UEFA / FIFA - algemeen

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: UEFA / FIFA - algemeen

Bericht door Kanchelskis »

Even voor mijn beeldvorming. Hij mag 9 officiële wedstrijden niet voor Uruguay spelen en 4 maanden sowieso niet (ook niet voor Liverpool). Begrijp ik het goed?

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32437
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: UEFA / FIFA - algemeen

Bericht door bertje »

Kanchelskis schreef:Even voor mijn beeldvorming. Hij mag 9 officiële wedstrijden niet voor Uruguay spelen en 4 maanden sowieso niet (ook niet voor Liverpool). Begrijp ik het goed?
Yep
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: UEFA / FIFA - algemeen

Bericht door Kanchelskis »

bertje schreef:
Kanchelskis schreef:Even voor mijn beeldvorming. Hij mag 9 officiële wedstrijden niet voor Uruguay spelen en 4 maanden sowieso niet (ook niet voor Liverpool). Begrijp ik het goed?
Yep
:tu: :tu: :tu:

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32437
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: UEFA / FIFA - algemeen

Bericht door bertje »

jazeker schreef:
De Kletskop schreef:
Michael schreef:Het is schandalig hoor en slaat compleet nergens op, laat ik dat even vooropstellen, maar laten we niet overdrijven zeg. Ik zie wekelijks smerigere overtredingen voorbij komen...
Helemaal meejeens.
:withstupid: Probeerde dat al duidelijk te maken.
Die bouaouzannetjes mogen ze van mij nog dubbel zo hard straffen ja, daar maak je mensen gewoon zwaar invalide mee. Maar ook bijten, wat ik echt enorm onhygiënisch vind en ook gewoon erg gevaarlijk, vind ik echt van de zotte. Als hij echt doorbijt en een of andere rare bacterie heeft kan de ander daar zwaar ziek van worden.
Ik moet zeggen dat ik me prima kan vinden in de straf die de FIFA heeft uitgedeeld. Nu moet Liverpool natuurlijk gewoon een zaak starten tegen Suarez, aNt hij dupeert Liverpool nu al voor de 3e keer..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: UEFA / FIFA - algemeen

Bericht door harold »

Heb ook wel een beetje medelijden met hem, reken maar dat hij nu verschrikkelijk in zak en as zit voor een black-out, iets waar hij dringend professionele hulp voor nodig heeft.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20477
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: UEFA / FIFA - algemeen

Bericht door Mark Ariaans »

Ach, 4 maanden valt nog wel te behappen.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31645
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: UEFA / FIFA - algemeen

Bericht door vak Oost »

Mark Ariaans schreef:Ach, 4 maanden valt nog wel te behappen.
en daarna zal hij wel weer honger hebben in de bal :wink:
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: UEFA / FIFA - algemeen

Bericht door jackkreta »

Hij zal even door de zure appel moeten heen bijten.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: UEFA / FIFA - algemeen

Bericht door Goffert »

Allemaal leuk en aardig natuurlijk. Volledig terecht ook overigens. Maar zo'n Sakho van Frankrijk krijgt voor een dwaze elleboog niks...

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: UEFA / FIFA - algemeen

Bericht door Kanchelskis »

De FIFA mag van mij ook kaarten uit gaan delen voor die misselijke schwalbes in de 16. Gister ging Fellaini op zoek naar een penalty, zo'n Rus probeerde het. Dit toernooi zijn er al velen hen voor geweest. Als we het dan over Fair Play hebben...Misselijkmakend en afstraffen :pukeface:

Gebruikersavatar
ellokko
Berichten: 143
Lid geworden op: wo 02 jan 2008, 13:33
Locatie: maarssen
Contacteer:

Re: UEFA / FIFA - algemeen

Bericht door ellokko »

Goffert schreef:Allemaal leuk en aardig natuurlijk. Volledig terecht ook overigens. Maar zo'n Sakho van Frankrijk krijgt voor een dwaze elleboog niks...
:withstupid: Die had ook wel wat wedstrijden rust moeten krijgen.
Een goede schwalbe is ook een kunst!!!!!!!

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: UEFA / FIFA - algemeen

Bericht door Michael »

Strooper schreef:
Michael schreef:Het is schandalig hoor en slaat compleet nergens op, laat ik dat even vooropstellen, maar laten we niet overdrijven zeg. Ik zie wekelijks smerigere overtredingen voorbij komen...
Punt is dat we hier te maken hebben met een recidivist. In het normale strafrecht krijgt iemand doorgaans ook een hogere straf als er sprake is van recidive.
Zo zijn er nog wel een paar aan te wijzen die zich stelselmatig misdragen. Ik vind alleen dat het een beetje wordt opgeblazen en dat iedereen daarin meegaat...

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: UEFA / FIFA - algemeen

Bericht door Kanchelskis »

Michael schreef:
Strooper schreef:
Michael schreef:Het is schandalig hoor en slaat compleet nergens op, laat ik dat even vooropstellen, maar laten we niet overdrijven zeg. Ik zie wekelijks smerigere overtredingen voorbij komen...
Punt is dat we hier te maken hebben met een recidivist. In het normale strafrecht krijgt iemand doorgaans ook een hogere straf als er sprake is van recidive.
Zo zijn er nog wel een paar aan te wijzen die zich stelselmatig misdragen. Ik vind alleen dat het een beetje wordt opgeblazen en dat iedereen daarin meegaat...
Maar goed ook, dit moet je niet zomaar laten gebeuren. De wereld moet schande spreken over deze dwaas genaamd Suarez. Figuren als Suarez, Pepe en vast nog meer idioten in de voetballerij moeten aan de schandpaal. Als ik me in mijn werk zou misdragen, zou ik allang op straat staan. Deze figuren worden verheerlijkt en zijn idolen van bepaalde mensen. En nemen soms het risico iemand bewust ernstig te blesseren, wat gewoon overeenkomt met mishandeling.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20477
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: UEFA / FIFA - algemeen

Bericht door Mark Ariaans »

Zouden wij zonder Nigel de Jong in de volgende ronde staan?

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: UEFA / FIFA - algemeen

Bericht door Kanchelskis »

Mark Ariaans schreef:Zouden wij zonder Nigel de Jong in de volgende ronde staan?
Zijn karatetrap in de finale van het WK in 2010 was ook te absurd voor worden. Fel spel/bikkelen is niet erg, het is een contactsport, maar puur voor de persoon gaan ipv de bal, moet gewoon bestraft worden. Die bewuste "benenbrekers" moeten uitgeroeid worden.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20477
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: UEFA / FIFA - algemeen

Bericht door Mark Ariaans »

Overigens wel apart dat Suarez, ondanks dat hij de overtreding beging in dienst van zijn nationale ploeg, meer wedstrijden verliest bij Liverpool dan bij Uruguay. Wordt Liverpool toch wel buitenproportioneel mee genaaid.

Plus waarschijnlijk mogen ze hem nu niet eens verkopen, al zouden ze dat willen, want de voetbal-ban is inclusief transferactiviteiten.

[edit]Oh, blijkbaar mag dat wel...

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: UEFA / FIFA - algemeen

Bericht door LT »

Kanchelskis schreef:
Mark Ariaans schreef:Zouden wij zonder Nigel de Jong in de volgende ronde staan?
Zijn karatetrap in de finale van het WK in 2010 was ook te absurd voor worden. Fel spel/bikkelen is niet erg, het is een contactsport, maar puur voor de persoon gaan ipv de bal, moet gewoon bestraft worden. Die bewuste "benenbrekers" moeten uitgeroeid worden.
Ik blijf erbij dat het niet bewust is, denk niet dat hij Alonso écht zou zien komen.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31645
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: UEFA / FIFA - algemeen

Bericht door vak Oost »

LT schreef:
Kanchelskis schreef:
Mark Ariaans schreef:Zouden wij zonder Nigel de Jong in de volgende ronde staan?
Zijn karatetrap in de finale van het WK in 2010 was ook te absurd voor worden. Fel spel/bikkelen is niet erg, het is een contactsport, maar puur voor de persoon gaan ipv de bal, moet gewoon bestraft worden.
Die bewuste "benenbrekers" moeten uitgeroeid worden.
Ik blijf erbij dat het niet bewust is, denk niet dat hij Alonso écht zou zien komen.
zou hij met oogkleppen op het veld staan ... echt gracieus zag het er toen niet uit
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Ravanelli de 2e
Berichten: 530
Lid geworden op: di 29 sep 2009, 12:22
Contacteer:

Re: UEFA / FIFA - algemeen

Bericht door Ravanelli de 2e »

Gaat de uefa nu ook iets doen aan het vragen van spelers maar ook trainers (die vervelende scolari) voor een gele of rode kaart voor een tegenstander ?
Wat Suarez betreft prima straf maar niet in verhouding met andere overtredingen en in mijn ogen is dat gezeur van met name trainers om een kaart nog verwerpelijker.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: UEFA / FIFA - algemeen

Bericht door mschr »

Wat mij stoort, is de verdediging van de Uruguayanen. Eerst zeiden ze: "Er is niks gebeurd, het is een hetze." Nu zeggen ze: "Hij heeft straf verdiend, maar de straf is buitensporig, het is een hetze."

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: UEFA / FIFA - algemeen

Bericht door Kanchelskis »

Over iedereen valt wel een compilatie te maken, maar dit zegt heel veel:

http://www.dumpert.nl/mediabase/6606425/04f14137

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: UEFA / FIFA - algemeen

Bericht door mschr »

Kanchelskis schreef:Over iedereen valt wel een compilatie te maken, maar dit zegt heel veel:

http://www.dumpert.nl/mediabase/6606425/04f14137
De man moet voorgoed verbannen worden van het voetbalveld.

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: UEFA / FIFA - algemeen

Bericht door MojoMojo »

Kanchelskis schreef:Over iedereen valt wel een compilatie te maken, maar dit zegt heel veel:

http://www.dumpert.nl/mediabase/6606425/04f14137
Ongelooflijk. Zitten echt heel erg smerige tussen. En dan toch vaak zelf het slachtoffer spelen daarna.
The name's so nice, you say it twice..

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten