Vragen en verzoeken aan het forumbeheer

Mededelingen van het forum. Vragen m.b.t. het forum en de site kun je hier ook stellen.

Re: Vragen en verzoeken aan het forumbeheer

Berichtdoor Kanchelskis » wo 04 okt 2017, 20:23

Ik vind Tiel veelal geen aanwinst op het forum..maar dat heb ik al meermalen kenbaar gemaakt. Het is veelal irritant en denigrerend wat hij doet. Zinnen en woorden verdraaien of een andere interpretatie geven om mensen in een kwaad daglicht te zetten of zijn eigen gelijk te halen. Hij voelt zich verheven boven de andere gasten die hier komen en meent iedereen maar terecht te moeten wijzen. En ja..hij zal wel eens een spijker op zijn kop slaan. Maar ik vergelijk het met een arrogant wijf dat de hele dag loopt te zeiken maar wel eens een goede p**pbeurt geeft..Op momenten leuk, maar je wil er niet mee samenwonen.

En zo hoeft Tiel met de houding die hij hier aanneemt ook niet de hele dag zijn mondje hier te roeren wat mij betreft.
Kanchelskis

Berichtdoor harold » wo 04 okt 2017, 20:44

Hahaha, prachtige vergelijking Kanchelskis! Mijn complimenten! :tu:
harold

Berichtdoor necnmgn » wo 04 okt 2017, 21:20

harold schreef:Hahaha, prachtige vergelijking Kanchelskis! Mijn complimenten! :tu:

:withstupid: :jestera:
Maar om er ook even op in te gaan. Het lijkt hier steeds meer een kleuterklas. Mensen kijken mijns inziens vaker wie er post, dan wat er gepost wordt door diegene. En tuurlijk zitten er zuigers tussen die uit zijn op reacties, maar als vervolgens het halve forum er op moet gaan reageren, heeft diegene precies wat hij wilt.
necnmgn

Berichtdoor De Kletskop » do 05 okt 2017, 07:41

Kanchelskis schreef:Maar ik vergelijk het met een arrogant wijf dat de hele dag loopt te zeiken maar wel eens een goede p**pbeurt geeft..Op momenten leuk, maar je wil er niet mee samenwonen.
.

necnmgn schreef:En tuurlijk zitten er zuigers tussen.

ik snap het niet meer :crazy:
De Kletskop

Vorige

Keer terug naar Mededelingen, Vragen, Test