Nieuwe spelers (9)

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Danish Dynamite »

Vera schreef:
Blauw Wit 7 schreef:
burp schreef:ach ook weer niet gaan overdrijven.

We hebben gewoon nog 1 goede spits nodig en die pospisol is nog steeds in beeld.
Lindenbergh was al overbodig want Been moet gewoon Potje weer op gaan stellen.
Mis je nog wel wat creativiteit op het middenveld maar dat hadden lindenberg en molhoek ook al niet opgelost.
:withstupid:
Posposil komt niet meer. Een extra spits zou toch niet heel onhandig zijn dacht ik zo.. :roll:
Is het al 1 september dan? :tong:

Ik ga er nog steeds vanuit dat Pospisil voor 1 september een contract bij NEC tekent. :sjaal:

Vera
Berichten: 114
Lid geworden op: zo 01 jul 2007, 21:39
Locatie: Malden
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Vera »

Blauw Wit 7 schreef:
Vera schreef:
Blauw Wit 7 schreef:
burp schreef:ach ook weer niet gaan overdrijven.

We hebben gewoon nog 1 goede spits nodig en die pospisol is nog steeds in beeld.
Lindenbergh was al overbodig want Been moet gewoon Potje weer op gaan stellen.
Mis je nog wel wat creativiteit op het middenveld maar dat hadden lindenberg en molhoek ook al niet opgelost.
:withstupid:
Posposil komt niet meer. Een extra spits zou toch niet heel onhandig zijn dacht ik zo.. :roll:
Is het al 1 september dan? :tong:

Ik ga er nog steeds vanuit dat Pospisil voor 1 september een contract bij NEC tekent. :sjaal:
Dan ga je daar vanuit.. maar de zaakwaarnemer van Posposil zegt wel wat anders:

Hoewel NEC doet voorkomen alsof er nog flink wordt onderhandeld over de transfer van Michal Pospisil, zegt diens zaakwaarnemer Viktor Kolar al dagenlang niets meer van de Nijmegenaren gehoord te hebben. ''Willen ze Michal huren van Hearts? Uitgesloten. Bij Hearts heeft hij nog een eenjarig contract en die club wil hem alleen verkopen. Als NEC Michal zo graag wil hebben, moeten ze nog maar eens naar me bellen,'' aldus Kolar.
(bron: http://www.forzanec.nl)b
2008-2009, NEC Europees!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door burp »

Vera schreef:
Blauw Wit 7 schreef:
Vera schreef:
Blauw Wit 7 schreef:
burp schreef:ach ook weer niet gaan overdrijven.

We hebben gewoon nog 1 goede spits nodig en die pospisol is nog steeds in beeld.
Lindenbergh was al overbodig want Been moet gewoon Potje weer op gaan stellen.
Mis je nog wel wat creativiteit op het middenveld maar dat hadden lindenberg en molhoek ook al niet opgelost.
:withstupid:
Posposil komt niet meer. Een extra spits zou toch niet heel onhandig zijn dacht ik zo.. :roll:
Is het al 1 september dan? :tong:

Ik ga er nog steeds vanuit dat Pospisil voor 1 september een contract bij NEC tekent. :sjaal:
Dan ga je daar vanuit.. maar de zaakwaarnemer van Posposil zegt wel wat anders:

Hoewel NEC doet voorkomen alsof er nog flink wordt onderhandeld over de transfer van Michal Pospisil, zegt diens zaakwaarnemer Viktor Kolar al dagenlang niets meer van de Nijmegenaren gehoord te hebben. ''Willen ze Michal huren van Hearts? Uitgesloten. Bij Hearts heeft hij nog een eenjarig contract en die club wil hem alleen verkopen. Als NEC Michal zo graag wil hebben, moeten ze nog maar eens naar me bellen,'' aldus Kolar.
(bron: http://www.forzanec.nl)b
kom eens met iets recents
da's een oud bericht en tsja zaakwaarnemers daar hadden we het ook al over gehad

Gebruikersavatar
Justian
Moderator
Berichten: 3716
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 09:56
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Justian »

Ik weet het niet meer hoor...heb vertrouwen gehad dat er nog een nieuwe speler bij zou komen, maar blijft mij toch te stil....normaal lekt er nog wel eens iets maar nu :roll:

Helaas, maar als dit de selectie is moeten wij als supporters er voor zorgen dat ze alle steun en vertrouwen krijgen om het seizoen tot een maximale prestatie te komen!!!
:sjaal: N.E.C. Nijmegen :sjaal:

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Bleum »

Met deze selectie moet je tevreden zijn met plek 10-14. Een negende plek zou mooi zijn, maar dat mag je niet van deze groep verwachten.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door BIESKE »

Bleum schreef:Met deze selectie moet je tevreden zijn met plek 10-14. Een negende plek zou mooi zijn, maar dat mag je niet van deze groep verwachten.
:withstupid:

K03N
Berichten: 5064
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door K03N »

BIESKE schreef:
Bleum schreef:Met deze selectie moet je tevreden zijn met plek 10-14. Een negende plek zou mooi zijn, maar dat mag je niet van deze groep verwachten.
:withstupid:
:withstupid:

Gebruikersavatar
RwgT
Berichten: 2479
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 19:08
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door RwgT »

Voor mensen die eerst in die geruchten geloofden dat hij hierheen kwam, Kluivert gaat naar Lille.
And in the end, the love you take, is equal to the love you make.

Gradje
Berichten: 752
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 13:34
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Gradje »

Bleum schreef:Met deze selectie moet je tevreden zijn met plek 10-14. Een negende plek zou mooi zijn, maar dat mag je niet van deze groep verwachten.
Ik teken voor stek 15. Hopen dus dat we geen RKC 2 worden.

Gradje
Berichten: 752
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 13:34
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Gradje »

Het kan dus wel, zie hier het voorbeeld.


AGOVV haalt vier nieuwelingen
AGOVV Apeldoorn heeft zich op de voorlaatste dag van de transferdeadline met vier nieuwe spelers versterkt. Rihairo Meulens (foto) Dino en Admir Medjedovic en Nacer Chaddli komen de Apeldoornse gelederen versterken.

Dino Medjedovic is een 18-jarige aanvaller en is afkomstig van het Oostenrijkse Linzer ASK. Hij tekende een contract voor drie seizoen bij De Blauwen. Zijn 22-jarige neef Admir komt op amateurbasis over van Grazer AK.

Nacer Chaddli komt over van Standard Luik en tekende voor vier seizoenen in Apeldoorn. Meulens wordt voor een jaar gehuurd van Vitesse, alwaar de 19-jarige aanvaller weinig aan spelen toekwam.

Jordi
Berichten: 51
Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 21:59
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Jordi »

Gradje schreef:
Bleum schreef:Met deze selectie moet je tevreden zijn met plek 10-14. Een negende plek zou mooi zijn, maar dat mag je niet van deze groep verwachten.
Ik teken voor stek 15. Hopen dus dat we geen RKC 2 worden.
:withstupid: Met deze selectie ben je minder dan vorig jaar, 14-15 lijkt me max haalbaar.

Gebruikersavatar
Del Piero
Berichten: 506
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:10
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Del Piero »

Gradje schreef:Het kan dus wel, zie hier het voorbeeld.


AGOVV haalt vier nieuwelingen
AGOVV Apeldoorn heeft zich op de voorlaatste dag van de transferdeadline met vier nieuwe spelers versterkt. Rihairo Meulens (foto) Dino en Admir Medjedovic en Nacer Chaddli komen de Apeldoornse gelederen versterken.

Dino Medjedovic is een 18-jarige aanvaller en is afkomstig van het Oostenrijkse Linzer ASK. Hij tekende een contract voor drie seizoen bij De Blauwen. Zijn 22-jarige neef Admir komt op amateurbasis over van Grazer AK.

Nacer Chaddli komt over van Standard Luik en tekende voor vier seizoenen in Apeldoorn. Meulens wordt voor een jaar gehuurd van Vitesse, alwaar de 19-jarige aanvaller weinig aan spelen toekwam.
Dan ben ik benieuwd welke vier spelers NEC uit de hoge hoed zou toveren. Nee, ik verwacht dat er nog een nieuwe speler naar NEC toe komt.

arie1
Berichten: 4396
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 19:57
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door arie1 »

ach 14 of 15 is toch mooi.
de meeste willen hier geen play offs en kansen op europees, en met plaats 14 of 15 weet je zeker dat je vanaf april weer 3 maanden achterover kan hangen....... :tong:

Gebruikersavatar
nmgnHENKnec
Berichten: 68
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 20:56
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door nmgnHENKnec »

Roel schreef:Voor mensen die eerst in die geruchten geloofden dat hij hierheen kwam, Kluivert gaat naar Lille.

:thumbsup: waren er mensen die dat geloofden dan. :lol: :lol: :lol:
:jestera: :jestera: :jestera:
NIET PRATEN MAAR DOEN !!!!!!!!!!

arie1
Berichten: 4396
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 19:57
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door arie1 »

en koevermans naar psv. ben benieuwd of wij binnen 24 uur nog iets horen, maar ik denk dat het dan eerder iets in de trend wordt van:

die HADDEN we kunnen hebben of die wil NIET komen

Gebruikersavatar
HardLoper
Berichten: 154
Lid geworden op: vr 22 jun 2007, 18:39
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door HardLoper »

Plaats 10-14 of zelfs 14-15 kreunen NEC-supporters alhier. Kortom, geachte selectie, u hoeft eigenlijk geen ruk te presteren, dat wordt toch niet verwacht. De huidige spelers zonder die ene versterking zijn gedoemd te falen. Wie je nu ook op stelt, niet verliezen zal een prestatie van jewelste blijken te zijn. Echt waar, De Graafschap, VVV, Excelsior, Willem-II (met de falende Boutabak), Sparta, Heracles en NAC zijn even goed of beter. Het wachten is nog op seizoenskaarten in de ramsj. Nee, met dit stelletje kneuzen is het halve seizoen al voorbij voordat het begonnen is. Of gloort er toch nog wat hoop aan de horizon, blijken er onder de jonge honden van het huidige NEC toch nog wat stralende sterren te zitten en gaat Been opeens goede wissel uit voeren en verpletteren we per ongeluuk nog eens een keer een zwalkende PSV? Persoonlijk durf ik er geen zinnig woord over te zeggen, maar daarin verschil ik niet met al die andere hier die het nuilen en zwammen niet kunnen laten. :nut:

Gebruikersavatar
tja
Berichten: 792
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door tja »

K03N schreef:
BIESKE schreef:
Bleum schreef:Met deze selectie moet je tevreden zijn met plek 10-14. Een negende plek zou mooi zijn, maar dat mag je niet van deze groep verwachten.
:withstupid:
:withstupid:
:withstupid:

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26934
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door De Kletskop »

HardLoper schreef:. Nee, met dit stelletje kneuzen is het halve seizoen al voorbij voordat het begonnen is.
Donder lekker op. stumpert
Dan blijf je lekker weg , flapdrol :tong:

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10520
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door TT »

W.V.W.3 schreef:
HardLoper schreef:. Nee, met dit stelletje kneuzen is het halve seizoen al voorbij voordat het begonnen is.
Donder lekker op. stumpert
Dan blijf je lekker weg , flapdrol :tong:
:withstupid:

arie1
Berichten: 4396
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 19:57
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door arie1 »

RKC Waalwijk trekt Belg Di Gregorio aan
30/08/2007 17:41

Alexandre Di Gregorio heeft zich voor drie jaar verbonden aan RKC Waalwijk. De 27-jarige middenvelder komt over de Belgische Tweedeklasser Antwerp FC.

Trainer Zeljko Petrovic toonde zich op de website van RKC gelukkig met Di Gregorio. 'Ik heb hem zien spelen en het is een speler die extra meters wil maken voor het team en bovendien op meerdere posities inzetbaar is. Een verantwoordelijke, gedreven speler die het teambelang hoog in het vaandel heeft staan.'

Voor zijn periode bij Antwerp FC speelde Di Gregorio voor RC Genk en Charleroi. Bij die clubs was hij echter niet meer dan een invalkracht.


OFWEL zelfs een jupiler leuque ploegje lukt het om iemand te halen.......

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door vak Oost »

Bleum schreef:Met deze selectie moet je tevreden zijn met plek 10-14. Een negende plek zou mooi zijn,
maar dat mag je niet van deze groep verwachten.
sommige gloryhunters zijn hier bijna nooit tevreden
:withstupid:
Alles komt goed !!

Leutherfan
Berichten: 19
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 20:19
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Leutherfan »

Lindenbergh dicht bij transfer naar Sparta
30/08/2007 14:56

EXCLUSIEF - Olaf Lindenbergh is in gesprek met Sparta Rotterdam. De middenvelder liet eerder deze week NEC nog weten dat hij voor een buitenlands avontuur ging.

Lindenbergh moet weg bij Ajax, waar hij geen deel meer uitmaakt van de selectie van coach Henk ten Cate. De 32-jarige speler onderhandelt momenteel met Sparta, en het ziet er naar uit dat beide partijen tot een akkoord komen.

Dat Lindenbergh voor Sparta kiest is enigszins opmerkelijk. Hij staakte onlangs de onderhandelingen met NEC omdat hij naar het buitenland wilde. Volgens NEC's technisch directeur Carlos Aalbers had Lindenbergh voor een club in Denemarken gekozen.


Wat zijn wij vernedert door die Lindenbergh :2up:

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4400
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Nummer 11 »

arie1 schreef:RKC Waalwijk trekt Belg Di Gregorio aan
30/08/2007 17:41

Alexandre Di Gregorio heeft zich voor drie jaar verbonden aan RKC Waalwijk. De 27-jarige middenvelder komt over de Belgische Tweedeklasser Antwerp FC.

Trainer Zeljko Petrovic toonde zich op de website van RKC gelukkig met Di Gregorio. 'Ik heb hem zien spelen en het is een speler die extra meters wil maken voor het team en bovendien op meerdere posities inzetbaar is. Een verantwoordelijke, gedreven speler die het teambelang hoog in het vaandel heeft staan.'

Voor zijn periode bij Antwerp FC speelde Di Gregorio voor RC Genk en Charleroi. Bij die clubs was hij echter niet meer dan een invalkracht.


OFWEL zelfs een jupiler leuque ploegje lukt het om iemand te halen.......
Pffff, deze speler is waarschijnlijk bij lange na niet goed genoeg voor NEC. Als het jou alleen gaat om het halen, daarbij niet kijkend naar kwaliteiten van een speler :td:

Vera
Berichten: 114
Lid geworden op: zo 01 jul 2007, 21:39
Locatie: Malden
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Vera »

Leutherfan schreef:Lindenbergh dicht bij transfer naar Sparta
30/08/2007 14:56

EXCLUSIEF - Olaf Lindenbergh is in gesprek met Sparta Rotterdam. De middenvelder liet eerder deze week NEC nog weten dat hij voor een buitenlands avontuur ging.

Lindenbergh moet weg bij Ajax, waar hij geen deel meer uitmaakt van de selectie van coach Henk ten Cate. De 32-jarige speler onderhandelt momenteel met Sparta, en het ziet er naar uit dat beide partijen tot een akkoord komen.

Dat Lindenbergh voor Sparta kiest is enigszins opmerkelijk. Hij staakte onlangs de onderhandelingen met NEC omdat hij naar het buitenland wilde. Volgens NEC's technisch directeur Carlos Aalbers had Lindenbergh voor een club in Denemarken gekozen.


Wat zijn wij vernedert door die Lindenbergh :2up:
Ja kun je over gaan zeiken maar hebben we niks aan.. NEC moet binnen 24 uur met 'n spits komen.. dat wordt een probleem denk ik..
2008-2009, NEC Europees!

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door CHEF »

TT schreef:
W.V.W.3 schreef:
HardLoper schreef:. Nee, met dit stelletje kneuzen is het halve seizoen al voorbij voordat het begonnen is.
Donder lekker op. stumpert
Dan blijf je lekker weg , flapdrol :tong:
:withstupid:
Volgens mij bedoelt hij het cynisch als ik het hele stuk lees.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten