Politiek

Discussieer hier over alles dat niets met N.E.C. te maken heeft.

Ik heb gestemd op:

VVD
15
15%
PvdA
9
9%
CDA
3
3%
PVV
19
19%
D’66
9
9%
SP
5
5%
GL
6
6%
CU
2
2%
PvdD
6
6%
50+
1
1%
FVD
3
3%
JA21
5
5%
SGP
0
Geen stemmen
Denk
0
Geen stemmen
Anders
15
15%
 
Totaal aantal stemmen: 98

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Politiek

Bericht door Bleum »

Het havencafe was gewoon een onderwereldkroeg, dat weet iedereen lijkt mij. Het havencafe is zelfs een tijd op slot geweest vanwege criminele activiteiten. Er heeft in of bij het havencafe al eens een afrekening plaats gevonden.

Maar die janssen mag van mij best een sexclub hebben gehad, moet ie zelf weten, maar het is wel hypocriet om over het beeld van de stad te praten als je zelf ooit iemand was die geld maakte van sextaferelen.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Politiek

Bericht door Danish Dynamite »

Bleum schreef:Het havencafe was gewoon een onderwereldkroeg, dat weet iedereen lijkt mij. Het havencafe is zelfs een tijd op slot geweest vanwege criminele activiteiten. Er heeft in of bij het havencafe al eens een afrekening plaats gevonden.

Maar die janssen mag van mij best een sexclub hebben gehad, moet ie zelf weten, maar het is wel hypocriet om over het beeld van de stad te praten als je zelf ooit iemand was die geld maakte van sextaferelen.
:withstupid:

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Politiek

Bericht door Arjan van Hout »

tweety schreef:invallen meestal als er een keer bonje was geweest , nou dat was wel op meer plekken , wij gingen vroeger daar vaak indrinken en dan door de stad in , maar als je daar gewoon deed had je echt geen last hoor.
nou ik kwam daar weleens aan het eind van de nacht (begin ochtend) en inderdaad kon je daar prima komen zonder dat je problemen kreeg, maar ik heb daar dingen gezien :nut:

zo ook trouwens bij de revolutie (voorheen belgie)

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Politiek

Bericht door harold »

Bleum schreef:
Eniesee schreef:Ook die Janssen schijnt maanden geleden al geroepen te hebben dat hij Depla wel eens zou aanpakken. Die Janssen heeft vele panden aan de lange hezelstraat en de gemeente heeft daar het een en ander aan bouwprojecten stilgelegd. Janssen is trouwens ook de (oude?) eigenaar van buddy holly (havencafe) en van de revolutie!
Klopt helemaal! havencafe is 20x erger dan een fietsenhok. En het mooie is, hij heeft zelf ook een sexclub gehad die Janssen en loopt nu te reppen over stad in een kwaad daglicht zetten.
Is die Janssen dezelfde die gisteren bij ''De wereld draait door'' werd betiteld als moraalridder in het stukje met de jakhalsen???

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Politiek

Bericht door Arjan van Hout »

harold schreef:
Bleum schreef:
Eniesee schreef:Ook die Janssen schijnt maanden geleden al geroepen te hebben dat hij Depla wel eens zou aanpakken. Die Janssen heeft vele panden aan de lange hezelstraat en de gemeente heeft daar het een en ander aan bouwprojecten stilgelegd. Janssen is trouwens ook de (oude?) eigenaar van buddy holly (havencafe) en van de revolutie!
Klopt helemaal! havencafe is 20x erger dan een fietsenhok. En het mooie is, hij heeft zelf ook een sexclub gehad die Janssen en loopt nu te reppen over stad in een kwaad daglicht zetten.
Is die Janssen dezelfde die gisteren bij ''De wereld draait door'' werd betiteld als moraalridder in het stukje met de jakhalsen???
ja

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Politiek

Bericht door harold »

