FC Utrecht - NEC

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door Juul »

Fortaleza schreef:Beukering zat duidelijk wat minder in de wedstrijd
Onzin. Hij won alle moeilijke duels, was continu aanspeelbaar.

Fortaleza schreef:Tim Janssen speelde een prima wedstrijd
Huh?? Janssen was een drama.

Gebruikersavatar
Jeroen
Beheerder
Berichten: 2491
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 20:16
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door Jeroen »

FC Utrecht heeft de overwinning zelf binnengesleept. Een groot slotoffensief, de lange Rossini er in het publiek gaat er massaal achter staan. NEC was daar mentaal niet tegen bestand, het liep bij de slepers dun door de broek en de tegentreffer kwam niet echt als een verrassing. Frappant vind ik de lichaamstaal van Wisgerhof na een tegengoal. Kopje en schouders gingen hangen. Niet de aanvoerder die NEC dan nodig heeft.

KritischNEC-er
Berichten: 28
Lid geworden op: zo 19 aug 2007, 18:53
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door KritischNEC-er »

KritischNEC-er schreef:Ik vrees de eerste thuis overwinning van utreg ...Nec voor dat soort clubs altijd het beste medicijn
Helaas weer gelijk gekregen ...weer een kut zondag

Gebruikersavatar
Jeroen
Beheerder
Berichten: 2491
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 20:16
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door Jeroen »

3-2 is trouwens buitenspel....

Mariodona
Berichten: 2514
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 00:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door Mariodona »

Slecht, slecht, slecht, heel slecht!!

Deze wedstrijd moest je winnen om aan te haken in de middenmoot. Je kunt de doelstelling van het bestuur eerste 9 nu wel echt vergeten!! Wat een brevet van onvermogen deze wedstrijd.

Dan hoor ik Been en mensen op dit forum het hebben over trots op n.e.c. :pukeface: . Hoe kun je nou trots zijn op een ploeg die het laat lopen de laatste 20 minuten en verliest van een ploeg die thuis nog niet gewonnen had???!!!

Hoorde jullie wat ze zeiden tijdens de amenvatting Utrecht beukte de laaste 20min. op Babos zegt genoeg.

Wat was Aarab een drama zeg dan toch maar liever Muslu. Wordt tijd in de winterstop voor een echte goede rechtback.

Janssen een drama wederom die mag mooi op bank en Holman erin.
Wisgerhof laat de laatste weken ook te veel steekjes vallen.
Lens wederom gevaarlijkste man aan n.e.c. kant.

Samenvattend

Je kunt alles wel recht lullen maar n.e.c. hangt gewono onderin en zal daar niet snel wegkomen.
Mensen die nu lullen over ambities en eerste 9 of postieve punten halen uit deze pot missen de plank finaal en willen de feiten en werkelijkhied niet onder ogen zien.
Maar ja ik ben een azijnpisser en ben negatief. Voorlopig zijn we op 1/3e en presteert ver onder maat en staan we ver onder onze doelstelling dat zijn de feiten!!!

O ja je verliest of wint vaak een wedstrijd door de sterkte van je bank= wissels. In ons geval Worm en Prent do i need to say more??
Can we win? Yes we can!

Gebruikersavatar
Jeroen
Beheerder
Berichten: 2491
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 20:16
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door Jeroen »

Mariodona schreef:Slecht, slecht, slecht, heel slecht!!
Zout aub op van dit forum!

Gebruikersavatar
benniewels
Berichten: 1404
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 18:40
Locatie: Escharen
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door benniewels »

Jeroen schreef:
Mariodona schreef:Slecht, slecht, slecht, heel slecht!!
Zout aub op van dit forum!

ach iedereen mag zijn mening toch geven, ook al heeft hij het nu mis......
Duo Decibel voor uw bruilioft en partij :)
Facebook Bennie Wels

Gebruikersavatar
Jeroen
Beheerder
Berichten: 2491
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 20:16
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door Jeroen »

benniewels schreef:
Jeroen schreef:
Mariodona schreef:Slecht, slecht, slecht, heel slecht!!
Zout aub op van dit forum!

ach iedereen mag zijn mening toch geven, ook al heeft hij het nu mis......
Optelsom, Bennie. En kritiek alleen als het hem uitkomt.

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door Harold Bastiaans »

Jeroen schreef:
benniewels schreef:
Jeroen schreef:
Mariodona schreef:Slecht, slecht, slecht, heel slecht!!
Zout aub op van dit forum!

ach iedereen mag zijn mening toch geven, ook al heeft hij het nu mis......
Optelsom, Bennie. En kritiek alleen als het hem uitkomt.
:withstupid:
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Mariodona
Berichten: 2514
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 00:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door Mariodona »

Waarom zou ik moeten opzouten omdat ik gelijk heb?

Ik geef kritiek wanneer nodig en zeg ook eerlijk als n.e.c. goed speelt. Ik zag deze ellende dit seizoen al maanden aankomen. Nogmaals vele steken gewoon hun hoofd in het zand en zijn blij dat n.e.c. tot de 70min. leuk heeft meegevoetbald.

Mag ik wel ff de feiten noemen een daarvan is dat n.e.c. nog steeds geen uitwedstrijd heeft gewonnen!!

Mag ik ff concluderen dat onze bank van vandaag dit seizoen nog geen veldgoal heeft gemaakt. Waarom zou je op basis hiervan verwachten dat een Prent of Worm als invaller wel zouden gaan scoren. Dat hebben ze weken lang als basisspeler ook niet gedaan.

Ik zeg nergens dat n.e.c. vandaag alleen maar slecht speelde maar het uit!!resulaat is wederom slecht slecht slecht.

Allemaal leuk en aardig maar je bent nu dus wel definitief afgehaakt voor het linker rijtje en dat was de doelstelling van Been en Bestuur daar mag je hen op afrekenen!!

Ik hou mijn hart vast als Olsson in de winterstop ook nog vertrekt.
Ik heb hoop maar op Jones en een sterke Otten. Deze zullen echter niet meer kunnen zorgen voor de eerste 9 daarvoor staan we nu al teveel punten achter.

Prima als mensen trots zijn op het "goede" spel van n.e.c. vandaag maar het feit is dat we onderstaan staan al het hele seizoen en daar waarschijnlijk niet meer wegkomen.

Triest alleen dat ik het week na week moet constateren op een paar lichtpuntjes en uitzonderingen na.
Can we win? Yes we can!

Gebruikersavatar
Jeroen
Beheerder
Berichten: 2491
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 20:16
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door Jeroen »

Mariodona schreef:Waarom zou ik moeten opzouten omdat ik gelijk heb?
Need I say more?

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12482
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door Stefannec »

@mariodonna

Beetje flauw dit als je eerlijk bent is winnen bij utrecht uit normaal gesproken niet voor veel clubs weg gelegd.
Dus als NEC daar met 3-2 uit verliest is dat niet slecht.
Het volgende punt van kritiek van jou azijnpisser want dat ben je NEC en clubs als NEC hebben vaak geen bank die het verschil kunnen maken, maar spelers die goed/leuk kunnen invallen.
Er zijn in nederland misschien 6 clubs die spelers kunnen inwisselen die het verschil zouden kunnen maken en dan houd het op.
Zal ze ook ff noemen voor je PSV, Ajax, AZ, Twente, Heerenveen en eventueel Feyenoord.
Dan is het op de rest is de basis het beste elftal wat ze hebben dan hoopje dat je als trainer iets doet met een speler die naast de basis valt en zich wil bewijzen niet meer en niet minder.

Het word gewoon een seizoen er tussen in net niet de aansluiting voor de eerste 9 maar zeker te goed voor de laatste 5 degene die er nu staan komen daar niet meer weg.
Volgens mij hebben we ook een betere ploeg als de Graafschap en zeker als Vite$$e, Nac vind ik ook niet veel bijzonders dus mijns inziens worden we 11 of 10 dit seizoen.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7199
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door karlo »

en weer ging er een seizoen als een nachtkaars uit na notabene 12 wedstrijden kun je al niet meer naar boven kijken en omdat we ook te goed zijn om te degraderen is alles alweer voorbij.
we spelen echt nog wel een paar leuke potjes en we verliezen nog eens hier en daar.
en we zijn weer bedankt dat we aan de competitie meegedaan hebben want meer is het niet.
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
Jeroen
Beheerder
Berichten: 2491
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 20:16
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door Jeroen »

karlo schreef:en weer ging er een seizoen als een nachtkaars uit na notabene 12 wedstrijden kun je al niet meer naar boven kijken en omdat we ook te goed zijn om te degraderen is alles alweer voorbij.
we spelen echt nog wel een paar leuke potjes en we verliezen nog eens hier en daar.
en we zijn weer bedankt dat we aan de competitie meegedaan hebben want meer is het niet.
Boeien. Een aantal jaren geleden zou iedereen nog blij zijn met een 10e plek. Daarnaast hebben we volgens mij de 10e-12e begroting en geschiedkundig zijn we ook niet vaak boven de 10e plaats geëindigd.

Zittuh!
Berichten: 2046
Lid geworden op: za 09 jun 2007, 19:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door Zittuh! »

Mariodona schreef:Waarom zou ik moeten opzouten omdat ik gelijk heb?
Omdat je ongelijk hebt en een ongelofelijke druif bent.
Siboem..Siboem..!!

Gebruikersavatar
Ravanelli
Berichten: 564
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 20:52
Locatie: ten zuiden van utreg
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door Ravanelli »

Patrick NEC4EVER kijk effe op http://www.fcutrechtnieuwegein.nl je staat er mooi op.
Als je die foto's per mail wilt hebben laat mij dat effe weten, foto's zijn gemaakt door een maat van me.
Utreg me stadtjie maar bij NEC leg me hartjie.

Mariodona
Berichten: 2514
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 00:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door Mariodona »

@Jeroen volgens mij luister jij teveel naar die snormans op je advatar. Die lult er ook zovaak in het luchtledige.

Ik ga al meer dan 25 jaar naar n.e.c. en 15 jaar geleden zou je mij niet horen klagen over deze klassering alleen hebben we nu een bestuur die jaar na jaar hun belfotes niet nakomt!!en een veel hogere begroting.

Het bestuur spreekt stelt de doelstelling eerste 9 uit!! Daardoor worden er verwachting gecrieert. Logisch dat supporters waaronder ondergetekende het bestuur aan hun doelstelling houdt toch?
Can we win? Yes we can!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38478
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door mschr »

Mariodona schreef: Ik ga al meer dan 25 jaar naar n.e.c. en 15 jaar geleden zou je mij niet horen klagen over deze klassering alleen hebben we nu een bestuur die jaar na jaar hun belfotes niet nakomt!!en een veel hogere begroting.
Maar je hebt toch ook verstand van voetbal? Jij ziet toch ook wel dat NEC niet bij de eerste 9 en niet bij de laatste 3 eindigt?

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door Danish Dynamite »

Wat triest toch weer al die reacties hier van mensen op een tijdstip dat ze de samenvatting nog niet hebben gezien, en al precies kunnen vertellen hoe het gegaan is. :bigcry:
Meteen wordt o.a. Worm weer de grond ingestampt, zonder ook maar 1 enkel beeld gezien te hebebn, diep diep triest!!!!! :bigcry: :bigcry: :bigcry:

Zittuh!
Berichten: 2046
Lid geworden op: za 09 jun 2007, 19:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door Zittuh! »

mschr schreef:
Mariodona schreef: Ik ga al meer dan 25 jaar naar n.e.c. en 15 jaar geleden zou je mij niet horen klagen over deze klassering alleen hebben we nu een bestuur die jaar na jaar hun belfotes niet nakomt!!en een veel hogere begroting.
Maar je hebt toch ook verstand van voetbal? Jij ziet toch ook wel dat NEC niet bij de eerste 9 en niet bij de laatste 3 eindigt?
Mschr, ik neem aan dat je dit grappig bedoeld
Siboem..Siboem..!!

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9379
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door Polleke »

Mariodona schreef:@Jeroen volgens mij luister jij teveel naar die snormans op je advatar. Die lult er ook zovaak in het luchtledige.

Ik ga al meer dan 25 jaar naar n.e.c. en 15 jaar geleden zou je mij niet horen klagen over deze klassering alleen hebben we nu een bestuur die jaar na jaar hun belfotes niet nakomt!!en een veel hogere begroting.

Het bestuur spreekt stelt de doelstelling eerste 9 uit!! Daardoor worden er verwachting gecrieert. Logisch dat supporters waaronder ondergetekende het bestuur aan hun doelstelling houdt toch?
wordt jij niet enorm moe van jezelf :tong:

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door Harold Bastiaans »

Mariodona schreef: Ik hou mijn hart vast als Olsson in de winterstop ook nog vertrekt.
Ik ook, maar ik laat het weer los als ik hoor dat jij mee gaat.


Ik wil jou op het eind vh seizoen wel eens horen, als blijkt dat we 9de geworden zijn......Grootspraak en negativisme, wat een loeder ben jij zeg!
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door CHEF »

Mariodona schreef:@Jeroen volgens mij luister jij teveel naar die snormans op je advatar. Die lult er ook zovaak in het luchtledige.
Ik ga al meer dan 25 jaar naar n.e.c. en 15 jaar geleden zou je mij niet horen klagen over deze klassering alleen hebben we nu een bestuur die jaar na jaar hun belfotes niet nakomt!!en een veel hogere begroting.

Het bestuur spreekt stelt de doelstelling eerste 9 uit!! Daardoor worden er verwachting gecrieert. Logisch dat supporters waaronder ondergetekende het bestuur aan hun doelstelling houdt toch?
Net zoals jij dus,kijk de hele discussie over lens er nog maar eens op na.En wat betreft de bankzitters;zit daar ook niet ene hrepka,waar jij het wel in zag zitten in het begin.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15960
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door pjottr »

Utrecht wint op karakter, kun je niet zo heel veel van zeggen.
Ging in ieder geval een groot deel van de wedstrijd meer drang naar voren van uit.
Wel een hele dure nederlaag, die ik onnodig vond.
Helaas llat gisteren duidelijk zien dat de bank zo zwak is.
Zelfs een zieke Muslu blijft beter overeind dan Aarab, die ik echt de hele wedstrijd tekort vond komen.
Hele dure nederlaag, gat met 12e plaats is nu 6 punten.

Michael
Berichten: 4580
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 15:49
Contacteer:

Re: FC Utrecht - NEC

Bericht door Michael »

Mariodona schreef:Ik hou mijn hart vast als Olsson in de winterstop ook nog vertrekt.
Mocht dit ook gebeuren hou je zeker je harde vast en zien we je hier vast weer terug met een "zie nou wel" reactie... :roll:

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten