Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Rada1
Berichten: 165
Lid geworden op: vr 24 jun 2016, 13:09
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Rada1 »

Poort5 schreef:
Tiel schreef:
H-Zenkamp schreef:Nee. We zijn het nieuwe de Graafschap geworden. Ik was er al bang voor.
?? Bij de Graafschap steunen ze onvoorwaardelijk, wel lijken er niet eens op.
Schei toch uit man, het publiek heeft tot vandaag geen wanklank laten horen. Mogen de supporters dit lamlendige stel zat zijn? Jij bent volgens mij gewoon een alias van Robert van der W. of Comical Ali.
:withstupid: Aan de steun heeft het niet gelegen.Zeker in het begin van het seizoen stonden ze als een 12e man achter de ploeg.
Na utrecht werd er wel meer gemord maar uitfluiten heb ik nog niet gehoord.
Er zijn ook geen fases van pak em beet 15 minuten,waarin de ploeg een overwicht heeft,zodat je ook wat makkelijker achter de ploeg kan staan.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38234
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door mschr »

Maar gelukkig vinden de spelers dat het niet aan de instelling heeft gelegen en dat ze er alles aan gedaan hebben en dat de overwinningen dus niet kunnen uitblijven.

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4876
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Tim Janssen »

:wink:
mschr schreef:Maar gelukkig vinden de spelers dat het niet aan de instelling heeft gelegen en dat ze er alles aan gedaan hebben en dat de overwinningen dus niet kunnen uitblijven.
na elke nederlaag komt een overwinning steeds dichterbij

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4371
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Jeffry74 »

Het voordeel van vanavond is dat we nu bijna 4 weken hebben om ons voor te bereiden op de nacompetitie!
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

GV
Berichten: 2096
Lid geworden op: vr 29 aug 2008, 17:33
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door GV »

Gelukkig hebben we kunnen genieten van Ajax en gaan we nog gaan genieten van Max. Voor de rest moet je gaan proberen om dit NEC, met deze voetballers, deze technische staf en dit bestuur, uit je systeem te krijgen. Het sop is de kool niet waard. Je krijgt er alleen maar rode vlekken in je nek van en je slaapt misschien slecht.
Al 65 NEC’er in ♥️ en nieren

ForzaVakZ
Berichten: 1434
Lid geworden op: do 29 mei 2008, 19:12

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door ForzaVakZ »

Jeffry74 schreef:Het voordeel van vanavond is dat we nu bijna 4 weken hebben om ons voor te bereiden op de nacompetitie!
Helemaal eens maar dan wel met een nieuwe trainer!

Gebruikersavatar
Ozzy123
Berichten: 295
Lid geworden op: zo 30 aug 2015, 15:59
Locatie: Vierlingsbeek
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Ozzy123 »

ForzaVakZ schreef:
Jeffry74 schreef:Het voordeel van vanavond is dat we nu bijna 4 weken hebben om ons voor te bereiden op de nacompetitie!
Helemaal eens maar dan wel met een nieuwe trainer!
Correct, hiermee ga je hopeloos falen tegen NAC, Emmen etc.
Shockeffect. Het is tijd voor een schokeffect.
Die jongens zijn stuk voor stuk al bezig met hun nieuwe werkgever en willen zsm op vakantie.
En die mannetjes van Helmond Sport willen maar wat graag salarisverhoging.
De tijd dat voetballers voor hun club spelen ligt ver achter ons.
Na de generatie Leiwa dan hè.
Toen kreeg je de generatie Foor.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32346
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door bertje »

mschr schreef:Maar gelukkig vinden de spelers dat het niet aan de instelling heeft gelegen en dat ze er alles aan gedaan hebben en dat de overwinningen dus niet kunnen uitblijven.
Helemaal koekoek zijn ze, denken ze dat de supporters allemaal achterlijk zijn?
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10403
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door TT »

Langzaam maar zeker begin ik helemaal 'klaar' te zijn met deze club. Nooit rust, altijd gezeik en blijkbaar is deze clubleiding niet de leiding die het recht kan trekken. Het wordt tijd dat ze ook daar boven hun conclusies eens trekken.

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Wim1970 »

TT schreef:Langzaam maar zeker begin ik helemaal 'klaar' te zijn met deze club. Nooit rust, altijd gezeik en blijkbaar is deze clubleiding niet de leiding die het recht kan trekken. Het wordt tijd dat ze ook daar boven hun conclusies eens trekken.
Mee eens, deze noodlastige situatie doet zich in alle lagen van de club voor. Er is geen competent bestuur, het scoutingsapparaat is failliet, de jeugdopleiding kan stukken beter, de spelers die zijn aangetrokken, de stadionsoap, de kampen/groeperingen binnen NEC, etc, etc. De vorige degradatie was een waarschuwing, maar blijkbaar heeft men er totaal niets van geleerd!!!!
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12220
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door harold »

Moet je eens voorstellen als we met dit lamlendige, ongeïnteresseerd zooitje spelers de na-competitie ingaan. En spelen zoals gisteren of zoals tegen Twente.....
Man man man, we gaan overklast worden... Wordt een totale vernedering. Dan hadden we beter direct kunnen degraderen, want straks krijgen we wéér al die ellende over ons heen. Ik heb echt 0,0 hoop op handhaving.

Poort5
Berichten: 2524
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Poort5 »

Wim1970 schreef:
TT schreef:Langzaam maar zeker begin ik helemaal 'klaar' te zijn met deze club. Nooit rust, altijd gezeik en blijkbaar is deze clubleiding niet de leiding die het recht kan trekken. Het wordt tijd dat ze ook daar boven hun conclusies eens trekken.
Mee eens, deze noodlastige situatie doet zich in alle lagen van de club voor. Er is geen competent bestuur, het scoutingsapparaat is failliet, de jeugdopleiding kan stukken beter, de spelers die zijn aangetrokken, de stadionsoap, de kampen/groeperingen binnen NEC, etc, etc. De vorige degradatie was een waarschuwing, maar blijkbaar heeft men er totaal niets van geleerd!!!!
Inderdaad, in die laatste zijn schuilt de treurige realiteit. We zijn terug bij af en misschien nog wel erger.

jbnmgn

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door jbnmgn »

TT schreef:Langzaam maar zeker begin ik helemaal 'klaar' te zijn met deze club. Nooit rust, altijd gezeik en blijkbaar is deze clubleiding niet de leiding die het recht kan trekken. Het wordt tijd dat ze ook daar boven hun conclusies eens trekken.
Ja ik ben er onderhand ook klaar mee en vraag me wel eens af of ik me op mijn leeftijd nog moet bezighouden met geld uitgeven aan een club waarvan de trammelant en de onkunde al begint bij het bestuur en langzaam maar wel heel zeker doorsijpelt naar beneden via de TS en de trainer naar de spelers.
Maar NEC zit in je hart en in je bloed, dus wat moet je dan, toch maar weer blijven hopen op betere tijden? Maar hoe lang moet ik dan nog wachten?
Dan in hemelsnaam maar als het niet anders kan (en waar ik in principe op tegen ben) overstappen naar RedBull Nijmegen?

ForzaVakZ
Berichten: 1434
Lid geworden op: do 29 mei 2008, 19:12

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door ForzaVakZ »

Ik zal nooit klaar zijn met de club NEC! Wel met dit elftal grotendeels en deze trainer en algemeen directeur

GV
Berichten: 2096
Lid geworden op: vr 29 aug 2008, 17:33
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door GV »

jbnmgn schreef:
TT schreef:Langzaam maar zeker begin ik helemaal 'klaar' te zijn met deze club. Nooit rust, altijd gezeik en blijkbaar is deze clubleiding niet de leiding die het recht kan trekken. Het wordt tijd dat ze ook daar boven hun conclusies eens trekken.
Ja ik ben er onderhand ook klaar mee en vraag me wel eens af of ik me op mijn leeftijd nog moet bezighouden met geld uitgeven aan een club waarvan de trammelant en de onkunde al begint bij het bestuur en langzaam maar wel heel zeker doorsijpelt naar beneden via de TS en de trainer naar de spelers.
Maar NEC zit in je hart en in je bloed, dus wat moet je dan, toch maar weer blijven hopen op betere tijden? Maar hoe lang moet ik dan nog wachten?
Dan in hemelsnaam maar als het niet anders kan (en waar ik in principe op tegen ben) overstappen naar RedBull Nijmegen?
Ik men gestopt met roken, dus alles kan :wink: wat is Redbull Nijmegen? Pak dan onze Max Verstappen.
Al 65 NEC’er in ♥️ en nieren

Zico
Berichten: 975
Lid geworden op: do 03 mar 2016, 15:59
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Zico »

bertje schreef:
mschr schreef:Maar gelukkig vinden de spelers dat het niet aan de instelling heeft gelegen en dat ze er alles aan gedaan hebben en dat de overwinningen dus niet kunnen uitblijven.
Helemaal koekoek zijn ze, denken ze dat de supporters allemaal achterlijk zijn?

Natuurlijk is er een wereld van verschil tussen de passie van GAE en onze ongeïnspireerde rondslenterende lamme zakken. Beiden ploegen kunnen niet voetballen, maar bij GAE laten ze in ieder geval zien er alles aan te doen. Ik vraag me echter wel af of dat opzettelijk is, of dat onze ploeg gewoon lamgeslagen is door stress en angst. Eerlijk gezegd denk ik eerder dat laatste....

En dan helpen die ''stadionbestormingen'' natuurlijk niet. Zolang er nog kansen zijn, moet we hoop houden en er achter gaan staan. Ik denk dat we de club vooral helpen, als we dit soort bestormingen achterwege laten. Hoe begrijpelijk ook, dat mensen hun frustraties kwijt willen, het helpt niet. Sterker nog, het maakt alles alleen maar erger. Ik denk dat we zo geen punt meer gaan pakken in de Goffert. Het is toch wel triest dat onze spelers in deze fase liever niet thuis spelen. Ik denk dat de oudere garde die nu gelaten en teleurgesteld naar huis of kroeg gaat, hier in rol in kan spelen, om de jongeren wat in toom te houden.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Kanchelskis »

TT schreef:Langzaam maar zeker begin ik helemaal 'klaar' te zijn met deze club. Nooit rust, altijd gezeik en blijkbaar is deze clubleiding niet de leiding die het recht kan trekken. Het wordt tijd dat ze ook daar boven hun conclusies eens trekken.
Lekker op zondag de lokale FC steunen. Ik zie je wel bij de plaatselijke VV in prachtige oranje-zwarte tenues :tu:

Zico
Berichten: 975
Lid geworden op: do 03 mar 2016, 15:59
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Zico »

Je zou toch verwachten dat Boekhoorn een keer met de vuist op tafel slaat? Ik bedoel die man is 15 miljoen lichter en de club is geen ene rotmoer opgeschoten. Zet er aub een ervaren voorzitter, een sterke commerciële man een onafhankelijk TD neer! Dan zie je misschien nog iets terug van al die miljoenen.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6973
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door jetipo »

Vreemd is dat enkelen nu roepen helemaal klaar te zijn met de club en niet zeker weten of ze er nog wel geld aan uit willen geven. Alsof we de afgelopen jaren alleen maar ellende hebben gehad...? Volgens mij hebben we ook hele mooie tijden en wedstrijden gehad. Verder begrijp ik de teleurstelling wel. Ik heb het zelf ook. We dachten allemaal na het kampioenschap: 'Zo, laat de wederopstanding maar stevig doorzetten. Stadion kopen, stabiel worden en hier en daar een keer Europees.' Helaas is het door falend beleid helemaal mis gegaan. Blijkbaar moet de bezem er nog een keer een heel stuk grondiger doorheen. Nijmegen verdient een stabiele Eredivisieclub, dus Bart, Peter en consorten: neem je verantwoordelijkheid.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38234
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door mschr »

Zico schreef: En dan helpen die ''stadionbestormingen'' natuurlijk niet. Zolang er nog kansen zijn, moet we hoop houden en er achter gaan staan.
Die steun verdienen ze in ieder geval niet. Van een ploeg in nood mag je vechtlust verwachten en de wil om te winnen. Dit team wil niet winnen. Hing in de eerste helft achter de middenlijn te wachten totdat Excelsior wat zou gaan doen. En als Excelsior de middenlijn overstak, liepen de NEC-ers achteruit. Het was beschamend. En de tweede helft was nog erger.
Zico schreef: Het is toch wel triest dat onze spelers in deze fase liever niet thuis spelen.
En ze willen liever niet uit spelen. Want in uitwedstrijden zijn ze ook niet vooruit te branden... verscheur de contracten van al die buitenlanders per direct en bouw de selectie weer van de grond af opnieuw op. Wellicht krijgt Hyballa hier weer een energiestoot van, want om zijn gemoedstoestand begin ik me toch wel zorgen te maken.
Laatst gewijzigd door mschr op zo 23 apr 2017, 10:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12220
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door harold »

Ik ben ook klaar met dit kut elftal. Op enkele jongens na mogen ze allemaal oprotten.
Maar ben nooit klaar met mijn NEC, volgend jaar in de juup gewoon weer een seizoenskaart. :tu:

jbnmgn

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door jbnmgn »

jetipo schreef:Vreemd is dat enkelen nu roepen helemaal klaar te zijn met de club en niet zeker weten of ze er nog wel geld aan uit willen geven. Alsof we de afgelopen jaren alleen maar ellende hebben gehad...? Volgens mij hebben we ook hele mooie tijden en wedstrijden gehad. Verder begrijp ik de teleurstelling wel. Ik heb het zelf ook. We dachten allemaal na het kampioenschap: 'Zo, laat de wederopstanding maar stevig doorzetten. Stadion kopen, stabiel worden en hier en daar een keer Europees.' Helaas is het door falend beleid helemaal mis gegaan. Blijkbaar moet de bezem er nog een keer een heel stuk grondiger doorheen. Nijmegen verdient een stabiele Eredivisieclub, dus Bart, Peter en consorten: neem je verantwoordelijkheid.
We hebben ook mooie jaren gehad, maar die zijn al lang geleden. Als je het JL jaar niet meetelt hebben we al jaren een kwakkelende selectie, een rommelend bestuur en er komt geen reet van de grond.
En ja, dan vraag ik mij in alle emotie af of ik dit nog moet blijven volhouden zo, of ik wel (vrijwel) elk weekend moet gaan kijken naar weer een zekere nederlaag, ondanks de hoop die je blijft houden.
Maar ik heb het al vaker geschreven hier, NEC zit in je hart en je bloed en dat gaat er niet zomaar uit. Dus ook ik zal ongetwijfeld weer een van die diehards zijn die volgend jaar weer gewoon op hoop van zegen meegaan.

jbnmgn

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door jbnmgn »

harold schreef:Ik ben ook klaar met dit kut elftal. Op enkele jongens na mogen ze allemaal oprotten.
Maar ben nooit klaar met mijn NEC, volgend jaar in de juup gewoon weer een seizoenskaart. :tu:
Ben er ook bang voor :biggrin:

Voorwaarts
Berichten: 4156
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Voorwaarts »

mschr schreef:
Zico schreef: En dan helpen die ''stadionbestormingen'' natuurlijk niet. Zolang er nog kansen zijn, moet we hoop houden en er achter gaan staan.
Die steun verdienen ze in ieder geval niet. Van een ploeg in nood mag je vechtlust verwachten en de wil om te winnen. Dit team wil niet winnen. Hing in de eerste helft achter de middenlijn te wachten totdat Excelsior wat zou gaan doen. En als Excelsior de middenlijn overstak, liepen de NEC-ers achteruit. Het was beschamend. En de tweede helft was nog erger.
Zico schreef: Het is toch wel triest dat onze spelers in deze fase liever niet thuis spelen.
En ze willen liever niet uit spelen. Want in uitwedstrijden zijn ze ook niet vooruit te branden... verscheur de contracten van al die buitenlanders per direct en bouw de selectie weer van de grond af opnieuw op. Wellicht krijgt Hyballa hier weer een energiestoot van, want om zijn gemoedstoestand begin ik me toch wel zorgen te maken.
ANGST regeert in de koppies van de spelers.

Niet alleen degradatie, verliezen, slechte pers, maar ook angst voor de idioten die zich misdragen. Vorige week en nu weer. Dit helpt niet. Je hebt een veilige omgeving nodig om te kunnen presteren en vrij te kunnen denken. Een omgeving waarin je fouten mag maken. En niet één waar elke fout getrakteerd wordt door fluit en boegeroep. Laat staan, geweld tot aan de deur/kleedkamer.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Poort5
Berichten: 2524
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Poort5 »

Voorwaarts schreef:
mschr schreef:
Zico schreef: En dan helpen die ''stadionbestormingen'' natuurlijk niet. Zolang er nog kansen zijn, moet we hoop houden en er achter gaan staan.
Die steun verdienen ze in ieder geval niet. Van een ploeg in nood mag je vechtlust verwachten en de wil om te winnen. Dit team wil niet winnen. Hing in de eerste helft achter de middenlijn te wachten totdat Excelsior wat zou gaan doen. En als Excelsior de middenlijn overstak, liepen de NEC-ers achteruit. Het was beschamend. En de tweede helft was nog erger.
Zico schreef: Het is toch wel triest dat onze spelers in deze fase liever niet thuis spelen.
En ze willen liever niet uit spelen. Want in uitwedstrijden zijn ze ook niet vooruit te branden... verscheur de contracten van al die buitenlanders per direct en bouw de selectie weer van de grond af opnieuw op. Wellicht krijgt Hyballa hier weer een energiestoot van, want om zijn gemoedstoestand begin ik me toch wel zorgen te maken.
ANGST regeert in de koppies van de spelers.

Niet alleen degradatie, verliezen, slechte pers, maar ook angst voor de idioten die zich misdragen. Vorige week en nu weer. Dit helpt niet. Je hebt een veilige omgeving nodig om te kunnen presteren en vrij te kunnen denken. Een omgeving waarin je fouten mag maken. En niet één waar elke fout getrakteerd wordt door fluit en boegeroep. Laat staan, geweld tot aan de deur/kleedkamer.
Hoezo bij elke fout gefluit en boegeroep? Tot gisteren is de benadering steeds positief geweest. Het is je reinste onzin om de schuld van dit gestuntel in de schoenen van het publiek te schuiven.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 1 gast