Nieuwe spelers (8)

Gebruikersavatar
Phoenix
Berichten: 766
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:43
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Phoenix »

oekoeboekoe schreef:
arie1 schreef:en van beukering uitfluiten?!?!?!? Dan spoor je niet. Stelletje........ :2up: :2up:
Tja dom volk heb je overal, dus ook bij NEC. Maar deze sukkels verdienen idd de middelvinger :2up:
Hersenloze mongolen ja. Helaas lopen die hier ook rond. Jammer, maar ja.

Hopelijk laat v. Beukering zich niet kennen en weet hij wel dat de meerderheid gewoon wil dat hij veel goals gaat maken voor ons!

recreantb
Berichten: 2151
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 16:36

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door recreantb »

Nog niemand iets gehoord over speler genaamd Mahrouk???
NEC: mijn club

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10514
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door TT »

'NAC richt pijlen op Lindenbergh en Pardo'
Als we BN/De Stem mogen geloven heeft NAC Breda bij zowel Ajax als Feyenoord aangeklopt voor een middenvelder. De club van trainer Ernie Brandts hoopt spoedig Olaf Lindenbergh en Sebastian Pardo over te nemen.

Beide spelers mogen vertrekken bij hun club. Volgens de krant is Brandts nog niet tevreden over zijn selectie, en is vooral de middenlinie onderbezet.

Gebruikersavatar
fr@nk
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:06
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door fr@nk »

Phoenix schreef:
oekoeboekoe schreef:
arie1 schreef:en van beukering uitfluiten?!?!?!? Dan spoor je niet. Stelletje........ :2up: :2up:
Tja dom volk heb je overal, dus ook bij NEC. Maar deze sukkels verdienen idd de middelvinger :2up:
Hersenloze mongolen ja. Helaas lopen die hier ook rond. Jammer, maar ja.

Hopelijk laat v. Beukering zich niet kennen en weet hij wel dat de meerderheid gewoon wil dat hij veel goals gaat maken voor ons!
We mogen blij zijn met beukie. En heb ook vertouwen in hem. Oefenwedstrijd tegen top vond ik hem een van de
betere, wint veel kopduels en laat zich niet snel va de bal zetten.

arie1
Berichten: 4396
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 19:57
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door arie1 »

zul je zien dat nac pardo en lindenbergh over neemt. kunnen we opnieuw gaan "scouten"......

en als we nog geen spits naast beukie hebben tegen roda, kunnen we misschien met 2 keepers, 8 verdedigers en beukie spelen.
0-0 is namelijk ook 1 punt !!! :cheer: :cheer2:

Gebruikersavatar
Jeroen
Beheerder
Berichten: 2491
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 20:16
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Jeroen »

Tsja. Lindenbergh. Hij zal bij Ajax niet slecht verdienen, tonnetje of 8 ofzo. Hier bij NEC zal hij 3, misschien 4 ton krijgen. Wie levert nou de helft van zijn salaris in... Als NAC dat kan ophoesten, dan jammer maar helaas.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22783
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door burp »

NAC wil al jaren alles wat NEC heeft of wil, dus dit verbaasd me niks.

Hoorde trouwens ook het gerucht dat NEC bij ajax geinformeerd zou hebben naar een huur van Manucharyan en Anita. Wel zouden ze nog eerst op proef moeten komen.

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Don Corleone »

burp schreef:NAC wil al jaren alles wat NEC heeft of wil, dus dit verbaasd me niks.

Hoorde trouwens ook het gerucht dat NEC bij ajax geinformeerd zou hebben naar een huur van Manucharyan en Anita. Wel zouden ze nog eerst op proef moeten komen.
:withstupid:
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

VakkieK
Berichten: 199
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 14:48
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door VakkieK »

Rogier Molhoek kan uitkijken naar een nieuwe club. AZ is bereid de middenvelder te laten gaan.
AZ was tevreden met het afgelopen seizoen van Molhoek, die voor zijn derde jaar in Alkmaarse dienst staat. 'Maar ik kreeg ook te horen dat ik in principe weg mag', zegt de 26-jarige middenvelder op AZ.tv.

Mede door het blessureleed bij Stijn Schaars komt Molhoek in de voorbereiding aan voldoende speelminuten. Zaterdag stond hij in de basis tegen Middlesbrough, dat het oefenduel met 2-0 won. Een blaar was de reden dat de middenvelder na een uur naar de kant ging.

vi.nl



Ik las dit op VI.nl. Is dat geen leuke middenvelder voor ons?
Laatst gewijzigd door VakkieK op ma 06 aug 2007, 11:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
NEC kampioen
Berichten: 118
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 14:30
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door NEC kampioen »

Volgens mij kan ie inderdaad wel ballen ja!

En NAC, wil alles hebben wat wij hebben ja, maar gelukkig komen ze altijd weer met nog slechtere voetballers. Ben blij dat we niet hún tech. dir. hebben. Anders hadden wij nou het levensgevaarlijke sikora-lurling-amoah-trio hier lopen...(oja, en Kolkka)

*hahaha* sorry, steeds als ik die 4 namen zo naast elkaar zie schiet ik in de lach. Wat een stump-club is het toch zeg :jestera:

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Danish Dynamite »

NEC kampioen schreef:Volgens mij kan ie inderdaad wel ballen ja!

En NAC, wil alles hebben wat wij hebben ja, maar gelukkig komen ze altijd weer met nog slechtere voetballers. Ben blij dat we niet hún tech. dir. hebben. Anders hadden wij nou het levensgevaarlijke sikora-lurling-amoah-trio hier lopen...(oja, en Kolkka)

*hahaha* sorry, steeds als ik die 4 namen zo naast elkaar zie schiet ik in de lach. Wat een stump-club is het toch zeg :jestera:
:withstupid: En ieder jaar eindigen ze toch weer in de buurt van NEC en vaak zelfs nog onder NEC, dit terwijl ze veel en veel meer geld uitgeven en vrijwel ieder seizoen met een half nieuw team beginnen... :jestera:

Guti
Berichten: 318
Lid geworden op: di 24 jul 2007, 17:03
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Guti »

Toch zou ik Pardo wel bij NEC willen zien.
Hij deed in het begin bij Feyenoord echt niet onder voor van Persie.
Het is dat Gullit hem verdedigende middenvelder liet spelen...

Lindenbergh 3 ton, vind ik echt veels te veel, maar goed, er is wel erg weinig ervaring nu binnen de lijnen.

Mariodona
Berichten: 2514
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 00:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Mariodona »

Molhoek tja nooit echt een basisspeler geweest bij a.z. Ook bij r.k.c. heeft hij niet alles gespeelds kijk naar zijn stats.
Verder is ook ook weer een verdedigende middenvelder en daar hebben we er al genoeg van rondlopen.
Pardo ben ik zoals vaker gezegd een fan van dus die mag gelijk komen samen met Lindenbergh.

Manucharyan en Anita zijn alle2 zeer welkom alleen geloof ik nooit dat Ajax hun laat verhuren. Misschien moet je ook eens proberen zeefuik te huren van p.s.v. die maakt ze wel hoor!!
Can we win? Yes we can!

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Bleum »

Leuk hoor Manucharyan en Anita, zeker te weten spelers met potentie, maar weer jonge talenten. NEC heeft behoefte aan routine, aan jongens die het spelletje door en door kennen en voor de nodige rust kunnen zorgen.
ik zag dat Anastasiou nog geen club heeft. Bij Roda liet hij het wel altijd zien, bij Ajax kreeg hij weinig kansen en bij Sparta was het niet veel. Zou kunnen dat hij over z'n top is nu, maar kan ook zijn dat hij complementair is aan Beukering ;) maar goed misschien is die Griek niks, maar liever wel wat meer ervaring graag erbij.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Topdude

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Topdude »

Blauw Wit 7 schreef:
NEC kampioen schreef:Volgens mij kan ie inderdaad wel ballen ja!

En NAC, wil alles hebben wat wij hebben ja, maar gelukkig komen ze altijd weer met nog slechtere voetballers. Ben blij dat we niet hún tech. dir. hebben. Anders hadden wij nou het levensgevaarlijke sikora-lurling-amoah-trio hier lopen...(oja, en Kolkka)

*hahaha* sorry, steeds als ik die 4 namen zo naast elkaar zie schiet ik in de lach. Wat een stump-club is het toch zeg :jestera:
:withstupid: En ieder jaar eindigen ze toch weer in de buurt van NEC en vaak zelfs nog onder NEC, dit terwijl ze veel en veel meer geld uitgeven en vrijwel ieder seizoen met een half nieuw team beginnen... :jestera:

en toch gaan veel spelers liever naar nak dan naar NEC.
Ik denk dat dat komt doordat nak een beter "image" heeft dan NEC. Gezegd wordt dan vaak leuke supporters, aanvallend voetbal, goede sfeer e.d. Of het nu in de praktijk echt zo is of niet, ze hebben wel die uitstraling naar buiten.

Gebruikersavatar
NEC kampioen
Berichten: 118
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 14:30
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door NEC kampioen »

Dan zouden we een nieuwe slogan kunnen nemen, dan komen ze wel ;)

Gebruikersavatar
Del Piero
Berichten: 506
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:10
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Del Piero »

Bleum schreef:Leuk hoor Manucharyan en Anita, zeker te weten spelers met potentie, maar weer jonge talenten. NEC heeft behoefte aan routine, aan jongens die het spelletje door en door kennen en voor de nodige rust kunnen zorgen.
ik zag dat Anastasiou nog geen club heeft. Bij Roda liet hij het wel altijd zien, bij Ajax kreeg hij weinig kansen en bij Sparta was het niet veel. Zou kunnen dat hij over z'n top is nu, maar kan ook zijn dat hij complementair is aan Beukering ;) maar goed misschien is die Griek niks, maar liever wel wat meer ervaring graag erbij.
:withstupid:

Ervaring is nu een vereiste, geen jonge spelers meer aub (of het moet een echt mega talent zijn, maar die komt toch niet).

Gebruikersavatar
MarcoNMGN
Berichten: 2082
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:16
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door MarcoNMGN »

Molhoek verdient een spandoek :beer:
Bjorn

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Jomano »

Jeroen schreef:Tsja. Lindenbergh. Hij zal bij Ajax niet slecht verdienen, tonnetje of 8 ofzo. Hier bij NEC zal hij 3, misschien 4 ton krijgen. Wie levert nou de helft van zijn salaris in... Als NAC dat kan ophoesten, dan jammer maar helaas.
Niedzielan.... :tong: :tong: :tong:

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door tweety »

lees hier maar een hoe geweldig ze Lindenbergh bij Ajax vinden ;http://ajax.punt.nl/?id=383488&r=1
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Gebruikersavatar
VakM
Berichten: 281
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:23
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door VakM »

Bleum schreef:Leuk hoor Manucharyan en Anita, zeker te weten spelers met potentie, maar weer jonge talenten. NEC heeft behoefte aan routine, aan jongens die het spelletje door en door kennen en voor de nodige rust kunnen zorgen.
ik zag dat Anastasiou nog geen club heeft. Bij Roda liet hij het wel altijd zien, bij Ajax kreeg hij weinig kansen en bij Sparta was het niet veel. Zou kunnen dat hij over z'n top is nu, maar kan ook zijn dat hij complementair is aan Beukering ;) maar goed misschien is die Griek niks, maar liever wel wat meer ervaring graag erbij.
Zo'n kerel die bij sparta aan alle kanten mislukt is hoef ik hier niet. :td:

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Bleum »

Een soort Hristov bij ons?
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
VakM
Berichten: 281
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:23
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door VakM »

dat is niet verkeerd, maar dan wel iemand die iets kan brenegen. Die griek heeft weinig of eerlijk gezegd niets laten zien bij Sparta.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Bleum »

VakM schreef:dat is niet verkeerd, maar dan wel iemand die iets kan brenegen. Die griek heeft weinig of eerlijk gezegd niets laten zien bij Sparta.
Precies zoals Hristov dus, want op die ene maand bij NEC na bakte hij er ook niet veel meer van.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
VakM
Berichten: 281
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:23
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door VakM »

juist dan zijn we het eens en kan de griek mooi wegblijven

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten