Nieuwe spelers (9)

Gebruikersavatar
HardLoper
Berichten: 154
Lid geworden op: vr 22 jun 2007, 18:39
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door HardLoper »

:withstupid:

Jack_Sparrow
Berichten: 564
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:27
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Jack_Sparrow »

De uren tikken weg nog maar 25,5 uur voor een speler
Savvy?

Mark van den Boogaart the new Doeluh :hail:

Zittuh!
Berichten: 2046
Lid geworden op: za 09 jun 2007, 19:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Zittuh! »

HardLoper schreef:Plaats 10-14 of zelfs 14-15 kreunen NEC-supporters alhier. Kortom, geachte selectie, u hoeft eigenlijk geen ruk te presteren, dat wordt toch niet verwacht. De huidige spelers zonder die ene versterking zijn gedoemd te falen. Wie je nu ook op stelt, niet verliezen zal een prestatie van jewelste blijken te zijn. Echt waar, De Graafschap, VVV, Excelsior, Willem-II (met de falende Boutabak), Sparta, Heracles en NAC zijn even goed of beter. Het wachten is nog op seizoenskaarten in de ramsj. Nee, met dit stelletje kneuzen is het halve seizoen al voorbij voordat het begonnen is. Of gloort er toch nog wat hoop aan de horizon, blijken er onder de jonge honden van het huidige NEC toch nog wat stralende sterren te zitten en gaat Been opeens goede wissel uit voeren en verpletteren we per ongeluuk nog eens een keer een zwalkende PSV? Persoonlijk durf ik er geen zinnig woord over te zeggen, maar daarin verschil ik niet met al die andere hier die het nuilen en zwammen niet kunnen laten. :nut:
Goede tekst!
Siboem..Siboem..!!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22783
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door burp »

Jack_Sparrow schreef:De uren tikken weg nog maar 25,5 uur voor een speler
mooi, zijn we voorlopig ook weer van dit geneuzel af :tu:

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12257
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door harold »

Nummer 11 schreef:
arie1 schreef:RKC Waalwijk trekt Belg Di Gregorio aan
30/08/2007 17:41

Alexandre Di Gregorio heeft zich voor drie jaar verbonden aan RKC Waalwijk. De 27-jarige middenvelder komt over de Belgische Tweedeklasser Antwerp FC.

Trainer Zeljko Petrovic toonde zich op de website van RKC gelukkig met Di Gregorio. 'Ik heb hem zien spelen en het is een speler die extra meters wil maken voor het team en bovendien op meerdere posities inzetbaar is. Een verantwoordelijke, gedreven speler die het teambelang hoog in het vaandel heeft staan.'

Voor zijn periode bij Antwerp FC speelde Di Gregorio voor RC Genk en Charleroi. Bij die clubs was hij echter niet meer dan een invalkracht.


OFWEL zelfs een jupiler leuque ploegje lukt het om iemand te halen.......
Pffff, deze speler is waarschijnlijk bij lange na niet goed genoeg voor NEC. Als het jou alleen gaat om het halen, daarbij niet kijkend naar kwaliteiten van een speler :td:
Inderdaad!! Zo las ik net ook een reactie van Gradje over AGOVV die 4 nieuwe spelers heeft aangetrokken... Wat boeit mij dat nou allemaal, alsof dat ook meteen versterkingen voor NEC zouden zijn... :zzz: :zzz: :zzz:

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Danish Dynamite »

harold schreef:
Nummer 11 schreef:
arie1 schreef:RKC Waalwijk trekt Belg Di Gregorio aan
30/08/2007 17:41

Alexandre Di Gregorio heeft zich voor drie jaar verbonden aan RKC Waalwijk. De 27-jarige middenvelder komt over de Belgische Tweedeklasser Antwerp FC.

Trainer Zeljko Petrovic toonde zich op de website van RKC gelukkig met Di Gregorio. 'Ik heb hem zien spelen en het is een speler die extra meters wil maken voor het team en bovendien op meerdere posities inzetbaar is. Een verantwoordelijke, gedreven speler die het teambelang hoog in het vaandel heeft staan.'

Voor zijn periode bij Antwerp FC speelde Di Gregorio voor RC Genk en Charleroi. Bij die clubs was hij echter niet meer dan een invalkracht.


OFWEL zelfs een jupiler leuque ploegje lukt het om iemand te halen.......
Pffff, deze speler is waarschijnlijk bij lange na niet goed genoeg voor NEC. Als het jou alleen gaat om het halen, daarbij niet kijkend naar kwaliteiten van een speler :td:
Inderdaad!! Zo las ik net ook een reactie van Gradje over AGOVV die 4 nieuwe spelers heeft aangetrokken... Wat boeit mij dat nou allemaal, alsof dat ook meteen versterkingen voor NEC zouden zijn... :zzz: :zzz: :zzz:
:withstupid:

pepijn16
Berichten: 106
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 16:42
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door pepijn16 »

de kans dat NEC europa ingaat wordt binnen 2 jaar veel kleiner.
Michel Platini komt met een geheel nieuw plan en mag er maar 1 club direct meedoen aan de Uefa Cup.

Site: http://www.vi.nl/NieuwsItem/NederlandLe ... waarIn.htm

Zittuh!
Berichten: 2046
Lid geworden op: za 09 jun 2007, 19:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Zittuh! »

pepijn16 schreef:de kans dat NEC europa ingaat wordt binnen 2 jaar veel kleiner.
Michel Platini komt met een geheel nieuw plan en mag er maar 1 club direct meedoen aan de Uefa Cup.

Site: http://www.vi.nl/NieuwsItem/NederlandLe ... waarIn.htm
Ja heeft ook alles met nieuwe spelers te maken :tong:
Siboem..Siboem..!!

pepijn16
Berichten: 106
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 16:42
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door pepijn16 »

ff vergeten off topic erbij te zetten:P

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31804
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door vak Oost »

pepijn16 schreef:de kans dat NEC europa ingaat wordt binnen 2 jaar veel kleiner.
:jestera: goh :bye:
Alles komt goed !!

arie1
Berichten: 4396
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 19:57
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door arie1 »

boeit de meeste geen ruk hier. zijn al blij met plaats 14 of 15 !!!

dat ajax nu minder pakken voor nederland (en dus OOK VOOR NEC) pakt is ook niet erg. FORZA SLAVIA was het toch??

En dat spelers die rkc en sparta en nac en weet ik veel wie halen, zeg ik niet dat dat versterkingen voor NEC zijn. Het gaat mij erom dat die clubs het wel voor elkaar krijgen en wij niet.
Heb het idee dat wij jaren geleden het lelijke eendje waren, toen kwam er een nieuw stadion, neeskens en plaats 5 en toen deed NEC weer mee. NEC leek hot en spelers wilde wel komen. Maar nu?
Volgens mij is daar in de laatste 2 jaar weinig van overgebleven. Dat is wat mij verontrust. En ook het feit dat hier spelers op proef komen, bevallen maar dan te duur blijken. Etc etc. Zo word je nooit sterker en zal europees voorlopig weer JAREN gaan duren!!

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12257
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door harold »

arie1 schreef:
En dat spelers die rkc en sparta en nac en weet ik veel wie halen, zeg ik niet dat dat versterkingen voor NEC zijn. Het gaat mij erom dat die clubs het wel voor elkaar krijgen en wij niet.
Wat krijgen die clubs dan voor elkaar??? Een zooitje beperkte kutspelers aantrekken ja (muv NAC die Feher heeft aangetrokken), alsof NEC niet een blik kutspelers kan aantrekken... Daar hebben we toch niks aan Arie. En vergeet niet dat we met Van Beukering, Lens en Hrepka voor de voorhoede in principe klaar zijn voor dit seizoen. Ik zou het liefst nog een creatieve middenvelder erbij zien komen en dan is het wel klaar lijkt mij...

Gebruikersavatar
john
Berichten: 199
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:24
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door john »

Mannen, ik weet dat ons geduld dit jaar wel erg op de proef gesteld wordt .
Maar laten we nou nog even wachten met nuilen tot morgenavond.
Wie weet wat er morgen nog uit de hoge hoed getoverd wordt.
Feit is wel dat de selectie nu echt niet op peil is,en als er niets bijkomt de verwachtingen
voor dit seizoen bijgesteld moeten worden.
Maar zoals gezegd:nog even afwachten.

arie1
Berichten: 4396
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 19:57
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door arie1 »

als van beukering uitvalt met blessure, wat hebben we dan voor scorend vermogen?
of als er spelers geschorst raken????

de basis is best aardig, maar daarnaast hebben we niet veel.
en je ziet het met jong nec dat het hard kan gaan met blessures........

een prent, worm, hrepka zijn leuk om ernaast te hebben maar had toch liever 1 goede voorhoede speler en middenvelder erbij gehad.
en achterin 1tje om op te vangen als olsson of wisgerhof geschorst of geblesseerd raken. Want daar hebben we eigenlijk ook niet zo heel veel.
dus 3 spelers al met al was geen overbodige luxe geweest, als je in linkerrijtje wel komen......

Mariodona
Berichten: 2514
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 00:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Mariodona »

Nog 22 uur..tja...
Ik heb er o.o geloof in dat er nog 2 echte aanwinsten komen. We zouden er nog 3 a 4 krijgen maar de broodnodige creatieve middenvelder en spits lijken ook al niet te komen.

Ik ga echt janken als er niks komt en het bestuur komt met het smoesje dat ze gaan wachten tot de winterstop. Uitstel is afstel heeft de ervaring geleerd n.e.c. kennende.

Nog 22 uur voor 2 echte versterkingen en anders zal het helemaal niks worden. Wat gebeurd er als Olsson en Beukie uitvallen of schorsingen krijgen dan pak je never nooit geen punten. Het aankomend verlies tegen Vitesse zal de ondergang dit seizoen van n.e.c. inluiden.

Weg ambitie eerste 9 en gewoon het lachtertje worden van de eredivisie. Oftewel helemaal terug bij af.

Maar goed nog 22 uur....en dan weten we pas echt hoe we er voor staan maar ik heb alle hoop opgegeven.
Can we win? Yes we can!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22783
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door burp »

mensen , het is een mooie dag vandaag
het zonnetje schijnt iig al :mrgreen:

Gebruikersavatar
OAFFERE
Berichten: 4998
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:42
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door OAFFERE »

het komt allemaal goed jongens ik heb er nog steeds vertrouwen in. nog 15 uur 28 minuten kan veel in gebeuren

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Harold Bastiaans »

de transfermarkt sluit om 20.00 uur
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door De Kletskop »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:de transfermarkt sluit om 20.00 uur
:???: 0.00 toch?

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10514
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door TT »

OAFFERE schreef:het komt allemaal goed jongens ik heb er nog steeds vertrouwen in. nog 15 uur 28 minuten kan veel in gebeuren
Hoe doe jij dat, toch nog vertrouwen houden?

Jack_Sparrow
Berichten: 564
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:27
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Jack_Sparrow »

W.V.W.3 schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:de transfermarkt sluit om 20.00 uur
:???: 0.00 toch?
:withstupid: de transfermarkt sluit om 0.00 uur
Savvy?

Mark van den Boogaart the new Doeluh :hail:

Gebruikersavatar
Arjan
Berichten: 248
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 11:09
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Arjan »

Volgens Jan Sommerdijk op Radio Gelderland is NEC bezig Mika Vayrinen van PSV te huren. Maar hij wist ook niet of dit ging lukken.
Met NEC kom je nog eens ergens in Europa!!

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4389
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Nummer 11 »

Arjan schreef:Volgens Jan Sommerdijk op Radio Gelderland is NEC bezig Mika Vayrinen van PSV te huren. Maar hij wist ook niet of dit ging lukken.
Goede voetballer, maar wel weer huren.

Jeroentje
Berichten: 1838
Lid geworden op: do 07 jun 2007, 07:04
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Jeroentje »

TT schreef:
OAFFERE schreef:het komt allemaal goed jongens ik heb er nog steeds vertrouwen in. nog 15 uur 28 minuten kan veel in gebeuren
Hoe doe jij dat, toch nog vertrouwen houden?
Smartshop! :mrgreen:
Even a broken clock is right twice a day.

Jeroentje
Berichten: 1838
Lid geworden op: do 07 jun 2007, 07:04
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers (8)

Bericht door Jeroentje »

Arjan schreef:Volgens Jan Sommerdijk op Radio Gelderland is NEC bezig Mika Vayrinen van PSV te huren. Maar hij wist ook niet of dit ging lukken.
:pukeface: Jan Sommerdijk :pukeface:
Even a broken clock is right twice a day.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten