Jong N.E.C.

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Jong N.E.C.

Bericht door vak Oost »

Nijmegen0413 schreef:Belachelijk natuurlijk. Alleen komen ze hier wel mooi te laat mee..
het 1 en ander heeft nog te maken uit een recent verleden - oa iets met centjes etc etc
Alles komt goed !!

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Jong N.E.C.

Bericht door Nijmegen0413 »

vak Oost schreef:
Nijmegen0413 schreef:Belachelijk natuurlijk. Alleen komen ze hier wel mooi te laat mee..
het 1 en ander heeft nog te maken uit een recent verleden - oa iets met centjes etc etc
Vind ik te kort door de bocht. Het is een redelijk kleine investering voor de toekomst. Het is maar net waar je de prioriteit legt natuurlijk. Clubs als Almere, Brabant United (Den Bosch + RKC), Achilles en De Graafschap zijn er ook met jong teams vertegenwoordigt. De genoemde clubs hebben nou ook niet echt geld in overvloed denk ik zo.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Jong N.E.C.

Bericht door vak Oost »

Nijmegen0413 schreef:
vak Oost schreef:
Nijmegen0413 schreef:Belachelijk natuurlijk. Alleen komen ze hier wel mooi te laat mee..
het 1 en ander heeft nog te maken uit een recent verleden - oa iets met centjes etc etc
Vind ik te kort door de bocht. Het is een redelijk kleine investering voor de toekomst. Het is maar net waar je de prioriteit legt natuurlijk. Clubs als Almere, Brabant United (Den Bosch + RKC),
Achilles en De Graafschap zijn er ook met jong teams vertegenwoordigt. De genoemde clubs hebben nou ook niet echt geld in overvloed denk ik zo.
ook dat klopt, er waren een flink aantal clubs niet blij met de vernieuwde opzet van de voetbalpyramide + vandaar dat NEC er toen geen zin in had
Alles komt goed !!

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Jong N.E.C.

Bericht door Nijmegen0413 »

vak Oost schreef:
Nijmegen0413 schreef:
vak Oost schreef:
Nijmegen0413 schreef:Belachelijk natuurlijk. Alleen komen ze hier wel mooi te laat mee..
het 1 en ander heeft nog te maken uit een recent verleden - oa iets met centjes etc etc
Vind ik te kort door de bocht. Het is een redelijk kleine investering voor de toekomst. Het is maar net waar je de prioriteit legt natuurlijk. Clubs als Almere, Brabant United (Den Bosch + RKC),
Achilles en De Graafschap zijn er ook met jong teams vertegenwoordigt. De genoemde clubs hebben nou ook niet echt geld in overvloed denk ik zo.
ook dat klopt, er waren een flink aantal clubs niet blij met de vernieuwde opzet van de voetbalpyramide + vandaar dat NEC er toen geen zin in had
Klopt. Feyenoord dacht bijvoorbeeld een betere oplossing te hebben door mee te doen aan internationale toernooien. Net als NEC zijn ze bij Feyenoord ook van een koude kermis thuis gekomen.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Jong N.E.C.

Bericht door Pol »

Nijmegen0413 schreef:
vak Oost schreef:
Nijmegen0413 schreef:
vak Oost schreef:
Nijmegen0413 schreef:Belachelijk natuurlijk. Alleen komen ze hier wel mooi te laat mee..
het 1 en ander heeft nog te maken uit een recent verleden - oa iets met centjes etc etc
Vind ik te kort door de bocht. Het is een redelijk kleine investering voor de toekomst. Het is maar net waar je de prioriteit legt natuurlijk. Clubs als Almere, Brabant United (Den Bosch + RKC),
Achilles en De Graafschap zijn er ook met jong teams vertegenwoordigt. De genoemde clubs hebben nou ook niet echt geld in overvloed denk ik zo.
ook dat klopt, er waren een flink aantal clubs niet blij met de vernieuwde opzet van de voetbalpyramide + vandaar dat NEC er toen geen zin in had
Klopt. Feyenoord dacht bijvoorbeeld een betere oplossing te hebben door mee te doen aan internationale toernooien. Net als NEC zijn ze bij Feyenoord ook van een koude kermis thuis gekomen.
Tja, je zult inderdaad wel moeten want er blijft weinig over. Neemt niet weg dat de competities wel alle charme verloren hebben met al die Jong teams. Ook bij Jong NEC zal geen hond komen kijken.

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Jong N.E.C.

Bericht door DR »

zuurpruim schreef:tsja,dat heb ik altijd een enorme blunder gevonden.Als Achilles er in slaagt een Jong elftal in de 3e divisie te zetten zonder dat ze een cent te makken hebben...
Werkelijk onbegrijpelijk.
Ach kom op. Niemand zit te wachten op die jong teams. Toen wij een jaar Jupiler speelde werden de wedstrijden tegen die teams afgefakkeld en terecht. En op Jong AZ na bakken ze er verder weinig van. Jong Twente zal naar de 3e divisie degraderen. Jong Achilles zal verdwijnen als Achilles naar de 2e divisie degradeert. Verder zitten ook jong Vitesse, Jong Sparta, Jong Den Bosch, Jong Almere en Jong Graafschap in degradatie nood. Een deel daarvan zal straks hoofdklasse spelen. En dan speel je tegen Alverna, Dieze West en De Bataven. Kan me niet voorstellen dat dit betere tegenstanders zijn dan Jong Feyenoord en Jong Heerenveen.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Jong N.E.C.

Bericht door burp »

Nee, niemand zit er op te wachten en het blijft competitievervalsing.

Maar de realiteit is wel dat het nou eenmaal zo is en dat door niet mee te doen NEC de boot gemist heeft en je nauwelijks echte talenten weet aan te trekken om op het tweede niveau van de 'drie bier dikke lul, dit gaat echt helemaal nergens over'-competitie te komen spelen.

Ben trouwens benieuwd hoe de KNVB omgaat met zijinstromers, het echte moment om in te stromen was afgelopen zomer.
Het is dat de NEC amateurs maar in de eerste klasse spelen, anders had je daar een combinatie met de beloften van kunnen maken zeker nu de amateurs weer ingelijfd zijn.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Jong N.E.C.

Bericht door Nijmegen0413 »

DR schreef:
zuurpruim schreef:tsja,dat heb ik altijd een enorme blunder gevonden.Als Achilles er in slaagt een Jong elftal in de 3e divisie te zetten zonder dat ze een cent te makken hebben...
Werkelijk onbegrijpelijk.
Ach kom op. Niemand zit te wachten op die jong teams. Toen wij een jaar Jupiler speelde werden de wedstrijden tegen die teams afgefakkeld en terecht. En op Jong AZ na bakken ze er verder weinig van. Jong Twente zal naar de 3e divisie degraderen. Jong Achilles zal verdwijnen als Achilles naar de 2e divisie degradeert. Verder zitten ook jong Vitesse, Jong Sparta, Jong Den Bosch, Jong Almere en Jong Graafschap in degradatie nood. Een deel daarvan zal straks hoofdklasse spelen. En dan speel je tegen Alverna, Dieze West en De Bataven. Kan me niet voorstellen dat dit betere tegenstanders zijn dan Jong Feyenoord en Jong Heerenveen.
Klopt. Je moet alleen niet vergeten dat Jong PSV en Jong Ajax in het begin ook dramatisch presteerde in de JL. Dat zijn nu gewoon zeer aantrekkelijke en goed georganiseerde ploegen. Ik zou zeggen geef die jong teams nog wat tijd. Dat het in veel gevallen competitie vervalsing is staat buiten kijf. Verder zal het voor Jong NEC natuurlijk veel beter zijn om tegen grote en kwalitatief goede amateurploegen te spelen dan om de week tegen dramatische jong ploegen.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15804
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Jong N.E.C.

Bericht door pjottr »

Je reinste competitievervalsing is het.
Het ligt er maar net aan tegen wie het eerste speelt het weekend.
Daardoor is het gewoon een kwestie van mazzel of een Jong Ajax met de normale besetting
of Jong Ajax waar ineens de helft van het eerste meedoet.
Gewoon die Jong ploegen in een eigen competitie laten.
Maar ja, Fox he.....

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Jong N.E.C.

Bericht door Tiel »

pjottr schreef:Je reinste competitievervalsing is het.
Het ligt er maar net aan tegen wie het eerste speelt het weekend.
Daardoor is het gewoon een kwestie van mazzel of een Jong Ajax met de normale besetting
of Jong Ajax waar ineens de helft van het eerste meedoet.
Gewoon die Jong ploegen in een eigen competitie laten.
Maar ja, Fox he.....
Je weet dat de regels op dat gebied gewijzigd zijn sinds de invoering van de piramide?

Dat was o.a. een reden dat NEC en Feyenoord niet meededen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Jong N.E.C.

Bericht door vak Oost »

http://www.gelderlander.nl/nec/nec-oefe ... ~ab914cae/

NEC speelt zondag een vriendschappelijke wedstrijd tegen het Duitse SG Wattenscheid 09. Bij de Nijmeegse eredivisionist zullen vooral de reserves aan bod komen.
Een dag eerder staat namelijk het competitieduel met Go Ahead Eagles op het programma in De Goffert.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Jong N.E.C.

Bericht door Gijscoman »

vak Oost schreef:http://www.gelderlander.nl/nec/nec-oefe ... ~ab914cae/

NEC speelt zondag een vriendschappelijke wedstrijd tegen het Duitse SG Wattenscheid 09. Bij de Nijmeegse eredivisionist zullen vooral de reserves aan bod komen.
Een dag eerder staat namelijk het competitieduel met Go Ahead Eagles op het programma in De Goffert.
Mooi, bekendheid in Duitsland vergroten en de reserves wat speeltijd geven!

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Jong N.E.C.

Bericht door DR »

vak Oost schreef:http://www.gelderlander.nl/nec/nec-oefe ... ~ab914cae/

NEC speelt zondag een vriendschappelijke wedstrijd tegen het Duitse SG Wattenscheid 09. Bij de Nijmeegse eredivisionist zullen vooral de reserves aan bod komen.
Een dag eerder staat namelijk het competitieduel met Go Ahead Eagles op het programma in De Goffert.
Voor de NEC-Quizzers. Welke NEC speler kwam van Wattenscheid?

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Jong N.E.C.

Bericht door Arjan van Hout »

DR schreef:
vak Oost schreef:http://www.gelderlander.nl/nec/nec-oefe ... ~ab914cae/

NEC speelt zondag een vriendschappelijke wedstrijd tegen het Duitse SG Wattenscheid 09. Bij de Nijmeegse eredivisionist zullen vooral de reserves aan bod komen.
Een dag eerder staat namelijk het competitieduel met Go Ahead Eagles op het programma in De Goffert.
Voor de NEC-Quizzers. Welke NEC speler kwam van Wattenscheid?
SuperSobiech denk ik

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Jong N.E.C.

Bericht door DR »

Arjan van Hout schreef:
DR schreef:
vak Oost schreef:http://www.gelderlander.nl/nec/nec-oefe ... ~ab914cae/

NEC speelt zondag een vriendschappelijke wedstrijd tegen het Duitse SG Wattenscheid 09. Bij de Nijmeegse eredivisionist zullen vooral de reserves aan bod komen.
Een dag eerder staat namelijk het competitieduel met Go Ahead Eagles op het programma in De Goffert.
Voor de NEC-Quizzers. Welke NEC speler kwam van Wattenscheid?
SuperSobiech denk ik
:tu:

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Jong N.E.C.

Bericht door Nijmegen0413 »

Als reactie op DR in het topic Jeugd NEC:
Tel heeft in de voorbereiding bij 1 laten zien absoluut niet mee te kunnen met de selectie. Te trage handelingssnelheid, te weinig overzicht en een te trage startsnelheid. Ook bij Jong gebeurd dit steeds vaker, die jongen heb ik persoonlijk al afgeschreven. Heeft een imposante fysiek maar daar blijft het bij.

Prieto laat wanneer hij speelt vaak leuke dingen zien. Heeft alleen een beetje pech dat de reserves van het eerste elftal vaak zijn positie bekleden (Groeneveld, Ofosu). Maar als hij speelt heeft hij aardige acties en een aardig rendement. Qua voetbal stijl heeft hij iets weg van Depay, sterke jongen die veel naar binnen komt met een krachtig schot in zijn rechter. Hij heeft potentie, al zal hij het met alleen binnendoor en van afstand schieten niet gaan redden.

Goppel is persoonlijk mijn favoriet. Voorgaande jaren was hij vooral te zien als rechtsback, maar nu speelt hij vaak als rechtsbuiten. Persoonlijk vind ik dat jammer want ik weet bijna zeker dat Goppel de rechtsback positie bij 1 niet slechter zou invullen dan Dyrestam. Maar Goppel heeft momenteel een beetje hetzelfde probleem als Prieto, de reserves van 1 pikken vaak zijn positie in. Wanneer hij speelt zie je een all round voetballer, met een tomeloze inzet, een goeie pass en een aardig overzicht. In tegenstelling tot Prieto is het geen scorende buitenspeler maar meer een man van de pass. Toch zie ik in hem nog steeds meer potentie als rechtsback.

Ik hoop dat ik je zo voldoende geïnformeerd heb, zit natuurlijk ook een hoop eigen mening bij. :tu:

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Jong N.E.C.

Bericht door Gijscoman »

Bedankt voor de update! Aangezien je duidelijk goed geïnformeerd bent, kan je misschien ook zeggen of er andere interessante spelers rondlopen. Ik zie dat Den Heijer bijvoorbeeld redelijk vaak speelt en dat Aktas, die vorig jaar volgens mij ook redelijk positief opviel, met enige regelmaat voor jong speelt. Daarnaast hebben we volgens mij van ADO die Owobowale gehaald. Hoe doen die drie het dan? Of mis ik nog belangrijke spelers?

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jong N.E.C.

Bericht door zuurpruim »

Die Goppel maakte trouwens een wereldgoal,ik dacht 2 jaar geleden met de A1 tegen Ajax A1 .Met toen een zeer onopvallende Dolberg in de gelederen....Volgens mij wonnen we die met 4-0 of zo.Knul soleerde het hele veld over,niet normaal meer.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Jong N.E.C.

Bericht door Nijmegen0413 »

Gijscoman schreef:Bedankt voor de update! Aangezien je duidelijk goed geïnformeerd bent, kan je misschien ook zeggen of er andere interessante spelers rondlopen. Ik zie dat Den Heijer bijvoorbeeld redelijk vaak speelt en dat Aktas, die vorig jaar volgens mij ook redelijk positief opviel, met enige regelmaat voor jong speelt. Daarnaast hebben we volgens mij van ADO die Owobowale gehaald. Hoe doen die drie het dan? Of mis ik nog belangrijke spelers?
Vooruit dan :wink: Aktas is een fysiek ijzersterke verdediger die echt een spits uit kan schakelen. Jammer genoeg blijft het daar vaak ook bij. Is namelijk bizar sterk in de duels maar mist nog vaak het overzicht en het inschatten van de gevolgen van zijn acties tijdens de wedstrijd. Hij is vaak te veel gefocust op de spits en verliest dan de algemene verdediging uit het oog. Opbouwend laat het ook nog te wensen over.

Den Heijer is een veelzijdige Nieuw-Zeelander in de selectie van jong. Is van oorsprong vooral een centrale verdediger met voetballende kwaliteiten, maar mist een beetje het fysiek wat een Aktas wel heeft. Dit zal ongetwijfeld de reden zijn waarom Ron de Groot en Pothuizen hebben besloten hem op het middenveld te zetten. Hij speelt een rol wat eigenlijk tussen een nummer 6 en 8 zit. Hij knapt vooral verdedigend werk op, maar komt verrassend genoeg ook aardig vaak voor de goal van de tegenstander. Zit potentie in die jongen maar hij mist wat techniek. Is ook ''al'' 20 jaar en heeft nog geen vast contract. Vind het lastig om hem te peilen, want ondanks zijn soms wat gebrekkige techniek is het een moderne box to box middenvelder. Ben benieuwd wat NEC met hem van plan is.

Owobowale komt inderdaad van ADO. Heeft op verschillende posities gespeeld, van linksback tot linksbuiten. Wat bij hem opvalt is zijn enorme snelheid en zijn vaardigheden aan de bal. Al mist hij nog wel een stukje overzicht. Komt naar mijn mening te weinig aan spelen toe, vooral omdat er heel veel selectie spelers wekelijks meedoen bij Jong. Deze jongen krijgt naar mijn inziens te weinig mogelijkheden zichzelf te ontwikkelen.

Verder is het vooral leuk om naar Jong NEC te kijken als Groenenveld speelt. Een hele attractieve buitenspeler die sterk aan de bal is en mooie en effectieve acties in huis heeft. Wat verder nog opvalt is dat Ofosu zelfs bij Jong eigenlijk niet mee kan. Kan veel compenseren met zijn snelheid tegen de matige backs van de tegenstanders, maar meer heeft hij gewoon niet in zich. Daarnaast is het wel een goeie ontwikkeling dat Klooster inmiddels is vertrokken en Amaarouk is verhuurd. Hiermee komen andere jongens weer in beeld en heeft NEC een spelers geloosd die het eerste toch niet ging halen en een speler verhuurd met potentie. Wat wel grappig is om te zien is dat de linksback positie ook bij jong een probleempje is. Owobowale, Fini, Leiwa, Buwalda en Gmeiner hebben daar allemaal al gespeeld. Dat komt natuurlijk ook omdat de staf regelmatig selectie spelers in moeten passen, maar ook omdat er gewoon weinig kwaliteit rondloopt op die positie. Al vond ik Gmeiner daar nog het beste uit de verf komen. Wel is het vervelend dat hij de week daarop dan weer in een keer op het middenveld speelt. Maar al met al is het een groep waar menig speler potentie heeft om het eerste te halen, een interessant proces om te volgend dus! :biggrin:

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Jong N.E.C.

Bericht door burp »

Maar Amaarouk is verhuurd met een aflopend contract.
Dat is dus zo'n zelfde verhuur als dat er jaren naar Oss gingen: 'die zien we nooit meer terug'.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jong N.E.C.

Bericht door zuurpruim »

Ofosu is echt een ramp,ook bij Jong inderdaad.Mijn inziens gaat Den Heijer het ook niet redden,heeft bij tijd en wijle moeite bij Jong en dan voornamelijk als hij tegenover de wat technische,snel wendbare middenvelders speelt.Groeneveld is het grootste talent denk ik,prima zaak die verlenging.Ik maak mij wel zorgen om Buwalda,de goede man heeft bij het 1e en bij Jong overal de posities achterin bekleedt en hij kan eigenlijk maar op een positie spelen en dat is die van Dumic. Die gaat waarschijnlijk weg en ik ben heel benieuwd of Hyballa het aandurft hem te vervangen door Buwalda.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Jong N.E.C.

Bericht door Gijscoman »

zuurpruim schreef:Ofosu is echt een ramp,ook bij Jong inderdaad.Mijn inziens gaat Den Heijer het ook niet redden,heeft bij tijd en wijle moeite bij Jong en dan voornamelijk als hij tegenover de wat technische,snel wendbare middenvelders speelt.Groeneveld is het grootste talent denk ik,prima zaak die verlenging.Ik maak mij wel zorgen om Buwalda,de goede man heeft bij het 1e en bij Jong overal de posities achterin bekleedt en hij kan eigenlijk maar op een positie spelen en dat is die van Dumic. Die gaat waarschijnlijk weg en ik ben heel benieuwd of Hyballa het aandurft hem te vervangen door Buwalda.
Ofosu is een beetje in het Duitse voetbal als een voetballer als Tutuarima en in zekere zin ook Foor in het Nederlandse voetbal is.
Het Nederlandse voetbal stelt techniek voor alles. Daardoor krijg je ook heel wat spelers die de techniektest doorkomen zonder dat ze enige vorm van fysieke kracht hebben. Tutuarima had toentertijd een best aardige techniek, maar miste gewoon kracht. Dat geldt eigenlijk ook voor Foor, maar die is uiteindelijk door slim te spelen ontsnapt uit dat gebrek. Een Foor op deze leeftijd zal echter door Duitse jeugdspelers met fysieke kracht in de problemen gebracht worden.
Bij het Duitse voetbal heb je dat juist met fysieke sterkte enzo. Ofosu zal fysiek bij het betere deel van de selectie horen en daardoor het profvoetbal gehaald hebben, maar mist technische vaardigheid die men in Nederland zo belangrijk vindt. Daardoor zal een Nederlandse jeugdspeler hem met techniek in de problemen kunnen brengen.

Maar goed, wat Buwalda betreft: ik denk dat Hyballa eerst wil aanzien hoe het in de voorbereiding gaat, maar ik gok dat Buwalda wel enige kans heeft. Hij mocht een paar keer invallen op een CV-positie (wel meestal om met 3 CV's en dus 5 verdedigers te spelen) en dat deed hij goed. Daarnaast vind ik 'm ook als rechtsback prima.
Als je volgend jaar na het vertrek van Golla en Dumic het centrale duo Dyrestam-Buwalda hebt, ga ik absoluut niet wanhopen. En dan zouden Sturing en een nieuwe CV als backup kunnen werken.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Jong N.E.C.

Bericht door Nijmegen0413 »

zuurpruim schreef:Ofosu is echt een ramp,ook bij Jong inderdaad.Mijn inziens gaat Den Heijer het ook niet redden,heeft bij tijd en wijle moeite bij Jong en dan voornamelijk als hij tegenover de wat technische,snel wendbare middenvelders speelt.Groeneveld is het grootste talent denk ik,prima zaak die verlenging.Ik maak mij wel zorgen om Buwalda,de goede man heeft bij het 1e en bij Jong overal de posities achterin bekleedt en hij kan eigenlijk maar op een positie spelen en dat is die van Dumic. Die gaat waarschijnlijk weg en ik ben heel benieuwd of Hyballa het aandurft hem te vervangen door Buwalda.
Buwalda is 21 jaar en een meer dan prima verdediger voor ons. Heeft met zijn snelheid een kwaliteit die we momenteel niet hebben achterin. Alle vertrouwen in de jongen. Al is het wel vervelend dat overal speelt achterin behalve zijn eigen plek.

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Jong N.E.C.

Bericht door jsentani »

Nijmegen0413 schreef:
zuurpruim schreef:Ofosu is echt een ramp,ook bij Jong inderdaad.Mijn inziens gaat Den Heijer het ook niet redden,heeft bij tijd en wijle moeite bij Jong en dan voornamelijk als hij tegenover de wat technische,snel wendbare middenvelders speelt.Groeneveld is het grootste talent denk ik,prima zaak die verlenging.Ik maak mij wel zorgen om Buwalda,de goede man heeft bij het 1e en bij Jong overal de posities achterin bekleedt en hij kan eigenlijk maar op een positie spelen en dat is die van Dumic. Die gaat waarschijnlijk weg en ik ben heel benieuwd of Hyballa het aandurft hem te vervangen door Buwalda.
Buwalda is 21 jaar en een meer dan prima verdediger voor ons. Heeft met zijn snelheid een kwaliteit die we momenteel niet hebben achterin. Alle vertrouwen in de jongen. Al is het wel vervelend dat overal speelt achterin behalve zijn eigen plek.
:withstupid: Dumic is eind van seizoen weg, opvolger staat klaar :tu:
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Patje
Berichten: 726
Lid geworden op: vr 26 feb 2016, 16:33
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jong N.E.C.

Bericht door Patje »

Vanochtend even 25 min bij beloften zitten kijken en genoten van Burnet en Prieto. Die Burnet voetbalt zo makkelijk/simpel en een prima trap, wat gaan we daar plezier aan beleven. Prieto speelde werkelijk met Goppel, want een snelheid en techniek en trapt met beide net zo makkelijk. Ben benieuwd wanneer deze jongens bij de slectie aanschuiven

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten