NEC @Wikipedia

L-Eastend
Berichten: 878
Lid geworden op: za 30 jun 2007, 16:46
Locatie: Lauwe
Contacteer:

Nieuwe spelers (9)

Bericht door L-Eastend »

arie1 schreef:die berg is erg goed, maar die komt hier echt niet heen.
en ik ben het ermee eens dat als wij beukering uitfluiten, dat er dan nog maar heeeeel weinig spelers hierheen willen komen.
dus........

maar goed eerst die randdebielen maar een stadionverbod geven die hem uitfluiten. SUKKELS :2up: :2up:
de meeste hebben niet eens een seizoenskaart waarschijnlijk :mrgreen:
Welcome to the East End

Mariodona
Berichten: 2514
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 00:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Mariodona »

:withstupid: We mogen blij zijn met Beukie!!

Ik verwacht toch wel vandaag nieuws over die proefspelers. Lijkt me dat Been ze toch in een wedstrijd aan het werk wil zien en een potje tegen j.v.c. zegt natuurlijk helemaal niks. Vanavond is een echte testcase en n.e.c. kennende kunnen ze er nu wel voor gaan en winnen ze. Dat zelfde trucje flikte ze afgelopen seizoen ook al door uit het niets te winnen van Aston Villa.
Can we win? Yes we can!

Topdude

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Topdude »

marconmgn schreef:nog 3 weken ben benieuwd of Paes zijn woorden waar gaat maken,
Euh, nee?

Gradje
Berichten: 752
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 13:34
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Gradje »

Nog 11 dagen voordat we aftrappen tegen Roda JC.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22777
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door burp »

Nog maar eens een gerucht er in gooien, voor wat het waard is;

Walter Baseggio van Anderlecht zou de nieuwe ervaren creatieve middenvelder moeten worden. Wel zouden ze 'm eerst nog aan het werk willen zien.

Gebruikersavatar
MarcoNMGN
Berichten: 2082
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:16
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door MarcoNMGN »

burp schreef:Nog maar eens een gerucht er in gooien, voor wat het waard is;

Walter Baseggio van Anderlecht zou de nieuwe ervaren creatieve middenvelder moeten worden. Wel zouden ze 'm eerst nog aan het werk willen zien.
:tu: Laat maar een weekje op proef kome en als het niks is zoeken we toch gewoon verder :mrgreen:
Bjorn

L-Eastend
Berichten: 878
Lid geworden op: za 30 jun 2007, 16:46
Locatie: Lauwe
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door L-Eastend »

marconmgn schreef:
burp schreef:Nog maar eens een gerucht er in gooien, voor wat het waard is;

Walter Baseggio van Anderlecht zou de nieuwe ervaren creatieve middenvelder moeten worden. Wel zouden ze 'm eerst nog aan het werk willen zien.
:tu: Laat maar een weekje op proef kome en als het niks is zoeken we toch gewoon verder :mrgreen:
tijd zat inderdaad. Met een beetje geluk is het team al in december op elkaar ingespeeld :mrgreen:
Welcome to the East End

Topdude

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Topdude »

L-Eastend schreef:
tijd zat inderdaad. Met een beetje geluk is het team al in december op elkaar ingespeeld :mrgreen:
Jij kunt er om lachen, maar als het allemaal zo lang duurt kan ik wel :bigcry:

Gebruikersavatar
RwgT
Berichten: 2479
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 19:08
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door RwgT »

burp schreef:Nog maar eens een gerucht er in gooien, voor wat het waard is;

Walter Baseggio van Anderlecht zou de nieuwe ervaren creatieve middenvelder moeten worden. Wel zouden ze 'm eerst nog aan het werk willen zien.
Hoe kom je daar aan?
And in the end, the love you take, is equal to the love you make.

L-Eastend
Berichten: 878
Lid geworden op: za 30 jun 2007, 16:46
Locatie: Lauwe
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door L-Eastend »

Topdude schreef:
L-Eastend schreef:
tijd zat inderdaad. Met een beetje geluk is het team al in december op elkaar ingespeeld :mrgreen:
Jij kunt er om lachen, maar als het allemaal zo lang duurt kan ik wel :bigcry:
eigenlijk niet, maar wat kun je eraan veranderen?
Welcome to the East End

Sander
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 11:28
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Sander »

burp schreef:Nog maar eens een gerucht er in gooien, voor wat het waard is;

Walter Baseggio van Anderlecht zou de nieuwe ervaren creatieve middenvelder moeten worden. Wel zouden ze 'm eerst nog aan het werk willen zien.
Dan mag NEC wel opschieten, want Anderlecht en Charleroi hebben vorige week al een principe-akkoord bereikt over Baseggio. Weet niet hoe het er nu mee staat....

Mariodona
Berichten: 2514
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 00:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Mariodona »

Die Baseggio hoef je niet op proef te laten komen hoor die kun je blind kopen.

Die jongen heeft jaren in de basis van anderlecht gestaan en heeft ook caps van de rode duivels op zijn naam staan. Daarnaast ook serie a gespeeld. Hij scoort ook veel als middenvelder 1 op 4!!

Als n.e.c. hem kan halen zou ik zeer zeer tevreden zijn want die Baseggio is een echte klasbak!!
Can we win? Yes we can!

Gebruikersavatar
Jeroen
Beheerder
Berichten: 2491
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 20:16
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Jeroen »

Zulke namen komen echt niet.

mitsie
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 20:09
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door mitsie »

Word een beetje moe van al die namen die voorbij komen; Voorheen Rafeal en Amoah, nu Pardo, Lindenbergh (wil niet/te duur), Tim Janssen (lijkt voorkeur te geven aan Roda JC), Cedric Roussel (getekend bij Dundee United), Abdelaziz Ahanfouf en Walter Baseggio. Uiteindelijk zijn er nog steeds geen (beloofde) versterkingen binnen :td: :bigcry:
Three Lions on the shirt..

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10514
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door TT »

mitsie schreef:Word een beetje moe van al die namen die voorbij komen; Voorheen Rafeal en Amoah, nu Pardo, Lindenbergh (wil niet/te duur), Tim Janssen (lijkt voorkeur te geven aan Roda JC), Cedric Roussel (getekend bij Dundee United), Abdelaziz Ahanfouf en Walter Baseggio. Uiteindelijk zijn er nog steeds geen (beloofde) versterkingen binnen :td: :bigcry:
Tsja, maar al die namen op nec-nijmeguh.nl zou ik sowieso niet al te serieus nemen......Daar is de helft van alle spelers ter wereld al zo'n beetje voorbij gekomen. Volgens die site is NEC al heeeeeel ver geweest met Kluivert zelfs....Als bij Maria Roepaan iemand roept dat 'ie Ronaldinho gesignaleerd heeft bij de Goffert dan komt het er ook op volgens mij ;)

Gebruikersavatar
benniewels
Berichten: 1404
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 18:40
Locatie: Escharen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door benniewels »

Bleum schreef:
benniewels schreef:Ik zag op ForzaNEC veel foto's van diverse spelers
een paar duizend !!

Zit daar niks tussen voor het eerste ?
Ik zag daar een klein kaal kereltje tussen staan
Volgens mij heet hij B.Leum , een aardig voetballertje en betaalbaar.
Hij speelt ook in de zaal, dus techniek heeft hij ook. Tevens ziet hij alles maar dan ook alles omdat zijn haren niet voor zijn ogen hangen
Hij werkt maar 16 uur per week als leraar dus hij heeft tijd genoeg
Als ze gaan voor een bonkige en statische spits :sjaal: Maarruh ik sta niet op die 1 van die foto's hoor
;)
hahaha shit, ik had geen zin een een paar 1000 foto's na te kijken hihi
Ik dacht dat jij je dikke kop er ook in had geduwt vertelde je
Duo Decibel voor uw bruilioft en partij :)
Facebook Bennie Wels

Gebruikersavatar
VakM
Berichten: 281
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:23
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door VakM »

TT schreef:
mitsie schreef:Word een beetje moe van al die namen die voorbij komen; Voorheen Rafeal en Amoah, nu Pardo, Lindenbergh (wil niet/te duur), Tim Janssen (lijkt voorkeur te geven aan Roda JC), Cedric Roussel (getekend bij Dundee United), Abdelaziz Ahanfouf en Walter Baseggio. Uiteindelijk zijn er nog steeds geen (beloofde) versterkingen binnen :td: :bigcry:
Tsja, maar al die namen op nec-nijmeguh.nl zou ik sowieso niet al te serieus nemen......Daar is de helft van alle spelers ter wereld al zo'n beetje voorbij gekomen. Volgens die site is NEC al heeeeeel ver geweest met Kluivert zelfs....Als bij Maria Roepaan iemand roept dat 'ie Ronaldinho gesignaleerd heeft bij de Goffert dan komt het er ook op volgens mij ;)
Ik zag zondag: danny Hoekman, Jack de Gier, Bjorn v.d. Doelen en Arno Arts nog bij de goffert lopen. Zouden die binnenkort tekenen? :eek1:

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10514
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door TT »

VakM schreef:
TT schreef:
mitsie schreef:Word een beetje moe van al die namen die voorbij komen; Voorheen Rafeal en Amoah, nu Pardo, Lindenbergh (wil niet/te duur), Tim Janssen (lijkt voorkeur te geven aan Roda JC), Cedric Roussel (getekend bij Dundee United), Abdelaziz Ahanfouf en Walter Baseggio. Uiteindelijk zijn er nog steeds geen (beloofde) versterkingen binnen :td: :bigcry:
Tsja, maar al die namen op nec-nijmeguh.nl zou ik sowieso niet al te serieus nemen......Daar is de helft van alle spelers ter wereld al zo'n beetje voorbij gekomen. Volgens die site is NEC al heeeeeel ver geweest met Kluivert zelfs....Als bij Maria Roepaan iemand roept dat 'ie Ronaldinho gesignaleerd heeft bij de Goffert dan komt het er ook op volgens mij ;)
Ik zag zondag: danny Hoekman, Jack de Gier, Bjorn v.d. Doelen en Arno Arts nog bij de goffert lopen. Zouden die binnenkort tekenen? :eek1:
Weet ik niet, moet je effe op nec-nijmeguh.nl kijken ;)

Fritske NEC
Berichten: 505
Lid geworden op: do 07 jun 2007, 19:46
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Fritske NEC »

T wordt denk ik tijd om Grot maar weer terug te halen van Helmond Sport.

zimmy
Berichten: 157
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:17

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door zimmy »

Deze 22 and thats it!!!!!

Mariodona
Berichten: 2514
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 00:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Mariodona »

Ik moet wel eerlijk zeggen dat als we een afmaker en een creatieve middenvelder erbij krijgen we best eens voor de eerste 9 kunnen gaan. Lens was erg goed tegen Getafe. Krijg toch wat meer vertouwen in die jongen.
Can we win? Yes we can!

Gebruikersavatar
druten
Berichten: 1533
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:45
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door druten »

Been zegt in de krant dat er volgende week een "positieve verassing" komt.

Gebruikersavatar
jacojans
Berichten: 1410
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:27
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door jacojans »

druten schreef:Been zegt in de krant dat er volgende week een "positieve verassing" komt.
Hoeveel weken roept hij dat soort dingen nou al??? Als Rotterdammer moet juist hij het spreekwoord nu toch wel kennen?

Gebruikersavatar
Frank
Berichten: 362
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:56
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Frank »

druten schreef:Been zegt in de krant dat er volgende week een "positieve verassing" komt.
In de Tour de France had je ook de ene na de andere "positieve verrassing" :mrgreen:

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 1087
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 20:39
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Bert »

Ik geloof Been wel dat er een speler volgende week bijkomt maar ik ben bang dat het niet het '' kaliber '' speler is waar wij op hopen.
De spelers willen zelf niet of er is gewoon te weinig geld.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten