Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Jota »

TT schreef:
Jota schreef:Het gaat toch goed komen. Jan van Deinsen komt Hyballa ondersteunen.
Wat dat betreft is Ernie maar een slappe zak die volgens mij alleen pionnen verzet.
Volgens mij valt dat wel mee.
Is aanname van mij. Ik heb Ernie niet aan het werk gezien. Ik vind dat hij die rol van ervaren coach had moeten hebben. Ik vind persoonlijk jan van Deinsen geen zwaargewicht in het voetbal ( ik bedoel niet zijn postuur)

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door mschr »

Jan van Deinsen? Wat heeft de goeie man gespresteerd als trainer? Hij zal ongetwijfeld gepresenteerd zijn als klankbord voor Hyballa. Maarre... inderdaad, in de inbreng van Ernie Brands hebben de Raad van Commissarissen en Bart geen enkel vertrouwen.

ForzaVakZ
Berichten: 1434
Lid geworden op: do 29 mei 2008, 19:12

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door ForzaVakZ »

WAT EEN FLUTKEUZE!
Je mag hopen dat Hyballa voldoende zelfvertrouwen heeft om zelf op te stappen na deze halfbakken oplossing!

Als je paniekvoetbal speelt, doe het dan goed en ontsla Hyballa en zet er een tijdelijk iemand neer.

Deze oplossing is net zo halfbakken als het voetbal dit seizoen! :bye:

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door TT »

Jota schreef:
TT schreef:
Jota schreef:Het gaat toch goed komen. Jan van Deinsen komt Hyballa ondersteunen.
Wat dat betreft is Ernie maar een slappe zak die volgens mij alleen pionnen verzet.
Volgens mij valt dat wel mee.
Is aanname van mij. Ik heb Ernie niet aan het werk gezien. Ik vind dat hij die rol van ervaren coach had moeten hebben. Ik vind persoonlijk jan van Deinsen geen zwaargewicht in het voetbal ( ik bedoel niet zijn postuur)
Dan zijn we het eens. Zal die Van Deinsen nou zoveel meer weten dan Ernie Brandts?

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door mschr »

Bij een normale voetbalclub loopt veel voetbalervaring rond binnen de organisatie. Bij NEC niet. Daarom moet een voetbalkenner van buiten aangetrokken worden. Als Bart slim was, had hij het forum ingeschakeld. Daar loopt meer kennis rond dan aanwezig is bij Jan van Deinsen.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door burp »

Ik had nog liever gezien dat ze Leen Looijen als adviseur erbij namen.

ForzaVakZ
Berichten: 1434
Lid geworden op: do 29 mei 2008, 19:12

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door ForzaVakZ »

Lex Lammers tweet zojuist, assistent van Vitesse moet NEC gaan redden? :???:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door mschr »

Jans enige ervaring als trainer in het betaald voetbal was bij Vitesse. Ben nog blij dat de RvC niet een Albert Ferrer heeft gehaald.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door TT »

ForzaVakZ schreef:Lex Lammers tweet zojuist, assistent van Vitesse moet NEC gaan redden? :???:
Jan van Deinsen bedoelt 'ie daar toch gewoon mee?

FransWorst
Berichten: 665
Lid geworden op: vr 16 okt 2015, 22:46
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door FransWorst »

Gaan ze ook nog samen een potje bowlen? Of naar het valkhof museum?
Life is though, but it's thougher if you are stupid!

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Voorwaarts »

zuurpruim schreef:Waarom pak je dan een Looijen niet?
:tu:
Mee eens,
maar ik ken vDeinsen ook niet goed. Looyen wel bewust meegemaakt.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Voorwaarts »

ForzaVakZ schreef:WAT EEN FLUTKEUZE!
Je mag hopen dat Hyballa voldoende zelfvertrouwen heeft om zelf op te stappen na deze halfbakken oplossing!

Als je paniekvoetbal speelt, doe het dan goed en ontsla Hyballa en zet er een tijdelijk iemand neer.

Deze oplossing is net zo halfbakken als het voetbal dit seizoen! :bye:
Ze doen tenminste iets. Ontslaan trainer heeft geen zin (meer) en wat kan je nog meer doen dan lijdzaam toekijken?
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15804
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door pjottr »

Maar waarom is van Deinsen een ervaren oude rot en Ernie Brandts niet ?

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door mschr »

pjottr schreef:Maar waarom is van Deinsen een ervaren oude rot en Ernie Brandts niet ?
Jan van Deinsen heeft ongetwijfeld onlangs een zatermiddag langs de lijn gestaan op de Ooigraaf en is toen direct gestrikt.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15804
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door pjottr »

Dan mag ik toch hopen dat ze daar niet ook van zijn adviezen gebruik hebben gemaakt,
want sinds de verhuizing bakken de Boys er toch bijzonder weinig van....

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door harold »

Pol schreef:Het is maar een spelletje mensen. Het ergste dat er kan gebeuren is dat je favoriete team volgend jaar tegen andere teams moet voetballen dan dit jaar.
Jezus, je lijkt mijn vrouw wel...

Vannuilekumphuile
Berichten: 881
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Vannuilekumphuile »

Ah, externe adviseur, net zoals Dick Advocaat vorig jaar bij Feyenoord. Typisch geval van aan de supporters laten zien dat er actie wordt ondernomen en dat begrijp ik. een sparring partner voor Hyballa is prima, maar ik zou dat gewoon binnenskamers houden. Zelf geniet ik van het feit dat onze supporters zich zo uitstekend gedragen terwijl de teleurstelling bij ons allemaal nu wel een hoogtepunt heeft bereikt. Ik ben nog nooit eerder weggegaan met een 1-5 nederlaag zonder k-gevoel. Afgelopen zaterdag dus wel. Ik werd eindelijk een keer blij van Awonyi. Laten staan die man nu. Niet weghalen voordat hij rendement gaat krijgen. Ik heb Rayhi opnieuw moeten verdedigen want die krijgt onterecht veel kritiek. Rendement in termen van goals en succesvolle doelpogingen is laag (muv fantastisch schot tegen het einde) maar verkijk je niet op deze onvermoeibare onrustzender. Heeft echt wel toegevoegde waarde. Gaat het nog oed komen? Weten we niet, maar het KAN echt wel. Ook nacompetitie ploegen als NAC presteren echt onregelmatig. Excelsior, Heerenveen en AZ allemaal mogelijk om daar punten te halen. twente zou een mooie toegift ziijn. Statistisch gezien gaan we komend weekend al winnen na deze mooie reeks. Negativisme zoals ik bijv lees van mschr met een korrel zout nemen. Heeft eerst half jaar geroepen dat we voor lagen op Anton Janssen en de mannen, toen Europees voetbal en nu is er geen redden meer aan. We hebben gewoon kansen, het staat nu 0-0 t.o.v. drie andere ploegen. Gas erop en een keer als eerste scoren, dan ziet de wereld er weer heel anders uit. Heracles kwam ook uit de lucht vallen.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15804
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door pjottr »

:withstupid:


Die van mij begon on al te mekkeren over Hemelvaarstdag...

Gebruikersavatar
Arch
Berichten: 503
Lid geworden op: za 20 aug 2011, 07:28
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Arch »

Bah ik lees hier alleen klagen, nuilen, mensen afzeiken, ga eens een keer achter je club staan of blijf lekker thuis achter de decoder naar Fox sport kijken.
FORZA NEC EN FORZA PETER HYBALLA !!!!!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door zuurpruim »

Arch schreef:Bah ik lees hier alleen klagen, nuilen, mensen afzeiken, ga eens een keer achter je club staan of blijf lekker thuis achter de decoder naar Fox sport kijken.
FORZA NEC EN FORZA PETER HYBALLA !!!!!
Vooruit ,omdat je zo positief bent; FORZA ARCH!!!!

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door flipsen »

zuurpruim schreef:
Arch schreef:Bah ik lees hier alleen klagen, nuilen, mensen afzeiken, ga eens een keer achter je club staan of blijf lekker thuis achter de decoder naar Fox sport kijken.
FORZA NEC EN FORZA PETER HYBALLA !!!!!
Vooruit ,omdat je zo positief bent; FORZA ARCH!!!!
:biggrin:
Risus abundat in ore stultorum

Rada1
Berichten: 165
Lid geworden op: vr 24 jun 2016, 13:09
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Rada1 »

Positieve is nog dat we 4 wedstrijden moeten spelen.We hebben alleen kans tegen ploegen die ons onderschatten.Dus exelcior wordt sowieso een lastige wedstrijd.AZ,twe en hee zijn wel ploegen die het in zich hebben om ons te onderschatten.1 van die 3 wedstrijden zie ik ons wel winnen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door mschr »

Rada1 schreef:Positieve is nog dat we 4 wedstrijden moeten spelen.We hebben alleen kans tegen ploegen die ons onderschatten.Dus exelcior wordt sowieso een lastige wedstrijd.AZ,twe en hee zijn wel ploegen die het in zich hebben om ons te onderschatten.1 van die 3 wedstrijden zie ik ons wel winnen.
Maar je moet twee wedstrijden winnen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door zuurpruim »

mschr schreef:
Rada1 schreef:Positieve is nog dat we 4 wedstrijden moeten spelen.We hebben alleen kans tegen ploegen die ons onderschatten.Dus exelcior wordt sowieso een lastige wedstrijd.AZ,twe en hee zijn wel ploegen die het in zich hebben om ons te onderschatten.1 van die 3 wedstrijden zie ik ons wel winnen.
Maar je moet twee wedstrijden winnen.
inderdaad omdat je het tegen Ajax hebt laten lopen met je doelsaldo.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Arjan van Hout »

mschr schreef:
Rada1 schreef:Positieve is nog dat we 4 wedstrijden moeten spelen.We hebben alleen kans tegen ploegen die ons onderschatten.Dus exelcior wordt sowieso een lastige wedstrijd.AZ,twe en hee zijn wel ploegen die het in zich hebben om ons te onderschatten.1 van die 3 wedstrijden zie ik ons wel winnen.
Maar je moet twee wedstrijden winnen.
Als je van Excelsior wint dan heb je aan een gelijkspel tegen Heerenveen genoeg denk ik

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: De Haas en 21 gasten