Eniesee schreef:
harold schreef:
Bleum schreef:
Eniesee schreef:Ook die Janssen schijnt maanden geleden al geroepen te hebben dat hij Depla wel eens zou aanpakken. Die Janssen heeft vele panden aan de lange hezelstraat en de gemeente heeft daar het een en ander aan bouwprojecten stilgelegd. Janssen is trouwens ook de (oude?) eigenaar van buddy holly (havencafe) en van de revolutie!
Klopt helemaal! havencafe is 20x erger dan een fietsenhok. En het mooie is, hij heeft zelf ook een sexclub gehad die Janssen en loopt nu te reppen over stad in een kwaad daglicht zetten.
Is die Janssen dezelfde die gisteren bij ''De wereld draait door'' werd betiteld als moraalridder in het stukje met de jakhalsen???
ja
Hahaha, dan heeft de redactie van de wereld draait door niet goed zijn huiswerk gedaan... Want als ze dit hadden geweten... :jestera:

jpnec
Berichten: 1722
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:44
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Politiek

Bericht door jpnec »

Bleum schreef:Het havencafe was gewoon een onderwereldkroeg, dat weet iedereen lijkt mij. Het havencafe is zelfs een tijd op slot geweest vanwege criminele activiteiten. Er heeft in of bij het havencafe al eens een afrekening plaats gevonden.

Maar die janssen mag van mij best een sexclub hebben gehad, moet ie zelf weten, maar het is wel hypocriet om over het beeld van de stad te praten als je zelf ooit iemand was die geld maakte van sextaferelen.
Tja zal wel, heb in al die jaren weinig last van die toko gehad... af en toe wat sensatie verder vond ik het wel meevallen... kan ook gewenning zijn geweest :mrgreen: Net zoals de hoeren... al moet ik zeggen dat toen de tippelzone daar langs het spoor kwam (aan de andere kant dus) er wel wat vervelender volk rond hing in de buurt... Maarja af en toe een drol met wc-papier in je achtertuin is ook wel apart :mrgreen:

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Politiek

Bericht door Danish Dynamite »

Vanavond bij "De leugen regeert" een prima uiteenzetting over dit item.
De uiteindelijke vrijwel unanieme conclusie was: prive kwestie.
Deze conclusie werd uitgesproken en bediscussieerd door eindredacteuren van verschillende kranten en nieuws/actualiteiten programma's.

Een hele sterke opmerking van een van de eindredacteuren vond ik: "Hoe zit het nu met de privacy rechten van de burgers waar het kabinet het altijd over heeft als de discussie over beveiligingscamera's weer eens oplaait? Dit is gefilmd (als het verhaal inderdaad waar is) door een beveiligingscamera, dus iemand is daar gigantisch over de schreef gegaan en heeft de privacywet geschonden".

Gebruikersavatar
mad dog
Berichten: 3067
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:18
Locatie: De Steeg
Contacteer:

Re: Politiek

Bericht door mad dog »

Eniesee schreef:
tweety schreef:invallen meestal als er een keer bonje was geweest , nou dat was wel op meer plekken , wij gingen vroeger daar vaak indrinken en dan door de stad in , maar als je daar gewoon deed had je echt geen last hoor.
nou ik kwam daar weleens aan het eind van de nacht (begin ochtend) en inderdaad kon je daar prima komen zonder dat je problemen kreeg, maar ik heb daar dingen gezien :nut:

zo ook trouwens bij de revolutie (voorheen belgie)
Op de parkweg toch? Daar ging ik halverwege jaren negentig nog wel eens stappen. Weinig vreemds meegemaakt toen....
einde van deze poging.....

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Politiek

Bericht door Bleum »

mad dog schreef:
Eniesee schreef:
tweety schreef:invallen meestal als er een keer bonje was geweest , nou dat was wel op meer plekken , wij gingen vroeger daar vaak indrinken en dan door de stad in , maar als je daar gewoon deed had je echt geen last hoor.
nou ik kwam daar weleens aan het eind van de nacht (begin ochtend) en inderdaad kon je daar prima komen zonder dat je problemen kreeg, maar ik heb daar dingen gezien :nut:

zo ook trouwens bij de revolutie (voorheen belgie)
Op de parkweg toch? Daar ging ik halverwege jaren negentig nog wel eens stappen. Weinig vreemds meegemaakt toen....
Revolutie was prima tent.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Politiek

Bericht door Arjan van Hout »

Bleum schreef:
mad dog schreef:
Eniesee schreef:
tweety schreef:invallen meestal als er een keer bonje was geweest , nou dat was wel op meer plekken , wij gingen vroeger daar vaak indrinken en dan door de stad in , maar als je daar gewoon deed had je echt geen last hoor.
nou ik kwam daar weleens aan het eind van de nacht (begin ochtend) en inderdaad kon je daar prima komen zonder dat je problemen kreeg, maar ik heb daar dingen gezien :nut:

zo ook trouwens bij de revolutie (voorheen belgie)
Op de parkweg toch? Daar ging ik halverwege jaren negentig nog wel eens stappen. Weinig vreemds meegemaakt toen....
Revolutie was prima tent.
was het zeker, maar een voorloper qua drugs..... druk op de wc altijd ;)

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26831
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Politiek

Bericht door De Kletskop »

Eniesee schreef:
Bleum schreef:
mad dog schreef:
Eniesee schreef:
tweety schreef:invallen meestal als er een keer bonje was geweest , nou dat was wel op meer plekken , wij gingen vroeger daar vaak indrinken en dan door de stad in , maar als je daar gewoon deed had je echt geen last hoor.
nou ik kwam daar weleens aan het eind van de nacht (begin ochtend) en inderdaad kon je daar prima komen zonder dat je problemen kreeg, maar ik heb daar dingen gezien :nut:

zo ook trouwens bij de revolutie (voorheen belgie)
Op de parkweg toch? Daar ging ik halverwege jaren negentig nog wel eens stappen. Weinig vreemds meegemaakt toen....
Revolutie was prima tent.
was het zeker, maar een voorloper qua drugs..... druk op de wc altijd ;)
:withstupid: dat was voornamelijk spitsuur ja.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Politiek

Bericht door Bleum »

Overigens in de tijd van Belgie en de drang (maar later ook in de revolutie) de allermooiste discotheek van Nijmegen. Lekkere gezellige zithoekjes, leuk kijken vanaf het balkon op de dansvloer en onderin ook een gezellige bar. In de tijd van de drang en Belgie was het absoluut geen drugstent, maar in de tijd van de revoltie (mede ook door de andere muziekkeuze) wel.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Politiek

Bericht door Arjan van Hout »

Bleum schreef:Overigens in de tijd van Belgie en de drang (maar later ook in de revolutie) de allermooiste discotheek van Nijmegen. Lekkere gezellige zithoekjes, leuk kijken vanaf het balkon op de dansvloer en onderin ook een gezellige bar. In de tijd van de drang en Belgie was het absoluut geen drugstent, maar in de tijd van de revoltie (mede ook door de andere muziekkeuze) wel.
In de tijd van Belgie is het begonnen met de drugs daar............

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Politiek

Bericht door Danish Dynamite »

Eniesee schreef:
Bleum schreef:Overigens in de tijd van Belgie en de drang (maar later ook in de revolutie) de allermooiste discotheek van Nijmegen. Lekkere gezellige zithoekjes, leuk kijken vanaf het balkon op de dansvloer en onderin ook een gezellige bar. In de tijd van de drang en Belgie was het absoluut geen drugstent, maar in de tijd van de revoltie (mede ook door de andere muziekkeuze) wel.
In de tijd van Belgie is het begonnen met de drugs daar............
Volgens mij al in de tijd van Lord Nelson hoor......

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Politiek

Bericht door Arjan van Hout »

Blauw Wit 7 schreef:
Eniesee schreef:
Bleum schreef:Overigens in de tijd van Belgie en de drang (maar later ook in de revolutie) de allermooiste discotheek van Nijmegen. Lekkere gezellige zithoekjes, leuk kijken vanaf het balkon op de dansvloer en onderin ook een gezellige bar. In de tijd van de drang en Belgie was het absoluut geen drugstent, maar in de tijd van de revoltie (mede ook door de andere muziekkeuze) wel.
In de tijd van Belgie is het begonnen met de drugs daar............
Volgens mij al in de tijd van Lord Nelson hoor......
dat weet ik niet, maar in de tijd van Belgie werd er iig wel gedeald

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Politiek

Bericht door Bleum »

Ook in de swing liepen dealertjes rond. Bedoel meer op echt actieve schaal en files bij de plee, dat werk.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Politiek

Bericht door Arjan van Hout »

even weer on topic:
de Volkskrant schreef:Raadslid leurde met fietsenhokverhaal

Van onze verslaggeefster Anja Sligter
gepubliceerd op 29 november 2007 09:24 , bijgewerkt op 29 november 2007 11:02

NIJMEGEN - Het omstreden Nijmeegse raadslid Janssen zou de geruchten over de seksaffaire in het fietsenhok naar buiten hebben gebracht.

Raadslid Jo Janssen van volkspartij Gewoon Nijmegen heeft sinds oktober een zakelijk conflict met wethouder Paul Depla van ruimtelijke ordening. Janssen is volgens dagblad De Gelderlander degene die de geruchten over Depla’s vermeende seksaffaire naar buiten bracht. De gemeente heeft illegale bouwwerkzaamheden stil gelegd laten stilleggen in Janssens panden aan de Lange Hezelstraat in Nijmegen. Tegen een raadslid heeft Janssen onlangs gezegd dat hij ‘die Depla wel zou pakken’.

Winkelstraat
Horecaondernemer en projectontwikkelaar Janssen heeft een groot deel van de Lange Hezelstraat in zijn bezit. Het is zijn streven om de oudste winkelstraat van Nijmegen in zijn oude glorie te herstellen. De panden in de benedenstad staan op naam van zijn zakenpartners, nummer 75 staat op naam van zijn dochter. De gemeente bevestigt de bouwstops vanwege illegale werkzaamheden aan de Lange Hezelstraat: op 10 oktober (de nummers 72, 74 en 76), op 31 oktober (75) en op 16 november (39 en Hessenberg 23). Janssen relativeert het conflict. ‘Iedereen die door rood rijdt moet een bekeuring krijgen’, vindt hij.

De Gelderlander beschrijft in een reconstructie van de seksaffaire dat er al maanden geruchten rondzoemden, maar dat Janssen degene was die het verhaal ter publicatie aanbood, weken voordat het via het weblog GeenStijl naar buiten kwam. De Telegraaf citeert hem in het eerste bericht vorige week donderdag.

Gelekt
CDA, VVD, Nijmegen Nu, D66 en de coalitiepartijen gaan ervan uit dat iemand vanuit het stadhuis bewust heeft gelekt over het vermeende slippertje om wethouder Paul Depla te beschadigen. Volgens SP-fractievoorzitter Hans van ’t Hooft heeft Janssen in elk geval een duidelijk motief.

Janssen ontkent echter dat hij het lek was. Wel erkent hij dat hij in oktober bij de burgemeester Thom de Graaf heeft aangeklopt met het gerucht. Hij wilde een motie tegen Depla indienen op de eerst volgende raadsvergadering. ’t Hooft heeft deze motie van hem ontvangen. Dat was het moment voor De Graaf om de fractievoorzitters in te lichten. Janssen ontkent het bestaan van die motie.

Bordeel
De reputatie van het raadslid van Gewoon Nijmegen is voor velen omstreden. Hij was eigenaar van het bordeel Club Diana en heeft, volgens bronnen, veel geld in de prostitutie verdiend. Ook bezat hij nachtcafé Ambassadeur dat druk bezocht werd door de Nijmeegse onderwereld en zijn Havencafé werd door de politie gesloten wegens drugs- en wapenhandel.

Janssen zegt louter de verhuurder van deze panden te zijn geweest. Eén keer kocht hij een bordeel van de gemeente, meldt hij, maar hij heeft dat direct de volgende dag doorverkocht omdat hij die nacht ‘op de bank moest slapen’.

In de raad is de inbreng van Gewoon Nijmegen nihil. De twee of drie keer dat Janssen het woord voerde, las hij voor van papier. Eén keer liep dat spaak, toen was hij ‘zien briefie kwiet’.

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Politiek

Bericht door BIESKE »

Blauw Wit 7 schreef:Vanavond bij "De leugen regeert" een prima uiteenzetting over dit item.
De uiteindelijke vrijwel unanieme conclusie was: prive kwestie.
Deze conclusie werd uitgesproken en bediscussieerd door eindredacteuren van verschillende kranten en nieuws/actualiteiten programma's.

Een hele sterke opmerking van een van de eindredacteuren vond ik: "Hoe zit het nu met de privacy rechten van de burgers waar het kabinet het altijd over heeft als de discussie over beveiligingscamera's weer eens oplaait? Dit is gefilmd (als het verhaal inderdaad waar is) door een beveiligingscamera, dus iemand is daar gigantisch over de schreef gegaan en heeft de privacywet geschonden".
:withstupid: Moet wel zeggen dat die RTL eindredacteur ook maar een lul is. Heel stoer komen verkondigen dat het een prive-kwestie was, en dat er daarom geen aandacht aan was geschonken. Daar wilde hij de andere media ff mee de les lezen. Toen kwam de vraag van de eindredacteur van de Gelderlander of hij er ook geen aandacht aan had besteed, als het een wethouder uit Amsterdam was geweest, en toen wist hij het niet meer zo zeker. Toen kwam ie met een verhaal van wie Depla eigenlijk nou was, maar daar werd ie meteen op de vingers getikt, omdat diezelfde Depla bijna minister was geworden, en dus een prominent PvdA-lid.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Politiek

Bericht door burp »

de volkskrant en een vara programma :roll:

juist, de linkse propaganda machine veegt druk het eigen pvda straatje schoon :roll:

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Politiek

Bericht door Arjan van Hout »

burp schreef:de volkskrant en een vara programma :roll:

juist, de linkse propaganda machine veegt druk het eigen pvda straatje schoon :roll:
:jestera: ja dat zal het zijn !

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Politiek

Bericht door Bleum »

burp schreef:de volkskrant en een vara programma :roll:

juist, de linkse propaganda machine veegt druk het eigen pvda straatje schoon :roll:
Ben benieuwd in welk licht je het de door het rechtse geen stijl opgeklopte mediagebeuren tav van linkse rode rakker Depla zet. Het erg anti-linkse geen stijl.nl is toch echt degene die ermee begonnen is, over propaganda machine gesproken!
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Politiek

Bericht door burp »

Bleum schreef:
burp schreef:de volkskrant en een vara programma :roll:

juist, de linkse propaganda machine veegt druk het eigen pvda straatje schoon :roll:
Ben benieuwd in welk licht je het de door het rechtse geen stijl opgeklopte mediagebeuren tav van linkse rode rakker Depla zet. Het erg anti-linkse geen stijl.nl is toch echt degene die ermee begonnen is, over propaganda machine gesproken!
ook een populistische telegraafclub, alleen is niet duidelijk voor wie die propageren

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4436
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: Politiek

Bericht door Ron Delgado »

Blauw Wit 7 schreef:Vanavond bij "De leugen regeert" een prima uiteenzetting over dit item.
De uiteindelijke vrijwel unanieme conclusie was: prive kwestie.
Die man van de Gelderlander deed wel een beetje vreemd. Hij ging gelijk in de verdediging, terwijl zijn krant alleen heeft gereageerd op het nieuws en de roddel juist had genegeerd. Prima gedaan, maar in de uitzending leek het nu net alsof de Gelderlander in het rijtje T-graaf en G-stijl hoorde.
Die opmerking over de privacy bij cameratoezicht vond ik ook sterk.
Get up! Stay on the scene.

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Politiek

Bericht door Danish Dynamite »

Ron Delgado schreef:
Blauw Wit 7 schreef:Vanavond bij "De leugen regeert" een prima uiteenzetting over dit item.
De uiteindelijke vrijwel unanieme conclusie was: prive kwestie.
Die man van de Gelderlander deed wel een beetje vreemd. Hij ging gelijk in de verdediging, terwijl zijn krant alleen heeft gereageerd op het nieuws en de roddel juist had genegeerd. Prima gedaan, maar in de uitzending leek het nu net alsof de Gelderlander in het rijtje T-graaf en G-stijl hoorde.
Die opmerking over de privacy bij cameratoezicht vond ik ook sterk.
Klopt inderdaad dat hij vreemd reageerde, maar hij reageerde wel weer heel sterk toen die rtl redacteur begon over wie Depla nu wel niet was, een wethoudertje uit (waar hebben we het over) het stadje Nijmegen.......
De reactie er meteen tussendoor ofdat rtl het dan wel uitgezonden zou hebben als het in amsterdam of den haag was gebeurd, was een schot in de roos.

En ja ik vind al langer dat de Gelderlander een kloon van de telegraaf is geworden en meer en meer op sensatie en roddels let, vandaar dat ik mijn abonnement afgelopen zomer ook opgezegd heb.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten