Mededelingen forumbeheer

Mededelingen van het forum. Vragen m.b.t. het forum en de site kun je hier ook stellen.

Forum layout?

Houden zo
50
37%
Deze is goed, alleen nog wat kleine aanpassingen doorvoeren
42
31%
Oude (lichtgroene) terug
44
32%
 
Totaal aantal stemmen: 136

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Mededelingen forumbeheer

Bericht door Polleke »

ApophisEire schreef: Tevens zijn gedrag jegens medeforummers is in strijd met hetgeen wij hebben geïmplementeerd (normaal gedragen tegen elkaar anders volgt een ban).
Ik vind dit altijd eng..... wie bepaald wat normaal gedragen is dan? Als je het goed wilt doen moet je het duidelijk specificeren; zoals geen scheldwoorden naar elkaar etc. Doe je het niet dan geeft het de moderators het recht om ook iemand aan te pakken die bv in hun ogen 'lastig' is. En een forum hoort ten alle tijden de vrijheid van meningsuiting te respecteren.

Voor wat betreft de sfeer.... een forum is 9 vd 10 keer een uiting van het succes van een club. We staan onderaan, hebben misschien wel het grootste rampenjaar achter de rug in de historie van de club en het ene na het andere negatieve record gebroken. Neem dat eens in je achterhoofd als je het forum leest en ineens valt het qua negativiteit wel mee. Bovendien naarmate een forum langer bestaat en populairder wordt komen er ook nieuwe mensen, vaak jeugdige fans, met andere wijzes van communiceren. Daar moet je maar mee leren omgaan vind ik.

ernie

Re: Mededelingen forumbeheer

Bericht door ernie »

Mensen moeten zich gewoon normaal gedragen. Heel simpel. Als je dat zelf niet kan inschatten wordt het je hier goed genoeg uitgelegd. Die nieuwe aanwas moet hetzelfde behandeld worden. En trouwens, iedereen krijgt hier duizend kansen. Of je dat goed vindt of niet mag je zelf invullen, maar laten we er maar vanuit gaan dat 99% van de bans gewoon terecht zijn.

Zoals Mark zij, een forum is een sociaal medium, gedraag je dan ook zo. Iedereen kan een keer te ver gaan, maar bij herhaaldelijk vervelend zijn hoor je hier naar mijn mening niet thuis. Ik ben hier weet ik veel hoeveel jaar lid. Zo moeilijk is dat niet.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13333
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Mededelingen forumbeheer

Bericht door Pol »

Polleke schreef:
ApophisEire schreef: Tevens zijn gedrag jegens medeforummers is in strijd met hetgeen wij hebben geïmplementeerd (normaal gedragen tegen elkaar anders volgt een ban).
Ik vind dit altijd eng..... wie bepaald wat normaal gedragen is dan?
De moderators, en dat doen ze goed. Regels zijn vrij duidelijk en handhaving daarvan is altijd ietwat subjectief.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mededelingen forumbeheer

Bericht door Curva »

Pol schreef:
Polleke schreef:
ApophisEire schreef: Tevens zijn gedrag jegens medeforummers is in strijd met hetgeen wij hebben geïmplementeerd (normaal gedragen tegen elkaar anders volgt een ban).
Ik vind dit altijd eng..... wie bepaald wat normaal gedragen is dan?
De moderators, en dat doen ze goed. Regels zijn vrij duidelijk en handhaving daarvan is altijd ietwat subjectief.
ik vind het afzeiken van medesupporters met als argument dat je al langer in de goffert komt dan iemand anders geen normaal gedrag

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Mededelingen forumbeheer

Bericht door Mark Ariaans »

Polleke schreef: Ik vind dit altijd eng..... wie bepaald wat normaal gedragen is dan? Als je het goed wilt doen moet je het duidelijk specificeren; zoals geen scheldwoorden naar elkaar etc.
De specificatie: badmuts is diverse malen, zowel op het forum als via PB, door diverse mods gewaarschuwd om persoonlijke beledigingen en kleinerende commentaren achterwege te houden. Hieraan gaf hij onvoldoende gehoor, en na diverse klachten en gerapporteerde berichten is daarom besloten tot een tijdelijke ban, in de hoop dat er dan wat bezinning optreedt aangaande het gegeven dat een forum een openbaar medium is en niet een twitter account.

Gebruikersavatar
ApophisEire
Berichten: 5436
Lid geworden op: wo 18 nov 2009, 14:56
Contacteer:

Re: Mededelingen forumbeheer

Bericht door ApophisEire »

Mark Ariaans schreef:
Polleke schreef: Ik vind dit altijd eng..... wie bepaald wat normaal gedragen is dan? Als je het goed wilt doen moet je het duidelijk specificeren; zoals geen scheldwoorden naar elkaar etc.
De specificatie: badmuts is diverse malen, zowel op het forum als via PB, door diverse mods gewaarschuwd om persoonlijke beledigingen en kleinerende commentaren achterwege te houden. Hieraan gaf hij onvoldoende gehoor, en na diverse klachten en gerapporteerde berichten is daarom besloten tot een tijdelijke ban, in de hoop dat er dan wat bezinning optreedt aangaande het gegeven dat een forum een openbaar medium is en niet een twitter account.
:withstupid:

@polleke
Je maakt het allemaal velen malen erger en enger dan het werkelijk is
Iedereen die volwassen genoeg is kan zelf bepalen wat normaal en acceptabel gedrag is
En als je goed bekijkt wanneer wij een waarschuwing danwel tempban geven dan zul je hopelijk kunnen inzien waarom die mensen dus een ban gekregen hebben en dat het helemaal niets te maken heeft met een persoonlijke opvatting van een of meerdere Mods hier op het forum maar een weloverwogen en doorgesproken beslissing
Before me there were many
After me there will be none
I AM THE ONE!!!

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15805
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Mededelingen forumbeheer

Bericht door pjottr »

Vind dat je je nu wel genoeg verdedigd hebt Paddy.
Over tot de orde van de dag zou ik zeggen.

Gebruikersavatar
ApophisEire
Berichten: 5436
Lid geworden op: wo 18 nov 2009, 14:56
Contacteer:

Re: Mededelingen forumbeheer

Bericht door ApophisEire »

pjottr schreef:Vind dat je je nu wel genoeg verdedigd hebt Paddy.
Over tot de orde van de dag zou ik zeggen.
Sir yes sir :tu:
Before me there were many
After me there will be none
I AM THE ONE!!!

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Mededelingen forumbeheer

Bericht door Polleke »

ApophisEire schreef:
Mark Ariaans schreef:
Polleke schreef: Ik vind dit altijd eng..... wie bepaald wat normaal gedragen is dan? Als je het goed wilt doen moet je het duidelijk specificeren; zoals geen scheldwoorden naar elkaar etc.
De specificatie: badmuts is diverse malen, zowel op het forum als via PB, door diverse mods gewaarschuwd om persoonlijke beledigingen en kleinerende commentaren achterwege te houden. Hieraan gaf hij onvoldoende gehoor, en na diverse klachten en gerapporteerde berichten is daarom besloten tot een tijdelijke ban, in de hoop dat er dan wat bezinning optreedt aangaande het gegeven dat een forum een openbaar medium is en niet een twitter account.
:withstupid:

@polleke
Je maakt het allemaal velen malen erger en enger dan het werkelijk is
Iedereen die volwassen genoeg is kan zelf bepalen wat normaal en acceptabel gedrag is
En als je goed bekijkt wanneer wij een waarschuwing danwel tempban geven dan zul je hopelijk kunnen inzien waarom die mensen dus een ban gekregen hebben en dat het helemaal niets te maken heeft met een persoonlijke opvatting van een of meerdere Mods hier op het forum maar een weloverwogen en doorgesproken beslissing
Ow.. ik bedoel het niet erger en eng... maar ik hou gewoon van duidelijke regels zodat iedereen weet waar je aan toe bent. Ik vertrouw de mods hier echt wel.. maar voor hetzelfde geldt zijn er over een jaar minder goede mods... en dan zijn die duidelijke regels zowel ter bescherming van het forum als de mensen die reageren.

Gebruikersavatar
Jeroen
Beheerder
Berichten: 2491
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 20:16
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mededelingen forumbeheer

Bericht door Jeroen »

Het forum "Voetbal Algemeen" is nu alleen te lezen voor geregistreerde leden. Heb je geen account, dan kan je het niet lezen.
Op twitter account krijg ik veel opmerkingen over reacties die er geplaatst worden in de Vitesse topic, met name Arnhemmers.
Ook de Vitesse NEC discussie is er naar verplaatst.
Daarnaast is er nu een tijdelijke ledenstop.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31648
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Mededelingen forumbeheer

Bericht door vak Oost »

Jeroen schreef:Daarnaast is er nu een tijdelijke ledenstop.
kijk je logs dan maar even na, er zijn vandaag nog zeker 2 nieuwe leden bij gekomen ...
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mededelingen forumbeheer

Bericht door Frans »

klopt, maar die moeten we nu wel goedkeuren.
NECTheBest

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32440
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mededelingen forumbeheer

Bericht door bertje »

Frans schreef:klopt, maar die moeten we nu wel goedkeuren.
Is het geen idee om dat zo te houden?
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31648
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Mededelingen forumbeheer

Bericht door vak Oost »

ernie schreef:een forum is een sociaal medium, gedraag je dan ook zo. Iedereen kan een keer te ver gaan,
maar bij herhaaldelijk vervelend zijn hoor je hier naar mijn mening niet thuis. Ik ben hier weet ik veel hoeveel jaar lid. Zo moeilijk is dat niet.
:withstupid:
Alles komt goed !!

lurker024
Berichten: 111
Lid geworden op: za 25 jan 2014, 17:37
Locatie: Njimegen
Contacteer:

Re: Mededelingen forumbeheer

Bericht door lurker024 »

Jeroen schreef:Het forum "Voetbal Algemeen" is nu alleen te lezen voor geregistreerde leden. Heb je geen account, dan kan je het niet lezen.
Op twitter account krijg ik veel opmerkingen over reacties die er geplaatst worden in de Vitesse topic, met name Arnhemmers.
Ook de Vitesse NEC discussie is er naar verplaatst.
Daarnaast is er nu een tijdelijke ledenstop.
Klopt het dat deze topics inmiddels ook weer zonder account te lezen zijn? Gisteravond bekeek ik het forum zonder ingelogd te zijn en toen waren alle topics leesbaar.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Mededelingen forumbeheer

Bericht door Mark Ariaans »

Permaban voor badmuts vanwege suggestie van persoonlijke bedreiging richting medeforummer.

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mededelingen forumbeheer

Bericht door MojoMojo »

:party:
The name's so nice, you say it twice..

johan
Berichten: 209
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:03
Contacteer:

Re: Mededelingen forumbeheer

Bericht door johan »

Mark Ariaans schreef:Permaban voor badmuts vanwege suggestie van persoonlijke bedreiging richting medeforummer.
Goed nieuws, bedankt ...al is dat raar om te zeggen misschien, maar ik ben er blij mee.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15805
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Mededelingen forumbeheer

Bericht door pjottr »

:withstupid: Hehe,

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22670
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Mededelingen forumbeheer

Bericht door burp »

:hail: :bye:

Gebruikersavatar
nr_14
Berichten: 300
Lid geworden op: vr 19 aug 2011, 16:09
Contacteer:

Re: Mededelingen forumbeheer

Bericht door nr_14 »

wat een feestdag :sjaal:
Geld krijgt pas zijn werkelijke waarde als je er wat mee doet

Gebruikersavatar
denniesee
Berichten: 3156
Lid geworden op: do 04 dec 2008, 19:05
Locatie: NIJMEGEN
Contacteer:

Re: Mededelingen forumbeheer

Bericht door denniesee »

nr_14 schreef:wat een feestdag :sjaal:
:withstupid: :lol:
NIJMEGEN=Keizerstad der Keizersteden

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26832
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Mededelingen forumbeheer

Bericht door De Kletskop »

én een op het oog prima aankoop, en die vervuiler hier weg! :party:

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16436
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Mededelingen forumbeheer

Bericht door jackkreta »

Mark Ariaans schreef:Permaban voor badmuts vanwege suggestie van persoonlijke bedreiging richting medeforummer.
:tu: Stond al op mijn vijandenlijst.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
Keezer
Berichten: 1782
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mededelingen forumbeheer

Bericht door Keezer »

Die badmuts heeft het nog lang volgehouden. Wat een irritante gast zeg!
Heeft trouwens in een week meer gepost dan ik in vijf jaar... :crazy:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten