Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Discussieer hier over alles dat niets met N.E.C. te maken heeft.
Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Mark Ariaans »

TT schreef:Zou het dan toch geen zelfverdediging zijn geweest?

https://nos.nl/artikel/2188471-huisbaas ... komen.html
Tja, als het op een rechtszaak aankomt dan is dit natuurlijk potentieel bewijsmateriaal en je weet niet hoe zo'n programma de beelden gaat monteren. Op basis van deze info lijken dat soort suggesties me ietwat voorbarig.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Kanchelskis »


Gebruikersavatar
NECNijmeguh
Berichten: 1585
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:28
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door NECNijmeguh »

Kanchelskis schreef:http://www.dumpert.nl/mediabase/7219665/86417516

De beelden..
Tsjah je ziet niet zoveel maar hij had beter rustig kunnen blijven de politie kunnen bellen....

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Curva »

Ik zie weinig op die beelden, behalve een zwerver die niet wil vertrekken als t m gevraagd wordt.
Mensen die ongevraagd mijn huis binnenkomen en weigeren te vertrekken mogen juichen als ze er met een kaakbreuk vanaf komen.

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Voorwaarts »

Curva schreef:Ik zie weinig op die beelden, behalve een zwerver die niet wil vertrekken als t m gevraagd wordt.
Mensen die ongevraagd mijn huis binnenkomen en weigeren te vertrekken mogen juichen als ze er met een kaakbreuk vanaf komen.
Does ff normaal joh. Die kerel spoort gewoon niet.

Die Tim is gewoon op bezoek bij die huurders.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Pol »

Curva schreef:Ik zie weinig op die beelden, behalve een zwerver die niet wil vertrekken als t m gevraagd wordt.
Mensen die ongevraagd mijn huis binnenkomen en weigeren te vertrekken mogen juichen als ze er met een kaakbreuk vanaf komen.
Dit is geen huis

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Gijscoman »

https://www.youtube.com/watch?v=9zt32-KZ25Q
Hier de volledige aflevering met meer beelden en ook de oorzaak van de woede van Ton Hendriks. Eerst begon Hofman al te kloten met een confettikanon en augurken in het voorportaal van het kantoor. Hij lacht dat een beetje weg, maar lijkt zich open te stellen voor een gesprek. Vervolgens doet Hofman hetzelfde in ruimtes, waar hij helemaal niet hoort te komen en gaat vervolgens moeilijk doen, wanneer mensen niet mee willen doen en hem terecht wijzen. En daardoor escaleert het. Hofman gedraagt zich gewoon als een lul en lijkt geen poging te doen om het conflict op een nette wijze op te lossen, wanneer daarvoor ogenschijnlijk de mogelijkheid wordt geboden. Vervolgens laat Hendriks zich wel heel gemakkelijk op de kast jagen. Dat moet ook gezegd worden.
Overigens zijn de klachten van dat meisje terecht. Goed dat Hendriks het huis daarna heeft laten verbouwen, maar het blijft fout dat dat niet al lang gedaan was. Hendriks zat daarin dus fout. Maar Hofman is duidelijk niet gekomen om dat probleem op te lossen, maar om stennis te schoppen.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door necnmgn »

Tuurlijk is de manier van binnenkomen van Hofman niet netjes en zwaar provocerend. Maar we gaan het gedrag van die verschrikkelijke huisjesmelker toch niet goed praten lijkt me? Wat een randdebiel zeg... De agressie die Hendriks uitstraalt is gewoon te belachelijk voor woorden! Als die binnenkomst van Hofman je niet aanstaat bel je gewoon de politie en is er niks aan het handje. En maar lekker door laten gaan met het leegtrekken van studenten met z'n 52 miljoen... :2up:

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door TT »

Die Hofman is bloedirritant,,maar zelfverdediging kun je het niet echt noemen lijkt me.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Kanchelskis »

Die beer met dat blauwe blousje lijkt me eerder een mentaal probleem te hebben. Wat een agressieve gast zeg. En Hendriks is steeds redelijk rustig, tot die beer weer aan komt, dan staat die weer zijn mannetje, ook op straat. Zonder die agressieve beer was het bij lange na niet geëscaleerd volgens mij. Of je nu wel of niet van de stijl van Tim Hofman houdt. Hendriks ging er in het begin prima mee om en wat er is gebeurd is totaal onnodig.

de Oversteek
Berichten: 232
Lid geworden op: za 23 nov 2013, 22:27
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door de Oversteek »

Kanchelskis schreef:Die beer met dat blauwe blousje lijkt me eerder een mentaal probleem te hebben. Wat een agressieve gast zeg. En Hendriks is steeds redelijk rustig, tot die beer weer aan komt, dan staat die weer zijn mannetje, ook op straat. Zonder die agressieve beer was het bij lange na niet geëscaleerd volgens mij. Of je nu wel of niet van de stijl van Tim Hofman houdt. Hendriks ging er in het begin prima mee om en wat er is gebeurd is totaal onnodig.
Die beer in dat blauwe overhemd lijkt wel heel veel op de zoon van Ton, Rob. Heeft nog iets minder zelfbeheersing dan zijn vader. Overigens stuurde Ton ook wel knokploegen op krakers af. Hij heeft n Nimweegs en NEC hart, en voor zwakkeren in de samenleving,maar om de praktijken als huisbaas nu te gaan aanmoedigen, gaat me veel te ver.

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3712
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Super-Simr »

Belachelijke agressie van deze man. Eng!
Is die blauwblouse met een nog groter agressieprobleem niet zijn zoon?
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Tiel »

Super-Simr schreef:Belachelijke agressie van deze man. Eng!
Is die blauwblouse met een nog groter agressieprobleem niet zijn zoon?
Hij zei nog zo niet je vinger opsteken............................
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door burp »

en toch ging het eigenlijk nog best prima totdat die Tim met z'n lekkende augurken naar alle medewerkers toe ging en niet ff wilde wachten in de hal. Hendriks leek nog wel open te staan voor overleg tot dan toe.
Studentenhuis was inderdaad ook waardeloos slecht en een zeer terecht punt.
Vervolgens laat Hendriks zich wel erg makkelijk op de kast jagen met een opgestoken vinger, moest je ook niet doen zei hij. Volgens mij is blauwblous inderdaad z'n zoon.
Laatst gewijzigd door burp op do 17 aug 2017, 20:38, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
ArtNEC
Berichten: 541
Lid geworden op: vr 11 mei 2012, 11:53
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door ArtNEC »

Zo, die Ton Hendriks en zijn (vermoedelijke) zoon sporen echt niet :td:

Die studenten kregen geen gehoor bij hun, dan probeer je het op een gegeven moment op een andere manier. Het is natuurlijk een showtje, maar Tim Hofman probeert in dit programma wel mensen uit de brand te helpen. Wat in eerdere afleveringen ook prima heeft geholpen, ben blij dat daar iemand iets tegen doet. Zoals bijvoorbeeld hier:
https://www.youtube.com/watch?v=0QgRHVhGdH4

Nu snap ik wel dat ze de uitzending wilden blokkeren, dit is gewoon zware mishandeling :crazy2: Dat de HKN dit aanmoedigt zegt genoeg over de HKN :td:

bbq

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door bbq »

Prima reactie Ton eerst 3x keurig waarschuwen en daarna gewoon met de botte bijl. Zo leerde ik het ook op vechtsport. Die praatcultuur maakt Nederland alleen maar zieker. Geen woorden maar daden rammen die linkse rakkers

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Tiel »

bbq schreef:Prima reactie Ton eerst 3x keurig waarschuwen en daarna gewoon met de botte bijl. Zo leerde ik het ook op vechtsport. Die praatcultuur maakt Nederland alleen maar zieker. Geen woorden maar daden rammen die linkse rakkers
:crazy: Slechte sportschool dan. Een beetje sportschool kun je opdonderen als je op straat vecht. Maar goed klagende huurders en vervelende programma makers zijn dus links. Rutgertje ook?
Laatst gewijzigd door Tiel op do 17 aug 2017, 18:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15804
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door pjottr »

Ben blij dat jij niet bij mijn kinderen voor de klas staat.....
Ook geweldig trouwens, je kaart iets aan waar je het niet mee eens bent,
en je bent ineens links....heel apart.

Nobody likes us
Berichten: 29
Lid geworden op: za 25 jan 2014, 11:23
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Nobody likes us »

Gijscoman schreef:https://www.youtube.com/watch?v=9zt32-KZ25Q
Hier de volledige aflevering met meer beelden en ook de oorzaak van de woede van Ton Hendriks. Eerst begon Hofman al te kloten met een confettikanon en augurken in het voorportaal van het kantoor. Hij lacht dat een beetje weg, maar lijkt zich open te stellen voor een gesprek. Vervolgens doet Hofman hetzelfde in ruimtes, waar hij helemaal niet hoort te komen en gaat vervolgens moeilijk doen, wanneer mensen niet mee willen doen en hem terecht wijzen. En daardoor escaleert het. Hofman gedraagt zich gewoon als een lul en lijkt geen poging te doen om het conflict op een nette wijze op te lossen, wanneer daarvoor ogenschijnlijk de mogelijkheid wordt geboden. Vervolgens laat Hendriks zich wel heel gemakkelijk op de kast jagen. Dat moet ook gezegd worden.
Overigens zijn de klachten van dat meisje terecht. Goed dat Hendriks het huis daarna heeft laten verbouwen, maar het blijft fout dat dat niet al lang gedaan was. Hendriks zat daarin dus fout. Maar Hofman is duidelijk niet gekomen om dat probleem op te lossen, maar om stennis te schoppen.

:withstupid:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Tiel »

Nobody likes us schreef:
Gijscoman schreef:https://www.youtube.com/watch?v=9zt32-KZ25Q
Hier de volledige aflevering met meer beelden en ook de oorzaak van de woede van Ton Hendriks. Eerst begon Hofman al te kloten met een confettikanon en augurken in het voorportaal van het kantoor. Hij lacht dat een beetje weg, maar lijkt zich open te stellen voor een gesprek. Vervolgens doet Hofman hetzelfde in ruimtes, waar hij helemaal niet hoort te komen en gaat vervolgens moeilijk doen, wanneer mensen niet mee willen doen en hem terecht wijzen. En daardoor escaleert het. Hofman gedraagt zich gewoon als een lul en lijkt geen poging te doen om het conflict op een nette wijze op te lossen, wanneer daarvoor ogenschijnlijk de mogelijkheid wordt geboden. Vervolgens laat Hendriks zich wel heel gemakkelijk op de kast jagen. Dat moet ook gezegd worden.
Overigens zijn de klachten van dat meisje terecht. Goed dat Hendriks het huis daarna heeft laten verbouwen, maar het blijft fout dat dat niet al lang gedaan was. Hendriks zat daarin dus fout. Maar Hofman is duidelijk niet gekomen om dat probleem op te lossen, maar om stennis te schoppen.

:withstupid:
Hofman komt om een programma te maken. Dan vraag je 3 keer of hij weggaat en dan bel je de politie. Opgelost.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Arjan van Hout »

Nobody likes us schreef:
Gijscoman schreef:https://www.youtube.com/watch?v=9zt32-KZ25Q
Hier de volledige aflevering met meer beelden en ook de oorzaak van de woede van Ton Hendriks. Eerst begon Hofman al te kloten met een confettikanon en augurken in het voorportaal van het kantoor. Hij lacht dat een beetje weg, maar lijkt zich open te stellen voor een gesprek. Vervolgens doet Hofman hetzelfde in ruimtes, waar hij helemaal niet hoort te komen en gaat vervolgens moeilijk doen, wanneer mensen niet mee willen doen en hem terecht wijzen. En daardoor escaleert het. Hofman gedraagt zich gewoon als een lul en lijkt geen poging te doen om het conflict op een nette wijze op te lossen, wanneer daarvoor ogenschijnlijk de mogelijkheid wordt geboden. Vervolgens laat Hendriks zich wel heel gemakkelijk op de kast jagen. Dat moet ook gezegd worden.
Overigens zijn de klachten van dat meisje terecht. Goed dat Hendriks het huis daarna heeft laten verbouwen, maar het blijft fout dat dat niet al lang gedaan was. Hendriks zat daarin dus fout. Maar Hofman is duidelijk niet gekomen om dat probleem op te lossen, maar om stennis te schoppen.

:withstupid:
Ik lees geen reden om iemand een gebroken kaak te slaan, dat blijft schandalig. Hoe irritant die hofman zich ook gedraagd in de ogen van Ton

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door zuurpruim »

Peter R De Vries heeft gelijk,dit is zuigtelevisie.En dat moet je niet doen bij jongens als Ton Hendriks.Die schromen niet af en toe wat klappen uit te delen,hoe dom ook.Hij zal wel netjes de dokter rekening betalen,zo is hij dan ook wel weer.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Kanchelskis »

bbq schreef:Prima reactie Ton eerst 3x keurig waarschuwen en daarna gewoon met de botte bijl. Zo leerde ik het ook op vechtsport. Die praatcultuur maakt Nederland alleen maar zieker. Geen woorden maar daden rammen die linkse rakkers
Als Tim Hofman daar kwam met een pot augurken en 2 confettikanonnen om namens BNN Ton Hendriks een serieuze award uit te delen voor "Huisjesmelker van het jaar" had Ton geen 3 waarschuwingen gegeven en de award met beide handen en een flinke glimlach aangenomen. Zorg gewoon dat je je zaakjes op orde hebt, dan hoeven zulke programma's ook niet langs te komen. Wordt tijd dat de overheid ingrijpt tegen het uitknijpen van studenten en zulke praktijken als halfvervallen panden.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15804
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door pjottr »

hij zal wel moeten, net al voorkomen trouwens.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Tiel »

zuurpruim schreef:Peter R De Vries heeft gelijk,dit is zuigtelevisie.En dat moet je niet doen bij jongens als Ton Hendriks.Die schromen niet af en toe wat klappen uit te delen,hoe dom ook.Hij zal wel netjes de dokter rekening betalen,zo is hij dan ook wel weer.
Netjes?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten