Jong N.E.C.

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
ernie

Re: Jong N.E.C.

Bericht door ernie »

Ik ben ook wezen kijken. Je ziet wel dat Larsson kan voetballen. Veel mooie steekballetjes. De rest is voorin armoe troef. Awoniyi doet zijn best, maar is niet goed genoeg. Ofusu en Mayi kunnen niet afwerken.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Jong N.E.C.

Bericht door burp »

Waren blijkbaar ook van slag.

Al kampioen zijn en dan met 0-7 van RKC verliezen :crazy:

Gebruikersavatar
martijn5
Berichten: 891
Lid geworden op: wo 15 jan 2014, 17:53
Contacteer:

Re: Jong N.E.C.

Bericht door martijn5 »

burp schreef:Waren blijkbaar ook van slag.

Al kampioen zijn en dan met 0-7 van RKC verliezen :crazy:
Kijk het verschil tussen de twee elftallen.

Kampioenswedstrijd tegen GAE (4-1): Smits; Gmeiner, Sturing, Aktas, Leiwakabessy (64. Goppel); Mauk, Kadioglu (59. Den Heijer), Larsson; Ofosu, Mayi, Awoniyi.

Gisteren tegen Jong RKC (0-7): Van Duin; Goppel, Pröpper, Fini, Turay (24. El Ghzaoui); Tel, Den Heijer, Haouat (82. Van den Broek); Owobowale, Van Zundert (79. El Haddouti), Prieto.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Jong N.E.C.

Bericht door Arjan van Hout »

martijn5 schreef:
burp schreef:Waren blijkbaar ook van slag.

Al kampioen zijn en dan met 0-7 van RKC verliezen :crazy:
Kijk het verschil tussen de twee elftallen.

Kampioenswedstrijd tegen GAE (4-1): Smits; Gmeiner, Sturing, Aktas, Leiwakabessy (64. Goppel); Mauk, Kadioglu (59. Den Heijer), Larsson; Ofosu, Mayi, Awoniyi.

Gisteren tegen Jong RKC (0-7): Van Duin; Goppel, Pröpper, Fini, Turay (24. El Ghzaoui); Tel, Den Heijer, Haouat (82. Van den Broek); Owobowale, Van Zundert (79. El Haddouti), Prieto.
En een hele snelle rode kaart

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Jong N.E.C.

Bericht door burp »

kunnen we komend seizoen geen combinatieteam gaan vormen met Jong Achilles'29?

Die mogen geen beloftenteam meer in de piramide hebben als ze geen profclub zijn (of op dat niveau spelen) en NEC wil graag in de piramide en zou dan in de Hoofdklasse beginnen.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Jong N.E.C.

Bericht door burp »

Patrick-Prosper Fini gaat naar Achilles
Brian Campman die al debuteerde in de JL gaat juist hierheen

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jong N.E.C.

Bericht door SanderNEC »

De KNVB houdt het aantal beloftenteams in de voetbalpiramide de komende twee jaar hetzelfde. Geen eventuele promotie naar de derde divisie dus voor Jong NEC.
ForzaNEC.nl

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Jong N.E.C.

Bericht door Nijmegen0413 »

SanderNEC schreef:De KNVB houdt het aantal beloftenteams in de voetbalpiramide de komende twee jaar hetzelfde. Geen eventuele promotie naar de derde divisie dus voor Jong NEC.
Huh? Laatst stond er toch een stuk op de site waarin stond vermeld dat Jong NEC juist weer ergens voor ging spelen toch? En daarmee werd volgens mij promotie bedoeld.

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jong N.E.C.

Bericht door SanderNEC »

Nijmegen0413 schreef:
SanderNEC schreef:De KNVB houdt het aantal beloftenteams in de voetbalpiramide de komende twee jaar hetzelfde. Geen eventuele promotie naar de derde divisie dus voor Jong NEC.
Huh? Laatst stond er toch een stuk op de site waarin stond vermeld dat Jong NEC juist weer ergens voor ging spelen toch? En daarmee werd volgens mij promotie bedoeld.
Dat was het voorstel, ja. Dat is nu afgewezen en de KNVB heeft het plan in de ijskast gezet.
ForzaNEC.nl

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Jong N.E.C.

Bericht door noviomagum »

Eigen schuld de vorige keer wilde ze niet dan moet je nu ook niet zeuren geldt ook voor de andere clubs

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Jong N.E.C.

Bericht door burp »

Dat was een financieel verhaal en gewoon noodzaak.

Toch het eerste van de amateurs maar overnemen?

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Jong N.E.C.

Bericht door DR »

SanderNEC schreef:
Nijmegen0413 schreef:
SanderNEC schreef:De KNVB houdt het aantal beloftenteams in de voetbalpiramide de komende twee jaar hetzelfde. Geen eventuele promotie naar de derde divisie dus voor Jong NEC.
Huh? Laatst stond er toch een stuk op de site waarin stond vermeld dat Jong NEC juist weer ergens voor ging spelen toch? En daarmee werd volgens mij promotie bedoeld.
Dat was het voorstel, ja. Dat is nu afgewezen en de KNVB heeft het plan in de ijskast gezet.
De amateurclubs willen het niet. Logisch, ze worden gewoon tussen de amateurclubs geplaatst op een niveau waar veel ook ambitieuze amateurclubs van dromen. Bovendien worden ook daar de wedstrijden tegen Jong teams gezien als niet interressant en inspiratieloos. Die vervuiling moet ook teruggedraaid worden, alles weer in een eigen competitie. Over twee jaar kijken klinkt leuk, maar de tegenstand van de amateurclubs is zo fel dat dat over 2 jaar echt niet anders zal zijn.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jong N.E.C.

Bericht door mschr »

Jamaar, als amateurclubs fel tegen het opnemen van tweede elftallen in de voetbalpiramide zijn, dan mag er ook wel iets van hen verlangd worden. Dat ze de voetbalpiramide serieus nemen. De kampioen van de tweede divisie moet promoveren naar de eerste divisie en mag promotie niet weigeren.

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Jong N.E.C.

Bericht door DR »

mschr schreef:Jamaar, als amateurclubs fel tegen het opnemen van tweede elftallen in de voetbalpiramide zijn, dan mag er ook wel iets van hen verlangd worden. Dat ze de voetbalpiramide serieus nemen. De kampioen van de tweede divisie moet promoveren naar de eerste divisie en mag promotie niet weigeren.
Er is dan ook een promotieplicht voor de kampioen van de 2e divisie. Als bv Kozakken Boys kampioen zou zijn geworden dan hadden ze komend seizoen gewoon tegen ons gespeeld. Ze kunnen het natuurlijk wel voetballend voorkomen, en daar leek het soms wel op. Jong AZ was wel duidelijk het sterkst, de club die het dichtste bij Jong AZ stond verloor steevast punten. Dat wordt volgend jaar dan wel lastig te voorkomen, met alleen nog Jong Sparta in de 2e divisie. Grote kans dat we in 2018-2019 een nieuwe naam in de jupiler krijgen. Of Achilles moet toch weer kampioen worden.

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Jong N.E.C.

Bericht door DR »

Ik zag Tijmen Goppel gisteren debuteren....bij ADO Den Haag. Wie van de selectie van vorig seizoen is nu weg en wie mocht blijven? Aangezien NEC hierover 0,0 heeft gecommuniceerd.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Jong N.E.C.

Bericht door Nijmegen0413 »

DR schreef:Ik zag Tijmen Goppel gisteren debuteren....bij ADO Den Haag. Wie van de selectie van vorig seizoen is nu weg en wie mocht blijven? Aangezien NEC hierover 0,0 heeft gecommuniceerd.
Vind het nog steeds raar dat hij geen contract heeft gekregen bij ons in eerste instantie. Is een moderne rechtsback die beter is dan een Heinloth. Verder zou ik ook niet weten wie blijven en wie vertrekken.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Jong N.E.C.

Bericht door burp »

Michael den Heijer is op proef bij Carl Zeiss Jena

Nr1 NEC
Berichten: 870
Lid geworden op: ma 12 jun 2017, 21:32

Re: Jong N.E.C.

Bericht door Nr1 NEC »

Hebben vandaag met 5-0 gewonnen van Achilles 29 en de 5-0 stond voor de rust al op het scorebord, hoe ver zakt deze club weg dan? Ze hadden een jaar geleden nog met 10 man met 5-1 gewonnen van het grote NEC...

http://www.gelderlander.nl/topamateurs/ ... ~a6ceacc1/

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Jong N.E.C.

Bericht door jetipo »

Nr1 NEC schreef:Hebben vandaag met 5-0 gewonnen van Achilles 29 en de 5-0 stond voor de rust al op het scorebord, hoe ver zakt deze club weg dan? Ze hadden een jaar geleden nog met 10 man met 5-1 gewonnen van het grote NEC...

http://www.gelderlander.nl/topamateurs/ ... ~a6ceacc1/
Misschien toch enige grootheidswaanzin gehad en dat loopt eigenlijk nooit goed af. Er is nog zo'n club in de buurt...waar ook weer? Ergens aan de Rijn, grootste theater... :sjaal:
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

n23
Berichten: 904
Lid geworden op: vr 31 jan 2014, 21:31
Contacteer:

Re: Jong N.E.C.

Bericht door n23 »

Nr1 NEC schreef:Hebben vandaag met 5-0 gewonnen van Achilles 29 en de 5-0 stond voor de rust al op het scorebord, hoe ver zakt deze club weg dan? Ze hadden een jaar geleden nog met 10 man met 5-1 gewonnen van het grote NEC...

http://www.gelderlander.nl/topamateurs/ ... ~a6ceacc1/
Dat elftal dat NEC toen opstelde was ook niet veel beter dan Jong NEC. Opstelling toen was: Van Duin - Heinloth, Hoogveld, Leiwakabessy, Quintilla - Sleegers, Rayhi, Kadioglu, - Grot, Roman, Ofosu.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Jong N.E.C.

Bericht door burp »

En nu met 1-2 gewonnen van het hoger aangeslagen De Treffers.
Weer die Van Zundert in een hoofdrol.

http://www.gelderlander.nl/topamateurs/ ... ~a348f9a2/

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Jong N.E.C.

Bericht door Jota »

burp schreef:En nu met 1-2 gewonnen van het hoger aangeslagen De Treffers.
Weer die Van Zundert in een hoofdrol.

http://www.gelderlander.nl/topamateurs/ ... ~a348f9a2/
We hebben onze spits al gevonden. Hoe doet de linksback het bij jong nec?

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Jong N.E.C.

Bericht door DR »

Jota schreef:
burp schreef:En nu met 1-2 gewonnen van het hoger aangeslagen De Treffers.
Weer die Van Zundert in een hoofdrol.

http://www.gelderlander.nl/topamateurs/ ... ~a348f9a2/
We hebben onze spits al gevonden. Hoe doet de linksback het bij jong nec?
Rick Wouters toch, die heeft een contract getekend maar deed volgens mij alleen de eerste 2 oefenwedstrijden mee.

Koen
Berichten: 830
Lid geworden op: za 21 jul 2007, 11:52
Contacteer:

Re: Jong N.E.C.

Bericht door Koen »

Zie dat Jong NEC gister een oefenpot heeft gespeeld tegen Jong FC Den Bosch. 4-0 winst.
Iemand wezen kijken / korte update? Kan namelijk nergens info vinden hierover, behalve dat van Zundert weer 1x trefzeker was.

Verder zie ik vrijwel nooit wedstrijdaankondigingen voorbij komen voor wat betreft Jong NEC. Ben ik de enige die dit mist?
Want ik zou bijvoorbeeld wel eens een oefenpotje willen bekijken op een mooie zomeravond.

Nr1 NEC
Berichten: 870
Lid geworden op: ma 12 jun 2017, 21:32

Re: Jong N.E.C.

Bericht door Nr1 NEC »

Koen schreef:Zie dat Jong NEC gister een oefenpot heeft gespeeld tegen Jong FC Den Bosch. 4-0 winst.
Iemand wezen kijken / korte update? Kan namelijk nergens info vinden hierover, behalve dat van Zundert weer 1x trefzeker was.

Verder zie ik vrijwel nooit wedstrijdaankondigingen voorbij komen voor wat betreft Jong NEC. Ben ik de enige die dit mist?
Want ik zou bijvoorbeeld wel eens een oefenpotje willen bekijken op een mooie zomeravond.
Neeeee, NEC is zeer slecht in de social media, ze tweeten heel kort voor of zelfs na 5 min van de wedstrijd pas over de wedstrijd en opstellingen, echt 10x niks :tong:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten