FC Utrecht - NEC

Gebruikersavatar
necmaniacs
Berichten: 1647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:22
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door necmaniacs »

pjottr schreef:Utrecht wint op karakter, kun je niet zo heel veel van zeggen.
Ging in ieder geval een groot deel van de wedstrijd meer drang naar voren van uit.
Wel een hele dure nederlaag, die ik onnodig vond.
Helaas llat gisteren duidelijk zien dat de bank zo zwak is.
Zelfs een zieke Muslu blijft beter overeind dan Aarab, die ik echt de hele wedstrijd tekort vond komen.
Hele dure nederlaag, gat met 12e plaats is nu 6 punten.
:withstupid:

Onnodig en duur inderdaad. Utrecht wint op het enige waar ze beter in zijn: mentaliteit en vechtlust, NEC heeft veel meer kwaliteit rond lopen en er zat meer lijn in het spel. Utrecht speelde opportunistisch 'toevalsvoetbal'. Aarab was echt een drama en werd terecht gewisseld. Wisgerhof heeft verdedigend duidelijk niet zijn beste periode, hij zou toch de ploeg op sleeptouw moeten nemen in een mindere fase en deed dat niet. Die wissels van Been waren wel het breekpunt, tot creeerde NEC nog wat, daarna was het afgelopen.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15800
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door pjottr »

Had het idee dat v. Beukering geblesseerd was.
Liep er niet zo fris bij.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door harold »

We moeten nou niet meteen gaan roepen dat dit seizoen als een nachtkaars uitgaat of dat we tot het eind degradatievoetbal zullen spelen. Het gat met vistas is inderdaad 6 punten, maar we zijn ook pas op 1/3 deel van het seizoen dus er kan nog hééél veel gebeuren.

jbnmgn

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door jbnmgn »

harold schreef:We moeten nou niet meteen gaan roepen dat dit seizoen als een nachtkaars uitgaat of dat we tot het eind degradatievoetbal zullen spelen. Het gat met vistas is inderdaad 6 punten, maar we zijn ook pas op 1/3 deel van het seizoen dus er kan nog hééél veel gebeuren.
Klopt, en als je reeel gaat kijken naar de wedstrijden waar we punten moeten en kunnen pakken, en naar de wedstrijden waar we met een stuntje nog wat puntjes bij elkaar kunnen sprokkelen, dan komen we incl. de huidige punten uit op zon 40 a 42 punten.
Wat dat betekent voor de eindstand? Mij lijkt in ieder geval of bovenin het rechter rijtje of onderaan het linker rijtje.
Als ze blijven groeien in hun spel, en net zoals afgelopen zondag dat ook laten zien dat er groei in zit dan komt het wel goed dit seizoen.

Mariodona
Berichten: 2514
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 00:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door Mariodona »

Om een antwoord op te geven op Mschr. Tuurlijk ben ik het met je eens dat ik ook weet dat we niet bij de eerste 9 zullen eindigen.Sterker nog dat voorspelde ik aan de start van de competitie. Ik vraag me alleen af waarom het bestuur dan toch van die niet riele doelstellingen stelt. Het zou toch leuk zijn om eens wel een keer de doelstelling te kunnen halen?!

Dedraderen zie ik ons ook niet zo snel doen simpel omdat ploegen als v.v.v en Sparta nog minder zullen blijven presteren.

@Chef hou jij eens op met je Lens verhaaltje dat ken ik nu onderhand wel.

In Hrepka zag ik het inderdaad in het begin zitten maar kwam er al snel achter dat hij minder goed was als gehoopt net als vele anderen overigens. Het is toch niet raar om er achter te komen dat een speler tegenvalt en dat te constateren en te melden op dit forum?

Ik vind trouwens dat er met de huidige basis elf best wat kwaliteit rond loopt. Ik ben al blij dat ik ff geen Worm, Prent of Snoyl hoef te zien stuntelen. Alleen blijven we een creatieve middenvelder missen die de spitsen kan bedienen. Ja inderdaad Jones zou n.e.c. echt beter maken. Hij zou het verschil zeker kunnen maken!!

Ik ben al lang blij dat Lens en Vadocs al weken vaste krachten zijn. Ik hoop dat Holman snel kan spelen dan mag hij voor Janssen het veld in. Een jongen die het hoge verwachtingspatroon nog niet heeft kunnen waarmaken. Wie weet komt het nog wel goed met deze jongen maar ff op de bank zou misschien goed zijn voor hem en het team.

En nee als Olsson zal vertrekken zal ik niet zeggen kijk dat had ik al voorspelt. Iedereen met een beetje verstand van voetbal ziet dat Olsson de beste verdediger is uit de eredivisie. Sterker nog ik vind Olsson de beste verdediger die ik in 25 jaar heb gezien bij mijn cluppie. Die jongen blijft moeiteloos overeind bij een premier league club.
Can we win? Yes we can!

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door CHEF »

Mariodona schreef:
@Chef hou jij eens op met je Lens verhaaltje dat ken ik nu onderhand wel.
Verrek,dat heb ik nu met al die reacties van jou.

Mariodona
Berichten: 2514
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 00:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door Mariodona »

@Chef Ik weet dat ik geen dubbele reacties mag geven dus lees ff mijn laatste post binnen de topic Vincent Paes misschien maakt dat het een en andere wat duidelijker voor jou en komen we verder dan discussies over of ik nu wel of niet een speler vanaf het begin heb gesteund.
Can we win? Yes we can!

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten