De grote muziek discussie

Discussieer hier over alles dat niets met N.E.C. te maken heeft.
Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: De grote muziek discussie

Bericht door Legendario »

vak Oost schreef:
Legendario schreef:Ik ben blij dat Nederland de 12 punten niet aan een buurland gegeven heeft!
Het had best wel gemogen, onze ooster buren zijn een groot land en heeft een rijke geschiedenis van grote muzikanten waaronder bony-m en modern talking
Nu klaagde Nederland dat ze de finale niet hebben gehaald maar als je die wel bereikt en je komt niet verder dan 0 punten dan is dat ook een flinke flater ...
Nederland gaf 12 punten aan dat andere buurland. :wink:
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4436
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: De grote muziek discussie

Bericht door Ron Delgado »

Mijn CD-speler slaat over en blijft dan weer hangen bij diverse schijfjes. Heeft het zin om een reinigingscd te kopen om de lens schoon te maken en zo ja, waar is die te krijgen? BCC in Dukenburg had hem niet.
Get up! Stay on the scene.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De grote muziek discussie

Bericht door TT »

Ron Delgado schreef:Mijn CD-speler slaat over en blijft dan weer hangen bij diverse schijfjes. Heeft het zin om een reinigingscd te kopen om de lens schoon te maken en zo ja, waar is die te krijgen? BCC in Dukenburg had hem niet.
Bax-shop.nl al geprobeerd? Als ik je probleem zo lees, dan zou het best eens de moeite waard kunnen zijn. Zo'n schijfje kost maar een paar euro volgens mij.

Poort5
Berichten: 2529
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: De grote muziek discussie

Bericht door Poort5 »

Via google of youtube: Freddie Mercury vs Kanye West. Hilarisch.

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4436
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: De grote muziek discussie

Bericht door Ron Delgado »

Bax-shop werkt snel. Half tien 's avonds besteld, de volgende dag al binnen. Helaas heb ik nu de gevreesde C 13:00 melding en doet de CD-speler niks meer. DVD doet het nog wel.

Heeft iemand nog een CD-speler staan, die ik voor een zacht prijsje kan overnemen?
Get up! Stay on the scene.

jbnmgn

Re: De grote muziek discussie

Bericht door jbnmgn »

Ron Delgado schreef:Bax-shop werkt snel. Half tien 's avonds besteld, de volgende dag al binnen. Helaas heb ik nu de gevreesde C 13:00 melding en doet de CD-speler niks meer. DVD doet het nog wel.

Heeft iemand nog een CD-speler staan, die ik voor een zacht prijsje kan overnemen?
Ja ik. Stuur maar pb.

NiMMA_024
Berichten: 6725
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De grote muziek discussie

Bericht door NiMMA_024 »

TT schreef:
Ron Delgado schreef:Mijn CD-speler slaat over en blijft dan weer hangen bij diverse schijfjes. Heeft het zin om een reinigingscd te kopen om de lens schoon te maken en zo ja, waar is die te krijgen? BCC in Dukenburg had hem niet.
Bax-shop.nl al geprobeerd? Als ik je probleem zo lees, dan zou het best eens de moeite waard kunnen zijn. Zo'n schijfje kost maar een paar euro volgens mij.
Bax shop is een hele fijne winkel, zowel online als de winkel in Goes. Heb er mijn Roland UA-33 gehaald wat een fijne audio interface is.
Bax :hail:
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Gebruikersavatar
BiT
Berichten: 3812
Lid geworden op: wo 27 aug 2008, 01:35
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De grote muziek discussie

Bericht door BiT »

Bax-Shop is inderdaad top.
Laatst een defecte KRK kosteloos terug kunnen sturen en laten repareren. Wel binnen de garantieperiode, dus dat moet ook wel, maar het ging vlot, makkelijk en met goede communicatie. Aanrader!
Ronnie, Bus 6!

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: De grote muziek discussie

Bericht door jackkreta »

Ik kan helaas de link niet naar hier kopiëren maar op You Tube staat een indrukwekkende video van 1000 Italianen die graag de Foo fighters willen zien. Zoek op Foo Fighters 1000 rockin.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: De grote muziek discussie

Bericht door vak Oost »

jackameland schreef:Ik kan helaas de link niet naar hier kopiëren maar op You Tube staat een indrukwekkende video van 1000 Italianen die graag de Foo fighters willen zien. Zoek op Foo Fighters 1000 rockin.
asseblief, dat is dan 10 drachme https://www.youtube.com/watch?v=JozAmXo2bDE :wink:
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: De grote muziek discussie

Bericht door jackkreta »

vak Oost schreef:
jackameland schreef:Ik kan helaas de link niet naar hier kopiëren maar op You Tube staat een indrukwekkende video van 1000 Italianen die graag de Foo fighters willen zien. Zoek op Foo Fighters 1000 rockin.
asseblief, dat is dan 10 drachme https://www.youtube.com/watch?v=JozAmXo2bDE :wink:
Thanks :tu: . Zogauw Griekenland overstapt op de drachme maak ik ze over.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: De grote muziek discussie

Bericht door jetipo »

De Foo Fighters? Is dat niet zo'n Giel Beelen rockband? Bestaan die nog?
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: De grote muziek discussie

Bericht door jackkreta »

jetipo schreef:De Foo Fighters? Is dat niet zo'n Giel Beelen rockband? Bestaan die nog?
Ja, ze bestaan nog. Misschien moet je er eens naar luisteren voordat je niet leuke domme opmerkingen maakt.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

NiMMA_024
Berichten: 6725
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De grote muziek discussie

Bericht door NiMMA_024 »

jackameland schreef:
jetipo schreef:De Foo Fighters? Is dat niet zo'n Giel Beelen rockband? Bestaan die nog?
Ja, ze bestaan nog. Misschien moet je er eens naar luisteren voordat je niet leuke domme opmerkingen maakt.
Geweldige band! :hail:
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Janssen
Berichten: 3198
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: De grote muziek discussie

Bericht door Janssen »

jetipo schreef:De Foo Fighters? Is dat niet zo'n Giel Beelen rockband? Bestaan die nog?
Sukkeltje....

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: De grote muziek discussie

Bericht door jetipo »

jackameland schreef:
jetipo schreef:De Foo Fighters? Is dat niet zo'n Giel Beelen rockband? Bestaan die nog?
Ja, ze bestaan nog. Misschien moet je er eens naar luisteren voordat je niet leuke domme opmerkingen maakt.
Ik heb hun eerste cd gehad, met een soort pistool op de voorkant, en daarna nog een of twee cd's, maar op een gegeven moment was de lol er af. Kan toch? Muziek ontwikkelt, smaak verandert, je wordt wat ouder, zoekt wat verder in de muziekwereld, ontdekt dat er veel meer is, enz. Zo'n band verdwijnt dan uit je zicht. Sukkeltje of niet... :wink:
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: De grote muziek discussie

Bericht door jetipo »

Janssen schreef:
jetipo schreef:De Foo Fighters? Is dat niet zo'n Giel Beelen rockband? Bestaan die nog?
Sukkeltje....
Sneue sheriff...lees mijn vorige reactie en probeer zo'n eerder berichtje niet te letterlijk te nemen. :wink:
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: De grote muziek discussie

Bericht door Legendario »

Armin van Buuren met z´n nieuwe nummer. Niet om de muziek, maar de clip is opgenomen in Málaga. :wink:

https://www.youtube.com/watch?v=6Xf038zEVvM
Maar dat mag je hier niet zeggen.

NiMMA_024
Berichten: 6725
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De grote muziek discussie

Bericht door NiMMA_024 »

https://www.youtube.com/watch?v=gEK_uKpvjmQ
Mag t hele jaar door, maar vandaag mag het volume een tikkie harder. :sjaal:
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: De grote muziek discussie

Bericht door jackkreta »

Axl Rose nieuwe zangert bij AC/DC.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

trouwehond

Re: De grote muziek discussie

Bericht door trouwehond »

Hij tourt mee een tijdje
Axl for President :hail:
Hij lijkt nu meer op Hazes met z,n dubbele onderkin, Appetite for Destruction beste album ooit
Heb ze 6 keer live meegemaakt, vind er nu geen zak meer aan ,maar hij trekt nog steeds volle zalen .

Gebruikersavatar
LvB
Berichten: 1634
Lid geworden op: di 19 jun 2007, 10:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De grote muziek discussie

Bericht door LvB »

En heel Facebook slaat op hol om dat Axl Rose de huidige tour van AC/DC afmaakt als zanger. Ik snap de ophef niet. Ik heb onlangs wat live beelden gezien van de reünieshows van Guns n' Roses en hij is wonderbaarlijk goed bij stem.

trouwehond

Re: De grote muziek discussie

Bericht door trouwehond »

Ben al van af het prille begin GNR fan heb zelfs de zelfde tattoo het oude Kruis logo de mijne is finelinedisigne ,
1987 stonden ze in Paradiso Amsterdam voor 500 man te spelen .
91 Wembley ben ik heen gegaan Get in the ring world tour, man wat was dat gaaf hij steeg boven zichzelf uit .
Skid Row ook een goede band stond in het voorprogamma .
week daarvoor Mannheim .

Daarna werd het live steeds beroerder elke keer in een andere samenstelling, hij teert nog steeds op Lies en Appetite for destrution .
Na Use your ilusson 1 en 2 is er echt geen zak meer aan, maar ik bleef gaan voor de sfeer .
Komt altijd te laat , begint eerst het publiek uit te schelden dat is weer wel leuk .
Ben er wel een beetje klaar mee met William Axl Rose .

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: De grote muziek discussie

Bericht door jetipo »

Allemaal Leo Blokhuisbagger.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
LvB
Berichten: 1634
Lid geworden op: di 19 jun 2007, 10:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: De grote muziek discussie

Bericht door LvB »

trouwehond schreef:Ben al van af het prille begin GNR fan heb zelfs de zelfde tattoo het oude Kruis logo de mijne is finelinedisigne ,
1987 stonden ze in Paradiso Amsterdam voor 500 man te spelen .
91 Wembley ben ik heen gegaan Get in the ring world tour, man wat was dat gaaf hij steeg boven zichzelf uit .
Skid Row ook een goede band stond in het voorprogamma .
week daarvoor Mannheim .

Daarna werd het live steeds beroerder elke keer in een andere samenstelling, hij teert nog steeds op Lies en Appetite for destrution .
Na Use your ilusson 1 en 2 is er echt geen zak meer aan, maar ik bleef gaan voor de sfeer .
Komt altijd te laat , begint eerst het publiek uit te schelden dat is weer wel leuk .
Ben er wel een beetje klaar mee met William Axl Rose .
Dan moet je echt maar eens wat livebeelden van 2016, met Slash en Duff, opzoeken. You won't be disappointed :tu:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten