Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Discussieer hier over alles dat niets met N.E.C. te maken heeft.
Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26938
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door De Kletskop »

BiT schreef: W.V.W.3,
Wat ik wil? Ik wil zoveel...
Maar een normale reactie i.p.v. een of ander stomme smiley (grapje, het is best een aandoenlijk ding) zou een mooi begin zijn...
Sorry , maar bij het lezen van :
BiT schreef: Jaaaaaaaa!
Iemand flikkert wat pups in het water, laten we diegene eens even bruut gaan martelen!
Die ideeën van jullie gaan nog verder dan die van het gooien van zo'n hondje
Gaan bij mij de haren rechtovereind staan.

ernie

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door ernie »

En terecht.

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3812
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door BiT »

W.V.W.3 schreef:
BiT schreef: W.V.W.3,
Wat ik wil? Ik wil zoveel...
Maar een normale reactie i.p.v. een of ander stomme smiley (grapje, het is best een aandoenlijk ding) zou een mooi begin zijn...
Sorry , maar bij het lezen van :
BiT schreef: Jaaaaaaaa!
Iemand flikkert wat pups in het water, laten we diegene eens even bruut gaan martelen!
Die ideeën van jullie gaan nog verder dan die van het gooien van zo'n hondje
Gaan bij mij de haren rechtovereind staan.
En bij het idee van iemand helemaal kapotmartelen niet? Daar komt namelijk mijn hele reactie uit voort, dat dat opeens onder het mom van "gerechtigheid" goedgekeurd word.
Ronnie, Bus 6!

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26938
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door De Kletskop »

BiT schreef:
W.V.W.3 schreef:
BiT schreef: W.V.W.3,
Wat ik wil? Ik wil zoveel...
Maar een normale reactie i.p.v. een of ander stomme smiley (grapje, het is best een aandoenlijk ding) zou een mooi begin zijn...
Sorry , maar bij het lezen van :
BiT schreef: Jaaaaaaaa!
Iemand flikkert wat pups in het water, laten we diegene eens even bruut gaan martelen!
Die ideeën van jullie gaan nog verder dan die van het gooien van zo'n hondje
Gaan bij mij de haren rechtovereind staan.
En bij het idee van iemand helemaal kapotmartelen niet? Daar komt namelijk mijn hele reactie uit voort, dat dat opeens onder het mom van "gerechtigheid" goedgekeurd word.
Normaal wel , maar als het gaat om iemand die machteloze diertjes kansloos laat lijden , en het nog leuk vindt om het te filmen en op internet te plaatsen , dan niet.
Als dit soort psychopaten het nu al leuk vinden dit soort streken uit te halen , ben ik erg bang voor waar hun grens ligt , en hoeveel meer slachtoffers er moeten vallen alvorens er echt ingegrepen wordt naar ze.
Voelen laten wat die machteloze diertjes gevoeld hebben , en daarna direct opbossen , dat vindt ik.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Kanchelskis »

De aardbol wordt voller en voller..Dat soort mensen kun je liever kwijt zijn dan rijk :angryfire:

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Danish Dynamite »

Bij de 41 jarige oud international van Denemarken Brian Laudrup is Lymfeklierkanker geconstateerd. (Bron: http://www.eb.dk )


Hopen dat hij deze harde strijd zal weten te winnen.

NiMMA_024
Berichten: 6739
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door NiMMA_024 »

http://www.gelderlander.nl/voorpagina/n ... edbank.ece

Nijmegen heeft een wereldrecord gevestigd.

knap hoor! :tu:
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15961
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door pjottr »

Danish Dynamite schreef:Bij de 41 jarige oud international van Denemarken Brian Laudrup is Lymfeklierkanker geconstateerd. (Bron: http://www.eb.dk )


Hopen dat hij deze harde strijd zal weten te winnen.

gadverdamme, dat is binnen de kanker wel een hele nare variant :td:

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4930
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Tim Janssen »

Denk je alles gehad te hebben wat betrefdt dierenleed kom je het nu dicht bij huis tegen
intervieuw met 2 jongetjes die dit tegen kwamen tijden het spelen.

http://www.zie.nl/video/algemeen/Vermoo ... fzmvqfuuec

:angryfire:

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Don Corleone »

terugkomend op de discussie met de doodgeschoten man bij het Bastion Hotel.
'Man stierf door acht politiekogels' NIJMEGEN - De familie van de Nijmegenaar die op 20 augustus werd doodgeschoten door de politie zegt dat hij door acht kogels om het leven is gekomen.

De 40-jarige man werd neergeschoten omdat hij zich zeer agressief gedroeg en de politie zich bedreigd voelde. Ook stak de man een politiehond neer. Het steekwapen zou een klein mes, waarschijnlijk een aardappelschilmes, zijn geweest. Getuigen stellen dat de kogels op de man zijn afgevuurd toen de Nijmegenaar op de grond lag, meldt De Gelderlander.

De familie heeft het lichaam van de man teruggekregen nadat het was onderzocht door de Rijksrecherche. Op het lichaam zouden acht schotwonden te zien zijn geweest. De meeste getuigen reppen van zes tot twaalf schoten, één getuige heeft vier schoten gehoord.
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12644
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Curva »

Don Corleone schreef:terugkomend op de discussie met de doodgeschoten man bij het Bastion Hotel.
'Man stierf door acht politiekogels' NIJMEGEN - De familie van de Nijmegenaar die op 20 augustus werd doodgeschoten door de politie zegt dat hij door acht kogels om het leven is gekomen.

De 40-jarige man werd neergeschoten omdat hij zich zeer agressief gedroeg en de politie zich bedreigd voelde. Ook stak de man een politiehond neer. Het steekwapen zou een klein mes, waarschijnlijk een aardappelschilmes, zijn geweest. Getuigen stellen dat de kogels op de man zijn afgevuurd toen de Nijmegenaar op de grond lag, meldt De Gelderlander.

De familie heeft het lichaam van de man teruggekregen nadat het was onderzocht door de Rijksrecherche. Op het lichaam zouden acht schotwonden te zien zijn geweest. De meeste getuigen reppen van zes tot twaalf schoten, één getuige heeft vier schoten gehoord.
dat was godverdomme een lieve hond jonge

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Michael »

Net wat te vaak New Kids gekeken? :wink:

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7106
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Sandertjuh85 »

Curva schreef:
Don Corleone schreef:terugkomend op de discussie met de doodgeschoten man bij het Bastion Hotel.
'Man stierf door acht politiekogels' NIJMEGEN - De familie van de Nijmegenaar die op 20 augustus werd doodgeschoten door de politie zegt dat hij door acht kogels om het leven is gekomen.

De 40-jarige man werd neergeschoten omdat hij zich zeer agressief gedroeg en de politie zich bedreigd voelde. Ook stak de man een politiehond neer. Het steekwapen zou een klein mes, waarschijnlijk een aardappelschilmes, zijn geweest. Getuigen stellen dat de kogels op de man zijn afgevuurd toen de Nijmegenaar op de grond lag, meldt De Gelderlander.

De familie heeft het lichaam van de man teruggekregen nadat het was onderzocht door de Rijksrecherche. Op het lichaam zouden acht schotwonden te zien zijn geweest. De meeste getuigen reppen van zes tot twaalf schoten, één getuige heeft vier schoten gehoord.
dat was godverdomme een lieve hond jonge
BAM!

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3812
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door BiT »

Curva schreef:
Don Corleone schreef:terugkomend op de discussie met de doodgeschoten man bij het Bastion Hotel.
'Man stierf door acht politiekogels' NIJMEGEN - De familie van de Nijmegenaar die op 20 augustus werd doodgeschoten door de politie zegt dat hij door acht kogels om het leven is gekomen.

De 40-jarige man werd neergeschoten omdat hij zich zeer agressief gedroeg en de politie zich bedreigd voelde. Ook stak de man een politiehond neer. Het steekwapen zou een klein mes, waarschijnlijk een aardappelschilmes, zijn geweest. Getuigen stellen dat de kogels op de man zijn afgevuurd toen de Nijmegenaar op de grond lag, meldt De Gelderlander.

De familie heeft het lichaam van de man teruggekregen nadat het was onderzocht door de Rijksrecherche. Op het lichaam zouden acht schotwonden te zien zijn geweest. De meeste getuigen reppen van zes tot twaalf schoten, één getuige heeft vier schoten gehoord.
dat was godverdomme een lieve hond jonge
Ik moest hardop lachen achter m'n computertje :jestera: :tu:
Ronnie, Bus 6!

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Danish Dynamite »

In Kopenhagen is zojuist een man uit Luxemburg gearresteerd die waarschijnlijk een zelfmoordaanslag op een hotel wilde plegen, de politie wil dit bericht niet bevestigen maar geeft op zeer korte termijn een persconferentie.
Het is ook niet bekend of dit met 11/09 te maken heeft ofdat dit met een gewone zelfmoordpoging ging. (Bron: http://www.eb.dk )

Hier een foto van de gearresteerde man:

Afbeelding

ernie

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door ernie »

Update:

In Kopenhagen is een gewonde man vandaag aangehouden in verband met een explosie in een hotel. Dat meldt de Deense politie.

Volgens lokale media in Kopenhagen heeft de man zich in de namiddag in een toilet van het Hotel Jorgensens geprobeerd op te blazen. De schade door de explosie in het hotel is beperkt gebleven.

De man werd gewond in een nabijgelegen park aangehouden. Daar hebben leden van een militaire eenheid pakjes van zijn lichaam verwijderd. De politie heeft omgeving van het hotel afgezet op zoek naar meer explosieven. Het hotel ligt dichtbij het drukste treinstation van Denemarken

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door tweety »

ik zet het hier maar bij omdat het denk ik nog niet ter sprake is gekomen . maar dat ze daar in Amerika nu uitgerekend op GROUND ZERO een moskee willen bouwen vind ik wel erg provocerend , moskeeen bouwen ala maar moet dat nu uitgerekend daar ? :crazy2: of mis ik nou ik nou bepaalde details ?
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Gebruikersavatar
Hatert NEC
Berichten: 1044
Lid geworden op: zo 30 dec 2007, 15:28
Locatie: Nijmegen, Hatert
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Hatert NEC »

ten eerste het is een islamitisch centrum, en ten tweede het is een kilometer van ground zero vandaan...
Pound for pound best hooligans in the world!

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12482
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Stefannec »

Wat een discussie er zijn ook veel moslims overleden tijdens de aanslagen en dan heb ik het niet over de moslims in het vliegtuig.

Die mensen die in het vliegtuig zaten om deze aanslag te plegen waren terroristen, dat soort mensen moet je nooit vergelijken met `normale` moslims deze mensen willen namelijk haat zaaien terwijl geen enkel geloof haat wil zaaien.
Wat ik bedoel is dat je terroristen en moslims niet kan vergelijken dat zijn 2 totaal verschillende mensen.
Jippiekajee motherfucker!!!

ernie

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door ernie »

Hatert NEC schreef:ten eerste het is een islamitisch centrum, en ten tweede het is een kilometer van ground zero vandaan...
Sterker nog, het is een buurtcentrum met een gebedsplaats, maar je hebt gelijk.
Wat juist apart is, is dat die moslimhaat die er in Nederland is echt veel minder is in Amerika. Het werd pas groot toen mensen het gingen opblazen.


edit: ik zie het nu pas, opblazen in de figuurlijke zin.

Gebruikersavatar
ronnyguitar
Berichten: 6229
Lid geworden op: ma 27 aug 2007, 19:20
Locatie: bad zwischenahn - duitsland
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door ronnyguitar »

heeft niks te maken met moslims overleden negen jaar geleden, zou wel eens willen weten hoe wij zouden reageren als hetzelfde in Nederland gebeurd was .......

hier heb ik een gedeelte gevonden over de initiatiefnemer van deze "aktie": abdul rauf -


Ernstig is dat de 100 miljoen Euro die Rauf voor zijn project nodig heeft, voor een belangrijk deel door het Westen wordt betaald. De ASMA kreeg in het kader van de millenniumdoelstellingen 1 miljoen Euro voor het Women’s Islamic Initiative in Spirituality and Equity (WISE) Compact Program, van onder andere Nederland, zo blijkt uit informatie van de website van het Ministerie van Buitenlandse Zaken. De ASMA ontvangt ook geld van de UNFPA (United Nations Population Fund), van diverse Westerse filantropische organisaties zoals de Carnegie Corporation en het Rockefeller Brothers Fund. Maar verreweg het meeste geld kreeg ze in 2009 niet uit het Westen, maar van het fonds van de regering van Qatar.

Kennelijk heeft geen van deze organisaties problemen met de opvattingen van Abdul Rauf die ondermeer voorstander is van de invoering van de sharia in de VS, omdat de sharia volgens hem bijdraagt aan de pursuit of Happiness. Vlak na de aanvallen van 9/11 zei hij dat hij niet wilde zeggen dat de VS de aanvallen verdienden, maar dat de aanslagen wel samenhingen met het Amerikaanse beleid.

comsearch. abdul.rauf

overigens ik persoonlijk geloof nog steeds dat het bush zooitje hier heeeeeel veel vingers in de pap heeft gehad (niet alle vingers dus.... een stuk of 7 hoogstens)
NU OKTOBER-AKTIE BIJ TJK !! KIJK BIJ REGELS EN MEDEDELINGEN ETC.

NiMMA_024
Berichten: 6739
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door NiMMA_024 »

Stefannec schreef:Wat een discussie er zijn ook veel moslims overleden tijdens de aanslagen en dan heb ik het niet over de moslims in het vliegtuig.

Die mensen die in het vliegtuig zaten om deze aanslag te plegen waren terroristen, dat soort mensen moet je nooit vergelijken met `normale` moslims deze mensen willen namelijk haat zaaien terwijl geen enkel geloof haat wil zaaien.
Wat ik bedoel is dat je terroristen en moslims niet kan vergelijken dat zijn 2 totaal verschillende mensen.
Het is een aanname dat de aanslagen door moslims gebeurd zijn.
Meer realistisch is dat het een inside job is. Om zo bepaalde regels door de wet te drukken. Nationaal en Internetionaal.
Wat is er door moslims nog meer gebeurd qua aanslagen in Amerika na 9-11?
Wat maakt het een christen, katholiek nou een beter aanhanger van zijn geloof als hij een koran in de fik wilt zetten?

Vroeger bleef men rustig en ging men over op de orde van de dag, en nu laat iemand een scheet en de hele wereld trilt.
Al zou de bijbel in de fik gaan. Boeit mij dat wat... Hoop dat ie het er warm van krijgt, dan heeft die persoon er nog wat aan gehad ook.

Vindt de veranderingen van de overheden zorgwekkender dan de aanslagen op 9-11 terwijl die ook verschrikkelijk zijn.
En onder vvd-cda-pvv gaat dit alleen maar erger worden!

Politiestaat komt eraan, en overal ga je in de gaten gehouden worden, nog meer als nu.

Tijd om wakker te worden!!!! << klik
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door tweety »

Stefannec schreef:Wat een discussie er zijn ook veel moslims overleden tijdens de aanslagen en dan heb ik het niet over de moslims in het vliegtuig.

Die mensen die in het vliegtuig zaten om deze aanslag te plegen waren terroristen, dat soort mensen moet je nooit vergelijken met `normale` moslims deze mensen willen namelijk haat zaaien terwijl geen enkel geloof haat wil zaaien.
Wat ik bedoel is dat je terroristen en moslims niet kan vergelijken dat zijn 2 totaal verschillende mensen.
hoezo nou weer "wat een discussie " ik vraag toch ook of ik details mis , en dan mag je toch vragen wat er van gevonden word :???: er zijn ook veel Duitsers overleden in WO2 , dan zet je in Groesbeek op het Canadese kerkhof toch ook niets Duits neer . en als ik dan van Hatert NEC hoor dat het 1 km verderop is vind ik dat een bevredigend antwoord want dat wist ik niet ( 1 detail die ik al zei dat ik dat niet wist )
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Gebruikersavatar
Jackiegoal
Berichten: 7319
Lid geworden op: za 21 jun 2008, 16:03
Locatie: Dreumel
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door Jackiegoal »

tweety schreef:er zijn ook veel Duitsers overleden in WO2 , dan zet je in Groesbeek op het Canadese kerkhof toch ook niets Duits neer
In WO II waren de Duitsers de bad guys, maar hier is geen sprake van een oorlog tegen "de moslims". Er is wellicht sprake van een oorlog tegen "Al Quaida" (wat dat ook voorstelt) of radicale moslims in het algemeen (moeten we niet gewoon van radicalen in het algemeen spreken trouwens?), maar er wordt dan ook geen verzamelplaats voor radicale moslims gebouwd. Deze heisa is volledig misplaatst en versterkt alleen het gevoel dat Wilders wil oproepen, alsof de Islam an sich een bedreiging vormt.
"I am Brian, and so is my wife!"

Gebruikersavatar
ronnyguitar
Berichten: 6229
Lid geworden op: ma 27 aug 2007, 19:20
Locatie: bad zwischenahn - duitsland
Contacteer:

Re: Opmerkelijk nieuws (deel 2)

Bericht door ronnyguitar »

was gewoon een normale vraag van tweety zo zie ik dat ook..

het is niet direkt op groundzero omdat daar gewoon geen plaats was/is voor deze moskee/gebedscentrum (link misschien dat het 1000+ meter zijn?) , en dat dit nou een discussie geworden is, is ook geen probleem,

feit is , dat het moslimterroristen waren die deze vliegtuigen gekaapt ,en de kamikaze attacks gemaakt hebben.. maar volgens mijn bescheiden mening is al het andere wat er gebeurd (en niet gebeurd ) is een actie van de US geweest om het een en ander te veranderen, zie Pearl Harbour en zie het Tomkin Incident in de Vietnam oorlog......
NU OKTOBER-AKTIE BIJ TJK !! KIJK BIJ REGELS EN MEDEDELINGEN ETC.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten