.v. Twente, die dragen daar nu jaren later nog de consequenties van.
Het enige waar wij op kunnen hopen momenteel is handhaving en dan financieel gezond blijven zonder rare uitspattingen en hopen op een selectie die ons een paar jaar achter elkaar rondom het linker rijtje houd. En pas daarna kun je kijken of er mogelijkheden zijn verder uit te breiden naar de subtop, maar dan praat je denk ik, als er investeerders zijn die daarin meewerken, over zeker een jaar of 5 tot 10.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten