Wij staan voor N.E.C.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Wij staan voor N.E.C.

Bericht door Arjan van Hout »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:Bel de afdeling marketing..... en verder is het heel simpel, ze hebben me gewoon gevraagt wat ik van die 2 avonden vond en wat ik van het het eindresultaat vond. Als je daar dan antwoord op geeft dan staat ineens je naam daar. Ik proef altijd die argwaan, heb ik je iets misdaan ofzo?
nee hoor, maar het verbaasd mij wel dat jij, ook gezien je mening mbt de klankbordgroep, je inlaat met deze achterkamertjespolitiek van NEC. Verder ben ik gewoon kritisch en kijk niet naar wie of wat, "toevallig" ben jij iemand die vaak in het "nieuws" komt........... Tja jij vindt dat zelf blijkbaar leuk, maar dan kun je ook kritische noten verwachten !

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Wij staan voor N.E.C.

Bericht door Harold Bastiaans »

Eniesee schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:Bel de afdeling marketing..... en verder is het heel simpel, ze hebben me gewoon gevraagt wat ik van die 2 avonden vond en wat ik van het het eindresultaat vond. Als je daar dan antwoord op geeft dan staat ineens je naam daar. Ik proef altijd die argwaan, heb ik je iets misdaan ofzo?
nee hoor, maar het verbaasd mij wel dat jij, ook gezien je mening mbt de klankbordgroep, je inlaat met deze achterkamertjespolitiek van NEC. Verder ben ik gewoon kritisch en kijk niet naar wie of wat, "toevallig" ben jij iemand die vaak in het "nieuws" komt........... Tja jij vindt dat zelf blijkbaar leuk, maar dan kun je ook kritische noten verwachten !
De KBG was een discussie groep mbt supporters zaken, een groep die onderling discuseerde over de zaken die 'ons' aangingen.DE KBG is never als eenheid naar buiten gekomen, altijd waren er ellelange discussies over allerlei zaken. De mascotte is voor mij idd een heel hekel punt, simpelweg omdat NEC naar ons toe kwam met een 'voorstel' mbt de mascotte, dit terwijl dat allang besloten was. N.a.v die discussie, was het voor mij genoeg binnen de KBG te blijven vechten tegen het bestuur en directie. De geloofwaardigheid was vanaf dat moment volledig weg. De uitnodiging van NEC mbt de slogan is er een van totaal andere aard, er is mij gevraagt of ik mee wilde denken om naar buiten toe een duidelijkere NEC gevoel te kunnen creeeren, en daar heb ik ja op gezegd. Net zo als jij dat ook gezegd zou hebben. Vervolgens is er in de eerste avond gevraagt aan de mengelmoes van diverse NEC mensen wat hun NEC gevoel was ( dus er is geen discussie geweest) daar heb ik mijn NEC gevoel kunnen geven. Meer niet, en ja idd de uiteindelijke slogan vind ik prima, zeker omdat er uit de diverse geledingen mensen aanwezig waren. Achterkamertjespolitiek vind ik iets heel anders....maargoed daar zal jij wel weer verschillen van mening met mij.
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Wij staan voor N.E.C.

Bericht door Frans »

Harold, ForzaNEC.nl schreef: Ik weet niet waar jij deze wijsheid vandaan haalt ( "op initiatief van van Gelder" ) is wel een hele makkelijke manier om zieltjes voor je mening te winnen. Van Gelder was niet de drive achter deze avonden, hij was hooguit gast. Net als plus-minus 35 andere. De KBG was een groep die zich bezig hielt met supporters gerelateerde zaken, een groep die nav onderlinge communicatie met elkaar in conclaaf ging om de mindere zaken bij NEC te bespreken. Deze groep is bij elkaar gevraagt om mee te denken over een slogan, een slogan die voortkomt uit een mix van gevoelens van diverse supporters. Geen discussie avonden zoals bij de KBG............
Dit klopt helemaal. En Harold was niet de enige supporter die bij deze avonden aanwezig was.
NECTheBest

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Wij staan voor N.E.C.

Bericht door Harold Bastiaans »

En dan nog iets, over de slogan 'beleef NEC'is nog NOOIT gediscusseerd, dus waarom nu zo moeilijk doen over een slogan die veel beter aansluit bij het NEC gevoel
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Wij staan voor N.E.C.

Bericht door burp »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:En dan nog iets, over de slogan 'beleef NEC'is nog NOOIT gediscusseerd, dus waarom nu zo moeilijk doen over een slogan die veel beter aansluit bij het NEC gevoel
omdat die slogan er ineens zomaar was. marketing gevalletje :zzz:

Dit keer wordt het groots gepresenteerd "in overleg" besloten etc., dus komt er meer reactie op.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Wij staan voor N.E.C.

Bericht door Bleum »

Frans schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef: Ik weet niet waar jij deze wijsheid vandaan haalt ( "op initiatief van van Gelder" ) is wel een hele makkelijke manier om zieltjes voor je mening te winnen. Van Gelder was niet de drive achter deze avonden, hij was hooguit gast. Net als plus-minus 35 andere. De KBG was een groep die zich bezig hielt met supporters gerelateerde zaken, een groep die nav onderlinge communicatie met elkaar in conclaaf ging om de mindere zaken bij NEC te bespreken. Deze groep is bij elkaar gevraagt om mee te denken over een slogan, een slogan die voortkomt uit een mix van gevoelens van diverse supporters. Geen discussie avonden zoals bij de KBG............
Dit klopt helemaal. En Harold was niet de enige supporter die bij deze avonden aanwezig was.
Ik weet dat de Beu door van Gelder benaderd is om te komen. Van Gelder heeft deze avond ook, in overleg met NEC, mede tot stand gebracht, want ook mensen van de pers zijn door Van Gelder benaderd, lijkt mij dat van Gelder dus meer dan zomaar een gast was. Maakt allemaal niet uit, maar heeft niets met zieltjes winnen te maken. Zieltjes winnen voor wat? Harold moet zelf weten als 'ie daarbij aanwezig wil zijn, maar het komt op mij vreemd over. Bij de de kbg zegde hij het vertrouwen op in de communicatie van en met NEC en vertrok hij, maar bij de eerste de beste uitnodiging van NEC om met elkaar te communiceren over een slogan dan is dat vertrouwen opeens weer snel terug en doet hij wel mee.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Wij staan voor N.E.C.

Bericht door Harold Bastiaans »

Bleum schreef:Ik weet dat de Beu door van Gelder benaderd is om te komen. Van Gelder heeft deze avond ook, in overleg met NEC, mede tot stand gebracht, want ook mensen van de pers zijn door Van Gelder benaderd, lijkt mij dat van Gelder dus meer dan zomaar een gast was. Maakt allemaal niet uit, maar heeft niets met zieltjes winnen te maken. Zieltjes winnen voor wat? Harold moet zelf weten als 'ie daarbij aanwezig wil zijn, maar het komt op mij vreemd over. Bij de de kbg zegde hij het vertrouwen op in de communicatie van en met NEC en vertrok hij, maar bij de eerste de beste uitnodiging van NEC om met elkaar te communiceren over een slogan dan is dat vertrouwen opeens weer snel terug en doet hij wel mee.
het was niet de eerste de beste uitnodiging, ik spreek de mensen van NEC wel vaker, feit blijft uiteraard dat ik net als vele weg wilde bij de KBG, om de hierboven omschreven reden. Dat doet toch niets af aan het feit dat NEC mij vroeg om mijn NEC gevoel te komen uitleggen. Oja, in jou gedachte mag ik, omdat ik weggegaan ben bij de KBG nooit meer met NEC praten, op zich zelf is dat erg vreemd, volgens mij maak ik dat zelf uit.

Het feit dat er een nieuwe slogan is bij NEC, vind ik belangrijker dan het feit dat ik er aanwezig was.
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Wij staan voor N.E.C.

Bericht door Danish Dynamite »

Bleum schreef:
Blauw Wit 7 schreef:
:jestera: Nee hoor, ik ben alleen niet constant online, jij ook niet neem ik aan?
Maar volgens mij gaat het hier om gesprekken die voortgekomen zijn uit het supporterscollectief en is een Peter Wisgerhof maar 1x bij een bespreking aanwezig geweest. En ik meen me ook te herinneren dat er ooit een bericht uit is gegaan over een avond waarbij NEC zelf mensen uitgenodigd had ipv het hele supporterscollectief. Daar is hier op het forum toen ook nog een aardige discussie over geweest en heb o.a. ik felle kritiek op de manier van organiseren hiervan geuit.
Tevens ben ik er vrijwel van overtuigd dat er niet alleen over dit onderwerp is gesproken op die avonden.
Nee hoor dit heeft niets met het supporterscollectief te maken. Jochem van Gelder heeft verschillende mensen gevraagd om erbij te zijn. Mensen van de pers, vrijwilligers en als supporter is Harold gevraagd, bestuursleden van de sv en een aantal "oudjes" die bij de training aanwezig waren. Weet niet of er meer supporters bij waren.
Dat zeg ik hier toch ook? :tong:

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Wij staan voor N.E.C.

Bericht door Bleum »

Blauw Wit 7 schreef:
Bleum schreef:
Blauw Wit 7 schreef:
:jestera: Nee hoor, ik ben alleen niet constant online, jij ook niet neem ik aan?
Maar volgens mij gaat het hier om gesprekken die voortgekomen zijn uit het supporterscollectief en is een Peter Wisgerhof maar 1x bij een bespreking aanwezig geweest. En ik meen me ook te herinneren dat er ooit een bericht uit is gegaan over een avond waarbij NEC zelf mensen uitgenodigd had ipv het hele supporterscollectief. Daar is hier op het forum toen ook nog een aardige discussie over geweest en heb o.a. ik felle kritiek op de manier van organiseren hiervan geuit.
Tevens ben ik er vrijwel van overtuigd dat er niet alleen over dit onderwerp is gesproken op die avonden.
Nee hoor dit heeft niets met het supporterscollectief te maken. Jochem van Gelder heeft verschillende mensen gevraagd om erbij te zijn. Mensen van de pers, vrijwilligers en als supporter is Harold gevraagd, bestuursleden van de sv en een aantal "oudjes" die bij de training aanwezig waren. Weet niet of er meer supporters bij waren.
Dat zeg ik hier toch ook? :tong:
In de eerste zin zeg je, voortgekomen uit het supporterscollectief. In het stuk dat je vet quote zeg je dat NEC zelf mensen had uitgenodigd in plaats van het hele supporterscollectief. Ik denk dat je dingen door elkaar gooit ;) het supporterscollectief is namelijk de groep supporters die (voorheen, want afgelopen keer was er geen overleg) de supportersavond samen met NEC organiseerd. Is natuurlijk niet logisch dat die groep met een aparte taak uitgenodigd wordt. Jij bedoeld kennelijk een deel van de voormalige kbg?
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Wij staan voor N.E.C.

Bericht door Bleum »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:
Bleum schreef:Ik weet dat de Beu door van Gelder benaderd is om te komen. Van Gelder heeft deze avond ook, in overleg met NEC, mede tot stand gebracht, want ook mensen van de pers zijn door Van Gelder benaderd, lijkt mij dat van Gelder dus meer dan zomaar een gast was. Maakt allemaal niet uit, maar heeft niets met zieltjes winnen te maken. Zieltjes winnen voor wat? Harold moet zelf weten als 'ie daarbij aanwezig wil zijn, maar het komt op mij vreemd over. Bij de de kbg zegde hij het vertrouwen op in de communicatie van en met NEC en vertrok hij, maar bij de eerste de beste uitnodiging van NEC om met elkaar te communiceren over een slogan dan is dat vertrouwen opeens weer snel terug en doet hij wel mee.
het was niet de eerste de beste uitnodiging, ik spreek de mensen van NEC wel vaker, feit blijft uiteraard dat ik net als vele weg wilde bij de KBG, om de hierboven omschreven reden. Dat doet toch niets af aan het feit dat NEC mij vroeg om mijn NEC gevoel te komen uitleggen. Oja, in jou gedachte mag ik, omdat ik weggegaan ben bij de KBG nooit meer met NEC praten, op zich zelf is dat erg vreemd, volgens mij maak ik dat zelf uit.

Het feit dat er een nieuwe slogan is bij NEC, vind ik belangrijker dan het feit dat ik er aanwezig was.
Zoals ik al drie keer heb gezegd, moet je zelf weten wat je doet. Eniesee zei het ook al: kennelijk vind je het leuk, dus dan moet je dat vooral doen. Dat jij NEC vaker spreekt vind ik ook allemaal best, moet je natuurlijk ook allemaal zelf weten. Maar het lijkt mij dat ik ook mag vinden dat het vreemd is dat je in het ene overleggroepje de stekker voor jezelf eruit trekt, omdat met NEC niet te communiceren valt, maar via andere kanalen en groepjes communiceer je wel. Blijf dan in de kbg zitten en probeer door te blijven praten iets voor elkaar te krijgen of help meedenken aan een nieuwe formule van de kbg die misschien wel werkbaar is. Waarom ben je uit de kbg gestapt? Ik kan namelijk niet begrijpen dat je in het enige groepje de handoek gooit en het vertrouwen opzegt en (bij wijze van) twee weken later in een ander groepje weer gezellig gaat communiceren met NEC, alsof er niets aan de hand is. Kijk praten (informeel en persoonlijk) met NEC medewerkers is natuurlijk logisch. Je kunt het best met elkaar oneens zijn, maar dat betekent niet dat praten dan "taboe" is. Maar praten met medewerkers vind ik wat anders dan in een "officieel" overleggroepje gaan zitten. En nogmaals, als jij daar in wil zitten prima, maar ik vind het vreemd dat je daar wel formeel overleg voert, maar in een andere groep bent opgestapt vanwege de slechte communicatie van NEC naar de supporters toe.

En zowel die slogan als het feit dat jij erbij aanwezig was vind ik allebei niet belangrijk. Die slogan is gewoon een lege marketinghuls en door de supporters erbij te betrekken lijkt het net alsof het breed gedragen wordt. Dan zijn 5-10 supporters voor NEC opeens wel representatief.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Wij staan voor N.E.C.

Bericht door Danish Dynamite »

Vandaar dat ik ook zeg dat ik me meen te herinneren dat NEC op het "lumineuze" idee was gekomen om maar een paar man van de kgb uit te nodigen ipv de hele kgb (iets waar ik het toen ook al helemaal niet mee eens was), ik wist dat nl niet helemaal zeker meer.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Wij staan voor N.E.C.

Bericht door Bleum »

Blauw Wit 7 schreef:Vandaar dat ik ook zeg dat ik me meen te herinneren dat NEC op het "lumineuze" idee was gekomen om maar een paar man van de kgb uit te nodigen ipv de hele kgb (iets waar ik het toen ook al helemaal niet mee eens was), ik wist dat nl niet helemaal zeker meer.
Klopt ook, alleen bedoel je dus de kbg en niet het supporterscollectief, vandaar mijn opmerking dat het niets met supporterscollectief te maken had. Al die groepjes ook :nut:
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Wij staan voor N.E.C.

Bericht door Danish Dynamite »

Bleum schreef:
Blauw Wit 7 schreef:Vandaar dat ik ook zeg dat ik me meen te herinneren dat NEC op het "lumineuze" idee was gekomen om maar een paar man van de kgb uit te nodigen ipv de hele kgb (iets waar ik het toen ook al helemaal niet mee eens was), ik wist dat nl niet helemaal zeker meer.
Klopt ook, alleen bedoel je dus de kbg en niet het supporterscollectief, vandaar mijn opmerking dat het niets met supporterscollectief te maken had. Al die groepjes ook :nut:
:bigcry: Waarom maakt NEC het dan ook zo moeilijk voor mij als simpele ziel met al die verschillende groepjes..... :bigcry: :mrgreen:

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Wij staan voor N.E.C.

Bericht door Bleum »

In de toekomst wordt het makkelijker:
De kbg oude stijl verdwijnd en wordt waarschijnlijk verdeeld in verschillende werkgroepen die zich specifiek richten op bepaalde thema's/onderwerpen met korte lijntjes naar NEC.

Het supporterscollectief is de laatste 2 supportersavonden niet meer benaderd door NEC. Dat is jammer, omdat de laatste keer wel bleek dat een aantal door NEC op de agenda gezette onderwerpen en behoorlijk wat informatie verstrekt door Swart op die avond, niet echt de info was waar de aanwezige supporters op zaten te wachten. Maar goed, mocht NEC deze lijn doorzetten, dan heeft een supporterscollectief ook geen zin.

Of het groepje van de slogan verder gaat weet ik niet, maar anders zijn er dus alleen 4 "werkgroepen" en het reguliere overleg van SV met NEC. Wordt het weer wat duidelijker in supportersland voor oude forumtijgers ;) .
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten