Oerwoudgeluiden

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door Michael »

Ach, we kunnen er wel nog 18 pagina's over vullen met telkens de zelfde reacties. Ik hou het op gewoon domheid en niet op racisme. Het is gewoon (blijkbaar) een makkelijke uitlaatklep op dat moment (voor sommigen)...

Roep de volgende keer gewoon hoerenjong of geel-zwarte homo ;) :roll:

Gebruikersavatar
Hilversum FC
Berichten: 999
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 14:05
Contacteer:

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door Hilversum FC »

Michael schreef:Ach, we kunnen er wel nog 18 pagina's over vullen met telkens de zelfde reacties. Ik hou het op gewoon domheid en niet op racisme. Het is gewoon (blijkbaar) een makkelijke uitlaatklep op dat moment (voor sommigen)...

Roep de volgende keer gewoon hoerenjong of geel-zwarte homo ;) :roll:
Nee geen geel-zwarte homo roepen joh.... dan beledig je alle negers en chinezen en ook nog de homo's! :mrgreen:
NEC is al lang geen volksclub meer.

Gebruikersavatar
tja
Berichten: 791
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door tja »

Blauw Wit 7 schreef:
Michael schreef:
oekoeboekoe schreef:
BIESKE schreef:
T.I.G.O. schreef:
burp schreef:heb de link naar dit topic ff gemaild naar de gelderlander en de vi, misschien weten die er nog wat sensatie aan te geven :cheer2: :cheer:
:???: dom dom dom,dit moet je ''intern'' regelen,hoe stom kun je zijn :td:
:withstupid:
Idd, zet je eigen club maar in een negatief daglicht
Hoezo? dat doen toch echt de mensen die de geluiden maken...
:withstupid: Precies, en als het op deze manier in de media komt, met het commentaar erbij dat op het forum van NEC supporters hun afschuw over het gebeuren uitspreken, kan het nooit negatief voor NEC gebracht wordenin de pers.
Probleem is altijd alleen dat als zoiets in de media zou komen, er helemaal niet bij staat dat supporters op het forum hierover hun afschuw uitspreken. Bovendien wordt er dan weer verwezen naar incidenten uit het verleden, waardoor het weer net lijkt alsof we een racistische aanhang hebben. Een sensatieverhaal is altijd interessanter dan een genuanceerd verhaal.

Gebruikersavatar
Strooper
Berichten: 6490
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:41
Contacteer:

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door Strooper »

Hilversum FC schreef:
Michael schreef:Ach, we kunnen er wel nog 18 pagina's over vullen met telkens de zelfde reacties. Ik hou het op gewoon domheid en niet op racisme. Het is gewoon (blijkbaar) een makkelijke uitlaatklep op dat moment (voor sommigen)...

Roep de volgende keer gewoon hoerenjong of geel-zwarte homo ;) :roll:
Nee geen geel-zwarte homo roepen joh.... dan beledig je alle negers en chinezen en ook nog de homo's! :mrgreen:
Homo is niet beledigend volgens de rechter. Alleen als je er 'vieze' of 'vuile' voorzet. Maja eigenlijk is geel-zwart dat ook :mrgreen:
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door Harold Bastiaans »

tja schreef:
burp schreef:
CHEF schreef:
burp schreef:onbezonnenheid? bij politiekediscussies op het forum heb je er ook altijd een aantal die NL volksunie en dat zoort clubs stemmen. Vaak genoeg gezeik over geweest op het oude forum.

Accepteer nu maar dat we ook van dat soort supporters hebben en doe er alleen wat aan dat ze zich in het stadion niet zo uiten
dus jij denkt dat iedereen die afgelopen zaterdag oerwoudgeluiden produceerden ultra rechts zijn? Ik durf te stellen dat niet zo is.
nee, dat denk ik ook niet. Maar een % wel en de rest is de grote massa meelopers of mensen die idd handelen uit onbezonnenheid.
Mensen die niet racistisch of ultra rechts zijn, maar wel oerwoudgeluiden maken richting een speler zijn gewoon dom.
Rechtse mensen die dat doen ook. :tong:
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
BL
Berichten: 72
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:20
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door BL »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:
tja schreef:
burp schreef:
CHEF schreef:
burp schreef:onbezonnenheid? bij politiekediscussies op het forum heb je er ook altijd een aantal die NL volksunie en dat zoort clubs stemmen. Vaak genoeg gezeik over geweest op het oude forum.

Accepteer nu maar dat we ook van dat soort supporters hebben en doe er alleen wat aan dat ze zich in het stadion niet zo uiten
dus jij denkt dat iedereen die afgelopen zaterdag oerwoudgeluiden produceerden ultra rechts zijn? Ik durf te stellen dat niet zo is.
nee, dat denk ik ook niet. Maar een % wel en de rest is de grote massa meelopers of mensen die idd handelen uit onbezonnenheid.
Mensen die niet racistisch of ultra rechts zijn, maar wel oerwoudgeluiden maken richting een speler zijn gewoon dom.
Rechtse mensen die dat doen ook. :tong:
Er zal ook heus wel een SP stemmer bijgezeten hebben :tong:

K03N
Berichten: 5064
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door K03N »

Dit is ook maar een gerucht, sluiten dus :slot: :tong: :tong:

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door Danish Dynamite »

K03N schreef:Dit is ook maar een gerucht, sluiten dus :slot: :tong: :tong:
:nee: :nee: :nee: Dit is jammer genoeg wel degelijk een feit!!!!!

K03N
Berichten: 5064
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door K03N »

Blauw Wit 7 schreef:
K03N schreef:Dit is ook maar een gerucht, sluiten dus :slot: :tong: :tong:
:nee: :nee: :nee: Dit is jammer genoeg wel degelijk een feit!!!!!
Bewijs het dan :tong:

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door Danish Dynamite »

Bewijzen genoeg in deze discussie!!!!!! :angryfire:

K03N
Berichten: 5064
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door K03N »

Blauw Wit 7 schreef:Bewijzen genoeg in deze discussie!!!!!! :angryfire:
Daarom is het ook maar een gerucht, want niemand heeft dit nog kunnen bewezen van de mensen hier op het forum :nee:

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door Arjan van Hout »

K03N schreef:
Blauw Wit 7 schreef:Bewijzen genoeg in deze discussie!!!!!! :angryfire:
Daarom is het ook maar een gerucht, want niemand heeft dit nog kunnen bewezen van de mensen hier op het forum :nee:
:???: wat is er meer bewijs dan dat mensen het zelf gehoord hebben ??? wat zou je dan voor bewijzen willen hebben ?

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door Danish Dynamite »

K03N schreef:
Blauw Wit 7 schreef:Bewijzen genoeg in deze discussie!!!!!! :angryfire:
Daarom is het ook maar een gerucht, want niemand heeft dit nog kunnen bewezen van de mensen hier op het forum :nee:
:zzz: Dom lullen is ook een vak.

K03N
Berichten: 5064
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door K03N »

Ja ik lul ook maar wat... niet te serieus nemen want ik geloof het ook wel, blader anders maar terug

Zittuh!
Berichten: 2046
Lid geworden op: za 09 jun 2007, 19:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door Zittuh! »

K03N schreef:Ja ik lul ook maar wat... niet te serieus nemen want ik geloof het ook wel, blader anders maar terug
Je hebt wel gelijk dat er nog geen onomstotelijk bewijs is geleverd. Deze moet dus verplaats worden naar de geruchten :nut:
Siboem..Siboem..!!

Gebruikersavatar
NBO-er
Berichten: 382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 21:50
Contacteer:

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door NBO-er »

:slot:

Gebruikersavatar
TheRealTricolores
Berichten: 2421
Lid geworden op: wo 04 jul 2007, 07:44
Contacteer:

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door TheRealTricolores »

Die lui die oerwoedgeluiden maken (waarvan er vast ook hier op het forum zitten die nu heel stilletjes zijn of hypocriet mee zijn aant lullen) zijn gewoon OERdomme lui.

Als je al een racist bent. Dan kan je toch nog wel me je bolle kop begrijpen dat je je eigen spelers ook beledigd als je oerwoudgeluiden gaat maken?

Ik vindt echt dat als stewards mensen zien die dit doen ze ze gewoon eruit moeten pikken en die lui een boete opleggen.
donderdag 29 mei 2003

Zondag 18 mei 2008

Zondag 23 mei 2021

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9348
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door Polleke »

NEC doet er geen kloot tegen, dát zit me dwars. En mensen die hier de hele tijd roepen dat de discussoe moet sluiten snappen er ook niks van!

Mariodona
Berichten: 2514
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 00:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door Mariodona »

80% van alle stemmers in Nijmegen stemt Links. Ik zou willen dat n.e.c. ook een wat linkser identiteit krijgt een soort st. pauli. Ons linkse bestuur doet het anders maar wat goed. Qua problemen in de stad scoren we zeer laag vergeleken met andere steden en de verdraagzaamheid t.o.v. van mensen van een andere afkomst is ook hoger in Nijmegen dan in andere steden. Dit is onderzocht diior de raboud universiteit. Daar ben ik trots op.

Viva havana aan de waal!!

Ik :pukeface: op alles wat rechts is!!
Can we win? Yes we can!

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door CHEF »

Mariodona schreef:80% van alle stemmers in Nijmegen stemt Links. Ik zou willen dat n.e.c. ook een wat linkser identiteit krijgt een soort st. pauli. Ons linkse bestuur doet het anders maar wat goed. Qua problemen in de stad scoren we zeer laag vergeleken met andere steden en de verdraagzaamheid t.o.v. van mensen van een andere afkomst is ook hoger in Nijmegen dan in andere steden. Dit is onderzocht diior de raboud universiteit. Daar ben ik trots op.

Viva havana aan de waal!!

Ik :pukeface: op alles wat rechts is!!
Ik :pukeface: op jou met je reacties,de meeste zijn al niet van hoog niveau,maar dit slaat alles.

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door BIESKE »

CHEF schreef:
Mariodona schreef:80% van alle stemmers in Nijmegen stemt Links. Ik zou willen dat n.e.c. ook een wat linkser identiteit krijgt een soort st. pauli. Ons linkse bestuur doet het anders maar wat goed. Qua problemen in de stad scoren we zeer laag vergeleken met andere steden en de verdraagzaamheid t.o.v. van mensen van een andere afkomst is ook hoger in Nijmegen dan in andere steden. Dit is onderzocht diior de raboud universiteit. Daar ben ik trots op.

Viva havana aan de waal!!

Ik :pukeface: op alles wat rechts is!!
Ik :pukeface: op jou met je reacties,de meeste zijn al niet van hoog niveau,maar dit slaat alles.
Daar is een oplossing voor..........de vijandknop, bovendien NIET QUOTEN AUB (ik heb hem namelijk allang bij de vijanden staan) ;)

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door Danish Dynamite »

BIESKE schreef:
CHEF schreef:
Ik :pukeface: op jou met je reacties,de meeste zijn al niet van hoog niveau,maar dit slaat alles.
Daar is een oplossing voor..........de vijandknop, bovendien NIET QUOTEN AUB (ik heb hem namelijk allang bij de vijanden staan) ;)
:withstupid:

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26896
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door De Kletskop »

Blauw Wit 7 schreef:
BIESKE schreef:
CHEF schreef:
Ik :pukeface: op jou met je reacties,de meeste zijn al niet van hoog niveau,maar dit slaat alles.
Daar is een oplossing voor..........de vijandknop, bovendien NIET QUOTEN AUB (ik heb hem namelijk allang bij de vijanden staan) ;)
:withstupid:
:withstupid:

Gebruikersavatar
NBO-er
Berichten: 382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 21:50
Contacteer:

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door NBO-er »

het quoten begint nu wel te kriebelen... :mrgreen:

Gebruikersavatar
MarcoNMGN
Berichten: 2082
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:16
Contacteer:

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door MarcoNMGN »

Wat een onzin reactie, ik ben ook vrij rechts maar dat betekend niet dat ik ook mee doe met die oerwoudgeluiden :roll:
Bjorn

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten