Wilco van Schaik

Discussieer hier over alle N.E.C.-zaken die je in de bovenstaande forums niet kwijt kunt!
Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door mschr »

DJTEEF! schreef:
LT schreef:Knappe vangst. Heel benieuwd naar zijn beweegredenen om voor onze club te kiezen.
Een goed idee (hoop ik) en een goed salaris (denk ik).
De sportieve uitdaging (zal hij zeggen)!

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door Jota »

mschr schreef:
DJTEEF! schreef:
LT schreef:Knappe vangst. Heel benieuwd naar zijn beweegredenen om voor onze club te kiezen.
Een goed idee (hoop ik) en een goed salaris (denk ik).
De sportieve uitdaging (zal hij zeggen)!
Natuurlijk is het salaris bepalend maar natuurlijk ook de klus. Ik geloof oprecht dat hij graag deze uitdaging aangaat, mits het salaris goed is.

Brabander
Berichten: 1576
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door Brabander »

Is toch ook normaal dat hij een goed salaris wil ontvangen. Hij kan in de zakenwereld ook een goed salaris ontvangen en daarnaast krijgt hij ook nog eens een zware baan waarbij heel veel van hem wordt verwacht!
Prima dat ze deze man binnen hebben gehaald, nu hopen dat er een langere termijn beleid word opgezet en ze zich hier ook aan houden, ook als het effe minder gaat.

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4357
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door Nummer 11 »

Gaat ook om tafel met Hoekman. Geen idee wat daar uit moet komen.
https://www.forzanec.nl/nieuws/nieuws/a ... ekman.html

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Wilco van Schaik

Bericht door Wim1970 »

Nummer 11 schreef:Gaat ook om tafel met Hoekman. Geen idee wat daar uit moet komen.
https://www.forzanec.nl/nieuws/nieuws/a ... ekman.html
Knap van Wilco dat hij dit nu al aandurft. Hoop niet op een 'winnaars van morgen' effect ala Van Breukelen. Die begin ook de ene na de andere blunder door naïef gedrag onder het mom 'alle neuzen dezelfde richting', blabla..
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door Jackiegoal »

Van Breukelen is een wereldvreemde narcist, die vergelijking vind ik erg voorbarig.
"I am Brian, and so is my wife!"

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15804
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door pjottr »

:withstupid:

van Schaik heeft een aantoonbaar goed CV.
Na zijn keeperscarriere heeft van Breukelen nooit meer iets gepresteerd,
een wereld van verschil.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door Pol »

Nummer 11 schreef:Gaat ook om tafel met Hoekman. Geen idee wat daar uit moet komen.
https://www.forzanec.nl/nieuws/nieuws/a ... ekman.html
Hij staat ijzer sterk. Komt het tot een nieuw conflict zal iedereen naar Hoekman wijzen als 'die moeilijke jongen'. Van Schaik zal hem een aanbod doen op een schappelijke wijze de club te verlaten en het lijkt me verstandig als Hoekman dat aanneemt.

jbnmgn

Re: Wilco van Schaik

Bericht door jbnmgn »

Pol schreef:
Nummer 11 schreef:Gaat ook om tafel met Hoekman. Geen idee wat daar uit moet komen.
https://www.forzanec.nl/nieuws/nieuws/a ... ekman.html
Hij staat ijzer sterk. Komt het tot een nieuw conflict zal iedereen naar Hoekman wijzen als 'die moeilijke jongen'. Van Schaik zal hem een aanbod doen op een schappelijke wijze de club te verlaten en het lijkt me verstandig als Hoekman dat aanneemt.
Eens. Hoekman zal inzien dat er voor hem geen plek is hier en als hij verstandig is dan vertrekt hij met afkoopsom. Is ook de enige manier voor hem zelf om zijn gezicht nog een beetje te redden.

Gebruikersavatar
NEC4EVER
Berichten: 1552
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 01:15
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door NEC4EVER »

Pol schreef:
Nummer 11 schreef:Gaat ook om tafel met Hoekman. Geen idee wat daar uit moet komen.
https://www.forzanec.nl/nieuws/nieuws/a ... ekman.html
Hij staat ijzer sterk. Komt het tot een nieuw conflict zal iedereen naar Hoekman wijzen als 'die moeilijke jongen'. Van Schaik zal hem een aanbod doen op een schappelijke wijze de club te verlaten en het lijkt me verstandig als Hoekman dat aanneemt.
:withstupid: onderdeel van het puinruimen :bye:

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Wilco van Schaik

Bericht door Wim1970 »

NEC4EVER schreef:
Pol schreef:
Nummer 11 schreef:Gaat ook om tafel met Hoekman. Geen idee wat daar uit moet komen.
https://www.forzanec.nl/nieuws/nieuws/a ... ekman.html
Hij staat ijzer sterk. Komt het tot een nieuw conflict zal iedereen naar Hoekman wijzen als 'die moeilijke jongen'. Van Schaik zal hem een aanbod doen op een schappelijke wijze de club te verlaten en het lijkt me verstandig als Hoekman dat aanneemt.
:withstupid: onderdeel van het puinruimen :bye:
Of onderdeel van alles lijmen...
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15804
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door pjottr »

Dat gaat vaak samen... :biggrin:

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door zuurpruim »

In die paar regels slechts haal ik toch meer uit dat het een soort van lijmpoging is.dat zou bijzonder naïef zijn.Hoekman gaat echt niet akkoord met minder centjes en staat juridisch gewoon sterk.Hij zal altijd blijven aanvoeren dat hij gewoon levert en dat doet hij waarschijnlijk ook.Maar wat zou er in zijn contract staan?Je kan iemand toch geen 120.000 betalen zonder daar voorwaarden aan te verbinden,hoeveel adviezen moet hij geven,hoeveel uur werkt hij?Ik denk dat Hoekman een geweldig contract heeft ondertekend wat een beetje als een molensteen om de nek van onze club hangt.Die laat zich niet voor een kleine afkoopsom wegsturen,geloof ik niks van.

Gebruikersavatar
Ravanelli de 2e
Berichten: 530
Lid geworden op: di 29 sep 2009, 12:22
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door Ravanelli de 2e »

Dossier Hoekman is gedurende de verkennende gesprekken en tijdens contractonderhandelingen al op tafel gekomen bij zowel Oversier als van Schaijk.
De strategie en uitkomst is allang bekend.

jbnmgn

Re: Wilco van Schaik

Bericht door jbnmgn »

Ravanelli de 2e schreef:Dossier Hoekman is gedurende de verkennende gesprekken en tijdens contractonderhandelingen al op tafel gekomen bij zowel Oversier als van Schaijk.
De strategie en uitkomst is allang bekend.
Dat gesprek gaat zo'n beetje als volgt:

Remco: Danny, hoe zie jij je toekomst nog bij NEC?
Danny: nou ik wil gewoon TD worden/blijven.
Remco: maar daar hebben we al iemand voor. We zoeken nog wel een nieuwe terreinknecht, is dat wat?
Danny: nou nee, dan geef me maar mijn oprotpremie en dan ben ik weg!

DOEI!!!

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Wilco van Schaik

Bericht door Juul »

zuurpruim schreef:Hoekman gaat echt niet akkoord met minder centjes en staat juridisch gewoon sterk.Hij zal altijd blijven aanvoeren dat hij gewoon levert en dat doet hij waarschijnlijk ook...
De vraag is alleen wat levert Hoekman? Technische adviezen? Dan zou ik graag willen weten of hij ja/nee Job van der Linden zou adviseren.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door zuurpruim »

jbnmgn schreef:
Ravanelli de 2e schreef:Dossier Hoekman is gedurende de verkennende gesprekken en tijdens contractonderhandelingen al op tafel gekomen bij zowel Oversier als van Schaijk.
De strategie en uitkomst is allang bekend.
Dat gesprek gaat zo'n beetje als volgt:

Remco: Danny, hoe zie jij je toekomst nog bij NEC?
Danny: nou ik wil gewoon TD worden/blijven.
Remco: maar daar hebben we al iemand voor. We zoeken nog wel een nieuwe terreinknecht, is dat wat?
Danny: nou nee, dan geef me maar mijn oprotpremie en dan ben ik weg!

DOEI!!!
Je kunt hem wel een andere functie aanbieden ,helaas blijft zijn salaris gewoon gelijk.Of hij dient zijn contract uit of het wordt een forse afkoopsom,in beide gevallen zijn we de grote verliezer in het geheel.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door zuurpruim »

Juul schreef:
zuurpruim schreef:Hoekman gaat echt niet akkoord met minder centjes en staat juridisch gewoon sterk.Hij zal altijd blijven aanvoeren dat hij gewoon levert en dat doet hij waarschijnlijk ook...
De vraag is alleen wat levert Hoekman? Technische adviezen? Dan zou ik graag willen weten of hij ja/nee Job van der Linden zou adviseren.
inderdaad ,technische adviezen waarbij NEC heeft besloten deze terzijde te schuiven.

Necco
Berichten: 1663
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 11:27
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door Necco »

zuurpruim schreef:In die paar regels slechts haal ik toch meer uit dat het een soort van lijmpoging is.dat zou bijzonder naïef zijn.Hoekman gaat echt niet akkoord met minder centjes en staat juridisch gewoon sterk.Hij zal altijd blijven aanvoeren dat hij gewoon levert en dat doet hij waarschijnlijk ook.Maar wat zou er in zijn contract staan?Je kan iemand toch geen 120.000 betalen zonder daar voorwaarden aan te verbinden,hoeveel adviezen moet hij geven,hoeveel uur werkt hij?Ik denk dat Hoekman een geweldig contract heeft ondertekend wat een beetje als een molensteen om de nek van onze club hangt.Die laat zich niet voor een kleine afkoopsom wegsturen,geloof ik niks van.
Je geeft hem ook niet 120.000 euro zonder voorwaarden. Hoekman had dat contract in een andere functie. Werd daaruit ontheven en om niet die hele dikke afkoopsom op tafel te hoeven gooien hebben ze, met behoud salaris, zijn functie aangepast.
Soms is `t beter iets moois te verliezen dan dat je `t nooit hebt gehad

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door zuurpruim »

Necco schreef:
zuurpruim schreef:In die paar regels slechts haal ik toch meer uit dat het een soort van lijmpoging is.dat zou bijzonder naïef zijn.Hoekman gaat echt niet akkoord met minder centjes en staat juridisch gewoon sterk.Hij zal altijd blijven aanvoeren dat hij gewoon levert en dat doet hij waarschijnlijk ook.Maar wat zou er in zijn contract staan?Je kan iemand toch geen 120.000 betalen zonder daar voorwaarden aan te verbinden,hoeveel adviezen moet hij geven,hoeveel uur werkt hij?Ik denk dat Hoekman een geweldig contract heeft ondertekend wat een beetje als een molensteen om de nek van onze club hangt.Die laat zich niet voor een kleine afkoopsom wegsturen,geloof ik niks van.
Je geeft hem ook niet 120.000 euro zonder voorwaarden. Hoekman had dat contract in een andere functie. Werd daaruit ontheven en om niet die hele dikke afkoopsom op tafel te hoeven gooien hebben ze, met behoud salaris, zijn functie aangepast.
De voorwaarden zijn advies geven wat vervolgens niet wordt overgenomen.Dus kapitaalsvernietiging is het sowieso al.Het enige wat Van Schaik kan doen is met wederzijds goedvinden het contract laten ontbinden(met bijbehorende afkoopsom)of alsnog zijn diensten accepteren.

RobertvdW
Berichten: 1453
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door RobertvdW »

Necco schreef:
zuurpruim schreef:In die paar regels slechts haal ik toch meer uit dat het een soort van lijmpoging is.dat zou bijzonder naïef zijn.Hoekman gaat echt niet akkoord met minder centjes en staat juridisch gewoon sterk.Hij zal altijd blijven aanvoeren dat hij gewoon levert en dat doet hij waarschijnlijk ook.Maar wat zou er in zijn contract staan?Je kan iemand toch geen 120.000 betalen zonder daar voorwaarden aan te verbinden,hoeveel adviezen moet hij geven,hoeveel uur werkt hij?Ik denk dat Hoekman een geweldig contract heeft ondertekend wat een beetje als een molensteen om de nek van onze club hangt.Die laat zich niet voor een kleine afkoopsom wegsturen,geloof ik niks van.
Je geeft hem ook niet 120.000 euro zonder voorwaarden. Hoekman had dat contract in een andere functie. Werd daaruit ontheven en om niet die hele dikke afkoopsom op tafel te hoeven gooien hebben ze, met behoud salaris, zijn functie aangepast.
NEC heeft een grote fout gemaakt door Hoekman destijds te contracteren als TD. Het ging niet goed! Ze creeerden de functie van "technisch adviseur". Nu Oversier TD is geworden is die functie van Hoekman volkomen nutteloos. De consequentie voor NEC: contract is contract, dus dat geld ben je kwijt! En Hoekman wordt bedankt voor de bewezen diensten en zijn bijdrage aan de problemen. Van Ingen weg, Van Gaalen en Wisgerhof weg, Hyballa weg en dus ook Hoekman exit. Er is geen enkele reden om ergens voor Hoekman een baantje te creeren!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door zuurpruim »

RobertvdW schreef:
Necco schreef:
zuurpruim schreef:In die paar regels slechts haal ik toch meer uit dat het een soort van lijmpoging is.dat zou bijzonder naïef zijn.Hoekman gaat echt niet akkoord met minder centjes en staat juridisch gewoon sterk.Hij zal altijd blijven aanvoeren dat hij gewoon levert en dat doet hij waarschijnlijk ook.Maar wat zou er in zijn contract staan?Je kan iemand toch geen 120.000 betalen zonder daar voorwaarden aan te verbinden,hoeveel adviezen moet hij geven,hoeveel uur werkt hij?Ik denk dat Hoekman een geweldig contract heeft ondertekend wat een beetje als een molensteen om de nek van onze club hangt.Die laat zich niet voor een kleine afkoopsom wegsturen,geloof ik niks van.
Je geeft hem ook niet 120.000 euro zonder voorwaarden. Hoekman had dat contract in een andere functie. Werd daaruit ontheven en om niet die hele dikke afkoopsom op tafel te hoeven gooien hebben ze, met behoud salaris, zijn functie aangepast.
NEC heeft een grote fout gemaakt door Hoekman destijds te contracteren als TD. Het ging niet goed! Ze creeerden de functie van "technisch adviseur". Nu Oversier TD is geworden is die functie van Hoekman volkomen nutteloos. De consequentie voor NEC: contract is contract, dus dat geld ben je kwijt! En Hoekman wordt bedankt voor de bewezen diensten en zijn bijdrage aan de problemen. Van Ingen weg, Van Gaalen en Wisgerhof weg, Hyballa weg en dus ook Hoekman exit. Er is geen enkele reden om ergens voor Hoekman een baantje te creeren!
Volledig eens,het is de enige manier om ook zijn 'stokerige' gedrag buiten de deur te houden.Heb dat boek van Toon Gerbrands gelezen,best interessant.Hij stelt dat bij een interne reorganisatie 75% van de top weggesaneerd moet worden omdat het anders weinig zin heeft.We zijn dus aardig op weg.

((Y)sfeervak(Y))
Berichten: 2025
Lid geworden op: ma 24 sep 2012, 14:02
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door ((Y)sfeervak(Y)) »

voor iemand die N.E.C een warm hart toedraagt en aanblijft om geld op te strijken. daar klopt iets niet

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door zuurpruim »

((Y)sfeervak(Y)) schreef:voor iemand die N.E.C een warm hart toedraagt en aanblijft om geld op te strijken. daar klopt iets niet
Hoekman is,voordat hij in beeld kwam,de afgelopen 10 jaar nog nooit in de Goffert gesignaleerd,dat is geen clubman.

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4818
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Wilco van Schaik

Bericht door T.I.G.O. »

Zou zeggen maak hem hoofdscout,danny heeft natuurlijk wel kijk op zaken!
Kun je ook gebruik maken van zijn netwerk!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: lurker024 en 20 gasten