Asian Cup

Gesloten
Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22811
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Asian Cup

Bericht door burp »

ook maar een topic over het aziatisch kampioenschap wat gister begonnen is.

Verrassend gelijkspel van Australie met onze Holman tegen Oman.

Zijn er van dit toernooi ook ergens beelden/ samenvattingen net als met de copa america?

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Asian Cup

Bericht door Danish Dynamite »

'Socceroos komen in handen van Advocaat'

16/7/2007 11:15

De pijnlijke uitschakeling in de Aziatische titelstrijd heeft de positie van de Australische bondscoach Graham Arnold zwaar ondermijnd. Naar verluidt moet Dick Advocaat de Socceroos naar het WK in 2010 leiden.

Na de dramatisch verlopen strijd om de Azië Cup speculeren de Australische media druk over de toekomst van bondscoach Arnold. Dat oud-international moet plaatsmaken lijkt een uitgemaakte zaakna de uitschakeling in de eerste ronde.

Als opvolger van Arnold valt de naam Advocaat veelvuldig. De 59-jarige Hagenaar sprak in 2005 ook al met de Australische bond, die toen de voorkeur gaf aan Guus Hiddink. De tweede toenadering lijkt meer succes te hebben.

Advocaat staat echter nog tot het einde van het jaar onder contract bij Zenit Sint-petersburg. Ter overbrugging zou Arnold aanblijven, maar daarbij wel technisch directeur Rob Baan als adjudant naast zich krijgen.
:onhead:

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22811
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Asian Cup

Bericht door burp »

't zal ze vies zijn tegengevallen die aussies.
Dachten meteen ook hier met de besten mee te kunnen doen.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22811
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Asian Cup

Bericht door burp »

verrek, gaat irak het nog winnen ook

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Asian Cup

Bericht door tweety »

burp schreef:verrek, gaat irak het nog winnen ook
wel leuk voor ze , even wat anders aan hun hoofd dan die oorlog :tu:
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Jack_Sparrow
Berichten: 564
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:27
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Asian Cup

Bericht door Jack_Sparrow »

tweety schreef:
burp schreef:verrek, gaat irak het nog winnen ook
wel leuk voor ze , even wat anders aan hun hoofd dan die oorlog :tu:
Nou nee hoor een gedeelte van t land wel maar de rebellen zullen er alles aan doen om dat feestje te gaan verzieken deden ze ook na de halve finale met aanslagen
Savvy?

Mark van den Boogaart the new Doeluh :hail:

Gebruikersavatar
NBO-er
Berichten: 382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 21:50
Contacteer:

Re: Asian Cup

Bericht door NBO-er »

Holman: ‘Azië Cup was genieten’
Brett Holman is nog maar net terug van de Azië Cup, maar zaterdag stond hij bij NEC alweer in het veld tegen Roda JC (0-1 verlies). De 23-jarige Australiër sprak in De Gelderlander over zijn ervaring in het Aziatische eindtoernooi.

“Door een enkelblessure aan het eind van vorig seizoen leek ik de Azië Cup te missen, maar gelukkig was ik toch op tijd fit. Het was voor Australië de eerste keer dat ze meededen. En voor mij de eerste keer dat ik was uitgenodigd voor een belangrijk toernooi. Een grote eer.”

“Ik was met al die sterren in de selectie al blij geweest met een rol als bankzitter, maar uiteindelijk heb ik alle groepsduels meegespeeld. Alleen in de laatste wedstrijd tegen Japan stond ik ernaast”, aldus Holman, die tot op heden tien keer de nationale trots verdedigde.

Afgelopen weekend speelde Holman tegen Roda JC op zijn favoriete stek, vlak achter de spitsen. “Dat was de positie die ik ambieerde toen ik in 2002 naar Feyenoord kwam. Alleen heb ik er nooit gespeeld. Ook bij NEC niet. Ik vind het natuurlijk prima als het er komend seizoen wel van komt."

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten