FC Utrecht - NEC

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4436
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

FC Utrecht - NEC

Bericht door Ron Delgado »

De volgende uitwedstrijd is bij FC Utrecht, die hunkeren naar hun eerste thuiszege.

:bigcry: :bigcry: :bigcry:

Het zal toch niet weer, hè?

Of krijgen we een herhaling van 2001 met 0-3 na 5 minuten? :cheer2:
Get up! Stay on the scene.

Gebruikersavatar
Hilversum FC
Berichten: 999
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 14:05
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door Hilversum FC »

Utrecht verloor dit seizoen al thuis van Feyenoord, Vitesse, Ajax en NAC. Het enige punt in een thuisduel werd behaald tegen De Graafschap, toen de ploeg gelijkspeelde. Op 25 november heeft Utrecht de kans om het tij te doen keren, als ze thuis spelen tegen NEC.
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :bye:
NEC is al lang geen volksclub meer.

Topdude

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door Topdude »

Reken er maar op dat Utrecht gaat winnen.
NEC heeft nu eenmaal een geweldige reputatie op dit gebied.

Grafschaap had een paar jaar geleden nog niet gewonnen voor de winterstop. NEC komt langs en jawel hoor, keurig de punten ingeleverd.
Het leverde tevens het ontslag van neeskens op.

Ik reken op een regelmatige 3-0

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door Danish Dynamite »

Hoe kan het ook anders, de eerste 3 reacties zijn van de oppernuilers en dus logischerwijs ook negatief....... :roll:

K03N
Berichten: 5064
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door K03N »

Topdude schreef:Reken er maar op dat Utrecht gaat winnen.
NEC heeft nu eenmaal een geweldige reputatie op dit gebied.

Grafschaap had een paar jaar geleden nog niet gewonnen voor de winterstop. NEC komt langs en jawel hoor, keurig de punten ingeleverd.
Het leverde tevens het ontslag van neeskens op.

Ik reken op een regelmatige 3-0
laten we het hopen!

Topdude

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door Topdude »

@ BW7 Wat wil je dan?

Is het nu zo dat NEC vaak de punten afgeeft in dergelijke situaties of is dat niet zo?

Dan kun je wel gezellig :cheer: :cheer2: :cheer: 0-3 er neer zetten, maar dat slaat ook nergens op.

Gezien de resultaten uit het verleden is de kans meer dan aanwezig dat NEC nu juist daar gaat verliezen.
Maar aangezien dat geen garantie biedt voor de toekomst, zullen we maar afwachten dan.
Een lekker veilige uitspraak. Kun je alle kanten mee op.

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door Danish Dynamite »

Topdude schreef:@ BW7 Wat wil je dan?

Is het nu zo dat NEC vaak de punten afgeeft in dergelijke situaties of is dat niet zo?

Dan kun je wel gezellig :cheer: :cheer2: :cheer: 0-3 er neer zetten, maar dat slaat ook nergens op.

Gezien de resultaten uit het verleden is de kans meer dan aanwezig dat NEC nu juist daar gaat verliezen.
Maar aangezien dat geen garantie biedt voor de toekomst, zullen we maar afwachten dan.
Een lekker veilige uitspraak. Kun je alle kanten mee op.
In utrecht is vaak genoeg gewonnen, zie discussie opening van Ron. :tong:
En van excelsior is dit seizoen inderdaad verloren maar van willem ii is weer gewonnen.......

Jouw voorspellingen zijn juist altijd lekker veilig, is het een goed resultaat hoef je er niet meer op terug te komen, krijg je achteraf gelijk kun je meteen hier komen met de uitspraak "zie je wel......." :tong:

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15802
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door pjottr »

Als het een beetje wil skybox ;)

Gebruikersavatar
Hilversum FC
Berichten: 999
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 14:05
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door Hilversum FC »

Blauw Wit 7 schreef:Hoe kan het ook anders, de eerste 3 reacties zijn van de oppernuilers en dus logischerwijs ook negatief....... :roll:
Ik kan ook zeggen dat we 0-2 gaan winnen maar dan zeg ik iets waar ik niet in geloof........
Overigens denk ik wel dat we beter voor de dag komen dan als tegen AZ en dat het wat dat betreft wat meer een wedstrijd gaat worden...., maar ook dat is op basis van gevoel. Tot nu toe ben ik alleen nog gelukkig geworden van de wedstrijden tegen Ajax en Groningen en dat positieve gevoel is alweer bijna verdwenen na de wedstrijd van Az gezien te hebben.
NEC is al lang geen volksclub meer.

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door Danish Dynamite »

Hilversum FC schreef:
Blauw Wit 7 schreef:Hoe kan het ook anders, de eerste 3 reacties zijn van de oppernuilers en dus logischerwijs ook negatief....... :roll:
Ik kan ook zeggen dat we 0-2 gaan winnen maar dan zeg ik iets waar ik niet in geloof........
Overigens denk ik wel dat we beter voor de dag komen dan als tegen AZ en dat het wat dat betreft wat meer een wedstrijd gaat worden...., maar ook dat is op basis van gevoel. Tot nu toe ben ik alleen nog gelukkig geworden van de wedstrijden tegen Ajax en Groningen en dat positieve gevoel is alweer bijna verdwenen na de wedstrijd van Az gezien te hebben.
En dit kenmerkt in mijn ogen een beetje jouw denkwijze, ik hoop voor je dat je niet met alles deze instelling hebt..... :roll:

Het leven kan nl een stuk leuker zijn als je in de eerste plaats probeert de positieve dingen te onthouden ipv de negatieve dingen.

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4436
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door Ron Delgado »

Ik herinner me vooal RBC Roosendaal, dat voor en na het bezoek van NEC niet eenmaal won twee jaar terug! Dat geintje kostte ons toen de play-offs.
Get up! Stay on the scene.

Gebruikersavatar
RZG
Berichten: 1696
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 00:04
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door RZG »

Als je het elftal van Utrecht ziet, vind ik het niet eens vreemd dat ze maar net boven ons op de ranglijst staan. Bijna allemaal middelmatige voetballers. Als wij op volle oorlogssterkte zijn, kunnen we daar zomaar winnen :sjaal:
Als je alles geeft, verlies je niets.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door karlo »

Ron Delgado schreef:Ik herinner me vooal RBC Roosendaal, dat voor en na het bezoek van NEC niet eenmaal won twee jaar terug! Dat geintje kostte ons toen de play-offs.
en de titel lachertje van de eredivisie
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door karlo »

RZG schreef:Als je het elftal van Utrecht ziet, vind ik het niet eens vreemd dat ze maar net boven ons op de ranglijst staan. Bijna allemaal middelmatige voetballers. Als wij op volle oorlogssterkte zijn, kunnen we daar zomaar winnen :sjaal:

en zomaar met 5-1 verliezen
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
RZG
Berichten: 1696
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 00:04
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door RZG »

karlo schreef:
RZG schreef:Als je het elftal van Utrecht ziet, vind ik het niet eens vreemd dat ze maar net boven ons op de ranglijst staan. Bijna allemaal middelmatige voetballers. Als wij op volle oorlogssterkte zijn, kunnen we daar zomaar winnen :sjaal:

en zomaar met 5-1 verliezen
Klopt, maar dat geldt in principe voor iedere wedstrijd van NEC. Wilde alleen maar zeggen dat ik vind dat NEC (op papier in ieder geval) een beter elftal heeft dan FC Utrecht.
Als je alles geeft, verlies je niets.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door karlo »

RZG schreef:
karlo schreef:
RZG schreef:Als je het elftal van Utrecht ziet, vind ik het niet eens vreemd dat ze maar net boven ons op de ranglijst staan. Bijna allemaal middelmatige voetballers. Als wij op volle oorlogssterkte zijn, kunnen we daar zomaar winnen :sjaal:

en zomaar met 5-1 verliezen
Klopt, maar dat geldt in principe voor iedere wedstrijd van NEC. Wilde alleen maar zeggen dat ik vind dat NEC (op papier in ieder geval) een beter elftal heeft dan FC Utrecht.
maar daar zit nou net bij nec het gevaar utrecht al zo lang thuis niet gewonnen laten ze net nu tegen nec thuis mogen spelen een geschenk uit de hemel voor hun.
dit heeft nec al zo vaak bewezen.
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
Hilversum FC
Berichten: 999
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 14:05
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door Hilversum FC »

Blauw Wit 7 schreef:
Hilversum FC schreef:
Blauw Wit 7 schreef:Hoe kan het ook anders, de eerste 3 reacties zijn van de oppernuilers en dus logischerwijs ook negatief....... :roll:
Ik kan ook zeggen dat we 0-2 gaan winnen maar dan zeg ik iets waar ik niet in geloof........
Overigens denk ik wel dat we beter voor de dag komen dan als tegen AZ en dat het wat dat betreft wat meer een wedstrijd gaat worden...., maar ook dat is op basis van gevoel. Tot nu toe ben ik alleen nog gelukkig geworden van de wedstrijden tegen Ajax en Groningen en dat positieve gevoel is alweer bijna verdwenen na de wedstrijd van Az gezien te hebben.
En dit kenmerkt in mijn ogen een beetje jouw denkwijze, ik hoop voor je dat je niet met alles deze instelling hebt..... :roll:

Het leven kan nl een stuk leuker zijn als je in de eerste plaats probeert de positieve dingen te onthouden ipv de negatieve dingen.
Je zou het misschien niet zeggen maar ik ben normaal gesproken juist heel positief ingesteld!!!! Ik heb alleen iets tegen al die jonge snotneuzen in ons elftal die alleen hollen als het hun uit komt. Ik spreek nog wel eens mensen die nauw contact hebben met een aantal spelers. Ik weet dat er jongens rond lopen die zich scheel irriteren aan de lamlendigheid van sommige ploeggenoten.
Als ik naar de wedstrijd tegen AZ kijk vindt ik het onvoorstelbaar dat bepaalde spelers nog durven te roepen dat ze te slap zijn begonnen aan de wedstrijd. Ik denk dan waar halen ze in godsnaam het lef vandaag om zo slap te beginnen. Nooit worden de heren gestraft voor hun lamlendigheid, die vuile geldgraaiers zijn nog beledigd als je niet voor ze klapt na een 4-0 verlies. Het is teveel moeite om je meegereisde aanhang te bedanken na zo'n wanvertoning. 0,0 respect heb ik voor 90 % van ons huidige elftal. Misschien maakt me dat vaak cynisch.
Laatst gewijzigd door Hilversum FC op ma 05 nov 2007, 19:23, 1 keer totaal gewijzigd.
NEC is al lang geen volksclub meer.

Topdude

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door Topdude »

Blauw Wit 7 schreef:
Topdude schreef:@ BW7 Wat wil je dan?

Is het nu zo dat NEC vaak de punten afgeeft in dergelijke situaties of is dat niet zo?

Dan kun je wel gezellig :cheer: :cheer2: :cheer: 0-3 er neer zetten, maar dat slaat ook nergens op.

Gezien de resultaten uit het verleden is de kans meer dan aanwezig dat NEC nu juist daar gaat verliezen.
Maar aangezien dat geen garantie biedt voor de toekomst, zullen we maar afwachten dan.
Een lekker veilige uitspraak. Kun je alle kanten mee op.
In utrecht is vaak genoeg gewonnen, zie discussie opening van Ron. :tong:
En van excelsior is dit seizoen inderdaad verloren maar van willem ii is weer gewonnen.......

Jouw voorspellingen zijn juist altijd lekker veilig, is het een goed resultaat hoef je er niet meer op terug te komen, krijg je achteraf gelijk kun je meteen hier komen met de uitspraak "zie je wel......." :tong:
Geldt het omgekeerd ook

Gebruikersavatar
Ravanelli
Berichten: 564
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 20:52
Locatie: ten zuiden van utreg
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door Ravanelli »

Tsja daar is ie weer de enige echte thuiswedstrijd voor mij van het jaar. Bakkie leut, bakkie soep bij schoonmoeder, 10 minuten wandelen en 3 punten in de tas.

Ik hoop wel dat we het beter doen als vorig jaar waarin we ons volledig te kijk lieten zetten inclusief Been die toen met zeer merkwaardige wissels kwam en pothuizen met rood kon vertrekken.
Ik reken op minimaal een punt maar verlang naar de uitslag van carnaval 2002 (10.02.2007)
Utreg me stadtjie maar bij NEC leg me hartjie.

Gebruikersavatar
H-Zenkamp
Berichten: 2606
Lid geworden op: do 12 jul 2007, 16:11
Locatie: Zetten
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door H-Zenkamp »

Hilversum FC schreef:Utrecht verloor dit seizoen al thuis van Feyenoord, Vitesse, Ajax en NAC. Het enige punt in een thuisduel werd behaald tegen De Graafschap, toen de ploeg gelijkspeelde. Op 25 november heeft Utrecht de kans om het tij te doen keren, als ze thuis spelen tegen NEC.
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :bye:
En Sparta uit komt er ook nog aan.. :bigcry:
★★

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door BIESKE »

Ravanelli schreef:verlang naar de uitslag van carnaval 2002 (10.02.2007)
:yes: :yes:

Gebruikersavatar
demeniyo
Berichten: 262
Lid geworden op: za 03 nov 2007, 20:17
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door demeniyo »

ach nec moet die wedstrijd gewoon winnen. Alhoewel 'gewoon' bij nec bestaat eigenlijk, niet maar toch als je de selectie van utrecht ziet is er maar 1 goede voetballer: SANMARTEAN
als NEC hem niet in zijn spel laat komen zijn ze al een heel eind op weg


Kom OP NEC :sjaal: :sjaal:

ik gok op 1-2

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door De Kletskop »

demeniyo schreef: maar toch als je de selectie van utrecht ziet is er maar 1 goede voetballer: SANMARTEAN
Hmm...ik zou vDijk,Pieters,Cornelisse,Caluwé toch graag bij ons zien.

arie1
Berichten: 4396
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 19:57
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door arie1 »

nec in uitduels 6 gespeeld 1 gelijk 5 verloren en een doelsaldo van 0-15 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mag toch hopen dat hier heeeeeeeeeeel snel verandering in komt want het doelsaldo is natuurlijk SCHANDALIG !!!!!!!!!!!!!

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door Jomano »

arie1 schreef:nec in uitduels 6 gespeeld 1 gelijk 5 verloren en een doelsaldo van 0-15 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mag toch hopen dat hier heeeeeeeeeeel snel verandering in komt want het doelsaldo is natuurlijk SCHANDALIG !!!!!!!!!!!!!
Hmmmm, vind het nog wel meevallen eigenlijk. ;)

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten