Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door bertje »

vak Oost schreef:
bertje schreef:
burp schreef:Dit gaat zeker niet meer goed komen. Zelfs in de nacompetitie heeft dit NEC niets te zoeken.
Het zegt al genoeg dat de begroting 2017/18 voor de JL al klaar ligt in de bestuurskamers.
Nounou, wat overdreven...
Geheel overdreven is het niet ... en het wordt de komende weken nog flink peentjes zweten voor iedereen en alles rondom de club.
Ik maak me geen enkele zorgen, we kunnen en gaan gewoon minimaal 5 punten halen tegen Groningen, Twente, AZ, Excelsior en Heerenveen. Dan ben je echt wel veilig.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Eddy TT
Berichten: 905
Lid geworden op: di 15 jan 2008, 13:14

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Eddy TT »

Ben er totaal niet gerust op. Waar zou het vertrouwen dat het goed komt gebaseerd moeten zijn? Op het spel? Op de tactiek? Op de individuele kwaliteiten? Wat mij betreft is er geen andere optie dan een andere trainer voor de groep te zetten en te hopen op een positief effect. Bij ado werkt het, bij Go Ahead lijkt het te werken....hoelang nog wachten? Eerst nog even bij Groningen verliezen? Voor mij is de maat wel vol.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door TT »

Eddy TT schreef:Ben er totaal niet gerust op. Waar zou het vertrouwen dat het goed komt gebaseerd moeten zijn? Op het spel? Op de tactiek? Op de individuele kwaliteiten? Wat mij betreft is er geen andere optie dan een andere trainer voor de groep te zetten en te hopen op een positief effect. Bij ado werkt het, bij Go Ahead lijkt het te werken....hoelang nog wachten? Eerst nog even bij Groningen verliezen? Voor mij is de maat wel vol.
Ik durf te stellen dat het niet aan de trainer ligt. Het is gewoon een matige selectie, die heel moeilijk tot scoren komt. Met strijd en saamhorigheid kun je dan soms tóch het verschil maken en juist daarin kun je Hyballa in mijn ogen niets verwijten.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Legendario »

DR schreef:
Legendario schreef:
hupie schreef:
Legendario schreef:
hupie schreef:
albatros schreef:Als je alle resterende programma's de zwakke broeders naast elkaar legt voorspel ik dat GA Eagles er direct uitvliegt en ADO en Excelsior nacompetitie spelen. Wij halen dedoelstelling: handhaven
ben blij met je optimisme, maar waar dat op gestoeld is, is mij onduidelijk. Mochten wij al niet rechtstreeks degraderen, en die kans is al vrij groot gezien de resultaten en het spel. Dan nog zullen wij geen kans maken tegen een ploeg als noem maar NAC in de nacompetitie.Die zitten dan in een winning mood, terwijl ons team van los zand aan elkaar hangt en wij ook nog een flink aantal zwakke spelers die ook nog minder gemotiveerd zullen zijn (aflopende contracten, Hyballa die blijft). Kortom ik zie het donker in. Hoop dat de verantwoordelijken en met name de technische staf dit zich ook gaat realiseren. En we echt voor de broodnodige punten zullen gaan en niet voor mooi voetbal of gegenpressung of zo iets.
ÇIk snap dat het stoer is om hier negatief te doen, maar blijf wel een beetje realistisch. De kans dat we 18e worden is echt 0,0.
Niks met stoer te maken , je moet wel enig realisme tonen. Er waren er hier die bijv, een 3-0 tegen Utrecht voorspelde of makkelijke winst op Go ahead. Moet het ook nog zien, die overwinning op Excelcior, scheidsrechter tegen (penalty, rode kaart). of wat blunders achterin. Achttiende kan zomaar, maar mocht het nacompetitie worden, tja ... heel moeilijk zal ik maar zeggen.
Om 18e te worden moet Excelsior 5 punten halen én Roda 6 én Ado 7 én Go Ahead 9 én NEC geen enkel punt meer. Dus daar is helemaal niet realistisch aan. Het spijt me voor je, maar achttiende gaat echt niet gebeuren.
Om 18e te worden moet Excelsior 3 punten halen, Den Haag 3 punten, Roda en Go Ahead 5 punten. En wij moeten alles verliezen. En aan die laatste voorwaarde voldoen we helaas elke wedstrijd. Ben je nog steeds zo zelfverzekerd, of begint het nu te kriebelen. :)
18e worden we niet, daar ben ik zeker van.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Eddy TT
Berichten: 905
Lid geworden op: di 15 jan 2008, 13:14

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Eddy TT »

TT schreef:
Eddy TT schreef:Ben er totaal niet gerust op. Waar zou het vertrouwen dat het goed komt gebaseerd moeten zijn? Op het spel? Op de tactiek? Op de individuele kwaliteiten? Wat mij betreft is er geen andere optie dan een andere trainer voor de groep te zetten en te hopen op een positief effect. Bij ado werkt het, bij Go Ahead lijkt het te werken....hoelang nog wachten? Eerst nog even bij Groningen verliezen? Voor mij is de maat wel vol.
Ik durf te stellen dat het niet aan de trainer ligt. Het is gewoon een matige selectie, die heel moeilijk tot scoren komt. Met strijd en saamhorigheid kun je dan soms tóch het verschil maken en juist daarin kun je Hyballa in mijn ogen niets verwijten.
Hoe is het dan mogelijk dat we in verhouding voor de winterstop wel zoveel punten pakten en nu niet meer? Ik vind hem juist heel veel te verwijten. Zoals de tactiek. Het opstellen van een spits als Grot waarvan je vooraf kan bedenken dat je daar niet veel aan hebt met die laffe opstelling met vijf man achterin.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door De Kletskop »

zuurpruim schreef:Woensdag is DE wedstrijd,loop je weer tegen een nederlaag op dan heb ik er geen heil meer in.En dan vind ik wel dat het bestuur eens goed moet nadenken.Ik zag gisteren Sjoerd Mossou bij Studio Voetbal wel zinnige dingen zeggen over het vervangen van een trainer. Als je je club zo sterk ziet wegzakken heb je dan nog vertrouwen in een goede afloop?Hij wilde er maar mee aangeven dat een trainer ontslaan niet altijd onzin is. Kijk naar de metamorfose bij Leicester nu, dat is een positief voorbeeld en ook Groenendijk doet het stukken beter. Het kan dus wel.Let wel,ik vind dat Hyballa het moet afmaken tot de laatste wedstrijd.Maar als het nacompetitie wordt zou ik er echt mee stoppen.
Ach, het verleden heeft vaak zat laten zien dat een trainer ontslaan vaker niet dan wel iets oplevert, behalve onnodige kosten.
Daarnaast zul in het geval van Leicester of Groenendijk ook het wedstrijd programma moeten analyseren.

Ik ben het niet altijd eens met Hyballa, maar het is een prima trainert voor ons.

jbnmgn

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door jbnmgn »

Eddy TT schreef:
TT schreef:
Eddy TT schreef:Ben er totaal niet gerust op. Waar zou het vertrouwen dat het goed komt gebaseerd moeten zijn? Op het spel? Op de tactiek? Op de individuele kwaliteiten? Wat mij betreft is er geen andere optie dan een andere trainer voor de groep te zetten en te hopen op een positief effect. Bij ado werkt het, bij Go Ahead lijkt het te werken....hoelang nog wachten? Eerst nog even bij Groningen verliezen? Voor mij is de maat wel vol.
Ik durf te stellen dat het niet aan de trainer ligt. Het is gewoon een matige selectie, die heel moeilijk tot scoren komt. Met strijd en saamhorigheid kun je dan soms tóch het verschil maken en juist daarin kun je Hyballa in mijn ogen niets verwijten.
Hoe is het dan mogelijk dat we in verhouding voor de winterstop wel zoveel punten pakten en nu niet meer? Ik vind hem juist heel veel te verwijten. Zoals de tactiek. Het opstellen van een spits als Grot waarvan je vooraf kan bedenken dat je daar niet veel aan hebt met die laffe opstelling met vijf man achterin.
Tactisch is hij niet erg sterk, hij wisselt veel te vaak van opstelling en dat brengt ook geen rust bij de spelers omdat ze niet weten waar ze aan toe zijn. Bij mijn weten is hij geen 5 wedstrijden dit seizoen met exact dezelfde 11 in de basis gestart en dat is niet goed.
Als trainer om de spelers fit te krijgen en scherp denk ik van wel, maar de spelers zakken ook verder en verder weg in hun vertrouwen.
Ben erg benieuwd naar woensdag, als ze daar een puntje weten te halen zou het al goed zijn. Winnen ze dan geeft dat meer vertrouwen in een goede afloop met lijfsbehoud zonder nacompetitie.
Lastig om nu te zeggen het komt goed of het komt niet goed.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door jetipo »

bertje schreef:
vak Oost schreef:
bertje schreef:
burp schreef:Dit gaat zeker niet meer goed komen. Zelfs in de nacompetitie heeft dit NEC niets te zoeken.
Het zegt al genoeg dat de begroting 2017/18 voor de JL al klaar ligt in de bestuurskamers.
Nounou, wat overdreven...
Geheel overdreven is het niet ... en het wordt de komende weken nog flink peentjes zweten voor iedereen en alles rondom de club.
Ik maak me geen enkele zorgen, we kunnen en gaan gewoon minimaal 5 punten halen tegen Groningen, Twente, AZ, Excelsior en Heerenveen. Dan ben je echt wel veilig.
Volgens mij zijn die wedstrijden juist een van de redenen om je ernstig zorgen te maken. Acht van de afgelopen negen wedstrijden verloren en daar zaten ook tegenstanders bij van wie verliezen extra pijn doet. Directe concurrenten of tegenstanders die matige zouden zijn volgens velen.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
NEC4EVER
Berichten: 1551
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 01:15
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door NEC4EVER »

Door de winst van GAE in Enschede, zakken we naar de 17e plaats.
We moeten ergens drie punten vandaan halen :eek:


14. ADO Den Haag 25 + 9 = 34 punten
willemII-uit = 1 puntin
groningen-thuis = 3 punten
psv-thuis = 0 punten
sparta-uit = 1 punt
heracles-uit = 1 punt
excelsior-thuis = 3 punten

15. Go Ahead Eagles 23+ 10 = 32 punten
feyenoord-uit = 0 punten
heracles-thuis = 3 punten
willemII-uit = 0 punten
groningen-thuis = 3 punten
joden-uit = 0 punten
sparta-thuis = 3 punten

16. Roda JC 23 + 10 punten = 32 punten
zwolle-thuis = 3 punten
az-uit - 0 punten
sparta-thuis = 3 punten
utrecht-uit = 0 punten
willemII-thuis = 3 punt
arnep-uit = 0 punten

17. NEC 28 + 3 = 31 punten
groningen-uit = 0 punten
joden-thuis = 0 punten
twente-uit = 0 punten
excelsior-thuis = 3 punten
az-thuis = 0 punten
heerenveen-uit = 0 punten

18. Excelsior 25 + 5 punten = 30 punten
utrecht-thuis = 3 punten
sparta-uit = 1 punt
arnep-thuis = 0 punten
NEC-uit = 0 punten
feyenoord-thuis = 0 punten
ado-uit = 0 punten

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door TT »

NEC4EVER schreef:Door de winst van GAE in Enschede, zakken we naar de 17e plaats.
We moeten ergens drie punten vandaan halen :eek:


14. ADO Den Haag 25 + 9 = 34 punten
willemII-uit = 1 puntin
groningen-thuis = 3 punten
psv-thuis = 0 punten
sparta-uit = 1 punt
heracles-uit = 1 punt
excelsior-thuis = 3 punten

15. Go Ahead Eagles 23+ 10 = 32 punten
feyenoord-uit = 0 punten
heracles-thuis = 3 punten
willemII-uit = 0 punten
groningen-thuis = 3 punten
joden-uit = 0 punten
sparta-thuis = 3 punten

16. Roda JC 23 + 10 punten = 32 punten
zwolle-thuis = 3 punten
az-uit - 0 punten
sparta-thuis = 3 punten
utrecht-uit = 0 punten
willemII-thuis = 3 punt
arnep-uit = 0 punten

17. NEC 28 + 3 = 31 punten
groningen-uit = 0 punten
joden-thuis = 0 punten
twente-uit = 0 punten
excelsior-thuis = 3 punten
az-thuis = 0 punten
heerenveen-uit = 0 punten

18. Excelsior 25 + 5 punten = 30 punten
utrecht-thuis = 3 punten
sparta-uit = 1 punt
arnep-thuis = 0 punten
NEC-uit = 0 punten
feyenoord-thuis = 0 punten
ado-uit = 0 punten

Nou, de puntenaantallen van (in ieder geval) Roda en Ado lijken me hier ook wat rooskleurig voorgesteld. Waarom zou Roda opeens drie van de zes wedstrijden gaan winnen? En waarom zou ADO nog maar 1 keer verliezen?

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4357
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Nummer 11 »

Maar stiekem wordt het toch wel weer akelig spannend.

jbnmgn

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door jbnmgn »

NEC4EVER schreef:Door de winst van GAE in Enschede, zakken we naar de 17e plaats.
We moeten ergens drie punten vandaan halen :eek:


14. ADO Den Haag 25 + 9 = 34 punten 25+3 = 28
willemII-uit = 1 puntin 0
groningen-thuis = 3 punten 0
psv-thuis = 0 punten 0
sparta-uit = 1 punt 0
heracles-uit = 1 punt 0
excelsior-thuis = 3 punten 3

15. Go Ahead Eagles 23+ 10 = 32 punten 23+4=27
feyenoord-uit = 0 punten 0
heracles-thuis = 3 punten 0
willemII-uit = 0 punten 1
groningen-thuis = 3 punten 0
joden-uit = 0 punten 0
sparta-thuis = 3 punten 3

16. Roda JC 23 + 10 punten = 32 punten23+7=30
zwolle-thuis = 3 punten 1
az-uit - 0 punten 0
sparta-thuis = 3 punten 3
utrecht-uit = 0 punten 0
willemII-thuis = 3 punt 3
arnep-uit = 0 punten 0

17. NEC 28 + 3 = 31 punten 28+5=33
groningen-uit = 0 punten 1
joden-thuis = 0 punten 0
twente-uit = 0 punten 0
excelsior-thuis = 3 punten 3
az-thuis = 0 punten 1
heerenveen-uit = 0 punten 0

18. Excelsior 25 + 5 punten = 30 punten 25+0=25
utrecht-thuis = 3 punten 0
sparta-uit = 1 punt 0
arnep-thuis = 0 punten 0
NEC-uit = 0 punten 0
feyenoord-thuis = 0 punten 0
ado-uit = 0 punten0
Kortom, ik denk dat wij op de 15e of 14e plaats eindigen.
Maar......dat is pure hoop :biggrin:

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Gijscoman »

Dit verwacht ik:

14. NEC 28 + 3 = 31 punten
groningen-uit = 1 punt
Ajax-thuis = 0 punten
twente-uit = 0 punten
excelsior-thuis = 1 punt
az-thuis = 0 punten
heerenveen-uit = 1 punt

15. ADO Den Haag 25 + 5 = 30 punten
willemII-uit = 0 punten
groningen-thuis = 1 punt
psv-thuis = 0 punten
sparta-uit = 1 punt
heracles-uit = 0 punten
excelsior-thuis = 3 punten

16. Excelsior 25 + 4 punten = 29 punten
utrecht-thuis = 0 punten
sparta-uit = 3 punten
arnep-thuis = 0 punten
NEC-uit = 1 punt
feyenoord-thuis = 0 punten
ado-uit = 0 punten

17. Roda JC 23 + 3 punten = 26 punten
zwolle-thuis = 0 punten
az-uit - 1 punt
sparta-thuis = 1 punt
utrecht-uit = 0 punten
willemII-thuis = 1 punt
arnep-uit = 0 punten

18. Go Ahead Eagles 23+ 2 = 25 punten
feyenoord-uit = 0 punten
heracles-thuis = 0 punten
willemII-uit = 1 punten
groningen-thuis = 0 punten
Ajax-uit = 0 punten
sparta-thuis = 1 punt

Het komt gewoon helemaal goed.

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4436
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Ron Delgado »

Vergeet Sparta niet!

Daar halen alle anderen, volgens jullie, veel punten tegen.

Sparta 28 + 3 = 31 punten
Heerenveen-uit = 0 punten
Excelsior thuis = 1 punt
Roda JC uit = 0 punten
ADO thuis = 1 punt
FC Twente thuis = 1 punt
GAE uit = 0 punten
Get up! Stay on the scene.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door harold »

Echt volstrekt ridicuul dit soort voorspellingen. Wie had nou verwacht dat Excelcior gelijk zou spelen tegen Ajax vorige week? Of GAE zou winnen in Enschede? De eredivisie laat zich niet voorspellen. Kijk er maar niet gek van op als dit midweekse programma weer zeer nadelig voor ons uitpakt.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door zuurpruim »

Inderdaad,wat moet je met al die lijstjes.Winnen van Groningen en dan ben je een heel eind op de goede weg.

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Voorwaarts »

De spanning bovenin is terug door de overwinning van Ajax.
Onderin ook weer spannend door verlies nec.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Tiel »

Voorwaarts schreef:De spanning bovenin is terug door de overwinning van Ajax.
Onderin ook weer spannend door verlies nec.
Of de winst van de Eagles?

Half leeg of half vol..............
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

ForzaVakZ
Berichten: 1434
Lid geworden op: do 29 mei 2008, 19:12

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door ForzaVakZ »

Misschien kan Red Bull NEC wel kopen. Dan komt alles goed! Zoeken een kleine club in Nederland!

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Gerher »

ForzaVakZ schreef:Misschien kan Red Bull NEC wel kopen. Dan komt alles goed! Zoeken een kleine club in Nederland!
Ik hoorde het ook bij voetbal inside en dacht ook direct zoiets van " laat maar komen".

Gebruikersavatar
NECwijchen
Berichten: 475
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 12:50
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door NECwijchen »

Gerher schreef:
ForzaVakZ schreef:Misschien kan Red Bull NEC wel kopen. Dan komt alles goed! Zoeken een kleine club in Nederland!
Ik hoorde het ook bij voetbal inside en dacht ook direct zoiets van " laat maar komen".
Alsjeblieft niet zeg... red bull nijmegen, ik walg van de gedachte

Gebruikersavatar
Sander74
Berichten: 982
Lid geworden op: za 27 jun 2015, 10:32
Locatie: Nijmegen Noord
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Sander74 »

NECwijchen schreef:
Gerher schreef:
ForzaVakZ schreef:Misschien kan Red Bull NEC wel kopen. Dan komt alles goed! Zoeken een kleine club in Nederland!
Ik hoorde het ook bij voetbal inside en dacht ook direct zoiets van " laat maar komen".
Alsjeblieft niet zeg... red bull nijmegen, ik walg van de gedachte
Marcel gaat het niet doen... RB Nijmegen... en dan de garantie dat je altijd leuk mee doet in het linkerrijtje...
Klinkt mij niet verkeerd.

Gebruikersavatar
nec4n
Berichten: 1573
Lid geworden op: vr 14 jun 2013, 14:55
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door nec4n »

Sander74 schreef:
NECwijchen schreef:
Gerher schreef:
ForzaVakZ schreef:Misschien kan Red Bull NEC wel kopen. Dan komt alles goed! Zoeken een kleine club in Nederland!
Ik hoorde het ook bij voetbal inside en dacht ook direct zoiets van " laat maar komen".
Alsjeblieft niet zeg... red bull nijmegen, ik walg van de gedachte
Marcel gaat het niet doen... RB Nijmegen... en dan de garantie dat je altijd leuk mee doet in het linkerrijtje...
Klinkt mij niet verkeerd.
Mij wel.
ENIESEE NIJMEGEN

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Legendario »

Sander74 schreef:
NECwijchen schreef:
Gerher schreef:
ForzaVakZ schreef:Misschien kan Red Bull NEC wel kopen. Dan komt alles goed! Zoeken een kleine club in Nederland!
Ik hoorde het ook bij voetbal inside en dacht ook direct zoiets van " laat maar komen".
Alsjeblieft niet zeg... red bull nijmegen, ik walg van de gedachte
Marcel gaat het niet doen... RB Nijmegen... en dan de garantie dat je altijd leuk mee doet in het linkerrijtje...
Klinkt mij niet verkeerd.
Joepie.

Ik speel liever wekelijks in het rood-zwart-groen wedstrijden in de Goffert tegen Emmen, Volendam en MVV dan dat we als RB Nijmegen in het rood-wit in de Red Bull Arena Champions League spelen.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Het ‘Gaat dit nog goed komen?’-topic

Bericht door Arjan van Hout »

Sander74 schreef:
NECwijchen schreef:
Gerher schreef:
ForzaVakZ schreef:Misschien kan Red Bull NEC wel kopen. Dan komt alles goed! Zoeken een kleine club in Nederland!
Ik hoorde het ook bij voetbal inside en dacht ook direct zoiets van " laat maar komen".
Alsjeblieft niet zeg... red bull nijmegen, ik walg van de gedachte
Marcel gaat het niet doen... RB Nijmegen... en dan de garantie dat je altijd leuk mee doet in het linkerrijtje...
Klinkt mij niet verkeerd.
Marcel "doet" het al

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten