Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Discussieer hier over alles dat niets met N.E.C. te maken heeft.
Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22785
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door burp »

En ondertussen was er nog echt nieuws uit Barcelona. Verschrikkelijk weer.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12607
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Curva »

burp schreef:En ondertussen was er nog echt nieuws uit Barcelona. Verschrikkelijk weer.
:withstupid:
Volgens de NOS rijdt een busje op mensen in...niet de bestuurder.

de Oversteek
Berichten: 232
Lid geworden op: za 23 nov 2013, 22:27
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door de Oversteek »

bbq schreef:Prima reactie Ton eerst 3x keurig waarschuwen en daarna gewoon met de botte bijl. Zo leerde ik het ook op vechtsport. Die praatcultuur maakt Nederland alleen maar zieker. Geen woorden maar daden rammen die linkse rakkers
3x waarschuwen geldt voor politie. Niet voor burgers, die daarmee n vrijbrief denken te krijgen om te meppen. Ton had de politie moeten bellen. En Rob moet zijn handen thuis houden.

Goffert
Berichten: 4373
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Goffert »

Werkelijk te bizar voor woorden hoe mensen de reactie van Hendriks en consorten recht lullen. Af en toe heb ik het idee dat ik in een totaal omgekeerde wereld leef.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20553
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Mark Ariaans »

bbq schreef:Prima reactie Ton eerst 3x keurig waarschuwen en daarna gewoon met de botte bijl. Zo leerde ik het ook op vechtsport. Die praatcultuur maakt Nederland alleen maar zieker. Geen woorden maar daden rammen die linkse rakkers
Heeft geen zak met links of rechts te maken. Tenzij je nu rechts gelijkstelt aan asociale neanderthaler. Dom is dom, of het nu van links of van rechts komt.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door zuurpruim »

burp schreef:En ondertussen was er nog echt nieuws uit Barcelona. Verschrikkelijk weer.
Inderdaad vreselijk en als klap op de vuurpijl wederom de entree van Tegeltours waarschijnlijk.

Gebruikersavatar
BasNijmegen
Berichten: 3872
Lid geworden op: ma 06 okt 2008, 10:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door BasNijmegen »

Goffert schreef:Werkelijk te bizar voor woorden hoe mensen de reactie van Hendriks en consorten recht lullen. Af en toe heb ik het idee dat ik in een totaal omgekeerde wereld leef.
:withstupid:

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12479
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Stefannec »

Slaat werkelijk helemaal nergens op hoe ton in eens te keer gaat.
Tim is misschien irritant maar de manieer waarop dit met een buitensporig geweld gaat.
Is alle perken te buiten.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7118
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door jetipo »

Tja, als Ton junior zich ermee gaat bemoeien, dan is de kans groot dat het stevig uit de hand loopt. Die gast die zo aan komt stormen en Hofman aanpakt, lijkt verdacht veel op Ton jr.

Jammer dat ze gelijk zo gewelddadig zijn, nergens voor nodig.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Vespared
Berichten: 316
Lid geworden op: do 26 mar 2015, 19:16
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Vespared »

jetipo schreef:Tja, als Ton junior zich ermee gaat bemoeien, dan is de kans groot dat het stevig uit de hand loopt. Die gast die zo aan komt stormen en Hofman aanpakt, lijkt verdacht veel op Ton jr.

Jammer dat ze gelijk zo gewelddadig zijn, nergens voor nodig.
Precies, nergens voor nodig, mijnheer Hofman. Een augurk van een journalist. Wordt in eerste instantie keurig te woord gestaan, wordt zelfs uitgenodigd binnen te komen. Hij verbaast zich eigenlijk over de gastvrijheid. Hij blijft de aanwezigen provoceren met een potje augurken en zoekt met zijn houding een duidelijke confrontatie. Ik denk dat hij goed is weggekomen. Hulde voor de familie Hendriks dat het hier bij is gebleven.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Tiel »

Vespared schreef:
jetipo schreef:Tja, als Ton junior zich ermee gaat bemoeien, dan is de kans groot dat het stevig uit de hand loopt. Die gast die zo aan komt stormen en Hofman aanpakt, lijkt verdacht veel op Ton jr.

Jammer dat ze gelijk zo gewelddadig zijn, nergens voor nodig.
Precies, nergens voor nodig, mijnheer Hofman. Een augurk van een journalist. Wordt in eerste instantie keurig te woord gestaan, wordt zelfs uitgenodigd binnen te komen. Hij verbaast zich eigenlijk over de gastvrijheid. Hij blijft de aanwezigen provoceren met een potje augurken en zoekt met zijn houding een duidelijke confrontatie. Ik denk dat hij goed is weggekomen. Hulde voor de familie Hendriks dat het hier bij is gebleven.
:crazy: :bye:
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20553
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Mark Ariaans »

Potdomme zeg, dodental inmiddels opgelopen naar dertien. Wat een wereld.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15944
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door pjottr »

Tiel schreef:
Vespared schreef:
jetipo schreef:Tja, als Ton junior zich ermee gaat bemoeien, dan is de kans groot dat het stevig uit de hand loopt. Die gast die zo aan komt stormen en Hofman aanpakt, lijkt verdacht veel op Ton jr.

Jammer dat ze gelijk zo gewelddadig zijn, nergens voor nodig.
Precies, nergens voor nodig, mijnheer Hofman. Een augurk van een journalist. Wordt in eerste instantie keurig te woord gestaan, wordt zelfs uitgenodigd binnen te komen. Hij verbaast zich eigenlijk over de gastvrijheid. Hij blijft de aanwezigen provoceren met een potje augurken en zoekt met zijn houding een duidelijke confrontatie. Ik denk dat hij goed is weggekomen. Hulde voor de familie Hendriks dat het hier bij is gebleven.
:crazy: :bye:
:withstupid:

Ze zouden inderdaad een lintje moeten krijgen omdat ze hem de strot niet hebben afgesneden.. :crazy2:
Man, man wat een niveautje Neanderthaler hier af en toe :redface:

Vannuilekumphuile
Berichten: 893
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Vannuilekumphuile »

Bah zeg. Wat een vreselijk niveau.Die Tim Hofman gedraagt zich als een destructieve linkse bloedzuiger dus dat is in ieder geval de oorzaak van het probleem. In plaats dat die nu gewoon een brug probeert te slaan naar die BV van Ton Hendriks voor die studenten. Waarom bij Ton opeens de vlam zo in de pan slaat is ook opvallend en erg onprofessioneel. Zet die Hofman gewoon buiten de deur zonder meppen als je zo'n klerekast hebt rondwandelen en/of bel de politie. Luister vervolgens een keer naar die studenten. Uiteindelijk laat hij met spoed een reparatie uitvoeren dus die studenten hadden wel een punt. Nu ligt de een in het ziekenhuis, die Ton Hendriks kan voor vele geen goed meer doen en die studenten hebben een klein trauma te pakken. Ik schaam me als ondernemer als ik die Ton Hendriks zo tekeer zie gaan.In een opwelling kan je rare dingen doen maar die zelfbeheersing is na 10 minuten nog niet terug, nergens voor nodig.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Arjan van Hout »

Vannuilekumphuile schreef:Bah zeg. Wat een vreselijk niveau.Die Tim Hofman gedraagt zich als een destructieve linkse bloedzuiger dus dat is in ieder geval de oorzaak van het probleem. In plaats dat die nu gewoon een brug probeert te slaan naar die BV van Ton Hendriks voor die studenten. Waarom bij Ton opeens de vlam zo in de pan slaat is ook opvallend en erg onprofessioneel. Zet die Hofman gewoon buiten de deur zonder meppen als je zo'n klerekast hebt rondwandelen en/of bel de politie. Luister vervolgens een keer naar die studenten. Uiteindelijk laat hij met spoed een reparatie uitvoeren dus die studenten hadden wel een punt. Nu ligt de een in het ziekenhuis, die Ton Hendriks kan voor vele geen goed meer doen en die studenten hebben een klein trauma te pakken. Ik schaam me als ondernemer als ik die Ton Hendriks zo tekeer zie gaan.In een opwelling kan je rare dingen doen maar die zelfbeheersing is na 10 minuten nog niet terug, nergens voor nodig.
Is de oorzaak niet dat die Hendriks zijn huurders niet fatsoenlijk behandeld ? En dan nog ook al zuigt Tim een beetje, tuurlijk is dat een een fatsoenlijke samenleving geen reden om iemand een gebroken kaak te slaan. Wat is overigens een destructieve linkse bloedzuiger?

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15944
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door pjottr »

iemand die tegen stemt als de 2e kamer van plan
is om de maximum snelheid buiten de bebouwde kom op te trekken naar 140 ofzo ? :???:
Laatst gewijzigd door pjottr op do 17 aug 2017, 22:13, 2 keer totaal gewijzigd.

Nr1 NEC
Berichten: 870
Lid geworden op: ma 12 jun 2017, 21:32

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Nr1 NEC »

2 verdachte opgepakt gelukkig, maar serieus wat moet je ermee als je klaar met ze bent en die 2 animals geen meerwaarde meer bied aan het onderzoek en terrorismebestrijding?

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door vak Oost »

pjottr schreef:iemand die tegen stemt als de 2e kamer van plan is om de maximum snelheid buiten de bebouwde kom op te trekken naar 140 ofzo ? :???:
Wat is het nut van 140 rijden als er op de NL snelwegen meer bochten dan rechte stukken zitten :wink:
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10589
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Gijscoman »

Nr1 NEC schreef:2 verdachte opgepakt gelukkig, maar serieus wat moet je ermee als je klaar met ze bent en die 2 animals geen meerwaarde meer bied aan het onderzoek en terrorismebestrijding?
Ze op eerlijke wijze berechten.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15944
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door pjottr »

beetje flauw van je, een echte vent doet niet aan remmen in een bocht :wink:

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door vak Oost »

pjottr schreef:beetje flauw van je, een echte vent doet niet aan remmen in een bocht :wink:
140 klinkt leuk echter het wegennet is er niet echt geschikt voor, veel wegen zijn 2 of 3 baans en dan krijg je onderling nog grotere verschillen qua snelheden tussen vrachtverkeer, auto's met aanhangers en sleurhutten en de normale forensen
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12479
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Stefannec »

Gewoon Gas Linkerbaan
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Jota »

Stefannec schreef:Slaat werkelijk helemaal nergens op hoe ton in eens te keer gaat.
Tim is misschien irritant maar de manieer waarop dit met een buitensporig geweld gaat.
Is alle perken te buiten.
Ik vind het beiden reacties irritant. Die hele Tim met zijn programma is zuigend irritant, waarbij ik in eerste instantie ook niet aan meewerken zou denken. Ton Hendriks had zijn geduld niet moeten verliezen en zijn emoties in bedwang moeten houden. Ik had de filmploeg ook wel er uitgewerkt maar zonder te slaan. Ze waren het pand uit, toen had de deur dicht moeten gaan en klaar.
De klappen zijn niet goed te praten maar het gedrag van die Tim is superirritant, net zoals zijn hele programma.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Kanchelskis »

Jota schreef:
Stefannec schreef:Slaat werkelijk helemaal nergens op hoe ton in eens te keer gaat.
Tim is misschien irritant maar de manieer waarop dit met een buitensporig geweld gaat.
Is alle perken te buiten.
Ik vind het beiden reacties irritant. Die hele Tim met zijn programma is zuigend irritant, waarbij ik in eerste instantie ook niet aan meewerken zou denken. Ton Hendriks had zijn geduld niet moeten verliezen en zijn emoties in bedwang moeten houden. Ik had de filmploeg ook wel er uitgewerkt maar zonder te slaan. Ze waren het pand uit, toen had de deur dicht moeten gaan en klaar.
De klappen zijn niet goed te praten maar het gedrag van die Tim is superirritant, net zoals zijn hele programma.
Het heeft anders wel geholpen dat het pand een opknapbeurt kreeg. Blijkbaar helpt het wel en kan het op een normale manier niet..

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Jota »

Kanchelskis schreef:
Jota schreef:
Stefannec schreef:Slaat werkelijk helemaal nergens op hoe ton in eens te keer gaat.
Tim is misschien irritant maar de manieer waarop dit met een buitensporig geweld gaat.
Is alle perken te buiten.
Ik vind het beiden reacties irritant. Die hele Tim met zijn programma is zuigend irritant, waarbij ik in eerste instantie ook niet aan meewerken zou denken. Ton Hendriks had zijn geduld niet moeten verliezen en zijn emoties in bedwang moeten houden. Ik had de filmploeg ook wel er uitgewerkt maar zonder te slaan. Ze waren het pand uit, toen had de deur dicht moeten gaan en klaar.
De klappen zijn niet goed te praten maar het gedrag van die Tim is superirritant, net zoals zijn hele programma.
Het heeft anders wel geholpen dat het pand een opknapbeurt kreeg. Blijkbaar helpt het wel en kan het op een normale manier niet..
Mijn ex-vriendin woonde ook in een pand van hem. Zelfde gezeik met repareren. Uiteindeljk wat meer druk gelegd op hem via netwerk waartoe Ton Hendriks behoorde. Het is een eikel eerste klas, die inderdaad alle mooie huizen in centrum door studenten laat vervallen. Toch vind ik die Tim een grotere eikel. Ik houd niet van dat zuigen en dat toneelspel met die augurken met die arrogante houding.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten