FC Utrecht - NEC

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door tweety »

ik ben geen echte liefhebber van Worm maar nou is het een klote wissel van Been , knalt Worm die bal erin ipv op de lat is het een gouden wissel , kwestie van een paar cm .
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Gebruikersavatar
TheRealTricolores
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo 04 jul 2007, 07:44
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door TheRealTricolores »

tweety schreef:ik ben geen echte liefhebber van Worm maar nou is het een klote wissel van Been , knalt Worm die bal erin ipv op de lat is het een gouden wissel , kwestie van een paar cm .
Ik heb meer iets tegen Prent...
donderdag 29 mei 2003

Zondag 18 mei 2008

Zondag 23 mei 2021

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7189
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door karlo »

tweety schreef:ik ben geen echte liefhebber van Worm maar nou is het een klote wissel van Been , knalt Worm die bal erin ipv op de lat is het een gouden wissel , kwestie van een paar cm .
nee kwestie van kwaliteit
Het blijft toch je club.

N.E.C.-till-i-die
Berichten: 2288
Lid geworden op: ma 01 okt 2007, 15:08
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door N.E.C.-till-i-die »

karlo schreef:
Strooper schreef:Domme reacties. NEC was gewoon gelijkwaardig en speelde best een aardige tweede helft, tot 10 minuten voor tijd.
hoezo domme reacties
ik zou zeggen domme spelers
Je moet niet zeuren, ons nec heeft de 2de helft hartstikke goed gespeelt, dat ze dan zo lullig verliezen is zuur.

maarja we hebben gevochten en we zijn ten onder gegaan nouja shit happens

Topdude

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door Topdude »

endy schreef:utrecht wint van NEC
groningen wint van feyenoord

gat is nu 6 ptn met de plek boven ons

Precies. De rest van het seizoen is nu duidelijk: met 5 andere ploegen strijden tegen degradatie/nacompetitie. Je haakt af bij de middenmoot. En ergens ook logisch, want de kwaliteit is er niet. Je ziet wat er gebeurt er er wissels inkomen: je wordt gewoon meteen zwakker.
ZEEEEEEEEEEEEER noodzakelijk in de winterstop kwaliteit voor de basis te halen, anders loopt het slecht af.

endy
Berichten: 347
Lid geworden op: ma 09 jul 2007, 18:38
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door endy »

VHAG schreef:Heb geen uitslag genoemd :???: :td:
Kerel of het nou 1-0 of 10-9 is geworden, in dit topic moet je het gewoon NIET over andere wedstrijden hebben als je dondersgoed weet dat sommige forumbezoekers graag zonder voorkennis van andere uitslagen om 19.00u de tv aanzetten!!
dat weet ik niet dondersgoed, wist dat helemaal niet .. had er verder ook geen rekening mee gehouden, dacht alleen; geef wat informatie. Jammer dat ik nu 10 minuten voetbalplezier heb verpest voor sommige

in het vervolg houd ik er rekening mee :tu:

sanchez-torres
Berichten: 879
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 21:00
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door sanchez-torres »

NEC heeft gewoon een prima 2e helft gevoetbald en Davids en Kivuvu hadden zo kunnen scoren, Worm raakt de lat, het was dubbeltje op z'n kant. Wat wel zorgelijk is dat het dubbeltje vaak verkeerd valt. Dit was een cruciale aansluitingswedstrijd en die wordt toch weer verloren. Nu moet je de hele maand december presteren (vvv, graafschap, sparta, willem2) om weer in de buurt te komen. Heb hier een raar gevoel over.
Over de wissels; Aarab moest gewisseld worden die maakte fout na fout en Worm deed het niet eens zo slecht.

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door tweety »

karlo schreef:
tweety schreef:ik ben geen echte liefhebber van Worm maar nou is het een klote wissel van Been , knalt Worm die bal erin ipv op de lat is het een gouden wissel , kwestie van een paar cm .
nee kwestie van kwaliteit
dus die paar cm is een gebrek aan kwaliteit ? wat een gelul zeg .......
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Gebruikersavatar
demeniyo
Berichten: 262
Lid geworden op: za 03 nov 2007, 20:17
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door demeniyo »

wil mensen zeggen nec moet nu vechten tegen degradatie maar nec speelde toch wel aardig 2e helft
het klink misschien dom maar eigenlijk ben ik wel een beetje trots op nec
natuurlijk vind ik het jammer maar jah er was strijd en inzet dat willen we zien

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7189
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door karlo »

sanchez-torres schreef:NEC heeft gewoon een prima 2e helft gevoetbald en Davids en Kivuvu hadden zo kunnen scoren, Worm raakt de lat, het was dubbeltje op z'n kant. Wat wel zorgelijk is dat het dubbeltje vaak verkeerd valt. Dit was een cruciale aansluitingswedstrijd en die wordt toch weer verloren. Nu moet je de hele maand december presteren (vvv, graafschap, sparta, willem2) om weer in de buurt te komen. Heb hier een raar gevoel over.
Over de wissels; Aarab moest gewisseld worden die maakte fout na fout en Worm deed het niet eens zo slecht.
het gaat niet zozeer om worm maar waarom moet je als je van beukering en jannsen en lens hebt staan dan worm en prent brengen .
Het blijft toch je club.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door Bleum »

Kennelijk zitten de frustraties hoog (terecht!) en is normaal analyseren nog een beetje moeilijk, maar NEC speelde gewoon een prima pot. Een aantal personen speelden een goede partij, alleen jammer dat op Lens na voorin niemand scherp was en Kivivu en Aarab (waar wel veel ruimte lag steeds) niet in goede doen waren.
Worm erin was logisch. Zelf had ik eerder Kivivu of Janssen verwacht, maar Beukering kan ook. Eerste de beste bal van Worm op de lat, doodzonde, 10 cm lager en het was weer een gouden wissel geweest. Muslu erin voor Aarab had voor mij eerder gemogen en Prent erin voor de tegenvallende Janssen was ook logisch. Wisgerhof ging ook dieper spelen. Het is gewoon kut dat zo'n matig team als Utrecht wat meer geluk in de afronding had en dat je verliest door zo'n afzwaaier die toevallig goed valt. Heel erg jammer, zuur ook, maar het is moeilijk om nu te zeggen, maar NEC speelde 1 van de beste wedstrijden dit seizoen.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
RZG
Berichten: 1696
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 00:04
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door RZG »

Bleum schreef:Kennelijk zitten de frustraties hoog (terecht!) en is normaal analyseren nog een beetje moeilijk, maar NEC speelde gewoon een prima pot. Een aantal personen speelden een goede partij, alleen jammer dat op Lens na voorin niemand scherp was en Kivivu en Aarab (waar wel veel ruimte lag steeds) niet in goede doen waren.
Worm erin was logisch. Zelf had ik eerder Kivivu of Janssen verwacht, maar Beukering kan ook. Eerste de beste bal van Worm op de lat, doodzonde, 10 cm lager en het was weer een gouden wissel geweest. Muslu erin voor Aarab had voor mij eerder gemogen en Prent erin voor de tegenvallende Janssen was ook logisch. Wisgerhof ging ook dieper spelen. Het is gewoon kut dat zo'n matig team als Utrecht wat meer geluk in de afronding had en dat je verliest door zo'n afzwaaier die toevallig goed valt. Heel erg jammer, zuur ook, maar het is moeilijk om nu te zeggen, maar NEC speelde 1 van de beste wedstrijden dit seizoen.
:withstupid: :withstupid: Geen woord aan toe te voegen. Uithuilen en vol voor de 3 punten tegen Heerenveen!
Als je alles geeft, verlies je niets.

VHAG

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door VHAG »

endy schreef:
VHAG schreef:Heb geen uitslag genoemd :???: :td:
Kerel of het nou 1-0 of 10-9 is geworden, in dit topic moet je het gewoon NIET over andere wedstrijden hebben als je dondersgoed weet dat sommige forumbezoekers graag zonder voorkennis van andere uitslagen om 19.00u de tv aanzetten!!
dat weet ik niet dondersgoed, wist dat helemaal niet .. had er verder ook geen rekening mee gehouden, dacht alleen; geef wat informatie. Jammer dat ik nu 10 minuten voetbalplezier heb verpest voor sommige

in het vervolg houd ik er rekening mee :tu:
Prima! :tu:
Opmerkingen over andere wedstrijden en de betekenis van die wedstrijden voor de positie van NEC kun je plaatsen in het topic "Eredivisie Algemeen, Tussenstanden en Uitslagen" in het forum "Algemeen".
Sommige mensen, waaronder ik, volgen op zondag graag de tussenstand bij een wedstrijd van NEC, maar ik kijk 's avonds graag naar RTL voetbal zonder de resultaten van de andere wedstrijden al te weten. In het vervolg dus geen uitslagen / resultaten van andere wedstrijden in een NEC topic neerzetten! :nee: :sjaal:

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7189
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door karlo »

VHAG schreef:
endy schreef:
VHAG schreef:Heb geen uitslag genoemd :???: :td:
Kerel of het nou 1-0 of 10-9 is geworden, in dit topic moet je het gewoon NIET over andere wedstrijden hebben als je dondersgoed weet dat sommige forumbezoekers graag zonder voorkennis van andere uitslagen om 19.00u de tv aanzetten!!
dat weet ik niet dondersgoed, wist dat helemaal niet .. had er verder ook geen rekening mee gehouden, dacht alleen; geef wat informatie. Jammer dat ik nu 10 minuten voetbalplezier heb verpest voor sommige

in het vervolg houd ik er rekening mee :tu:
Prima! :tu:
Opmerkingen over andere wedstrijden en de betekenis van die wedstrijden voor de positie van NEC kun je plaatsen in het topic "Eredivisie Algemeen, Tussenstanden en Uitslagen" in het forum "Algemeen".
Sommige mensen, waaronder ik, volgen op zondag graag de tussenstand bij een wedstrijd van NEC, maar ik kijk 's avonds graag naar RTL voetbal zonder de resultaten van de andere wedstrijden al te weten. In het vervolg dus geen uitslagen / resultaten van andere wedstrijden in een NEC topic neerzetten! :nee: :sjaal:
dan zet je teletekst op de pagina van de wedstrijd van nec en je hebt nergens last van
Het blijft toch je club.

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door BIESKE »

Bleum schreef:Kennelijk zitten de frustraties hoog (terecht!) en is normaal analyseren nog een beetje moeilijk

:withstupid:
Eerste de beste bal van Worm op de lat, doodzonde, 10 cm lager en het was weer een gouden wissel geweest.
:withstupid: Zo zit het voetbalwereldje in elkaar.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9355
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door Polleke »

Bleum schreef:Kennelijk zitten de frustraties hoog (terecht!) en is normaal analyseren nog een beetje moeilijk, maar NEC speelde gewoon een prima pot. Een aantal personen speelden een goede partij, alleen jammer dat op Lens na voorin niemand scherp was en Kivivu en Aarab (waar wel veel ruimte lag steeds) niet in goede doen waren.
Worm erin was logisch. Zelf had ik eerder Kivivu of Janssen verwacht, maar Beukering kan ook. Eerste de beste bal van Worm op de lat, doodzonde, 10 cm lager en het was weer een gouden wissel geweest. Muslu erin voor Aarab had voor mij eerder gemogen en Prent erin voor de tegenvallende Janssen was ook logisch. Wisgerhof ging ook dieper spelen. Het is gewoon kut dat zo'n matig team als Utrecht wat meer geluk in de afronding had en dat je verliest door zo'n afzwaaier die toevallig goed valt. Heel erg jammer, zuur ook, maar het is moeilijk om nu te zeggen, maar NEC speelde 1 van de beste wedstrijden dit seizoen.
Het verschil zit hem hier in: Utrecht brengt twee wissels en het team wordt sterker. NEC kan dat niet.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door Bleum »

Polleke schreef:
Bleum schreef:Kennelijk zitten de frustraties hoog (terecht!) en is normaal analyseren nog een beetje moeilijk, maar NEC speelde gewoon een prima pot. Een aantal personen speelden een goede partij, alleen jammer dat op Lens na voorin niemand scherp was en Kivivu en Aarab (waar wel veel ruimte lag steeds) niet in goede doen waren.
Worm erin was logisch. Zelf had ik eerder Kivivu of Janssen verwacht, maar Beukering kan ook. Eerste de beste bal van Worm op de lat, doodzonde, 10 cm lager en het was weer een gouden wissel geweest. Muslu erin voor Aarab had voor mij eerder gemogen en Prent erin voor de tegenvallende Janssen was ook logisch. Wisgerhof ging ook dieper spelen. Het is gewoon kut dat zo'n matig team als Utrecht wat meer geluk in de afronding had en dat je verliest door zo'n afzwaaier die toevallig goed valt. Heel erg jammer, zuur ook, maar het is moeilijk om nu te zeggen, maar NEC speelde 1 van de beste wedstrijden dit seizoen.
Het verschil zit hem hier in: Utrecht brengt twee wissels en het team wordt sterker. NEC kan dat niet.
Muah ook dat is discutabel. Iedere speler die er bij Utrecht in ging was op voorhand al haast beter dan de spelers die in het veld stonden. En die Rossini scoort dan wel, maar wel omdat de hopleoos falende Nelisse de bal op goal schoot, maar wederom de bal verkeerd raakte, waardoor de bal per toeval bij Rossini kwam.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door Juul »

Lens was onbetwist de beste man op het veld. Met Lens, Davids, Van Beukering en Vadocs heb je een surplus aan kwaliteit in huis. Helaas wordt dat negatief gecompenseerd door de dolende Tim Janssen die werkelijk alles fout deed wat er maar fout kon gaan. Dan wordt er gewisseld en gaat notabene Van Beukering eruit. Die begreep ik ff niet. Toen had Lens helemaal geen aanspeelbare medespeler meer.

Dan sta je uiteindelijk in een pot waarin je Utrecht had kunnen wegspelen toch weer met Prent en Worm te kutten en dan valt het kwartje uiteindelijk de verkeerde kant op.

arie1
Berichten: 4396
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 19:57
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door arie1 »

je kunt lullen wat je wilt over goede pot etc etc etc.
maar als je 2-2 staat en je wilt 1 punt overhouden aan een uitwedstrijd met goed voetbal dan mag de bal NOOIT Maar dan ook NOOIT meer in de buurt van babos komen. HET IS GVD *89e MINUUT!!!!!!!!!!!, En dan rossini die niks kan, weg mag bij utreg, nooit scoort en het wel tegen ons doet??????
En die wissels zijn te belachelijk voor woorden..... Of worm nou de bal op de lat legt of niet.

Op het einde van de competitie tellen punten en deze kan je de kop kosten......

Verlies dan liever met 3-0 en de volgende keer goed spelen en minimaal 1 punt pakken.

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4987
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door Bernd »

Het wisselbeleid van de coach is en blijft natuurlijk onbegrijpelijk. Heeft ook nu weer helemaal niets gebracht. Je kunt op 2-2 wel stoer Van Beukering eruit halen, maar iedere andere speler is een verzwakking. Hooguit had-ie het defensief kunnen versterken, maar dat gedoe met Worm en Prent begint nu echt vervelend te worden. Moet-ie eens mee ophouden.

Gebruikersavatar
Daan
Berichten: 966
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:58
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door Daan »

Prima gevoetbald, jammer dat je het het in de laatste minuut weggeeft. Puntje hadden we zeker wel verdiend!

Gebruikersavatar
RoodGroenZwart
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 25 nov 2007, 18:38
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door RoodGroenZwart »

Net terug van Utreg, Vond het een leuke wedstrijd met een goed NEC wat naar mijn mening een gelijkspel verdiende.

Gebruikersavatar
Ravanelli
Berichten: 564
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 20:52
Locatie: ten zuiden van utreg
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door Ravanelli »

Objectief oordeel.
Minimaal punt verdiend, zat tussen de utregters en die hadden allemaal zoiets nou tis wachten op de 1-2.
NEC heeft niet verloren van een goed utreg maar puur door domme fouten en het niet maken van de diverse 100 % kansen.
Qua voetbal hebben we veel in huis meer als utreg maar we missen gogme (zoals nees) altijd zei.
Ik ben er goed ziek van temeer daar je hier verdiende te winnen.
Chapeau voor de inzet en bij vlagen goed voetbal.

Wissels van beide coaches waren cruciaal voor de uiteindelijke winst van de fc.
Utreg me stadtjie maar bij NEC leg me hartjie.

Fortaleza
Berichten: 591
Lid geworden op: za 23 jun 2007, 01:06

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door Fortaleza »

Bernd schreef:Het wisselbeleid van de coach is en blijft natuurlijk onbegrijpelijk. Heeft ook nu weer helemaal niets gebracht. Je kunt op 2-2 wel stoer Van Beukering eruit halen, maar iedere andere speler is een verzwakking. Hooguit had-ie het defensief kunnen versterken, maar dat gedoe met Worm en Prent begint nu echt vervelend te worden. Moet-ie eens mee ophouden.
Begrijp je opmerkingen niet. De wissels, die Been toepaste, leken me, eerlijk gezegd, vrij logisch. Aarab was de hele wedstrijd al een zwakke schakel en kon jammer genoeg niet eerder gewisseld worden. Beukering zat duidelijk wat minder in de wedstrijd en zijn vervanging was logisch. Tim Janssen speelde een prima wedstrijd maar was door het vele verdedigende werk dat hij moest opknappen duidelijk aan het eind van zijn krachten. Een logische wissel dus voor Prent die het in zich heeft
op zo'n moment nog iets te kunnen forceren. Worm viel ook niet slecht in en had nog bijna een schitterend doelpunt gemaakt.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door Bleum »

Fortaleza schreef:
Bernd schreef:Het wisselbeleid van de coach is en blijft natuurlijk onbegrijpelijk. Heeft ook nu weer helemaal niets gebracht. Je kunt op 2-2 wel stoer Van Beukering eruit halen, maar iedere andere speler is een verzwakking. Hooguit had-ie het defensief kunnen versterken, maar dat gedoe met Worm en Prent begint nu echt vervelend te worden. Moet-ie eens mee ophouden.
Begrijp je opmerkingen niet. De wissels, die Been toepaste, leken me, eerlijk gezegd, vrij logisch. Aarab was de hele wedstrijd al een zwakke schakel en kon jammer genoeg niet eerder gewisseld worden. Beukering zat duidelijk wat minder in de wedstrijd en zijn vervanging was logisch. Tim Janssen speelde een prima wedstrijd maar was door het vele verdedigende werk dat hij moest opknappen duidelijk aan het eind van zijn krachten. Een logische wissel dus voor Prent die het in zich heeft
op zo'n moment nog iets te kunnen forceren. Worm viel ook niet slecht in en had nog bijna een schitterend doelpunt gemaakt.
:withstupid:
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten