Jong N.E.C.

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Beloften N.E.C.

Bericht door Danish Dynamite »

burp schreef:Wat zal Bart van Brakel jaloers zijn.
:biggrin:

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5416
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Beloften N.E.C.

Bericht door illestyl »

Een van meest talentvolle Jong-NEC selecties van de afgelopen jaren. Waar voorheen relatief veel jongens van de Jong-NEC selectie te boek stonden als opvulling zodat een enkel talent en de reserves van het eerste wedstrijden konden spelen, zitten er dit jaar veel jongens bij die de kwaliteiten hebben om kans te maken op een plekje bij het eerste. Natuurlijk onder de juiste omstandigheden, met een beetje geluk en indien ze zich blijven ontwikkelen. Goppel, Aktas, Sturing, Tel, Prieto en Groeneveld bijvoorbeeld. Amaarouk schaal ik niet zo hoog in, maar heeft wel al een contract. Klooster, Owobowale, Buitenhuis en Pröpper zou ik ook niet definitief willen labelen als opvulling.

Daarnaast hebben we ook nog (grote) talenten uit het eerste en de A1 die met Jong-NEC mee zullen spelen; Paes, Grot, Oratmangoen en Kadioglu. Kortom, goed gedaan NEC.
Selectie 2016-2017
Voornaam Achternaam
Smit Guy
Thijmen Goppel
Ozgur Aktas
Patrick-P Fini
Frank Sturing
Jesper Kaaks
Vincent Tel
Nassim Amaarouk
Mike Pröpper
Milton Klooster
Emilio Prieto
Arnaut Groeneveld
Jeroen Buitenhuis
Segun Owobowale

Patje
Berichten: 726
Lid geworden op: vr 26 feb 2016, 16:33
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Beloften N.E.C.

Bericht door Patje »

Zojuist bij de beloften wezen kijken om te kijken hoe Goppel etc het doen tegen Achilles. 0-4.
Doelpunten Pietro 2x, Owoballe en een zekere Lucas.

Nec was een maatje te groot met Owoballe en Pietro als opvallenste spelers die ik wel eens een wedstrijdje bij het 1e mee zou willen zien doen.
Wat heeft die Pietro trouwens een geweldige trap met beide benen zeg. Legde een vrije bal heerlijk tegen binnenkant kruizing, helaas eruit.
Verder veel dreiging van Owoballe, al mag hij wat rustiger aan de bal zijn.

Akras en Propper achteri g redelijk solide. Goppel en Tel de minsten vandaag. Goppel kreeg ook regelmatig te horen dat hij simpeller moet spelen.

Amaarouk in de warmingup geblesseerd uitgevallen..

Nu zo ff naar het 1e kijken :wink:

Koen
Berichten: 830
Lid geworden op: za 21 jul 2007, 11:52
Contacteer:

Re: Beloften N.E.C.

Bericht door Koen »

Patje schreef:Zojuist bij de beloften wezen kijken om te kijken hoe Goppel etc het doen tegen Achilles. 0-4.
Doelpunten Pietro 2x, Owoballe en een zekere Lucas.

Nec was een maatje te groot met Owoballe en Pietro als opvallenste spelers die ik wel eens een wedstrijdje bij het 1e mee zou willen zien doen.
Wat heeft die Pietro trouwens een geweldige trap met beide benen zeg. Legde een vrije bal heerlijk tegen binnenkant kruizing, helaas eruit.
Verder veel dreiging van Owoballe, al mag hij wat rustiger aan de bal zijn.

Akras en Propper achteri g redelijk solide. Goppel en Tel de minsten vandaag. Goppel kreeg ook regelmatig te horen dat hij simpeller moet spelen.

Amaarouk in de warmingup geblesseerd uitgevallen..

Nu zo ff naar het 1e kijken :wink:
Dank je!
Zag net dat ze gespeeld hadden vanmiddag.. Mag ook wel wat duidelijker gecommuniceerd of aangekondigd worden.

Patje
Berichten: 726
Lid geworden op: vr 26 feb 2016, 16:33
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Beloften N.E.C.

Bericht door Patje »

Zie net dat ze vandaag tegen Helmond spelen, kijken of ik het red om een helft te kijken :sjaal:

Patje
Berichten: 726
Lid geworden op: vr 26 feb 2016, 16:33
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Beloften N.E.C.

Bericht door Patje »

Jong Nec-Rijnburgse boys 1-1.

Ik hoorde dat Rijnburgse boys bovenliggende partij was. Enige lichtpuntje een proefspeler uit Nieuwzeeland(blijkt ook gescoord te hebben) Groeneveld en Prieto.

Goppel had zich afgemeld ivm een blaar :biggrin: .
Laatst gewijzigd door Patje op zo 17 jul 2016, 14:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5078
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Beloften N.E.C.

Bericht door eniesee-elst »

Patje schreef:Jong Nec-Rijnburgse boys 1-1.

Ik hoorde dat Rijnburgse boys bovenliggende partij was. Enige ligpuntje een proefspeler uit Nieuwzeeland(blijkt ook gescoord te hebben) Groeneveld en Prieto.

Goppel had zich afgemeld ivm een blaar :biggrin: .
'Het gelijkspel was een goede afspiegeling van de verhoudingen in het veld' aldus de website van Rijnsburgse Boys zelf.

Nimma1
Berichten: 2361
Lid geworden op: do 18 jun 2015, 11:12
Locatie: Nimma
Contacteer:

Re: Beloften N.E.C.

Bericht door Nimma1 »

Patje schreef:Jong Nec-Rijnburgse boys 1-1.

Ik hoorde dat Rijnburgse boys bovenliggende partij was. Enige ligpuntje een proefspeler uit Nieuwzeeland(blijkt ook gescoord te hebben) Groeneveld en Prieto.

Goppel had zich afgemeld ivm een blaar :biggrin: .
Te veel voor de vierdaagse getraind?

Patje
Berichten: 726
Lid geworden op: vr 26 feb 2016, 16:33
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Beloften N.E.C.

Bericht door Patje »

West Bromwich Albion- Jong Nec 1-1.

Engelse waren echt beren, maar wij voetballend beter. Bij onze kant waren in de 1e helft aktas en pietro aardig bezig. Aktas stond ze mannetje verdedigend en pietro had een paar goede akties en heerlijke voorzetten. 2e helft kwamen er een paar wissels is wat het spel niet ten goede kwam. Ik vond alleen groeneveld af en toe nog wel wat leuks doe, had ook 2x mogen scoren. Scoorde uiteindelijk nog in de laaste minuut uit een penalty. Wie ik zwaar vond tegenvallen waren Owoballe, Amaarouk en Goppel.

:sjaal:

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Beloften N.E.C.

Bericht door burp »


Gebruikersavatar
martijn5
Berichten: 891
Lid geworden op: wo 15 jan 2014, 17:53
Contacteer:

Re: Beloften N.E.C.

Bericht door martijn5 »

Is toch geen doelman?

Patje
Berichten: 726
Lid geworden op: vr 26 feb 2016, 16:33
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Beloften N.E.C.

Bericht door Patje »

Kan hij zich misschien wel beter op gaan richten, want voetballen :bye:

Gebruikersavatar
martijn5
Berichten: 891
Lid geworden op: wo 15 jan 2014, 17:53
Contacteer:

Re: Beloften N.E.C.

Bericht door martijn5 »

Guy Smit naar FC Eindhoven als tweede doelman

NEC4ME
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 03 aug 2016, 12:55
Contacteer:

Re: Beloften N.E.C.

Bericht door NEC4ME »

Patje schreef:Zie net dat ze vandaag tegen Helmond spelen, kijken of ik het red om een helft te kijken :sjaal:
Uitslag 1-3 :sjaal:

NEC4ME
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 03 aug 2016, 12:55
Contacteer:

Re: Beloften N.E.C.

Bericht door NEC4ME »

illestyl schreef:Een van meest talentvolle Jong-NEC selecties van de afgelopen jaren. Waar voorheen relatief veel jongens van de Jong-NEC selectie te boek stonden als opvulling zodat een enkel talent en de reserves van het eerste wedstrijden konden spelen, zitten er dit jaar veel jongens bij die de kwaliteiten hebben om kans te maken op een plekje bij het eerste. Natuurlijk onder de juiste omstandigheden, met een beetje geluk en indien ze zich blijven ontwikkelen. Goppel, Aktas, Sturing, Tel, Prieto en Groeneveld bijvoorbeeld. Amaarouk schaal ik niet zo hoog in, maar heeft wel al een contract. Klooster, Owobowale, Buitenhuis en Pröpper zou ik ook niet definitief willen labelen als opvulling.

Daarnaast hebben we ook nog (grote) talenten uit het eerste en de A1 die met Jong-NEC mee zullen spelen; Paes, Grot, Oratmangoen en Kadioglu. Kortom, goed gedaan NEC.
Selectie 2016-2017
Voornaam Achternaam
Smit Guy
Thijmen Goppel
Ozgur Aktas
Patrick-P Fini
Frank Sturing
Jesper Kaaks
Vincent Tel
Nassim Amaarouk
Mike Pröpper
Milton Klooster
Emilio Prieto
Arnaut Groeneveld
Jeroen Buitenhuis
Segun Owobowale
Ze hebben gewoon een leuk team en goed dat er jeugdspelers meedoen in de voorbereiding. Ron en Patrick goed bezig.

NEC4ME
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 03 aug 2016, 12:55
Contacteer:

Re: Beloften N.E.C.

Bericht door NEC4ME »

En nu we het er toch over hebben.... :wink:

Als supporter sinds weet ik veel... erg lang geleden dus, baalde ik er altijd van weinig tot geen lokale helden in het stadion te hebben zien spelen.
Spelers als de Groot en Hoekman dus. We halen spelers tot aan Australië. En in Nijmegen kunnen we zeker niet voetballen?! Hoe zijn we dan ooit NEC geworden?
In de jeugd zie ik talent genoeg maar ik zal het allemaal wel niet begrijpen. In ieder geval zou het leuk zijn weer eens zulke spelers te zien en vandaar mijn support voor het belofte team.
Boeit mij het nou of we een "talent" uit Verweggistan halen die zich dan ook nog moet bewijzen. Natuurlijk willen we in de Eredivisie meedoen maar om dan maar een hele team te importeren gaat me ook te ver. We zijn tegenwoordig al blij als er een NL'er of Arnhemmer speelt. Nou draaf ik door dus tijd om te stoppen :crazy:

Gebruikersavatar
kingetje
Berichten: 1865
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 18:22
Contacteer:

Re: Beloften N.E.C.

Bericht door kingetje »

NEC4ME schreef:En nu we het er toch over hebben.... :wink:

Als supporter sinds weet ik veel... erg lang geleden dus, baalde ik er altijd van weinig tot geen lokale helden in het stadion te hebben zien spelen.
Spelers als de Groot en Hoekman dus. We halen spelers tot aan Australië. En in Nijmegen kunnen we zeker niet voetballen?! Hoe zijn we dan ooit NEC geworden?
In de jeugd zie ik talent genoeg maar ik zal het allemaal wel niet begrijpen. In ieder geval zou het leuk zijn weer eens zulke spelers te zien en vandaar mijn support voor het belofte team.
Boeit mij het nou of we een "talent" uit Verweggistan halen die zich dan ook nog moet bewijzen. Natuurlijk willen we in de Eredivisie meedoen maar om dan maar een hele team te importeren gaat me ook te ver. We zijn tegenwoordig al blij als er een NL'er of Arnhemmer speelt. Nou draaf ik door dus tijd om te stoppen :crazy:
Smits, Grot en Kadioglu!

NEC4ME
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 03 aug 2016, 12:55
Contacteer:

Re: Beloften N.E.C.

Bericht door NEC4ME »

kingetje schreef:
NEC4ME schreef:En nu we het er toch over hebben.... :wink:

Als supporter sinds weet ik veel... erg lang geleden dus, baalde ik er altijd van weinig tot geen lokale helden in het stadion te hebben zien spelen.
Spelers als de Groot en Hoekman dus. We halen spelers tot aan Australië. En in Nijmegen kunnen we zeker niet voetballen?! Hoe zijn we dan ooit NEC geworden?
In de jeugd zie ik talent genoeg maar ik zal het allemaal wel niet begrijpen. In ieder geval zou het leuk zijn weer eens zulke spelers te zien en vandaar mijn support voor het belofte team.
Boeit mij het nou of we een "talent" uit Verweggistan halen die zich dan ook nog moet bewijzen. Natuurlijk willen we in de Eredivisie meedoen maar om dan maar een hele team te importeren gaat me ook te ver. We zijn tegenwoordig al blij als er een NL'er of Arnhemmer speelt. Nou draaf ik door dus tijd om te stoppen :crazy:
Smits, Grot en Kadioglu!
Alleen Sturing :bye:

Patje
Berichten: 726
Lid geworden op: vr 26 feb 2016, 16:33
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Beloften N.E.C.

Bericht door Patje »

illestyl schreef:Een van meest talentvolle Jong-NEC selecties van de afgelopen jaren. Waar voorheen relatief veel jongens van de Jong-NEC selectie te boek stonden als opvulling zodat een enkel talent en de reserves van het eerste wedstrijden konden spelen, zitten er dit jaar veel jongens bij die de kwaliteiten hebben om kans te maken op een plekje bij het eerste. Natuurlijk onder de juiste omstandigheden, met een beetje geluk en indien ze zich blijven ontwikkelen. Goppel, Aktas, Sturing, Tel, Prieto en Groeneveld bijvoorbeeld. Amaarouk schaal ik niet zo hoog in, maar heeft wel al een contract. Klooster, Owobowale, Buitenhuis en Pröpper zou ik ook niet definitief willen labelen als opvulling.

Daarnaast hebben we ook nog (grote) talenten uit het eerste en de A1 die met Jong-NEC mee zullen spelen; Paes, Grot, Oratmangoen en Kadioglu. Kortom, goed gedaan NEC.
Selectie 2016-2017
Voornaam Achternaam
Smit Guy
Thijmen Goppel
Ozgur Aktas
Patrick-P Fini
Frank Sturing
Jesper Kaaks
Vincent Tel
Nassim Amaarouk
Mike Pröpper
Milton Klooster
Emilio Prieto
Arnaut Groeneveld
Jeroen Buitenhuis
Segun Owobowale
Ben bang dat er geen van deze jongens daadwerkelijk een kans gaat krijgen. Als je ziet hoeveel spelers ze hebben gekocht, dan denk ik zelfs dat ze in hun eigen team weinig aan spelen zullen toekomen.

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Beloften N.E.C.

Bericht door Voorwaarts »

Patje schreef:
illestyl schreef:Een van meest talentvolle Jong-NEC selecties van de afgelopen jaren. Waar voorheen relatief veel jongens van de Jong-NEC selectie te boek stonden als opvulling zodat een enkel talent en de reserves van het eerste wedstrijden konden spelen, zitten er dit jaar veel jongens bij die de kwaliteiten hebben om kans te maken op een plekje bij het eerste. Natuurlijk onder de juiste omstandigheden, met een beetje geluk en indien ze zich blijven ontwikkelen. Goppel, Aktas, Sturing, Tel, Prieto en Groeneveld bijvoorbeeld. Amaarouk schaal ik niet zo hoog in, maar heeft wel al een contract. Klooster, Owobowale, Buitenhuis en Pröpper zou ik ook niet definitief willen labelen als opvulling.

Daarnaast hebben we ook nog (grote) talenten uit het eerste en de A1 die met Jong-NEC mee zullen spelen; Paes, Grot, Oratmangoen en Kadioglu. Kortom, goed gedaan NEC.
Selectie 2016-2017
Voornaam Achternaam
Smit Guy
Thijmen Goppel
Ozgur Aktas
Patrick-P Fini
Frank Sturing
Jesper Kaaks
Vincent Tel
Nassim Amaarouk
Mike Pröpper
Milton Klooster
Emilio Prieto
Arnaut Groeneveld
Jeroen Buitenhuis
Segun Owobowale
Ben bang dat er geen van deze jongens daadwerkelijk een kans gaat krijgen. Als je ziet hoeveel spelers ze hebben gekocht, dan denk ik zelfs dat ze in hun eigen team weinig aan spelen zullen toekomen.
Sterker nog. Indien he zoveel spelers hebt voor zowel het eerste als jong, zou je ook mee kunnen doen in de voetbalpiramide.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Patje
Berichten: 726
Lid geworden op: vr 26 feb 2016, 16:33
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jong N.E.C.

Bericht door Patje »

Dat zou voor hun ontwikkeling het beste zijn en de stap naar het 1e(indien er uberhaupt veel nivo verschil is) makkelijk maken

Glorie-NEC
Berichten: 1403
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 21:13
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Jong N.E.C.

Bericht door Glorie-NEC »

Patje schreef:Dat zou voor hun ontwikkeling het beste zijn en de stap naar het 1e(indien er uberhaupt veel nivo verschil is) makkelijk maken
Dat meen je series, dat het niveauverschil niet zo groot is? Jeetje..
Ad astra per aspera.

Patje
Berichten: 726
Lid geworden op: vr 26 feb 2016, 16:33
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jong N.E.C.

Bericht door Patje »

Ik vermoed dat 4 van het 1e zijn die van beduidend hoger nivo zijn, maar voor de rest hebben we een matige A selectie.

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6488
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Jong N.E.C.

Bericht door Strooper »

Die Michael den Heijer (Nieuw-Zeelander met vermoedelijk Nederlands bloed) die de afgelopen tijd meetrainde staat vandaag in de basis in de eerste competitiewedstrijd. Die zal zich dus ook wel definitief aangesloten hebben bij de beloften. 20 jaar en speelde voor Auckland City FC.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Jong N.E.C.

Bericht door burp »

1-2 gewonnen bij GAE

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten