Locatie voor feest Nijmegen

Discussieer hier over alles dat niets met N.E.C. te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
kingetje
Berichten: 1865
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 18:22
Contacteer:

Locatie voor feest Nijmegen

Bericht door kingetje »

Heeft iemand goede tips voor een cafe/bar/kroeg/zaal/tent/iets in Nijmegen waar tijdens oud en nieuw een ruimte gehuurd kan worden om een feest te organiseren? Een vriend van mij is op 31 december jarig en wil iets organiseren. Trianon al geprobeerd, was niet mogelijk. Beetje laat wellicht, maar tips zijn welkom :biggrin:

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Locatie voor feest Nijmegen

Bericht door valkhof »

kingetje schreef:Heeft iemand goede tips voor een cafe/bar/kroeg/zaal/tent/iets in Nijmegen waar tijdens oud en nieuw een ruimte gehuurd kan worden om een feest te organiseren? Een vriend van mij is op 31 december jarig en wil iets organiseren. Trianon al geprobeerd, was niet mogelijk. Beetje laat wellicht, maar tips zijn welkom :biggrin:
scouting in lindeholt wellicht?

NiMMA_024
Berichten: 6725
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Locatie voor feest Nijmegen

Bericht door NiMMA_024 »

NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Locatie voor feest Nijmegen

Bericht door MojoMojo »

kingetje schreef:Heeft iemand goede tips voor een cafe/bar/kroeg/zaal/tent/iets in Nijmegen waar tijdens oud en nieuw een ruimte gehuurd kan worden om een feest te organiseren? Een vriend van mij is op 31 december jarig en wil iets organiseren. Trianon al geprobeerd, was niet mogelijk. Beetje laat wellicht, maar tips zijn welkom :biggrin:
Wijnfort in Lent? Heb je vanaf het dakterras een geweldig uitzicht over de Waal en kun je genieten van het vuurwerk. Ik heb zelf mijn bruiloft gevierd in het Wijnfort en ben er zeer over te spreken.
The name's so nice, you say it twice..

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten