Nieuwe spelers (9)

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Michael »

zimmy schreef:Daar is deze topic voor!
Zeker weten! Alleen dan wel over spelers die haalbaar zijn en zouden kunnen komen. Voor de rest bestaat het o ja jo nog...

Gebruikersavatar
NBO-er
Berichten: 382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 21:50
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door NBO-er »

denk dat `de verassing` van been, v. rijswijk is...

Gebruikersavatar
OAFFERE
Berichten: 4998
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:42
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door OAFFERE »

ik gok op stefan janssen

L-Eastend
Berichten: 878
Lid geworden op: za 30 jun 2007, 16:46
Locatie: Lauwe
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door L-Eastend »

jack de Gier ziet er anders ook weer afgetraind uit pffffffff
Welcome to the East End

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9367
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Polleke »

Blauw Wit 7 schreef:
Michael schreef:Van die namen die hier voorbij komen kan je 5 completen elftallen maken...Wacht nou gewoon eens af ipv dat domme, meestal ook nog onrealistische, gespeculeer hier...Volgens mij hebben sommigen in deze topic 80% van hun reacties aan deze (zinloze) discussie verspild :roll:
:withstupid: En als het nu nog realistische namen waren... :roll:
Er is toch niks leuker dan speculeren over namen........ al is het nutteloos.

Ik heb gehoord dat Ronaldinho de verrassing is :mrgreen:

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door burp »

op forza had iemand et over een spits uit kameroen die bij jong nec traint. Iemand daar wat over?

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10520
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door TT »

Polleke schreef:
Blauw Wit 7 schreef:
Michael schreef:Van die namen die hier voorbij komen kan je 5 completen elftallen maken...Wacht nou gewoon eens af ipv dat domme, meestal ook nog onrealistische, gespeculeer hier...Volgens mij hebben sommigen in deze topic 80% van hun reacties aan deze (zinloze) discussie verspild :roll:
:withstupid: En als het nu nog realistische namen waren... :roll:
Er is toch niks leuker dan speculeren over namen........ al is het nutteloos.

Ik heb gehoord dat Ronaldinho de verrassing is :mrgreen:
De :mrgreen: is toch alleen voor grappige opmerkingen? Als we het hier nou eens bij realistische namen houden......maakt het er een stuk overzichtelijker op.

Gebruikersavatar
VakM
Berichten: 281
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:23
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door VakM »

OAFFERE schreef:ik gok op stefan janssen
Ik zag hem vorige week in actie tegen RKC. Hij was duidelijk bezig met zich te sparen ergens voor. Ik ben er nu achter!! Hij komt weer terug. :nut:

Gebruikersavatar
VakM
Berichten: 281
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:23
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door VakM »

burp schreef:op forza had iemand et over een spits uit kameroen die bij jong nec traint. Iemand daar wat over?
nee, ik heb geen idee. Ik heb gelezen op vi.nl dat NEC het moet zoeken op de markt van transfervrije spitsen. Ik snap nu de woorden van Paes niet meer. Hij zei zondag nog dat er budget was voor een paar spelers erbij?

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Don Corleone »

VakM schreef:
burp schreef:op forza had iemand et over een spits uit kameroen die bij jong nec traint. Iemand daar wat over?
nee, ik heb geen idee. Ik heb gelezen op vi.nl dat NEC het moet zoeken op de markt van transfervrije spitsen. Ik snap nu de woorden van Paes niet meer. Hij zei zondag nog dat er budget was voor een paar spelers erbij?

budget voor salarissen wellichr?!
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

vak O
Berichten: 182
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:34
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door vak O »

Als t goed is morgen een nieuwe speler lijkt me sterk maar ja je hoort wel eens wat in de wandelgangen

jobo
Berichten: 394
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 22:10
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door jobo »

VakM schreef:
burp schreef:op forza had iemand et over een spits uit kameroen die bij jong nec traint. Iemand daar wat over?
nee, ik heb geen idee. Ik heb gelezen op vi.nl dat NEC het moet zoeken op de markt van transfervrije spitsen. Ik snap nu de woorden van Paes niet meer. Hij zei zondag nog dat er budget was voor een paar spelers erbij?

Idd de woorden van Paes zijn in tegenspraak met d euitspraak van Carlos Aalbers

Gebruikersavatar
Ravanelli
Berichten: 564
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 20:52
Locatie: ten zuiden van utreg
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Ravanelli »

OAFFERE schreef:net gehhord dat nec met een tjechiese speler bezig is.(stiekem tog koller :nut: :nut: )die was gisteravond in de gaanderij en liep s avinds met been naar buiten en toen zei been dat...........
hij verrast was dat jan kolder zo goed sjechiez sprak maar bij nader inzien niet de verdediger waar nec naar op zoek is.
Utreg me stadtjie maar bij NEC leg me hartjie.

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Harold Bastiaans »

vak O schreef:Als t goed is morgen een nieuwe speler lijkt me sterk maar ja je hoort wel eens wat in de wandelgangen
Het klopt wel, NEC wil morgen iemand laten meetrainen.... :roll:
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

L-Eastend
Berichten: 878
Lid geworden op: za 30 jun 2007, 16:46
Locatie: Lauwe
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door L-Eastend »

OAFFERE schreef:net gehhord dat nec met een tjechiese speler bezig is.(stiekem tog koller :nut: :nut: )die was gisteravond in de gaanderij en liep s avinds met been naar buiten en toen zei been dat
of komt Jarda Simr weer terug :mrgreen:
Welcome to the East End

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Bleum »

jobo schreef:
VakM schreef:
burp schreef:op forza had iemand et over een spits uit kameroen die bij jong nec traint. Iemand daar wat over?
nee, ik heb geen idee. Ik heb gelezen op vi.nl dat NEC het moet zoeken op de markt van transfervrije spitsen. Ik snap nu de woorden van Paes niet meer. Hij zei zondag nog dat er budget was voor een paar spelers erbij?

Idd de woorden van Paes zijn in tegenspraak met d euitspraak van Carlos Aalbers
Transfervrije spelers kosten ook geld ;)
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gradje
Berichten: 752
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 13:34
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Gradje »

Haal Lindenbergh, Collen, Bruins (huren), een lange balvaste spits en nog een aanvaller maar. Gewoon het kaliber spelers wat bij ons hoort. Dan ben je nog veel goedkoper uit dan met een Jan Koller.

Verder even dit. Alle dure krachten zijn weg. Niedzielan, Barreto, Boutahar en Denneboom. Opgeteld is dit voorzichtig gerekend minimaal euro 1.500.000,00 aan salarissen. Dan is er voor Barreto minimaal euro 2,000.000,00 aan transfersom betaald waarvan ook een deel naar NEC doorgesluisd zou worden. Daarvoor teruggekomen zijn Van Beukering, Lens (huur) en Baart. Deze verdienen volgens mij bij elkaar nog geen euro 500.000,00. Die nieuwe minimumcontracten van types als Fachtali e.d. tel ik even niet mee. Dan hou je in mijn ogen toch zo´n euro 1.500.000,00 over. Dan moet er toch wat mogelijk zijn of ................................?

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4991
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Bernd »

Gradje schreef:Haal Lindenbergh, Collen, Bruins (huren), een lange balvaste spits en nog een aanvaller maar. Gewoon het kaliber spelers wat bij ons hoort. Dan ben je nog veel goedkoper uit dan met een Jan Koller.

Verder even dit. Alle dure krachten zijn weg. Niedzielan, Barreto, Boutahar en Denneboom. Opgeteld is dit voorzichtig gerekend minimaal euro 1.500.000,00 aan salarissen. Dan is er voor Barreto minimaal euro 2,000.000,00 aan transfersom betaald waarvan ook een deel naar NEC doorgesluisd zou worden. Daarvoor teruggekomen zijn Van Beukering, Lens (huur) en Baart. Deze verdienen volgens mij bij elkaar nog geen euro 500.000,00. Die nieuwe minimumcontracten van types als Fachtali e.d. tel ik even niet mee. Dan hou je in mijn ogen toch zo´n euro 1.500.000,00 over. Dan moet er toch wat mogelijk zijn of ................................?
Volgens mij tel je nog te weinig. Ook het salaris van Vanaudenaerde is weg (met een kleine opbrengst?), hetzelfde geldt voor de huursom van Beerens (die in de plaats kwam van Eagles). Dus inderdaad weg de (flinke) salarissen van Niedzielan, Barreto, Boutahar, Denneboom, Vanaudenaerde en de huursom van Beerens. Dat is samen echt wel meer dan 2 mln op jaarbasis. Daarvoor terug max. € 500.000 voor de spelers die jij noemt met nog Van de Boogaart daarbij. Vrij eenvoudig: er komen echt nog wel prima spelers bij. Maar inderdaad: wanneer?

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Bleum »

Gradje schreef:Haal Lindenbergh, Collen, Bruins (huren), een lange balvaste spits en nog een aanvaller maar. Gewoon het kaliber spelers wat bij ons hoort. Dan ben je nog veel goedkoper uit dan met een Jan Koller.

Verder even dit. Alle dure krachten zijn weg. Niedzielan, Barreto, Boutahar en Denneboom. Opgeteld is dit voorzichtig gerekend minimaal euro 1.500.000,00 aan salarissen. Dan is er voor Barreto minimaal euro 2,000.000,00 aan transfersom betaald waarvan ook een deel naar NEC doorgesluisd zou worden. Daarvoor teruggekomen zijn Van Beukering, Lens (huur) en Baart. Deze verdienen volgens mij bij elkaar nog geen euro 500.000,00. Die nieuwe minimumcontracten van types als Fachtali e.d. tel ik even niet mee. Dan hou je in mijn ogen toch zo´n euro 1.500.000,00 over. Dan moet er toch wat mogelijk zijn of ................................?
Waarom Collen? We hebben met Aarab en Muslu al twee rechtsbacks. Kennelijk leven bepaalde sentimenten hier heel erg of zo, kan namelijk geen andere reden bedenken waarom we op die positie anders 3 man moeten hebben.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
RZG
Berichten: 1696
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 00:04
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door RZG »

"De vermogenspositie van N.E.C. blijft echter kwetsbaar en ook hebben we regelmatig een behoorlijke spanning in de liquiditeitsplanning."

T zal wel ongeveer 2 miljoen gekost hebben om terug in 'categorie 2' te komen..
Als je alles geeft, verlies je niets.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door burp »

van dat sommetje kan je boutahar en denneboom weg laten waren/ zijn per deze zomer transfervrij. En huursommen geef je maar 1 keer uit. Ik ga er nog steeds van uit dat ze nu ruimte hebben van ongeveer 1 miljoen waar ze 3 spelers van willen halen en betalen. En Boogaard zou zomaar al 1 van die 3 kunnen zijn.

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4991
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Bernd »

burp schreef:van dat sommetje kan je boutahar en denneboom weg laten waren/ zijn per deze zomer transfervrij. En huursommen geef je maar 1 keer uit. Ik ga er nog steeds van uit dat ze nu ruimte hebben van ongeveer 1 miljoen waar ze 3 spelers van willen halen en betalen. En Boogaard zou zomaar al 1 van die 3 kunnen zijn.
Misverstand! Maakt niet uit of ze transfervrij waren, hun salaris verdwijnt uit de boeken! Die ruimte heb je dus. Hetzelfde geldt voor de huursommen.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door burp »

Bernd schreef:
burp schreef:van dat sommetje kan je boutahar en denneboom weg laten waren/ zijn per deze zomer transfervrij. En huursommen geef je maar 1 keer uit. Ik ga er nog steeds van uit dat ze nu ruimte hebben van ongeveer 1 miljoen waar ze 3 spelers van willen halen en betalen. En Boogaard zou zomaar al 1 van die 3 kunnen zijn.
Misverstand! Maakt niet uit of ze transfervrij waren, hun salaris verdwijnt uit de boeken! Die ruimte heb je dus. Hetzelfde geldt voor de huursommen.
dan ga je er vanuit dat er elk jaar hetzelfde begroot wordt. Je creert zo echt geen "nieuwe ruimte" maar je schrijft alleen een post af; huursom in 1 keer, salaris over het aantal contractjaren. Daarnaast begroot je opnieuw voor je nieuwe seizoen en kan je opnieuw bepalen waar je geld aan wilt uitgeven. Het schuift dus niet automatisch door en je hebt dus niet vanzelfsprekend die extra ruimte

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4991
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Bernd »

burp schreef:
Bernd schreef:
burp schreef:van dat sommetje kan je boutahar en denneboom weg laten waren/ zijn per deze zomer transfervrij. En huursommen geef je maar 1 keer uit. Ik ga er nog steeds van uit dat ze nu ruimte hebben van ongeveer 1 miljoen waar ze 3 spelers van willen halen en betalen. En Boogaard zou zomaar al 1 van die 3 kunnen zijn.
Misverstand! Maakt niet uit of ze transfervrij waren, hun salaris verdwijnt uit de boeken! Die ruimte heb je dus. Hetzelfde geldt voor de huursommen.
dan ga je er vanuit dat er elk jaar hetzelfde begroot wordt. Je creert zo echt geen "nieuwe ruimte" maar je schrijft alleen een post af; huursom in 1 keer, salaris over het aantal contractjaren. Daarnaast begroot je opnieuw voor je nieuwe seizoen en kan je opnieuw bepalen waar je geld aan wilt uitgeven. Het schuift dus niet automatisch door en je hebt dus niet vanzelfsprekend die extra ruimte
Ik snap niet veel van je verhaal (wil niet zeggen dat je geen gelijk hebt). Met mijn simpele geest:
begroting 2006/2007 bv € 10 mln. (incl. salarissen Denneboom/Boutahar)
begroting 2007/2008 weer € 10 mln.(excl. salarissen Denneboom/Boutahar)

Dat geeft ruimte, toch? Salarissen kun je niet afschrijven.

Gebruikersavatar
NBO-er
Berichten: 382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 21:50
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door NBO-er »

RZG schreef:"De vermogenspositie van N.E.C. blijft echter kwetsbaar en ook hebben we regelmatig een behoorlijke spanning in de liquiditeitsplanning."

T zal wel ongeveer 2 miljoen gekost hebben om terug in 'categorie 2' te komen..
misschien dat dit meetelt?

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten