Auto discussie

Discussieer hier over alles dat niets met N.E.C. te maken heeft.
Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12477
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Auto discussie

Bericht door Stefannec »

Mag binnenkort nieuwe auto uitzoeken van de baas.
Kom uit wen v40 wil meer ruimte ivm kids.
Maar wil wel comfort stoelen in de Volvo zijn geweldig.

Mensen nog goede bruikbare tips.
Qua ruimte station.
Zit te denken aan

3 serie
Cla shooting break
V60
Qachqai
Passat variant
Nieuwe Megane
Bmw 2 active tourer

Zijn uiteenlopende auto's ook qua luxe enz.
Maat vind ze allemaal wel mooi. En dat relatief kleine verschil in bijtelling neem
Ik voor lief.
Mensen ervaringen cq tips?
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17926
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Auto discussie

Bericht door Demtsjenko »

Heb zelf een hyundai i40 station... Superauto, zwaar ondergewaardeerd, zee aan ruimte, heel stil en gigantisch comfortabele stoelen... Heb net een rit van circa 1500km gehad... Net zo fris uitstappen als instappen... Heb ik nog met geen enkele auto zo ervaren...

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Auto discussie

Bericht door Arjan van Hout »

Scoda supurb

orlando
Berichten: 586
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 21:00
Contacteer:

Re: Auto discussie

Bericht door orlando »

Demtsjenko schreef:Heb zelf een hyundai i40 station... Superauto, zwaar ondergewaardeerd, zee aan ruimte, heel stil en gigantisch comfortabele stoelen... Heb net een rit van circa 1500km gehad... Net zo fris uitstappen als instappen... Heb ik nog met geen enkele auto zo ervaren...

audi q5

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15929
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Auto discussie

Bericht door pjottr »

Volvo 66

NiMMA_024
Berichten: 6731
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Auto discussie

Bericht door NiMMA_024 »

geen
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7103
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Auto discussie

Bericht door jetipo »

NiMMA_024 schreef:geen
Een nieuwe auto uitzoeken van de baas...? Volledig losgeslagen dat leasen. Hans Teeuwen is in zijn nieuwe show nogal scherp over de lease-rijder :biggrin: . Of was het een andere cabaretier?
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3719
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Auto discussie

Bericht door Super-Simr »

Heb net van de zaak een Passat Variant Connnected Series. Deze is van zichzelf al erg compleet (o.a panoramisch dak).
In de lease is deze wagen relatief goedkoop en daardoor overcompleet kunnen maken; DSG, Dynaudio, lederen bekleding, R-design exterieur, elektrische achterklep, meerdere camera's... Helemaal top (is mijn mening)!
De motor is maar een 1.6, maar icm met de DSG-bak (stand S) is hij toch vrij rap.
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17926
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Auto discussie

Bericht door Demtsjenko »

passat is wel een heel erg saaie bak...

Gebruikersavatar
LvB
Berichten: 1642
Lid geworden op: di 19 jun 2007, 10:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Auto discussie

Bericht door LvB »

Stefannec schreef:Mag binnenkort nieuwe auto uitzoeken van de baas.
Kom uit wen v40 wil meer ruimte ivm kids.
Maar wil wel comfort stoelen in de Volvo zijn geweldig.

Mensen nog goede bruikbare tips.
Qua ruimte station.
Zit te denken aan

3 serie
Cla shooting break
V60
Qachqai
Passat variant
Nieuwe Megane
Bmw 2 active tourer

Zijn uiteenlopende auto's ook qua luxe enz.
Maat vind ze allemaal wel mooi. En dat relatief kleine verschil in bijtelling neem
Ik voor lief.
Mensen ervaringen cq tips?
De Mercedes valt tegen, lijkt heel ruim en luxe maar is best krap en heeft behoorlijk wat plastic aan boord. Als ruimte je veel waar is, zou ik de Passat (ruim en al lang niet meer zo saai als de voorgaande modellen), V60 (mooie, ruime en snelle auto, zeker de plug-in variant) of de Qashqai overwegen. De nieuwe Megane ken ik niet qua rijden, alleen qua zien. Wel een fraaie auto. De BMW's, tja, daar moet je van houden.
Misschien moet je de nieuwe Ford Mondeo ook eens overwegen. Mooie, ruime auto met een hele fraaie neus en verbazingwekkend veel ruimte.

Succes!

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10501
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Auto discussie

Bericht door TT »

LvB schreef:
Stefannec schreef:Mag binnenkort nieuwe auto uitzoeken van de baas.
Kom uit wen v40 wil meer ruimte ivm kids.
Maar wil wel comfort stoelen in de Volvo zijn geweldig.

Mensen nog goede bruikbare tips.
Qua ruimte station.
Zit te denken aan

3 serie
Cla shooting break
V60
Qachqai
Passat variant
Nieuwe Megane
Bmw 2 active tourer

Zijn uiteenlopende auto's ook qua luxe enz.
Maat vind ze allemaal wel mooi. En dat relatief kleine verschil in bijtelling neem
Ik voor lief.
Mensen ervaringen cq tips?
De Mercedes valt tegen, lijkt heel ruim en luxe maar is best krap en heeft behoorlijk wat plastic aan boord. Als ruimte je veel waar is, zou ik de Passat (ruim en al lang niet meer zo saai als de voorgaande modellen), V60 (mooie, ruime en snelle auto, zeker de plug-in variant) of de Qashqai overwegen. De nieuwe Megane ken ik niet qua rijden, alleen qua zien. Wel een fraaie auto. De BMW's, tja, daar moet je van houden.
Misschien moet je de nieuwe Ford Mondeo ook eens overwegen. Mooie, ruime auto met een hele fraaie neus en verbazingwekkend veel ruimte.

Succes!

Pff...heb jij een testdag gehouden of zo? :wink:

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3719
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Auto discussie

Bericht door Super-Simr »

De Mondeo is duur in de bijtelling (alhoewel per 1 januari alles 22% wordt geloof ik)... Heb hiervoor een Mondeo gehad. Ik moest hem van een collega overnemen. Hier was ik in eerste instantie helemaal niet blij mee (vond hem lelijk). Ik ben hier wel van terug gekomen. Hij is enorm ruim en rijdt erg goed (Ford altijd). Het is alleen van binnen allemaal 'kermis'. Veel kleuren lampjes. teveel info op je scherm, plastic, et cetera. De Duitse jongens doen het qua afwerking wel stukke beter. Audi is qua afwerking het summum, maar hier betaal je dan ook (iedere maand flink) voor....
Mercedes is duur in de lease. De lease-editions (bijvoorbeeld de 300e) zijn redelijk compleet, maar wanneer je wat extra's erop wil gaat de teller flink lopen.

De Passat heeft inderdaad het imago van een saaie en burgerlijke bak, maar (ik ben bevooroordeeld) mijn wagen is alles behalve saai! Het meer 'hoekerige' ontwerp in combinatie met het R-design exterieur is sportief!
Smaken verschillen, maar ik ben erg blij met de kleurstelling; Tungsten metallic lak in combinatie met Marrakech lederen bekleding.

Nogmaals; voor het geld krijg je bij Volkswagen het meest. Goede afwerking en een hoop extra's.
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Auto discussie

Bericht door Arjan van Hout »

Zoals ik al zei, gewoon een Skoda supurb nemen. Zit je in een directie auto voor het geld van een Mondeo

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17926
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Auto discussie

Bericht door Demtsjenko »

en vergeet de Hyundai i40 niet... zoals gezegd een zwaar ondergewaardeerde auto en prijs-kwaliteit verhouding zoveel beter dan de geijkte (duitse) concurrenten...

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10501
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Auto discussie

Bericht door TT »

Demtsjenko schreef:en vergeet de Hyundai i40 niet... zoals gezegd een zwaar ondergewaardeerde auto en prijs-kwaliteit verhouding zoveel beter dan de geijkte (duitse) concurrenten...
:withstupid: Eensch!
Vriend van me rijdt 'm ook....net een spaceshuttle als je daar in zit.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17926
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Auto discussie

Bericht door Demtsjenko »

een vriend van mij rijdt BMW en is mee geweest toen ik hem op ging halen... vooraf was hij enorm sceptisch, want MAAR een Hyundai, maar na een proefritje was hij zwaar onder de indruk...

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12477
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Auto discussie

Bericht door Stefannec »

Oke thx voeg de i40 ook toe.
De skoda Eniesee vind ik persoonlijk niet zo mooi.
Weet biet waardoor, maar ik zie er iets aan wat me niet aanstaat
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7103
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Auto discussie

Bericht door jetipo »

Veel mensen die ik ken en leasen, zijn vaak overgestapt op Skoda. Zij zijn er uitermate tevreden over. Volkswagentechniek, veel geinige opties, betrouwbaar, enz. Zelf lease ik niet, maar heb je ook aan Seat gedacht ? Idem aan Skoda, maar dan sportiever. Demtsjenko heeft zeker een punt, want Hyundai is een zwaar ondergewaardeerd merk.

Over de Franse merken hoor ik weinig goeds. Een vriend van me heeft een Clio omgeruild voor een Skoda. Mijn buurman had een Cactus en nu een Golf. De verhalen over de Fransozen was bijna identiek: falende electronica en boordcomputer. Mijn buurman heeft vier keer een klant moeten afbellen omdat de boordcomputer van de Cactus er midden op de weg mee stopte. Uitrolmodus en wachten op de monteur.
Laatst gewijzigd door jetipo op vr 26 aug 2016, 11:27, 3 keer totaal gewijzigd.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
LvB
Berichten: 1642
Lid geworden op: di 19 jun 2007, 10:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Auto discussie

Bericht door LvB »

Super-Simr schreef:De Mondeo is duur in de bijtelling (alhoewel per 1 januari alles 22% wordt geloof ik)... Heb hiervoor een Mondeo gehad. Ik moest hem van een collega overnemen. Hier was ik in eerste instantie helemaal niet blij mee (vond hem lelijk). Ik ben hier wel van terug gekomen. Hij is enorm ruim en rijdt erg goed (Ford altijd). Het is alleen van binnen allemaal 'kermis'. Veel kleuren lampjes. teveel info op je scherm, plastic, et cetera. De Duitse jongens doen het qua afwerking wel stukke beter. Audi is qua afwerking het summum, maar hier betaal je dan ook (iedere maand flink) voor....
Mercedes is duur in de lease. De lease-editions (bijvoorbeeld de 300e) zijn redelijk compleet, maar wanneer je wat extra's erop wil gaat de teller flink lopen.

De Passat heeft inderdaad het imago van een saaie en burgerlijke bak, maar (ik ben bevooroordeeld) mijn wagen is alles behalve saai! Het meer 'hoekerige' ontwerp in combinatie met het R-design exterieur is sportief!
Smaken verschillen, maar ik ben erg blij met de kleurstelling; Tungsten metallic lak in combinatie met Marrakech lederen bekleding.

Nogmaals; voor het geld krijg je bij Volkswagen het meest. Goede afwerking en een hoop extra's.
Nooit een lease-auto gehad, dus let niet op bijtelling :wink:
Verder, eens :tu:

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17926
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Auto discussie

Bericht door Demtsjenko »

voor het geld krijg je bij de Koreanen nog veel en veel meer...

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Auto discussie

Bericht door Arjan van Hout »

Stefannec schreef:Oke thx voeg de i40 ook toe.
De skoda Eniesee vind ik persoonlijk niet zo mooi.
Weet biet waardoor, maar ik zie er iets aan wat me niet aanstaat
Dat kan maar ik vind de supurb echt een hele mooie auto

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12477
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Auto discussie

Bericht door Stefannec »

Eniesee schreef:
Stefannec schreef:Oke thx voeg de i40 ook toe.
De skoda Eniesee vind ik persoonlijk niet zo mooi.
Weet biet waardoor, maar ik zie er iets aan wat me niet aanstaat
Dat kan maar ik vind de supurb echt een hele mooie auto
Dat mag is maar goed ook anders reden we allemaal in het zelfde toch.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Auto discussie

Bericht door Arjan van Hout »

Stefannec schreef:
Eniesee schreef:
Stefannec schreef:Oke thx voeg de i40 ook toe.
De skoda Eniesee vind ik persoonlijk niet zo mooi.
Weet biet waardoor, maar ik zie er iets aan wat me niet aanstaat
Dat kan maar ik vind de supurb echt een hele mooie auto
Dat mag is maar goed ook anders reden we allemaal in het zelfde toch.
ik rijd hem niet hoor.........

NiMMA_024
Berichten: 6731
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 15:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Auto discussie

Bericht door NiMMA_024 »

jetipo schreef:
NiMMA_024 schreef:geen
Een nieuwe auto uitzoeken van de baas...? Volledig losgeslagen dat leasen. Hans Teeuwen is in zijn nieuwe show nogal scherp over de lease-rijder :biggrin: . Of was het een andere cabaretier?
Heb het ook nooit nodig gehad, en kost alleen maar een hoop geld. Terwijl je tegenwoordig met OV goedkoper uit bent dan met een auto.

Andere maar niet onbelangrijke reden dat ik geen auto bezit, lease of huur: geen rijbewijs.
Het voordeel is, dat ik wel kan drinken :)




Wat betreft het stukje cabaret... ik zou het niet weten. En heb de nieuwe show nog niet gezien.
NEC ON TOUR.... soon in your stadium!

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12477
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Auto discussie

Bericht door Stefannec »

NiMMA_024 schreef:
jetipo schreef:
NiMMA_024 schreef:geen
Een nieuwe auto uitzoeken van de baas...? Volledig losgeslagen dat leasen. Hans Teeuwen is in zijn nieuwe show nogal scherp over de lease-rijder :biggrin: . Of was het een andere cabaretier?
Heb het ook nooit nodig gehad, en kost alleen maar een hoop geld. Terwijl je tegenwoordig met OV goedkoper uit bent dan met een auto.

Andere maar niet onbelangrijke reden dat ik geen auto bezit, lease of huur: geen rijbewijs.
Het voordeel is, dat ik wel kan drinken :)




Wat betreft het stukje cabaret... ik zou het niet weten. En heb de nieuwe show nog niet gezien.
Ov goedkoper waag ik te betwijfelen en ander probleem voor mij gezien mijn werk moet ik door heel Nederland overal heen komen, en dat is met het OV niet te doen.
Jippiekajee motherfucker!!!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten