Seizoen 2016-2017

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Seizoen 2016-2017

Bericht door bertje »

jbnmgn schreef:
Nummer 11 schreef:Wie wil nou geen sjaal van NEC-Excelsior
Tja, maar b.v. alleen top wedstrijden dus Ajax, PSV enz. Is maar idee hoor!
Dat moet je natuurlijk alleen bij speciale wedstrijden doen (finale beker/Europese wedstrijden), anders is er helemaal niks speciaals meer aan de sjaals..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

jbnmgn

Re: Seizoen 2016-2017

Bericht door jbnmgn »

jsentani schreef:
jbnmgn schreef:
jsentani schreef:
jasper491 schreef:Zo, we krijgen als jarenlange trouwe seizoenkaarthouder maarliefst 7 euro korting tov de normale prijs! :jestera:
Ach, al eerder kregen we een gratis sjaal, ook 7 euro waard, is als cadeau leuker dan die 7 euro alleen ongunstig voor NEC want de sjaalverkoop stort in.
Vindt je dat gek? Ze staan al sinds mensenheugenis met dezelfde sjaals te leuren. Maak eens een paar nieuwe ontwerpen.
Wat ik persoonlijk leuk zou vinden is sjaals van wedstrijden met helft NEC helft tegenpartij en datum erop. Leuk voor de verzamelaars :biggrin:
Half om half sjaal zijn not done! :pukeface:
DIe zijn voor de toeristen uit azie, voor nitwits die niets van voetbal weten, je gaat toch niet met vitesse of ajax om je hals in het stadion zitten. :crazy2:

http://www.theanfieldwrap.com/2015/03/h ... n-the-bin/
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sp ... lfies.html (sorry, don't read the sun)
http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... mptom.html
Dus jij hebt ook niet de sjaals van de UEFA van NEC-Udinese of NEC-Tottenham of NEC-HSV of van de uitwedstrijden?
Jammer, dan mis je toch wel wat.

jbnmgn

Re: Seizoen 2016-2017

Bericht door jbnmgn »

bertje schreef:
jbnmgn schreef:
Nummer 11 schreef:Wie wil nou geen sjaal van NEC-Excelsior
Tja, maar b.v. alleen top wedstrijden dus Ajax, PSV enz. Is maar idee hoor!
Dat moet je natuurlijk alleen bij speciale wedstrijden doen (finale beker/Europese wedstrijden), anders is er helemaal niks speciaals meer aan de sjaals..
Ja ik vergelijk het ff met b.v. Engeland waar ze gewoon voor elke wedstrijd dergelijke sjaals hebben. Ik vindt het wel wat hebben, maar je hebt gelijk: voor speciale wedstrijden is het mooier.

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Seizoen 2016-2017

Bericht door jsentani »

jbnmgn schreef:
jsentani schreef:
jbnmgn schreef:
jsentani schreef:
jasper491 schreef:Zo, we krijgen als jarenlange trouwe seizoenkaarthouder maarliefst 7 euro korting tov de normale prijs! :jestera:
Ach, al eerder kregen we een gratis sjaal, ook 7 euro waard, is als cadeau leuker dan die 7 euro alleen ongunstig voor NEC want de sjaalverkoop stort in.
Vindt je dat gek? Ze staan al sinds mensenheugenis met dezelfde sjaals te leuren. Maak eens een paar nieuwe ontwerpen.
Wat ik persoonlijk leuk zou vinden is sjaals van wedstrijden met helft NEC helft tegenpartij en datum erop. Leuk voor de verzamelaars :biggrin:
Half om half sjaal zijn not done! :pukeface:
DIe zijn voor de toeristen uit azie, voor nitwits die niets van voetbal weten, je gaat toch niet met vitesse of ajax om je hals in het stadion zitten. :crazy2:

http://www.theanfieldwrap.com/2015/03/h ... n-the-bin/
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sp ... lfies.html (sorry, don't read the sun)
http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... mptom.html
Dus jij hebt ook niet de sjaals van de UEFA van NEC-Udinese of NEC-Tottenham of NEC-HSV of van de uitwedstrijden?
Jammer, dan mis je toch wel wat.
Dat zijn speciale wedstrijden dat is wat anders, maar om dit te doen in de NL competitie.... not done
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

jasper491
Berichten: 3374
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: Seizoen 2016-2017

Bericht door jasper491 »

Komend seizoen gratis naar FC Twente :tu:

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15800
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Seizoen 2016-2017

Bericht door pjottr »

Ik mag toch hopen dat onze vrienden uit Emmen, Groesbeek en Leeuwarden van dit aanbod mogen genieten.
Terugzetten naar de Jupiler League is toch wel de minste straf......

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Seizoen 2016-2017

Bericht door Kanchelskis »

pjottr schreef:Ik mag toch hopen dat onze vrienden uit Emmen, Groesbeek en Leeuwarden van dit aanbod mogen genieten.
Terugzetten naar de Jupiler League is toch wel de minste straf......
:withstupid: Heel aandoenelijk allemaal, maar er moet gewoon een sanctie komen en terug naar de JL het minimaal het passende.

Gebruikersavatar
CrazY
Berichten: 455
Lid geworden op: do 16 jul 2009, 07:20
Contacteer:

Bericht door CrazY »

Zou me verbazen als dat zou gebeuren.

Knvb laat alleen de kleine clubs naar de klote gaan. Zie Haarlem, rbc en Veendam als voorbeelden.

Twente is tot nu toe al veel te lang de hand boven het hoofd gehouden. Dergelijke constructies, contracten en misleiding moeten op gepaste wijze gestraft worden.

Puntenaftrek en geldboetes zijn niet gepast genoeg.
Degradatie of intrekken licentie is meer gepast, echter zie ik het niet gebeuren.

Eddy TT
Berichten: 905
Lid geworden op: di 15 jan 2008, 13:14

Re:

Bericht door Eddy TT »

CrazY schreef:Zou me verbazen als dat zou gebeuren.

Knvb laat alleen de kleine clubs naar de klote gaan. Zie Haarlem, rbc en Veendam als voorbeelden.

Twente is tot nu toe al veel te lang de hand boven het hoofd gehouden. Dergelijke constructies, contracten en misleiding moeten op gepaste wijze gestraft worden.

Puntenaftrek en geldboetes zijn niet gepast genoeg.
Degradatie of intrekken licentie is meer gepast, echter zie ik het niet gebeuren.
tot nu toe is Twente er bijzonder makkelijk vanaf gekomen. Paar punten aftrek die er nooit toededen. Een boete van een paar ton. En 3 jaar geen europees. Maar dat wilde ze vorig jaar zelf niet eens toen ze de mogelijkheid kregen via de fairplayticket. Dus wat is nu de echte straf? Ik ga er vanuit dat die nog gaat komen. Bewust de KNVB voorliegen en op het verkeerde been zetten. Daar kan je toch niet zo makkelijk vanaf komen. Dan nog die dubieuze transfers waaronder die van Ziyech die eigenlijk niet plaats mocht vinden. Die heeft zo'n beetje Twente op de been gehouden en daar gaan ze nu nog dik aan verdienen ook. Het loont dus ook nog. Nee, ik kan me echt niet voorstellen dat dit alles is. Dan komen ze er echt heel erg makkelijk mee weg.

Necco
Berichten: 1663
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 11:27
Contacteer:

Re: Seizoen 2016-2017

Bericht door Necco »

KNVB reglement staat niet toe dat Twente naar JL wordt teruggezet, dus enige zware sanctie is terug naar de amateurs.
Soms is `t beter iets moois te verliezen dan dat je `t nooit hebt gehad

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Johnnycamaro en 16 gasten