Seizoen 2015 - 2016

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
jasper491
Berichten: 3374
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Seizoen 2015 - 2016

Bericht door jasper491 »

NEC presenteert deze week nieuwe trainer + (afhankelijk van formaliteiten) nieuwe speler. Er is contact geweest met de belangenbehartigers van onder meer Pjotr Parszyszek, Van Ooijen (GAE) en Jurjus, keeper van De Graafschap. Echter lijkt laatstgenoemde door promotie van De Graafschap af te zien van een transfer. Tot zo ver mijn info die ik kreeg van iemand die er redelijk dichtop zit. Pin me niet vast op de waarheid van deze berichten, maar wilde het graag delen. Is dezelfde bron die me voor 2 jaar terug wist te vertellen dat Ten Voorde naar NAC zou gaan.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Seizoen 2015 - 2016

Bericht door TT »

jasper491 schreef:NEC presenteert deze week nieuwe trainer + (afhankelijk van formaliteiten) nieuwe speler. Er is contact geweest met de belangenbehartigers van onder meer Pjotr Parszyszek, Van Ooijen (GAE) en Jurjus, keeper van De Graafschap. Echter lijkt laatstgenoemde door promotie van De Graafschap af te zien van een transfer. Tot zo ver mijn info die ik kreeg van iemand die er redelijk dichtop zit. Pin me niet vast op de waarheid van deze berichten, maar wilde het graag delen. Is dezelfde bron die me voor 2 jaar terug wist te vertellen dat Ten Voorde naar NAC zou gaan.

Okay, prima. Maar om daar een topic voor te openen..... :biggrin:

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Seizoen 2015 - 2016

Bericht door Legendario »

Dit mag in Nieuwe spelers!
Maar dat mag je hier niet zeggen.

jasper491
Berichten: 3374
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: Seizoen 2015 - 2016

Bericht door jasper491 »

TT schreef:
jasper491 schreef:NEC presenteert deze week nieuwe trainer + (afhankelijk van formaliteiten) nieuwe speler. Er is contact geweest met de belangenbehartigers van onder meer Pjotr Parszyszek, Van Ooijen (GAE) en Jurjus, keeper van De Graafschap. Echter lijkt laatstgenoemde door promotie van De Graafschap af te zien van een transfer. Tot zo ver mijn info die ik kreeg van iemand die er redelijk dichtop zit. Pin me niet vast op de waarheid van deze berichten, maar wilde het graag delen. Is dezelfde bron die me voor 2 jaar terug wist te vertellen dat Ten Voorde naar NAC zou gaan.

Okay, prima. Maar om daar een topic voor te openen..... :biggrin:
Excuus. Ik zag zelf nog geen topic over het komende seizoen (buiten de prognose) in zijn algemeen, dus qua trainers, selectie, andere veranderingen etc..

Gebruikersavatar
nec4n
Berichten: 1573
Lid geworden op: vr 14 jun 2013, 14:55
Contacteer:

Re: Seizoen 2015 - 2016

Bericht door nec4n »

Nog geen zinnig woord over te zeggen. Hopen op minimaal handhaven.
Eerst maar eens afwachten wie er trainer gaat worden.
ENIESEE NIJMEGEN

jbnmgn

Re: Seizoen 2015 - 2016

Bericht door jbnmgn »

OK, dan maar on topic!
Ik verwacht van dit seizoen nog niet veel. De reden? Er moet nog zo heel veel gebeuren: nieuwe trainer, minimaal 6 a 8 nieuwe GOEDE spelers, nieuwe assistent trainer, aanvulling bestuur, enz.
Wat ik wel verwacht? Dat we ons met enige moeite weten te handhaven en op de 14e plaats eindigen. En simpel gezegd: als we dat halen dan is de doelstelling bereikt, en kunnen we bouwen aan groei.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Seizoen 2015 - 2016

Bericht door Legendario »

jbnmgn schreef:OK, dan maar on topic!
Ik verwacht van dit seizoen nog niet veel. De reden? Er moet nog zo heel veel gebeuren: nieuwe trainer, minimaal 6 a 8 nieuwe GOEDE spelers, nieuwe assistent trainer, aanvulling bestuur, enz.
Wat ik wel verwacht? Dat we ons met enige moeite weten te handhaven en op de 14e plaats eindigen. En simpel gezegd: als we dat halen dan is de doelstelling bereikt, en kunnen we bouwen aan groei.
Vorig jaar rond deze tijd moesten we een nieuwe trainer zoeken, afscheid nemen van een stuk of 15 spelers en er 15 nieuwe voor in de plaats halen. Het resultaat was prima, dus ik heb best vertrouwen in volgend seizoen.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11645
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Seizoen 2015 - 2016

Bericht door DJTEEF! »

Ik ook. Hansma en consorten hebben voorafgaand aan het vorig seizoen puik werk verricht. Dat geeft vertrouwen!

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Seizoen 2015 - 2016

Bericht door Gijscoman »

Doel: Smits
Verdediging: Van Eijden
Middenveld: Daemen, Breinburg, Foor & Van Hofwegen
Aanval: Ars, Emilsson, Santos, Jahanbakhsh, Limbombe & Celik

Belofte-elftal: Sturing, Muller, Amaarouk & Bosman

Coach:
Assistent: De Groot & Brookhuizen
Coach beloftes: De Gier

Jurjus heeft eigenlijk al zo goed als aangegeven met De Graafschap naar de Eredivisie te gaan. Wat Parzyszek betreft, zou ik me toch enigszins over zijn komst verbazen. Ars, Emilsson en Celik lijkt me genoeg voor de spitspositie. Tevens zie ik dat hij bij Charlton nog een contract heeft tot 2018.
Ook Peter van Ooijen zou me enigszins verbazen. Verdedigende/centrale middenvelder, terwijl we daar Daemen, Breinburg, Van Hofwegen en eigenlijk ook Foor al hebben.
Dan lijkt mij de komst van Kaminski of Janicki een stuk logischer, al kun je je bij die spelers afvragen of ze haalbaar zijn.

jasper491
Berichten: 3374
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: Seizoen 2015 - 2016

Bericht door jasper491 »

jasper491 schreef:NEC presenteert deze week nieuwe trainer + (afhankelijk van formaliteiten) nieuwe speler. Er is contact geweest met de belangenbehartigers van onder meer Pjotr Parszyszek, Van Ooijen (GAE) en Jurjus, keeper van De Graafschap. Echter lijkt laatstgenoemde door promotie van De Graafschap af te zien van een transfer. Tot zo ver mijn info die ik kreeg van iemand die er redelijk dichtop zit. Pin me niet vast op de waarheid van deze berichten, maar wilde het graag delen. Is dezelfde bron die me voor 2 jaar terug wist te vertellen dat Ten Voorde naar NAC zou gaan.
:withstupid:

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Seizoen 2015 - 2016

Bericht door TT »

jasper491 schreef:
jasper491 schreef:NEC presenteert deze week nieuwe trainer + (afhankelijk van formaliteiten) nieuwe speler. Er is contact geweest met de belangenbehartigers van onder meer Pjotr Parszyszek, Van Ooijen (GAE) en Jurjus, keeper van De Graafschap. Echter lijkt laatstgenoemde door promotie van De Graafschap af te zien van een transfer. Tot zo ver mijn info die ik kreeg van iemand die er redelijk dichtop zit. Pin me niet vast op de waarheid van deze berichten, maar wilde het graag delen. Is dezelfde bron die me voor 2 jaar terug wist te vertellen dat Ten Voorde naar NAC zou gaan.
:withstupid:
:tu: mogen allemaal komen van mij....

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Seizoen 2015 - 2016

Bericht door bertje »

Excelsior heeft die slissert van een Groenendijk aangesteld als coach, die gaan we dus op zeker onder ons houden. :tu:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Seizoen 2015 - 2016

Bericht door LT »

bertje schreef:Excelsior heeft die slissert van een Groenendijk aangesteld als coach, die gaan we dus op zeker onder ons houden. :tu:
Zijn kunstgrasprincipe is verwaterd... slappe zak.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15804
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Seizoen 2015 - 2016

Bericht door pjottr »

Logisch, zijn hypotheek is niet verwaterd.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Seizoen 2015 - 2016

Bericht door Mark Ariaans »

LT schreef:
bertje schreef:Excelsior heeft die slissert van een Groenendijk aangesteld als coach, die gaan we dus op zeker onder ons houden. :tu:
Zijn kunstgrasprincipe is verwaterd... slappe zak.
Groenendijk en principes in dezelfde post, dat ik dat nog eens mag meemaken. Straks valt Pasen nog op een woensdag ook.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Seizoen 2015 - 2016

Bericht door De Kletskop »

Mark Ariaans schreef:
LT schreef:
bertje schreef:Excelsior heeft die slissert van een Groenendijk aangesteld als coach, die gaan we dus op zeker onder ons houden. :tu:
Zijn kunstgrasprincipe is verwaterd... slappe zak.
Groenendijk en principes in dezelfde post, dat ik dat nog eens mag meemaken. Straks valt Pasen nog op een woensdag ook.
:withstupid:
Al zou dat laatste geweldig zijn, op mijn lievelingsdag :tu:

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Seizoen 2015 - 2016

Bericht door LT »

Mark Ariaans schreef:
LT schreef:
bertje schreef:Excelsior heeft die slissert van een Groenendijk aangesteld als coach, die gaan we dus op zeker onder ons houden. :tu:
Zijn kunstgrasprincipe is verwaterd... slappe zak.
Groenendijk en principes in dezelfde post, dat ik dat nog eens mag meemaken. Straks valt Pasen nog op een woensdag ook.
Tja, ik verzin het niet....
Groenendijk is niet ingegaan op de aanbieding, omdat hij weigert een club te trainen met een kunstgrasveld. "Ik voel niks voor een club die op kunstgras speelt. Ik ben daar een kruisridder in. Iedereen mag roepen dat het de toekomst is, maar het is niet mijn toekomst. Dus ga ik niet naar Excelsior."
De oefenmeester heeft al meerdere aanbiedingen afgewezen en tekent niet makkelijk bij een club. "Ja dat klopt. Gelukkig ben ik iemand die ook nee kan zeggen. Het risico dat ik dan geen club heb komend jaar? Dat moet dan maar, dan nog is dat geen reden om ergens te beginnen waar je niet voor honderd procent in gelooft."

http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/182145_ ... -kunstgras
Dat ik nog steeds dolblij ben dat hij NEC gebruikte om vervolgens Willem II naar de afgrond te loodsen voor een beter contract doet daar natuurlijk niets aan af.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Seizoen 2015 - 2016

Bericht door bertje »

:withstupid: Man, ik scheet bijna in mijn broek van ellende toen de geruchten zo hardnekkig waren dat hij hier trainer werd..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.


hupie
Berichten: 1661
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 15:05
Contacteer:

Re: Seizoen 2015 - 2016

Bericht door hupie »

Mooie start toch. Excelsior en daarna nog een paar leuke thuiswedstrijden met perspectief.

Gebruikersavatar
nec4n
Berichten: 1573
Lid geworden op: vr 14 jun 2013, 14:55
Contacteer:

Re: Seizoen 2015 - 2016

Bericht door nec4n »

Ziet er lastiger uit dan vorig jaar, denk niet dat we weer 100 punten gaan halen.
ENIESEE NIJMEGEN

Gebruikersavatar
NEC4EVER
Berichten: 1552
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 01:15
Contacteer:

Re: Seizoen 2015 - 2016

Bericht door NEC4EVER »

Lekker! We starten een keertje met een uitwedstrijd tegen die arneppers!

zondag 29 november 2015 vitesse-NEC
zondag 3 april 2016 NEC-vitesse

arno333
Berichten: 369
Lid geworden op: vr 19 jul 2013, 12:04
Contacteer:

Re: Seizoen 2015 - 2016

Bericht door arno333 »

hupie schreef:Mooie start toch. Excelsior en daarna nog een paar leuke thuiswedstrijden met perspectief.

vind de 2e thuiswedstrijd tegen ajax het perspectief toch iets minder

arno333
Berichten: 369
Lid geworden op: vr 19 jul 2013, 12:04
Contacteer:

Re: Seizoen 2015 - 2016

Bericht door arno333 »

nec4n schreef:Ziet er lastiger uit dan vorig jaar, denk niet dat we weer 100 punten gaan halen.
we gaan voor de 40 punten en dan heb je het goed gedaan

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Seizoen 2015 - 2016

Bericht door burp »

arno333 schreef:
hupie schreef:Mooie start toch. Excelsior en daarna nog een paar leuke thuiswedstrijden met perspectief.

vind de 2e thuiswedstrijd tegen ajax het perspectief toch iets minder
mooi, starten met 6 punten dus.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten