NEC-Heerenveen

Gebruikersavatar
Nielsnmgn
Berichten: 372
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 20:07
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-Heerenveen

Bericht door Nielsnmgn »

Bijna niet geregend :huh:
Bij mij hoost het al vier uur lang......

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: NEC-Heerenveen

Bericht door LT »

Nielsnmgn schreef:Bijna niet geregend :huh:
Bij mij hoost het al vier uur lang......
:withstupid: En ik woon in Grootstal, om de hoek dus.

Gebruikersavatar
Chiellini
Berichten: 380
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 14:29
Contacteer:

Re: NEC-Heerenveen

Bericht door Chiellini »

Sjongejonge, wat een enorm frustrerende wedstrijd.

Gebruikersavatar
derk
Berichten: 211
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 20:55
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC-Heerenveen

Bericht door derk »

Ik heb nu al zin in de commentaren op dit forum...

KritischNEC-er
Berichten: 28
Lid geworden op: zo 19 aug 2007, 18:53
Contacteer:

Re: NEC-Heerenveen

Bericht door KritischNEC-er »

derk schreef:Ik heb nu al zin in de commentaren op dit forum...
:lol:

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9353
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: NEC-Heerenveen

Bericht door Polleke »

je speelt goed, je scoort niet.... je verliest... einde analyse

Gebruikersavatar
RwgT
Berichten: 2479
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 19:08
Contacteer:

Re: NEC-Heerenveen

Bericht door RwgT »

Ik ben erg ziek dus was er helaas niet bij. Maar volgens het Radio 1 verslag hebben we zeer onterecht verloren. Één counter van Heerenveen, één doelpunt. Tien kansen van NEC, geen doelpunt. Klote dus! :bigcry:
And in the end, the love you take, is equal to the love you make.

KritischNEC-er
Berichten: 28
Lid geworden op: zo 19 aug 2007, 18:53
Contacteer:

Re: NEC-Heerenveen

Bericht door KritischNEC-er »

Roel schreef:Ik ben erg ziek dus was er helaas niet bij. Maar volgens het Radio 1 verslag hebben we zeer onterecht verloren. Één counter van Heerenveen, één doelpunt. Tien kansen van NEC, geen doelpunt. Klote dus! :bigcry:
Heeft Nec helaas niets geleerd van de wijze waarop Heerenveen tegen FC Glasbak speelde

oosterhout
Berichten: 93
Lid geworden op: do 21 jun 2007, 22:04

Re: NEC-Heerenveen

Bericht door oosterhout »

Wat een gigantische luizenploeg is dat Hoerenveen.
Komen absoluut niet om te voetballen en staan gewoon 4e.

DJTEEF!

Re: NEC-Heerenveen

Bericht door DJTEEF! »

oosterhout schreef:Wat een gigantische luizenploeg is dat Hoerenveen.
Komen absoluut niet om te voetballen en staan gewoon 4e.
:withstupid:
Heerenveen is helemaal niets. Als Alves daar wegloopt, houden ze niets over.

Ik vond dat we duidelijk beter waren, maar in een wedstrijd als deze moet je zorgen dat je niet op achterstand komt en meer doet met de 10 corners die je hebt gehad.

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4987
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: NEC-Heerenveen

Bericht door Bernd »

Nul kansen dus terecht verloren, want Heerenveen heeft met niets doen nog een paar kansen gecreëerd.

Gebruikersavatar
De Bloedkuul
Berichten: 550
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 00:33
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-Heerenveen

Bericht door De Bloedkuul »

Jij bent alleen de 2e helft geweest dus?

Topdude

Re: NEC-Heerenveen

Bericht door Topdude »

Wel erg slim van heerenveen om niet te voetballen, want dat was toch volstrekt onmogelijk op dit veld.

Een schoolvoorbeeld van een veld dat had moeten worden afgekeurd.
Ondertussen hoop ik dat ze dat "revolutionaire systeem van ondergrondse buizen" met een eventuele verbouw van De Goffert direct opgraven en wegflikkeren, want dit veld is bedroevend slecht. Na de Vlaggenparade is er krap eens per maand op gespeeld, maar in oktober was het veld al slecht.

Maar goed, los daarvan was het spel een loterij en inmiddels weten we de uitkomst al wanneer NEC achter komt: geheid verlies.
Heernveen schiet 1 keer en het is prijs, NEC probeert, maar niets lukt.
Janssen zeer slecht. Als rechtsbuiten heb je er weinig aan. Volgende keer maar iets anders proberen. Beukering kwam in de 2e helft niet meer van zijn plek af. Te weinig beweging en souplesse bij hem voor een dergelijk veld.
De wissel van Been om Holman te brengen vond ik een zeer slechte, want je weet dat Holman vooral gaat lopen met de bal en als er iets was dat er nu juist NIET moest gebeuren, was lopen met de bal op de as van het veld. Had dan Prent gebracht op plek van Kivuvu. Prent had dan ballen kunnen voorslingeren en Kivuvu had je dan in de aanval erbij kunnen zetten. Lens had er dan uitgekund, want die bakte er in de 2e helft niets van.
Met voetbal had het allemaal niets te maken. Jammer.

Duidelijk nu in ieder geval dat je onderin blijft en moet strijden tegen degradatie/nacompetitie. NEC hoort bij de 6 zwakste ploegen en ik vrees, tenzij er spannende dingen gaan gebeuren in de winterstop, dat het tot de laatste dag sidderen zal worden.
Zeker als Olsson verkocht wordt. Een gerucht als Garcia stemt mij ook niet hoopvol, want ik verwacht niet dat een bankzitter van heerenveen de ontbrekende schakel zal zijn, die NEC naar boven kan stuwen.
Tegen sparta wordt zeer belangrijk.

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4987
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: NEC-Heerenveen

Bericht door Bernd »

De Bloedkuul schreef:Jij bent alleen de 2e helft geweest dus?
Sorry, je hebt gelijk: in de eerste helft een kopkans van Janssen. Dat was het volgens mij.

arie1
Berichten: 4396
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 19:57
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: NEC-Heerenveen

Bericht door arie1 »

tja hopen dat we in winterstop een spits krijgen die DOELPUNTEN kan maken
verliezen van heerenveen thuis ZONDER alves is gewoon SLECHT!!!!!!!! :bye:

en plaats 9 is echt iets voor volgende jaar misschien. Nu strijden tegen plaatsen 14 t/m 18. En sparta..........
ach die hebben nog niet gewonnen...............dus dan komt NEC. :cheer2: :cheer3:

uitslag spa-nec 3-1, helaas....zou het graag anders zien.

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: NEC-Heerenveen

Bericht door BIESKE »

Bernd schreef:
De Bloedkuul schreef:Jij bent alleen de 2e helft geweest dus?
Sorry, je hebt gelijk: in de eerste helft een kopkans van Janssen. Dat was het volgens mij.
:???: Het regende alleen hard, het was toch niet mistig.

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: NEC-Heerenveen

Bericht door BIESKE »

Het begint wel structureel te worden......beter zijn en toch geen punten. :bigcry: :bigcry:

Gebruikersavatar
RwgT
Berichten: 2479
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 19:08
Contacteer:

Re: NEC-Heerenveen

Bericht door RwgT »

BIESKE schreef:Het begint wel structureel te worden......beter zijn en toch geen punten. :bigcry: :bigcry:
:withstupid: Komt te vaak voor dit seizoen.
And in the end, the love you take, is equal to the love you make.

Gebruikersavatar
De Bloedkuul
Berichten: 550
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 00:33
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-Heerenveen

Bericht door De Bloedkuul »

BIESKE schreef:
Bernd schreef:
De Bloedkuul schreef:Jij bent alleen de 2e helft geweest dus?
Sorry, je hebt gelijk: in de eerste helft een kopkans van Janssen. Dat was het volgens mij.
:???: Het regende alleen hard, het was toch niet mistig.
:withstupid: maar sommige moeten over alles negatief zijn

jbnmgn

Re: NEC-Heerenveen

Bericht door jbnmgn »

NEC was zeker de 1e helft de betere ploeg, maar scoort niet en Heerenveen krijgt 1 opgelegde kans en maakt hem wel.
De 2e helft zakten we weg en gaven Heerenveen veel te veel ruimte.
Feit blijft dat zolang de tegenstander 1 goal maakt dan jij, dat je dan verloren hebt.
Ik vondt Vadoc erg goed spelen en zelfs Kivuvu maakte op mij een goede indruk.
Het is alleen zwaar klootte dat je nu de uitgelezen kans had om weer 3 pnt. op Vitesse in te lopen.
De scheidsrechter was gewoon slecht, net als het veld.
En daar is allen verder mee gezegd.

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: NEC-Heerenveen

Bericht door BIESKE »

jbnmgn schreef:NEC was zeker de 1e helft de betere ploeg, maar scoort niet en Heerenveen krijgt 1 opgelegde kans en maakt hem wel.
De 2e helft zakten we weg en gaven Heerenveen veel te veel ruimte.
Feit blijft dat zolang de tegenstander 1 goal maakt dan jij, dat je dan verloren hebt.
Ik vondt Vadoc erg goed spelen en zelfs Kivuvu maakte op mij een goede indruk.
Het is alleen zwaar klootte dat je nu de uitgelezen kans had om weer 3 pnt. op Vitesse in te lopen.
De scheidsrechter was gewoon slecht, net als het veld.
En daar is allen verder mee gezegd.
:withstupid: behalve wat je zegt over de scheids. Ik vond hem niet aanwezig, wat meestal betekent dat ie goed fluit. Overigens kijk ik helemaal niet naar Vitesse.....die zijn niet belangrijk. Voorlopig kijk ik gewoon naar ploegen als Willem2, Sparta, Excelsior en Heracles. Helaas, maar wel realiteit.

DJTEEF!

Re: NEC-Heerenveen

Bericht door DJTEEF! »

Topdude schreef:Wel erg slim van heerenveen om niet te voetballen, want dat was toch volstrekt onmogelijk op dit veld.

Een schoolvoorbeeld van een veld dat had moeten worden afgekeurd.
Ondertussen hoop ik dat ze dat "revolutionaire systeem van ondergrondse buizen" met een eventuele verbouw van De Goffert direct opgraven en wegflikkeren, want dit veld is bedroevend slecht. Na de Vlaggenparade is er krap eens per maand op gespeeld, maar in oktober was het veld al slecht.

Maar goed, los daarvan was het spel een loterij en inmiddels weten we de uitkomst al wanneer NEC achter komt: geheid verlies.
Heernveen schiet 1 keer en het is prijs, NEC probeert, maar niets lukt.
Janssen zeer slecht. Als rechtsbuiten heb je er weinig aan. Volgende keer maar iets anders proberen. Beukering kwam in de 2e helft niet meer van zijn plek af. Te weinig beweging en souplesse bij hem voor een dergelijk veld.
De wissel van Been om Holman te brengen vond ik een zeer slechte, want je weet dat Holman vooral gaat lopen met de bal en als er iets was dat er nu juist NIET moest gebeuren, was lopen met de bal op de as van het veld. Had dan Prent gebracht op plek van Kivuvu. Prent had dan ballen kunnen voorslingeren en Kivuvu had je dan in de aanval erbij kunnen zetten. Lens had er dan uitgekund, want die bakte er in de 2e helft niets van.
Met voetbal had het allemaal niets te maken. Jammer.

Duidelijk nu in ieder geval dat je onderin blijft en moet strijden tegen degradatie/nacompetitie. NEC hoort bij de 6 zwakste ploegen en ik vrees, tenzij er spannende dingen gaan gebeuren in de winterstop, dat het tot de laatste dag sidderen zal worden.
Zeker als Olsson verkocht wordt. Een gerucht als Garcia stemt mij ook niet hoopvol, want ik verwacht niet dat een bankzitter van heerenveen de ontbrekende schakel zal zijn, die NEC naar boven kan stuwen.
Tegen sparta wordt zeer belangrijk.
Onzin! NEC was beter dan Heerenveen en Utrecht en die staan respectievelijk 4e en 9e.

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC-Heerenveen

Bericht door tweety »

ik zei naar 5 minuten al , degene die als eerst scoort wint de wedstrijd , wat is nou makkelijker als je 1-0 voorstaat achterover te leunen en de tegenstander zich kapot te laten rennen op zo,n klote veld
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4987
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: NEC-Heerenveen

Bericht door Bernd »

De Bloedkuul schreef:
BIESKE schreef:
Bernd schreef:
De Bloedkuul schreef:Jij bent alleen de 2e helft geweest dus?
Sorry, je hebt gelijk: in de eerste helft een kopkans van Janssen. Dat was het volgens mij.
:???: Het regende alleen hard, het was toch niet mistig.
:withstupid: maar sommige moeten over alles negatief zijn
Lekker ophitsend weer. Ik vond ons helaas zwak. Mensen mogen het van mij prima vinden, heb ik geen probleem mee. Andersom mag ook.

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: NEC-Heerenveen

Bericht door Danish Dynamite »

tweety schreef:ik zei naar 5 minuten al , degene die als eerst scoort wint de wedstrijd , wat is nou makkelijker als je 1-0 voorstaat achterover te leunen en de tegenstander zich kapot te laten rennen op zo,n klote veld
:withstupid:

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten