Oerwoudgeluiden

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door Harold Bastiaans »

Bleum schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:
jbnmgn schreef:Je kunt deze topic wel sluiten, maar sluiten we dan niet ook meteen onze ogen (en oren) voor deze problemen?
Ik vindt dat die gasten die deze oerwoudgeluiden hebben gemaakt verbannen moeten worden voor het leven, met daarbij een fixe boete. (als ze al te achterhalen zijn).
Het zijn in mijn ogen gewoon een stelletje zielige infantiele puberale malloten die in een stadion NIETS te zoeken hebben.
Ik was het met die aktie van die Kah ook niet eens, maar ga dan iedere keer als hij aan de bal is met zijn allen flink zitten fluiten (wat op een gegeven moment ook gebeurde), maar ga niet van die achterlijk belachelijke geluiden produceren!
Bovendien vergeten zij dat ook wij "donkere" spelers hebben, en hoe voelen die zich bij dergelijke geluiden.
Fijne vent, we hebben een week niet gediscuseerd over die flauwe kul mot jij er weer over beginnen
:tu: :tu:
Noem het maar flauwekul :crazy:
en jij snapt niet wat ik bedoel zeker...... :td:
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door Bleum »

Leg het maar eens uit dan, ik ben namelijk heel benieuwd.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door Harold Bastiaans »

Bleum schreef:Leg het maar eens uit dan, ik ben namelijk heel benieuwd.
Nou ik zal je uit een droom helpen, lees de discussie nog maar eens door....dat zal dan toch genoeg zeggen, athans voor mij.
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door Bleum »

Ik doel niet op eerdere uitspraken in deze discussie, ik doel op de "flauwekul" uitspraak.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Ramona
Berichten: 2197
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door Ramona »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:
Bleum schreef:Leg het maar eens uit dan, ik ben namelijk heel benieuwd.
Nou ik zal je uit een droom helpen, lees de discussie nog maar eens door....dat zal dan toch genoeg zeggen, athans voor mij.

Er wordt in kringetjes gepraat ja...
Maar eigenlijk mag dit draadje evt. pas sluiten als er over 2 weken ofzo geen oerwoudgeluiden meer te horen zijn...en laten we dat hopen!

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door Harold Bastiaans »

Bleum schreef:Ik doel niet op eerdere uitspraken in deze discussie, ik doel op de "flauwekul" uitspraak.
Ik word een beetje moe van alles op een weegschaal te laten leggen, jij weet hoe ik over oerwoud geluiden denk. Dat er een week niet over gediscusseerd is deed mij deugd, omdat het niveau in deze discussie gewoon ver omder niveau was. Als ik dat niveau afdoe als 'flauwekul' dan vind ik dat ook flauwekul.
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
Lange
Berichten: 319
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 13:24
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door Lange »

Blijf allemaal lekker nog weken over dit "drama" babbelen. :zzz: :zzz:

Het is gebeurt in het heetst van de strijd..Hij zat uit te dagen en je weet dan dat de minder bedeelde onder ons niets anders kunnen bedenken dan oerwoudgeluiden. Gebeurt overal en is niets nieuws. Sterker nog, hier hoor je zelden dit soort zaken. Denk je dat het racistisch is bedoeld? Ga toch weg mensen. Links gezwets om niets deze topic. Stelletje moraalridders. Pas als dit regelmatig gaat voorkomen moet je reageren. Vooralsnog is het een eenmalig iets geweest.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22774
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door burp »

en morgen ook allemaal braaf lieve liedjes zingen he, en geen mensen kwetsen :tong:

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door Bleum »

Lange schreef:Blijf allemaal lekker nog weken over dit "drama" babbelen. :zzz: :zzz:

Het is gebeurt in het heetst van de strijd..Hij zat uit te dagen en je weet dan dat de minder bedeelde onder ons niets anders kunnen bedenken dan oerwoudgeluiden. Gebeurt overal en is niets nieuws. Sterker nog, hier hoor je zelden dit soort zaken. Denk je dat het racistisch is bedoeld? Ga toch weg mensen. Links gezwets om niets deze topic. Stelletje moraalridders. Pas als dit regelmatig gaat voorkomen moet je reageren. Vooralsnog is het een eenmalig iets geweest.
:zzz: :zzz: Eenmalig? Dan ben jij zeker ook maar één maal in de goffert geweest.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Lange
Berichten: 319
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 13:24
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door Lange »

Bleum schreef:
Lange schreef:Blijf allemaal lekker nog weken over dit "drama" babbelen. :zzz: :zzz:

Het is gebeurt in het heetst van de strijd..Hij zat uit te dagen en je weet dan dat de minder bedeelde onder ons niets anders kunnen bedenken dan oerwoudgeluiden. Gebeurt overal en is niets nieuws. Sterker nog, hier hoor je zelden dit soort zaken. Denk je dat het racistisch is bedoeld? Ga toch weg mensen. Links gezwets om niets deze topic. Stelletje moraalridders. Pas als dit regelmatig gaat voorkomen moet je reageren. Vooralsnog is het een eenmalig iets geweest.
:zzz: :zzz: Eenmalig? Dan ben jij zeker ook maar één maal in de goffert geweest.
Oke bleum,

We hebben al jaren last van deze hetze vanaf de tribune. Pfffff :zzz:

Een tijd terug hadden we dat akkefietje met valencia en dat sloeg al helemaal nergens op. Ik hoor verder nooit wat op een enkeling na mischien. Maar ja ik zal wel weer onzin uitkramen..

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Oerwoudgeluiden

Bericht door Arjan van Hout »

burp schreef:en morgen ook allemaal braaf lieve liedjes zingen he, en geen mensen kwetsen :tong:
blijf jij aub thuis !

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten