Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door zuurpruim »

Poort5 schreef:
Voorwaarts schreef:
mschr schreef:
Zico schreef: En dan helpen die ''stadionbestormingen'' natuurlijk niet. Zolang er nog kansen zijn, moet we hoop houden en er achter gaan staan.
Die steun verdienen ze in ieder geval niet. Van een ploeg in nood mag je vechtlust verwachten en de wil om te winnen. Dit team wil niet winnen. Hing in de eerste helft achter de middenlijn te wachten totdat Excelsior wat zou gaan doen. En als Excelsior de middenlijn overstak, liepen de NEC-ers achteruit. Het was beschamend. En de tweede helft was nog erger.
Zico schreef: Het is toch wel triest dat onze spelers in deze fase liever niet thuis spelen.
En ze willen liever niet uit spelen. Want in uitwedstrijden zijn ze ook niet vooruit te branden... verscheur de contracten van al die buitenlanders per direct en bouw de selectie weer van de grond af opnieuw op. Wellicht krijgt Hyballa hier weer een energiestoot van, want om zijn gemoedstoestand begin ik me toch wel zorgen te maken.
ANGST regeert in de koppies van de spelers.

Niet alleen degradatie, verliezen, slechte pers, maar ook angst voor de idioten die zich misdragen. Vorige week en nu weer. Dit helpt niet. Je hebt een veilige omgeving nodig om te kunnen presteren en vrij te kunnen denken. Een omgeving waarin je fouten mag maken. En niet één waar elke fout getrakteerd wordt door fluit en boegeroep. Laat staan, geweld tot aan de deur/kleedkamer.
Hoezo bij elke fout gefluit en boegeroep? Tot gisteren is de benadering steeds positief geweest. Het is je reinste onzin om de schuld van dit gestuntel in de schoenen van het publiek te schuiven.
Eens en zo'n Messaoud zou zich diep moeten schamen,net hier en dan ff uit gaan leggen hoe het publiek zich op moet stellen,schande!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Tiel »

Poort5 schreef:
Voorwaarts schreef:
mschr schreef:
Zico schreef: En dan helpen die ''stadionbestormingen'' natuurlijk niet. Zolang er nog kansen zijn, moet we hoop houden en er achter gaan staan.
Die steun verdienen ze in ieder geval niet. Van een ploeg in nood mag je vechtlust verwachten en de wil om te winnen. Dit team wil niet winnen. Hing in de eerste helft achter de middenlijn te wachten totdat Excelsior wat zou gaan doen. En als Excelsior de middenlijn overstak, liepen de NEC-ers achteruit. Het was beschamend. En de tweede helft was nog erger.
Zico schreef: Het is toch wel triest dat onze spelers in deze fase liever niet thuis spelen.
En ze willen liever niet uit spelen. Want in uitwedstrijden zijn ze ook niet vooruit te branden... verscheur de contracten van al die buitenlanders per direct en bouw de selectie weer van de grond af opnieuw op. Wellicht krijgt Hyballa hier weer een energiestoot van, want om zijn gemoedstoestand begin ik me toch wel zorgen te maken.
ANGST regeert in de koppies van de spelers.

Niet alleen degradatie, verliezen, slechte pers, maar ook angst voor de idioten die zich misdragen. Vorige week en nu weer. Dit helpt niet. Je hebt een veilige omgeving nodig om te kunnen presteren en vrij te kunnen denken. Een omgeving waarin je fouten mag maken. En niet één waar elke fout getrakteerd wordt door fluit en boegeroep. Laat staan, geweld tot aan de deur/kleedkamer.
Hoezo bij elke fout gefluit en boegeroep? Tot gisteren is de benadering steeds positief geweest. Het is je reinste onzin om de schuld van dit gestuntel in de schoenen van het publiek te schuiven.
Oh? Ik hoorde anders maanden geleden al het schaam je kapot.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Poort5
Berichten: 2524
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Poort5 »

Tiel schreef:
Poort5 schreef:
Voorwaarts schreef:
mschr schreef:
Zico schreef: En dan helpen die ''stadionbestormingen'' natuurlijk niet. Zolang er nog kansen zijn, moet we hoop houden en er achter gaan staan.
Die steun verdienen ze in ieder geval niet. Van een ploeg in nood mag je vechtlust verwachten en de wil om te winnen. Dit team wil niet winnen. Hing in de eerste helft achter de middenlijn te wachten totdat Excelsior wat zou gaan doen. En als Excelsior de middenlijn overstak, liepen de NEC-ers achteruit. Het was beschamend. En de tweede helft was nog erger.
Zico schreef: Het is toch wel triest dat onze spelers in deze fase liever niet thuis spelen.
En ze willen liever niet uit spelen. Want in uitwedstrijden zijn ze ook niet vooruit te branden... verscheur de contracten van al die buitenlanders per direct en bouw de selectie weer van de grond af opnieuw op. Wellicht krijgt Hyballa hier weer een energiestoot van, want om zijn gemoedstoestand begin ik me toch wel zorgen te maken.
ANGST regeert in de koppies van de spelers.

Niet alleen degradatie, verliezen, slechte pers, maar ook angst voor de idioten die zich misdragen. Vorige week en nu weer. Dit helpt niet. Je hebt een veilige omgeving nodig om te kunnen presteren en vrij te kunnen denken. Een omgeving waarin je fouten mag maken. En niet één waar elke fout getrakteerd wordt door fluit en boegeroep. Laat staan, geweld tot aan de deur/kleedkamer.
Hoezo bij elke fout gefluit en boegeroep? Tot gisteren is de benadering steeds positief geweest. Het is je reinste onzin om de schuld van dit gestuntel in de schoenen van het publiek te schuiven.
Oh? Ik hoorde anders maanden geleden al het schaam je kapot.
Volgens mij WIL jij dat soort dingen horen om vervolgens belerend je vingertje omhoog te houden.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Tiel »

Poort5 schreef:
Tiel schreef:
Poort5 schreef:
Voorwaarts schreef:
mschr schreef:
Zico schreef: En dan helpen die ''stadionbestormingen'' natuurlijk niet. Zolang er nog kansen zijn, moet we hoop houden en er achter gaan staan.
Die steun verdienen ze in ieder geval niet. Van een ploeg in nood mag je vechtlust verwachten en de wil om te winnen. Dit team wil niet winnen. Hing in de eerste helft achter de middenlijn te wachten totdat Excelsior wat zou gaan doen. En als Excelsior de middenlijn overstak, liepen de NEC-ers achteruit. Het was beschamend. En de tweede helft was nog erger.
Zico schreef: Het is toch wel triest dat onze spelers in deze fase liever niet thuis spelen.
En ze willen liever niet uit spelen. Want in uitwedstrijden zijn ze ook niet vooruit te branden... verscheur de contracten van al die buitenlanders per direct en bouw de selectie weer van de grond af opnieuw op. Wellicht krijgt Hyballa hier weer een energiestoot van, want om zijn gemoedstoestand begin ik me toch wel zorgen te maken.
ANGST regeert in de koppies van de spelers.

Niet alleen degradatie, verliezen, slechte pers, maar ook angst voor de idioten die zich misdragen. Vorige week en nu weer. Dit helpt niet. Je hebt een veilige omgeving nodig om te kunnen presteren en vrij te kunnen denken. Een omgeving waarin je fouten mag maken. En niet één waar elke fout getrakteerd wordt door fluit en boegeroep. Laat staan, geweld tot aan de deur/kleedkamer.
Hoezo bij elke fout gefluit en boegeroep? Tot gisteren is de benadering steeds positief geweest. Het is je reinste onzin om de schuld van dit gestuntel in de schoenen van het publiek te schuiven.
Oh? Ik hoorde anders maanden geleden al het schaam je kapot.
Volgens mij WIL jij dat soort dingen horen om vervolgens belerend je vingertje omhoog te houden.
Roepen dat het tot gisteren allemaal alleen maar positief was is liegen of aangeven dat je de club niet volgt.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Poort5
Berichten: 2524
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Poort5 »

Geen van beiden Tiel.

Goffertmans
Berichten: 167
Lid geworden op: di 23 dec 2008, 01:02
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Goffertmans »

Hoewel ik al jaren niet meer actief ben op dit forum wil ik nu graag een keer reageren.

Na gisteren schaam ik me ook kapot NEC supporter te zijn. Eigenlijk al veel eerder nadat ik hoor wat voor vreselijke dingen er elke wedstrijd van de tribune worden geroepen.

Wat een helden, die de hele wedstrijd 'kanker' en 'homo' schreeuwen en vervolgens het hardst roepen dat de jongens die een homostel mishandelen zich moeten aanpassen aan onze cultuur.

Aan die 'supporters' zou ik willen zeggen: NEC is niet alleen van jullie. En ook al voel je je onkwetsbaar binnen een groep, vind je ook niet dat je verantwoordelijk bent voor je eigen gedrag? Jij verpest het plezier voor veel anderen.

Mij maakt het eigenlijk al bijna niet meer uit of NEC erin blijft of niet. De schaamte en boosheid
voor dit gedrag gaat hier verder dan m'n clubliefde.

En dan nog een tip: wanneer je je frustraties kwijt moet koop je maar een boksbal.

RobertvdW
Berichten: 1453
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door RobertvdW »

Prima reaktie! Bijna helemaal mee eens> Bijna, want ik hoop van harte dat het NEC toch lukt via de competitie in de ere-divisie te blijven.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Kanchelskis »

Tiel schreef: Roepen dat het tot gisteren allemaal alleen maar positief was is liegen of aangeven dat je de club niet volgt.
Er zijn maar weinig trainers, spelers en teams bij NEC die zoveel krediet hebben gehad als dit seizoen. Men is het verleden kritisch geweest op een Limbombe, een Santos. Spelers waarvan je nu alleen nog kan dromen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38236
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door mschr »

Goffertmans schreef:Hoewel ik al jaren niet meer actief ben op dit forum wil ik nu graag een keer reageren
Welkom! Een zinnige blik op deze materie is altijd gewenst!
Goffertmans schreef:Na gisteren schaam ik me ook kapot NEC supporter te zijn. Eigenlijk al veel eerder nadat ik hoor wat voor vreselijke dingen er elke wedstrijd van de tribune worden geroepen.
Er werd gisteren helemaal niks vreselijks geroepen vanaf de tribune. Er werd na de wedstrijd alleen geschreeuwd: schaam je kapot! En dat was geen schelden. Dat was een dringend advies.
Goffertmans schreef:Aan die 'supporters' zou ik willen zeggen: NEC is niet alleen van jullie. En ook al voel je je onkwetsbaar binnen een groep, vind je ook niet dat je verantwoordelijk bent voor je eigen gedrag? Jij verpest het plezier voor veel anderen.
Plezier? Jij hebt je kostelijk weten te vermaken met het spel van NEC? Ik wel in ieder geval. Ik hou wel van satire en parodie. En wat NEC voorschotelde was een puike satire op een ploeg die alles uit de kast haalt om te gaan winnen. De tranen biggelden over mijn wangen. Ik raad de creatieve supporters aan om de volgende filmposter voor de pot tegen AZ te baseren op Blazing Saddles van regisseur Mel Brooks https://www.youtube.com/watch?v=jgSPO191GrQ. Komt dat zien! Gaat een dijenkletser worden!

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Wim1970 »

Kanchelskis schreef:
Tiel schreef: Roepen dat het tot gisteren allemaal alleen maar positief was is liegen of aangeven dat je de club niet volgt.
Er zijn maar weinig trainers, spelers en teams bij NEC die zoveel krediet hebben gehad als dit seizoen. Men is het verleden kritisch geweest op een Limbombe, een Santos. Spelers waarvan je nu alleen nog kan dromen.
Klopt. Maar het geduld begint nu wel op te raken, alleen is het veels te laat om nu nog drastisch in te grijpen..
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door zuurpruim »

Wim1970 schreef:
Kanchelskis schreef:
Tiel schreef: Roepen dat het tot gisteren allemaal alleen maar positief was is liegen of aangeven dat je de club niet volgt.
Er zijn maar weinig trainers, spelers en teams bij NEC die zoveel krediet hebben gehad als dit seizoen. Men is het verleden kritisch geweest op een Limbombe, een Santos. Spelers waarvan je nu alleen nog kan dromen.
Klopt. Maar het geduld begint nu wel op te raken, alleen is het veels te laat om nu nog drastisch in te grijpen..
nee het is niet te laat,het is angst om morgen afgemaakt te worden bij vi

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door valkhof »

het zal met hangen en wurgen en heel veel geluk maar er is een kans dat we erin blijven en tot die tijd weiger ik te roepen dat we beter kunnen degraderen. lijfsbehoud behoud is prio 1, hoe zal me een zorg wezen.

Janssen
Berichten: 3196
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Janssen »

mschr schreef:
Goffertmans schreef:Hoewel ik al jaren niet meer actief ben op dit forum wil ik nu graag een keer reageren
Welkom! Een zinnige blik op deze materie is altijd gewenst!
Goffertmans schreef:Na gisteren schaam ik me ook kapot NEC supporter te zijn. Eigenlijk al veel eerder nadat ik hoor wat voor vreselijke dingen er elke wedstrijd van de tribune worden geroepen.
Er werd gisteren helemaal niks vreselijks geroepen vanaf de tribune. Er werd na de wedstrijd alleen geschreeuwd: schaam je kapot! En dat was geen schelden. Dat was een dringend advies.
Goffertmans schreef:Aan die 'supporters' zou ik willen zeggen: NEC is niet alleen van jullie. En ook al voel je je onkwetsbaar binnen een groep, vind je ook niet dat je verantwoordelijk bent voor je eigen gedrag? Jij verpest het plezier voor veel anderen.
Plezier? Jij hebt je kostelijk weten te vermaken met het spel van NEC? Ik wel in ieder geval. Ik hou wel van satire en parodie. En wat NEC voorschotelde was een puike satire op een ploeg die alles uit de kast haalt om te gaan winnen. De tranen biggelden over mijn wangen. Ik raad de creatieve supporters aan om de volgende filmposter voor de pot tegen AZ te baseren op Blazing Saddles van regisseur Mel Brooks https://www.youtube.com/watch?v=jgSPO191GrQ. Komt dat zien! Gaat een dijenkletser worden!
Mijn 38e seizoenkaart gaat er in ieder geval niet komen. En ik hoop dat dit toch iets zegt..

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31623
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door vak Oost »

zuurpruim schreef:
Wim1970 schreef:
Kanchelskis schreef:
Tiel schreef:Roepen dat het tot gisteren allemaal alleen maar positief was is liegen of aangeven dat je de club niet volgt.
Er zijn maar weinig trainers, spelers en teams bij NEC die zoveel krediet hebben gehad als dit seizoen.
Men is het verleden kritisch geweest op een Limbombe, een Santos. Spelers waarvan je nu alleen nog kan dromen.
Klopt. Maar het geduld begint nu wel op te raken, alleen is het veels te laat om nu nog drastisch in te grijpen..
nee het is niet te laat,het is angst om morgen afgemaakt te worden bij vi
Het is eerder het koudwatervrees dat de investeerders zich weer eens gaan roeren, die hebben daadwerkelijk een vinger in de pap ipv een arm in de reet
Alles komt goed !!

ArnoVerweij
Berichten: 13
Lid geworden op: wo 30 mar 2016, 21:34
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door ArnoVerweij »

Ik kom sinds 1968 in de Goffert maar zo slecht en angstig heb ik NEC zelden gezien. Angst past al helemaal niet bij NEC. Hoofdreden is natuurlijk de kwaliteit van de spelers. Beste speler is een 17 jarige maar die kan natuurlijk het team (nog) niet dragen. Maar de chemie tussen de trainer en de spelers is uitgewerkt; ook de spelers onderling coachen elkaar niet meer. Dit gaat alleen nog maar goed komen door de trainer NU te vervangen en dat mag best wat kosten. Geen Jupiler League meer a.u.b.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Tiel »

ArnoVerweij schreef:Ik kom sinds 1968 in de Goffert maar zo slecht en angstig heb ik NEC zelden gezien. Angst past al helemaal niet bij NEC. Hoofdreden is natuurlijk de kwaliteit van de spelers. Beste speler is een 17 jarige maar die kan natuurlijk het team (nog) niet dragen. Maar de chemie tussen de trainer en de spelers is uitgewerkt; ook de spelers onderling coachen elkaar niet meer. Dit gaat alleen nog maar goed komen door de trainer NU te vervangen en dat mag best wat kosten. Geen Jupiler League meer a.u.b.
Geef je een incasso af of maak je het zelf over?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

jbnmgn

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door jbnmgn »

ArnoVerweij schreef:Ik kom sinds 1968 in de Goffert maar zo slecht en angstig heb ik NEC zelden gezien. Angst past al helemaal niet bij NEC. Hoofdreden is natuurlijk de kwaliteit van de spelers. Beste speler is een 17 jarige maar die kan natuurlijk het team (nog) niet dragen. Maar de chemie tussen de trainer en de spelers is uitgewerkt; ook de spelers onderling coachen elkaar niet meer. Dit gaat alleen nog maar goed komen door de trainer NU te vervangen en dat mag best wat kosten. Geen Jupiler League meer a.u.b.
Wegsturen van de trainer hoeft niets te kosten. Je zet hem nu op non actief, en als we degraderen, en die kans is groot, dan is zijn contract meteen afgelopen/.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Juul »

Kanchelskis schreef:Men is het verleden kritisch geweest op een Limbombe, een Santos. Spelers waarvan je nu alleen nog kan dromen.
Het team waarmee NEC promoveerde zou dit NEC moeiteloos met 6-0 van de mat spelen.
Toen ze promoveerden konden spelers als Sjoerd Ars, Paco van Moorsel en Tom Daemen naar een andere club uitkijken. Zij konden het niveau van de eredivisie niet aan. Het zou dan handig zijn geweest als je spelers had gehaald die dat niveau wel aankonden. Als supporter verwacht je dat natuurlijk ook.
Zo'n Roderik van Kerkhof schijnt heel slecht tegen kritiek te kunnen, maar zijn onkunde, zijn diep triest scoutingsniveau is wel de basis voor de ellende die wij na de promotie moeten meemaken.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Tiel »

Juul schreef:
Kanchelskis schreef:Men is het verleden kritisch geweest op een Limbombe, een Santos. Spelers waarvan je nu alleen nog kan dromen.
Het team waarmee NEC promoveerde zou dit NEC moeiteloos met 6-0 van de mat spelen.
Toen ze promoveerden konden spelers als Sjoerd Ars, Paco van Moorsel en Tom Daemen naar een andere club uitkijken. Zij konden het niveau van de eredivisie niet aan. Het zou dan handig zijn geweest als je spelers had gehaald die dat niveau wel aankonden. Als supporter verwacht je dat natuurlijk ook.
Zo'n Roderik van Kerkhof schijnt heel slecht tegen kritiek te kunnen, maar zijn onkunde, zijn diep triest scoutingsniveau is wel de basis voor de ellende die wij na de promotie moeten meemaken.
Ja en? Zonder die spelers werden we de beste promovendus ooit. Wat wil je nu zeggen?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Juul »

Tiel schreef: Ja en? Zonder die spelers werden we de beste promovendus ooit. Wat wil je nu zeggen?
Lijkt me duidelijk wat ik wil zeggen: had ze maar gehouden! Best pijnlijk dat je thuis verliest van Sparta en wie maakt de winnende treffer...

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Tiel »

Juul schreef:
Tiel schreef: Ja en? Zonder die spelers werden we de beste promovendus ooit. Wat wil je nu zeggen?
Lijkt me duidelijk wat ik wil zeggen: had ze maar gehouden! Best pijnlijk dat je thuis verliest van Sparta en wie maakt de winnende treffer...
?? Hoe kun je dat nu zo zeggen, er zit een seizoen tussen. Wie zegt dat we vorig seizoen zo gespeeld hadden met hun? Wellicht hadden we dan voig seizoen al NC gespeeld. Kan ook maar zo.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Juul »

Tiel schreef:?? Hoe kun je dat nu zo zeggen, er zit een seizoen tussen. Wie zegt dat we vorig seizoen zo gespeeld hadden met hun? Wellicht hadden we dan voig seizoen al NC gespeeld. Kan ook maar zo.
Als je ze laat gaan omdat ze de eredivisie niet zouden aankunnen, is het pijnlijk dat je vervolgens met spelers als Heinloth, Ofusu, Von Haacke, Taiwo-Awaniyi komt aanzetten. Had ze dan maar gehouden. Dat bedoel ik.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Kanchelskis »

Tiel schreef:
Juul schreef:
Tiel schreef: Ja en? Zonder die spelers werden we de beste promovendus ooit. Wat wil je nu zeggen?
Lijkt me duidelijk wat ik wil zeggen: had ze maar gehouden! Best pijnlijk dat je thuis verliest van Sparta en wie maakt de winnende treffer...
?? Hoe kun je dat nu zo zeggen, er zit een seizoen tussen. Wie zegt dat we vorig seizoen zo gespeeld hadden met hun? Wellicht hadden we dan voig seizoen al NC gespeeld. Kan ook maar zo.
Aandoenlijk hoe je alles zo kan bagatelliseren :tu:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Tiel »

Kanchelskis schreef:
Tiel schreef:
Juul schreef:
Tiel schreef: Ja en? Zonder die spelers werden we de beste promovendus ooit. Wat wil je nu zeggen?
Lijkt me duidelijk wat ik wil zeggen: had ze maar gehouden! Best pijnlijk dat je thuis verliest van Sparta en wie maakt de winnende treffer...
?? Hoe kun je dat nu zo zeggen, er zit een seizoen tussen. Wie zegt dat we vorig seizoen zo gespeeld hadden met hun? Wellicht hadden we dan voig seizoen al NC gespeeld. Kan ook maar zo.
Aandoenlijk hoe je alles zo kan bagatelliseren :tu:
?? het zijn gewoon feiten. Ik was het er toen niet eens mee eens dat ze weg moesten. Van Moorsel en Daemen heb ik helemaal nooit begrepen dat ze weg moesten.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Kanchelskis »

Tiel schreef:
Kanchelskis schreef:
Tiel schreef:
Juul schreef:
Tiel schreef: Ja en? Zonder die spelers werden we de beste promovendus ooit. Wat wil je nu zeggen?
Lijkt me duidelijk wat ik wil zeggen: had ze maar gehouden! Best pijnlijk dat je thuis verliest van Sparta en wie maakt de winnende treffer...
?? Hoe kun je dat nu zo zeggen, er zit een seizoen tussen. Wie zegt dat we vorig seizoen zo gespeeld hadden met hun? Wellicht hadden we dan voig seizoen al NC gespeeld. Kan ook maar zo.
Aandoenlijk hoe je alles zo kan bagatelliseren :tu:
?? het zijn gewoon feiten. Ik was het er toen niet eens mee eens dat ze weg moesten. Van Moorsel en Daemen heb ik helemaal nooit begrepen dat ze weg moesten.
Je schetst net zo goed een fictief scenario, dus dat zijn geen feiten. Verder hadden ze van mij ook mogen blijven.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten