Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Discussieer hier over alles dat niets met N.E.C. te maken heeft.
Gebruikersavatar
ronnyguitar
Berichten: 6229
Lid geworden op: ma 27 aug 2007, 19:20
Locatie: bad zwischenahn - duitsland
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door ronnyguitar »

lullige naam van deze website maar hier staat veel informatie :

http://www.waarheid911.nl/

of het de hele , of DE waarheid is waag ik te betwijfelen......... maar in ieder geval het officiele rapport klopt voor geen centimeter.....
gewoon skeptisch blijven,ik denk dat als dit in nederland gebeurd was , wij veel meer hadden gevraagd.........
NU OKTOBER-AKTIE BIJ TJK !! KIJK BIJ REGELS EN MEDEDELINGEN ETC.

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12479
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Stefannec »

Sorry maar was ook niet een reactie op tweety, maar in het algemeen op de discussie.
Niet hier maar in de media en door andere om mij heen.

En in de complot theorie geloof ik niet, denk namelijk dat als je dit als overheid doet mocht het ooit uitkomen je afgemaakt wordt.
En dat komt uiteindelijk uit.

En het vergelijk met wo2 slaat nergens op buiten dat het een natie was waar veel mensen ook opdrachten kregen.
Gaat dit over een groep al quada die handelen voor zuchzelf en niet voor een natie.
Jippiekajee motherfucker!!!

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door valkhof »

achter pearl harbor zat de regering usa echt niet, simpelweg omdat men al betrokken was met de oorlog dmv bevoorading van engeland en het beschikbaar stellen van schepen. maar idd op deze aanslag hebben een helehoop mensen gewoon twijfels want het kwam ze wel goed uit.

K03N
Berichten: 5064
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door K03N »

Jezusbeelden vernield, Bijbels verbrand'
Dankzij de aangekondigde koranverbranding van de radicale predikant Terry Jones, moeten tientallen Christenen in de Gazastrook vrezen voor hun leven. Moslimextremisten richten hun woede over de geplande boekverbranding namelijk op Christelijke bewoners in Gaza-stad. De Christenen smeken de internationale gemeenschap om bescherming…

Een kerkelijk leider ter plaatse verklaart tegenover persbureau AP dat moslimextremisten hun frustraties botvieren op de Christelijke bevolking. Zo is een religieuze school leeggeroofd, kapotgeslagen en afgebrand. "Kruizen worden doormidden gebroken, Jezusbeelden vernield en Bijbels verbrand."

Grof geweld

De Jerusalem Post schrijft dat islamieten in Gaza niet terugdeinzen voor grof geweld. Zo is recent nog een raketwerper ingezet "to blow through the doors of the church and school."
Als een of andere Amerkaan zegt dat hij de koran wil verbranden is het wereldnieuws, staat de hele wereld op zijn kop en is vrijwel iedereen erop tegen, inclusief de Christenen. Maar wanneer een moslim de bijbel verbrandt juichen alle moslims het toe, doen ze er vrolijk aan mee en heeft niemand het erover.

En de grootste grap is nog wel dit krankzinnig 'geloof' een moskee krijgt in New York op een steenworp afstand van de plek waar het World Trade Center stond. Gaan we ze nu ook nog helpen om de wereld te verislamitiseren? Wordt de wereld vast beter van.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door valkhof »

ald ie christenen nu eens weggaan en ophouden met huizen te bouwen op door israel in bezit genomen gebied hadden ze daar ook niet bang hoeven te zijn

Gebruikersavatar
keyser soze
Berichten: 1092
Lid geworden op: di 20 jul 2010, 18:58
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door keyser soze »

Het is die amerikanen er al decennia om te doen om een brandhaard te creeeren in het gebied rusland/china/midden-oosten ( korea/vietnam/golfoorlog/golfoorlog2/afghanistan ) omdat als dit gebied zichzelf samenvoegt ze geen wereldheerschappij hebben.

Wij domme west-europeanen slaan ze nog steeds op de schouder vanwege wo2, terwijl wo3 volop aan de gang is. Echter is het ditmaal een financieele oorlog.
China heeft zijn munt vastgepind aan de dollar en heeft 2500 miljard aan us staatspapier waarmee ze op dit moment alle grondstoffen in afrika opkopen.
China en het midden oosten zijn al het fysieke goud op aan het kopen, en beiden hebben de uitvoer van belangrijke grondstoffen stil - of aan banden gelegd.

Usa is failliet en de dollar is in een houtgreep van andere werelddelen. Een land als nederland steunt de usa omdat we met bedrijven als Shell, Ing, Aegon zoveel belang hebben bij de dollar. Als een laatste strohalm heeft usa de creditcrisis georchesteerd in de hoop dat alle andere werelddelen nu water bij de wijn gaan doen.

Die zogenaamde war on terror is slechts bijspel. Financieel gezien is de nucleaire optie ingezet en is ' the endgame ' begonnen.
sjabbahnijmeguh op youtube.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20553
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Mark Ariaans »

:biggrin:

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12607
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Curva »

...en een shoarmatent op ground-zero, had dat wel gemogen van Geert?

NiMMA_024
Berichten: 6735
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door NiMMA_024 »

Curva schreef:...en een shoarmatent op ground-zero, had dat wel gemogen van Geert?
:schater:
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Jackiegoal »

K03N schreef:Maar wanneer een moslim de bijbel verbrandt juichen alle moslims het toe, doen ze er vrolijk aan mee en heeft niemand het erover.
Wat een onzin, ook dit is weer een actie van extremisten en daar zitten er helaas gewoon veel van in de Gazastrook. Het overgrote deel van alle moslims wereldwijd keurt extremisme nadrukkelijk af. Dat ik Nederlander ben wil ook niet zeggen dat ik Wilders' extremisme toejuich!
"I am Brian, and so is my wife!"

jpnec
Berichten: 1722
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:44
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door jpnec »

Nou redelijk respectloos is een moskee op dat gebied wel. Er zijn daar enorm veel mensen doodgegaan door paar waanzinnige Moslims die dit deden uit de naam van de Islam. In alle Moslim landen stonden de mensen op straat te feesten en vlaggen in de fik te steken. Dus kan wel begrijpen dat het allemaal wat gevoelig ligt.

Waarom Wilders zich daar mee moet bemoeien snap ik dan weer niet.

Begin sowieso een beetje godsdients moe te worden, wat een gezeik allemaal om niks. Moslims doen huilie huilie omdat er koran's in de fik worden gezet, gaan als wraak bijbels en vlaggen in de fik zetten en Christenen aanvallen... Sjongejonge zeg... ga allemaal wat nuttigs doen met het leven ipv je hele leven op te offeren aan zo'n sprookje.

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12479
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Stefannec »

jpnec schreef:Nou redelijk respectloos is een moskee op dat gebied wel. Er zijn daar enorm veel mensen doodgegaan door paar waanzinnige Moslims die dit deden uit de naam van de Islam. In alle Moslim landen stonden de mensen op straat te feesten en vlaggen in de fik te steken. Dus kan wel begrijpen dat het allemaal wat gevoelig ligt.

Waarom Wilders zich daar mee moet bemoeien snap ik dan weer niet.

Begin sowieso een beetje godsdients moe te worden, wat een gezeik allemaal om niks. Moslims doen huilie huilie omdat er koran's in de fik worden gezet, gaan als wraak bijbels en vlaggen in de fik zetten en Christenen aanvallen... Sjongejonge zeg... ga allemaal wat nuttigs doen met het leven ipv je hele leven op te offeren aan zo'n sprookje.

Heb je ook enige idee hoeveel moslims er in de twin towers zijn gestorven die verdienen toch ook een plek om herdacht te worden.
Jippiekajee motherfucker!!!

ernie

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door ernie »

jpnec schreef:Nou redelijk respectloos is een moskee op dat gebied wel. Er zijn daar enorm veel mensen doodgegaan door paar waanzinnige Moslims die dit deden uit de naam van de Islam. In alle Moslim landen stonden de mensen op straat te feesten en vlaggen in de fik te steken. Dus kan wel begrijpen dat het allemaal wat gevoelig ligt.

Waarom Wilders zich daar mee moet bemoeien snap ik dan weer niet.

Begin sowieso een beetje godsdients moe te worden, wat een gezeik allemaal om niks. Moslims doen huilie huilie omdat er koran's in de fik worden gezet, gaan als wraak bijbels en vlaggen in de fik zetten en Christenen aanvallen... Sjongejonge zeg... ga allemaal wat nuttigs doen met het leven ipv je hele leven op te offeren aan zo'n sprookje.
Geloof niet alles wat je op tv ziet. Ze zoomen in op kleine massa's om het allemaal groter te laten lijken. Je wilt niet weten hoeveel mensen het gewoonweg verschrikkelijk vonden/vinden.

Een beetje respect kan trouwens ook nog wel. Ik heb gister nog een hele avond met een vriend van mij die Moslim is gepraat over dit soort dingen. Net of je elke moslim kwetst als je wat verkeerds zegt. Bijvoorbeeld, als ik denk dat Mohammed een moordenaar was en ik vraag dat serieus, dan kwets je hem daar niet mee omdat het een normale vraag is. Stel ik die vraag om te kwetsen, dan is het wat anders. Het gaat aan je woordkeuze en intonatie, maar wat wel zo is is dat Moslims vaak feller zijn dan Katholieken.

En opofferen aan een sprookje, dat mag je zelf altijd nog wel bepalen of dat wel of niet zo is. Ik geloof zelf ook niet, maar met dit ongenuanceerde gepraat en je woordkeuze als "huilie huilie" snap ik dat je mensen op de kast kan jagen. Als mensen ergens steun uit kunnen halen moeten ze dat doet, maar ze moeten het voor zichzelf houden. En nee, mijn ding is het niet.

jpnec
Berichten: 1722
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:44
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door jpnec »

ernie schreef:En opofferen aan een sprookje, dat mag je zelf altijd nog wel bepalen of dat wel of niet zo is. Ik geloof zelf ook niet, maar met dit ongenuanceerde gepraat en je woordkeuze als "huilie huilie" snap ik dat je mensen op de kast kan jagen. Als mensen ergens steun uit kunnen halen moeten ze dat doet, maar ze moeten het voor zichzelf houden. En nee, mijn ding is het niet.
Van mij mag iedereen doen wat hij / zij wil zolang andere er geen last van hebben... Waarom is mijn bericht ongenuanceerd?

jpnec
Berichten: 1722
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:44
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door jpnec »

Stefannec schreef:
jpnec schreef:Nou redelijk respectloos is een moskee op dat gebied wel. Er zijn daar enorm veel mensen doodgegaan door paar waanzinnige Moslims die dit deden uit de naam van de Islam. In alle Moslim landen stonden de mensen op straat te feesten en vlaggen in de fik te steken. Dus kan wel begrijpen dat het allemaal wat gevoelig ligt.

Waarom Wilders zich daar mee moet bemoeien snap ik dan weer niet.

Begin sowieso een beetje godsdients moe te worden, wat een gezeik allemaal om niks. Moslims doen huilie huilie omdat er koran's in de fik worden gezet, gaan als wraak bijbels en vlaggen in de fik zetten en Christenen aanvallen... Sjongejonge zeg... ga allemaal wat nuttigs doen met het leven ipv je hele leven op te offeren aan zo'n sprookje.

Heb je ook enige idee hoeveel moslims er in de twin towers zijn gestorven die verdienen toch ook een plek om herdacht te worden.
Op deze opmerking ga ik verder niet in... iets recht lullen wat krom is. Ga er sowieso niet meer verder op in :biggrin:

ernie

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door ernie »

jpnec schreef:
ernie schreef:En opofferen aan een sprookje, dat mag je zelf altijd nog wel bepalen of dat wel of niet zo is. Ik geloof zelf ook niet, maar met dit ongenuanceerde gepraat en je woordkeuze als "huilie huilie" snap ik dat je mensen op de kast kan jagen. Als mensen ergens steun uit kunnen halen moeten ze dat doet, maar ze moeten het voor zichzelf houden. En nee, mijn ding is het niet.
Van mij mag iedereen doen wat hij / zij wil zolang andere er geen last van hebben... Waarom is mijn bericht ongenuanceerd?
Alleen al dat je zegt dat in alle moslimlanden de mensen op straat feest stonden te vieren. Je brengt het alsof het daar overal straatfeest was.

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12479
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Stefannec »

jpnec schreef:
Stefannec schreef:
jpnec schreef:Nou redelijk respectloos is een moskee op dat gebied wel. Er zijn daar enorm veel mensen doodgegaan door paar waanzinnige Moslims die dit deden uit de naam van de Islam. In alle Moslim landen stonden de mensen op straat te feesten en vlaggen in de fik te steken. Dus kan wel begrijpen dat het allemaal wat gevoelig ligt.

Waarom Wilders zich daar mee moet bemoeien snap ik dan weer niet.

Begin sowieso een beetje godsdients moe te worden, wat een gezeik allemaal om niks. Moslims doen huilie huilie omdat er koran's in de fik worden gezet, gaan als wraak bijbels en vlaggen in de fik zetten en Christenen aanvallen... Sjongejonge zeg... ga allemaal wat nuttigs doen met het leven ipv je hele leven op te offeren aan zo'n sprookje.

Heb je ook enige idee hoeveel moslims er in de twin towers zijn gestorven die verdienen toch ook een plek om herdacht te worden.
Op deze opmerking ga ik verder niet in... iets recht lullen wat krom is. Ga er sowieso niet meer verder op in :biggrin:
Wie zeg dat het krom is juist jij.
Vind je het wel goed als er een kerk komt te staan?
Jippiekajee motherfucker!!!

NEC^^
Berichten: 352
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 19:47
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door NEC^^ »

Stefannec schreef:
jpnec schreef:Nou redelijk respectloos is een moskee op dat gebied wel. Er zijn daar enorm veel mensen doodgegaan door paar waanzinnige Moslims die dit deden uit de naam van de Islam. In alle Moslim landen stonden de mensen op straat te feesten en vlaggen in de fik te steken. Dus kan wel begrijpen dat het allemaal wat gevoelig ligt.

Waarom Wilders zich daar mee moet bemoeien snap ik dan weer niet.

Begin sowieso een beetje godsdients moe te worden, wat een gezeik allemaal om niks. Moslims doen huilie huilie omdat er koran's in de fik worden gezet, gaan als wraak bijbels en vlaggen in de fik zetten en Christenen aanvallen... Sjongejonge zeg... ga allemaal wat nuttigs doen met het leven ipv je hele leven op te offeren aan zo'n sprookje.

Heb je ook enige idee hoeveel moslims er in de twin towers zijn gestorven die verdienen toch ook een plek om herdacht te worden.
De moskee komt twee straaten verder en dan nog de hoek om te staan!!
Dit is gewoon een politieke spel van de Republikeinen. De plannen vanaf december 2009 al bekend en toen vonden veel mensen het juist een goed idee(ook rechtse politice van de VS), maar nu zeggen de rechtse politici dat de Islam de VS wilt overnemen en dat de moskee een teken van overwinning is enz...
Ze maken gewoon de mensen bang zodat ze er paar stemmen bij krijgen tijdens de verkiezingen in november in de VS. En dan nodige onze geertje uit om daar wat te blaren omdat als zij niet zelf durven te zeggen dat alle moslims de VS uit moeten. Want dat is pas echt on-amerikaans en dat kost ze weer stemmen.

jpnec
Berichten: 1722
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:44
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door jpnec »

Stefannec schreef:
jpnec schreef:
Stefannec schreef:
jpnec schreef:Nou redelijk respectloos is een moskee op dat gebied wel. Er zijn daar enorm veel mensen doodgegaan door paar waanzinnige Moslims die dit deden uit de naam van de Islam. In alle Moslim landen stonden de mensen op straat te feesten en vlaggen in de fik te steken. Dus kan wel begrijpen dat het allemaal wat gevoelig ligt.

Waarom Wilders zich daar mee moet bemoeien snap ik dan weer niet.

Begin sowieso een beetje godsdients moe te worden, wat een gezeik allemaal om niks. Moslims doen huilie huilie omdat er koran's in de fik worden gezet, gaan als wraak bijbels en vlaggen in de fik zetten en Christenen aanvallen... Sjongejonge zeg... ga allemaal wat nuttigs doen met het leven ipv je hele leven op te offeren aan zo'n sprookje.

Heb je ook enige idee hoeveel moslims er in de twin towers zijn gestorven die verdienen toch ook een plek om herdacht te worden.
Op deze opmerking ga ik verder niet in... iets recht lullen wat krom is. Ga er sowieso niet meer verder op in :biggrin:
Wie zeg dat het krom is juist jij.
Vind je het wel goed als er een kerk komt te staan?
Ik zou zeggen ga een kerk bouwen in Teheran.

En verder boeit het me eigenlijk allemaal vrij weinig om hier over in discussie te gaan. Ik vind het gewoon respectloos punt. Dat is mijn mening en verder ga ik me niet verdedigen.

ernie

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door ernie »

En dat is je goed recht, maar dan moet je ook geen dingen roepen die niet onderbouwd en onwaar zijn.

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12479
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Stefannec »

Tuurlijk heb je recht op je mening maar vind het zwaar overdreven deze reacties, want je kan mij niet wijs maken dat er ook maar een normaal denkend mens dus ook moslims deze aanslag goed keuren.
Jippiekajee motherfucker!!!

K03N
Berichten: 5064
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door K03N »

Stefannec schreef:Tuurlijk heb je recht op je mening maar vind het zwaar overdreven deze reacties, want je kan mij niet wijs maken dat er ook maar een normaal denkend mens dus ook moslims deze aanslag goed keuren.
Dan zijn er weinig normaal denkende moslims, want uit onderzoek was gebleken dat 2/3 van de moslims enigszins, of veel begrip hadden voor de aanslagen. Ook hadden veel mensen 'normale' moslims zien juichen tijdens 9-11.

ernie

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door ernie »

Stefannec schreef:Tuurlijk heb je recht op je mening maar vind het zwaar overdreven deze reacties, want je kan mij niet wijs maken dat er ook maar een normaal denkend mens dus ook moslims deze aanslag goed keuren.
:withstupid:

Je ziet het veel, dat mensen wat roepen en dan vervolgens zeggen, maar als ik dat vind dan mag ik dat vinden. En daar hebben ze dan nog gelijk in ook...

Ik betrek dit trouwens niet op jpnec hoor, want zo erg was het ook weer niet :wink:

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12479
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Stefannec »

K03N schreef:
Stefannec schreef:Tuurlijk heb je recht op je mening maar vind het zwaar overdreven deze reacties, want je kan mij niet wijs maken dat er ook maar een normaal denkend mens dus ook moslims deze aanslag goed keuren.
Dan zijn er weinig normaal denkende moslims, want uit onderzoek was gebleken dat 2/3 van de moslims enigszins, of veel begrip hadden voor de aanslagen. Ook hadden veel mensen 'normale' moslims zien juichen tijdens 9-11.
Kom maar op met je onderzoek heb het namelijk nooit ergens gelezen, en dat juichen van 'normale' moslims waren zoals ik altijd heb begrepen een handvol Marokkaanse jongeren hier in Nederland dus dat valt ook wel mee.

Gewoon populistische Wilders taal sorry dat ik het zo moet zeggen. de meeste moslims zijn net als christenen en joden verdraagzaam alleen zit er in alle godsdiensten helaas ook een groepje onverdraagzame en die schreeuwen het hardst zodat ze opvallen.
Jippiekajee motherfucker!!!

ernie

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door ernie »

Kom maar op met je onderzoek heb het namelijk nooit ergens gelezen, en dat juichen van 'normale' moslims waren zoals ik altijd heb begrepen een handvol Marokkaanse jongeren hier in Nederland dus dat valt ook wel mee.
Ben ook benieuwd. Moslims die ik ken hebben ze uiteraard weer niet gevraagd.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten