Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7140
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door karlo »

hopen dat er 1 nog slechter is als wij,
vervolgens in de playoffs misschien met 6 verdedigers proberen. of met 2 keepers. :biggrin:
Het blijft toch je club.

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Gerd »

Roda net gewonnen van Sparta; ik zie ons weinig punten halen tegen, Twente, Heerenveen, AZ, misschien tegen Excelsior, maar ik gok op nacompetitie, maar rechtstreeks degraderen kan ook. We hebben gewoon te weinig kwalitatief goede spelers. Dat is de realiteit.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door burp »

Gaat helemaal goed komen!

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9636
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Gerard Lopez »

harold schreef:Ik kan mij nog een potje herinneren tegen Volendam, was ook de laatste speelronde. Zat de halve goffert met een oranje shirtje en te hopen dat Volendam won. :crazy: Een schande was het!
Gelukkig wonnen wij gewoon... Daar waren ze in Arnhem ook blij mee en nu kunnen ze wat terug doen. :tu:
Eh...nou nee...het werd 1-1...de middenweg waar niemand iets aan had dus (wij niet, Volendam niet)....heb me toen ook geergerd aan de eigen supporters die voor Volendam waren....
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12220
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door harold »

Ik word echt helemaal gek van deze voetbalfrustratie dat ik haast verlang naar de juup. Dat ene jaartje zagen we tenminste mooie wedstrijden, mooie aanvallen en mooie doelpunten.
Als ik dit gesjok van dat lamlendige zooitje zie, overal te laat en er totaal geen zin in.... man man man, wordt ook echt niks in de na-competitie hoor...

Gebruikersavatar
Sander74
Berichten: 982
Lid geworden op: za 27 jun 2015, 10:32
Locatie: Nijmegen Noord
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Sander74 »

Nee... dit gaat niet meer goedkomen...
NEC wordt een club als Fortuna en MVV... in de JP met uitzicht op helemaal niets...
helaas

de Oversteek
Berichten: 232
Lid geworden op: za 23 nov 2013, 22:27
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door de Oversteek »

burp schreef:Gaat helemaal goed komen!
Ik houd van optimisme, maar blind zijn voor de realiteit; dat is misplaatste hoop op een wederopstanding. Maar met Pasen in t vooruitzicht....

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31623
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door vak Oost »

Sander74 schreef:Nee... dit gaat niet meer goedkomen... NEC wordt een club als Fortuna en MVV... in de JP met uitzicht op helemaal niets... helaas
lekker dromen over een periode titel of een mooie stunt in de knvb beker ... dat houdt de moed er wel in
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12220
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door harold »

Sander74 schreef:Nee... dit gaat niet meer goedkomen...
NEC wordt een club als Fortuna en MVV... in de JP met uitzicht op helemaal niets...
helaas
Dit is onzin. Ik ben wel pessimistisch, zie ons ook wel degraderen, maar wij hebben meer basis dan MVV en Fortuna.

Poort5
Berichten: 2524
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Poort5 »

harold schreef:
Sander74 schreef:Nee... dit gaat niet meer goedkomen...
NEC wordt een club als Fortuna en MVV... in de JP met uitzicht op helemaal niets...
helaas
Dit is onzin. Ik ben wel pessimistisch, zie ons ook wel degraderen, maar wij hebben meer basis dan MVV en Fortuna.
Dat dacht ik ook, maar dat de club dit weer zover heeft laten komen doet mij toch vrezen dat we het mis hebben.

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Gerher »

Komt niet meer goed.

Johnvdb
Berichten: 437
Lid geworden op: wo 02 apr 2014, 11:04
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Johnvdb »

Kunnen we heel kort over zijn nee.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6974
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door jetipo »

Poort5 schreef:
harold schreef:
Sander74 schreef:Nee... dit gaat niet meer goedkomen...
NEC wordt een club als Fortuna en MVV... in de JP met uitzicht op helemaal niets...
helaas
Dit is onzin. Ik ben wel pessimistisch, zie ons ook wel degraderen, maar wij hebben meer basis dan MVV en Fortuna.
Dat dacht ik ook, maar dat de club dit weer zover heeft laten komen doet mij toch vrezen dat we het mis hebben.
Inderdaad, ik dacht ook dat NEC na de degradatie en het kampioenschap de rotzooi wel een heel eind had opgeruimd en kon bouwen aan een stabiele toekomst in de Eredivisie. Wat had ik het mis.

Komt niet meer goed.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
Mook
Berichten: 1150
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:40
Locatie: Mook
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Mook »

Mochten we degraderen, een kampioenschap zit er met deze groep niet in vrees ik.

Gebruikersavatar
Keezer
Berichten: 1778
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Keezer »

We're fucked!

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15759
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door pjottr »

Met wie heb jij gebukt gestaan ?

Henkiepenkie
Berichten: 6888
Lid geworden op: ma 14 jan 2008, 10:37
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Henkiepenkie »

Of het goed komt? Nee. Toen we een paar seizoenen geleden nacompetitie speelden, speelden we de pot daarvoor nog 2-2 gelijk tegen Ajax. Toen dacht je nog, die jongens hebben een flinke boost zelfvertrouwen gekregen. Maar de nacompetitie was een kansloos verhaal. Nu word het elke week maar van kwaad tot erger, dus hoe de nacompetitie af zal lopen is makkelijk te voorspellen.
Laatst gewijzigd door Henkiepenkie op za 15 apr 2017, 22:46, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Keezer
Berichten: 1778
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Keezer »

pjottr schreef:Met wie heb jij gebukt gestaan ?
Hyballa, Taiwo, Fomitshow en zelfs Dumic ;-)
Maar als er volgende week geen 3 punten gepakt worden gaan we met het zelfvertrouwen van een visstick de play-offs in en gaan we er de eerste ronde af.

Gebruikersavatar
Keezer
Berichten: 1778
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Keezer »

Henkiepenkie schreef:Of het goed komt? Nee. Toen we een paar seizoenen geleden nacompetitie speelden, speelden we de pot daarvoor nog 2-2 gelijk tegen Ajax. Toen dacht je nog, die jongens hebben een flinke boost zelfvertrouwen gekregen. Maar de nacompetitie was een kansloos verhaal. Nu word hel elke week maar van kwaad tot erger, dus hoe de nacompetitie af zal lopen is makkelijk te voorspellen.
:withstupid: Daarom moet er volgende week gewonnen worden. Ook al ontlopen we daar de play-offs niet mee...

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15759
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door pjottr »

Ook daar hebben we niets te zoeken.
En ik weet niet wat jij met Dumic hebt gedaan maar hij was helemaal van de kaart... :biggrin:

Gebruikersavatar
Keezer
Berichten: 1778
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Keezer »

pjottr schreef:Ook daar hebben we niets te zoeken.
En ik weet niet wat jij met Dumic hebt gedaan maar hij was helemaal van de kaart... :biggrin:
Al een paar weken is die gast van de kaart... :biggrin:

Jorrit77
Berichten: 2413
Lid geworden op: do 07 aug 2008, 10:16
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Jorrit77 »

Poort5 schreef:
harold schreef:
Sander74 schreef:Nee... dit gaat niet meer goedkomen...
NEC wordt een club als Fortuna en MVV... in de JP met uitzicht op helemaal niets...
helaas
Dit is onzin. Ik ben wel pessimistisch, zie ons ook wel degraderen, maar wij hebben meer basis dan MVV en Fortuna.
Dat dacht ik ook, maar dat de club dit weer zover heeft laten komen doet mij toch vrezen dat we het mis hebben.
Hier sluit ik me bij aan. Het is enorm frustrerend, maar er is hier geen enkele lijn te ontdekken. Af en toe wat geld van onze suikerooms, maar het heeft geen nut. Het is alleen maar pleisters plakken. Het heeft geen enkel doel. Helaas

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door burp »

Dit wordt keihard hopen op nacompetitie.
Niet dat het daarin op deze manier wel ineens gaat lukken, maar een kans heb je wel.

Nimma0318
Berichten: 155
Lid geworden op: di 18 aug 2015, 14:59
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Nimma0318 »

Zo verschrikkelijk klaar met dit elftal, de trainer en zelfs de clubleiding binnen deze club.
Ik vraag me echt steeds vaker af waarom ik mezelf het aandoe om nog langer NEC te volgen.
Begrijp me niet verkeerd, verliezen vind ik echt geen probleem, dat ben ik als NEC fan al jaren gewend.
Wat ik wel een probleem vind is dat onze club de laatste jaren structureel naar de kloten word geholpen door incapabale bestuurders, incapabale trainers en nog incapabalere voetballers. Als je de laatste 4 seizoenen alles op een rij zet is het gewoon een drama hoe alles verlopen is, de relletjes die er zijn geweest en de oerdomme beslissingen die er zijn gevallen.

Kotsziek word ik er van om te zien hoe een elftal met gebrek aan kwaliteit ook nog eens een gebrek aan mentaliteit en vechtlust toont. We hebben een trainer die rare fratsen uithaalt en keer op keer de meest matige combinaties weet te maken voor elke linie.
We hebben een bestuur die het nauwelijks eens zijn en waar het chronisch ontbreekt aan voetbalvernuft ... gelukkig hebben we een bureau dat ons volgend jaar van een prima selectie zal voorzien.. of toch niet? :2up:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38236
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door mschr »

burp schreef:Dit wordt keihard hopen op nacompetitie.
Niet dat het daarin op deze manier wel ineens gaat lukken, maar een kans heb je wel.
O ja, noem me eens een team dat zou verliezen van NEC.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten