NEC-Heerenveen

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26934
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC-Heerenveen

Bericht door De Kletskop »

Topdude schreef: NEC hoort bij de 6 zwakste ploegen.
:huh: ik denk dat ze vandaag qua voetbal en strijd toch duidelijk hebben laten zien dat dat niet zo is.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26934
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC-Heerenveen

Bericht door De Kletskop »

jbnmgn schreef: Ik vondt Vadoc erg goed spelen en zelfs Kivuvu maakte op mij een goede indruk.
.
Vadocs begon goed, maar hoe verder de wedstrijd vorderde , hoe slordiger hij werd.
Kivuvu en Davids waren de absolute heersers op het veld , en dus de 2 uitblinkers.

jbnmgn

Re: NEC-Heerenveen

Bericht door jbnmgn »

BIESKE schreef:
jbnmgn schreef:NEC was zeker de 1e helft de betere ploeg, maar scoort niet en Heerenveen krijgt 1 opgelegde kans en maakt hem wel.
De 2e helft zakten we weg en gaven Heerenveen veel te veel ruimte.
Feit blijft dat zolang de tegenstander 1 goal maakt dan jij, dat je dan verloren hebt.
Ik vondt Vadoc erg goed spelen en zelfs Kivuvu maakte op mij een goede indruk.
Het is alleen zwaar klootte dat je nu de uitgelezen kans had om weer 3 pnt. op Vitesse in te lopen.
De scheidsrechter was gewoon slecht, net als het veld.
En daar is allen verder mee gezegd.
:withstupid: behalve wat je zegt over de scheids. Ik vond hem niet aanwezig, wat meestal betekent dat ie goed fluit. Overigens kijk ik helemaal niet naar Vitesse.....die zijn niet belangrijk. Voorlopig kijk ik gewoon naar ploegen als Willem2, Sparta, Excelsior en Heracles. Helaas, maar wel realiteit.
Daar heb je wel gelijk in.
De komende 2 wedstrijden moeten 6 punten opleveren anders hebben we echt een probleem.

Fortaleza
Berichten: 591
Lid geworden op: za 23 jun 2007, 01:06

Re: NEC-Heerenveen

Bericht door Fortaleza »

Vind dat NEC opvallend weinig kansen wist te creeren. Ook in die periodes dat NEC het meeste balbezit had wist, men weinig gevaar voor het doel van Heerenveen te stichten. Er werd vaak ook te opportunistisch met de lange bal gespeeld terwijl dat op dit veld duidelijk niet goed uitpakte. Vooral el Aks bezondigde zich hieraan.

Ook nu weer is gebleken dat Janssen als een soort halve rechter spits niet uit de verf komt. Dat is duidelijk zijn plaats niet. Van Beukering had het deze wedstrijd ook niet makkelijk. Hij rendeert pas als het middenveld bij de aanval aansluit en hij spelers in de buurt heeft om mee te combineren. Net als de vorige wedstrijd tegen Utrecht stond hij min of meer op een eiland en heb je weinig aan hem. Ik zou hem daarom liever teruggetrokken, achter de spitsen laten spelen met Tim Janssen dan centraal voorin. Ik denk dat beiden dan meer renderen.

Vreemd vond ik trouwens de wissel van Kivuvu. Was toch een van de betere spelers vandaag.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9830
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: NEC-Heerenveen

Bericht door Gerard Lopez »

En weer een seizoen al in December naar de klote :pukeface: :pukeface: :pukeface: :td:

Misschien nog een tip voor de financieel directeur: sinterklaas-pakpapier gebruiken voor het cadeautje aan Sparta zondag... wellicht afgeprijsd... :bigcry:
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-Heerenveen

Bericht door Frans »

Deze wedstrijd had nooit gespeeld mogen worden met deze omstandigheden (ongeacht de uitslag....)
NECTheBest

Gebruikersavatar
MarcoNMGN
Berichten: 2082
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:16
Contacteer:

Re: NEC-Heerenveen

Bericht door MarcoNMGN »

W.V.W.3 schreef:
Topdude schreef: NEC hoort bij de 6 zwakste ploegen.
:huh: ik denk dat ze vandaag qua voetbal en strijd toch duidelijk hebben laten zien dat dat niet zo is.
:huh: een ploeg die niet kan scoren hoort gewoon bij de onderste ploegen thuis
Bjorn

Mariodona
Berichten: 2514
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 00:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-Heerenveen

Bericht door Mariodona »

Grappig hoe sommige mensen alles willen recht praten wat krom is. Feit is dat we onderin hangen in december en dat al jaren lang!!

1 helft was n.e.c. inderdaad beter maar we missen een spits die kansen kan afmaken. Janssen was een drama en blijkt ook totaal geen afmaker iets waar r.k.c. fans ons al voor hadden gewaarschuwd.
Beukie stond op een eiland. Hij werd niet aangespeeld in de 16 maar was zelf ook te statisch.

Rare wissel om Kivuvu eruit te halen want die was juist een van de weinig die wel overweg bleek te kunnen met het slechte veld.
Holman is een harde werker maar heeft oogkleppen op en is ook geen afmaker en ziet Beukie niet vrij staan voor de goal.

Davids vond ik vandaag matig spelen. Hij verloor zeer veel duels op het middenveld.
Over Muslu en El ak kan ik duidelijk zijn alle 2 een drama en gean goede pas van hun gezien en dat komt niet alleen door het weer en veld!!

Wisgerhof,Olsson en Vadocs ruim voldoende as usual.
Babos paar goede reddingen maar soms ook wat twijfelachtig.
Lens waar ik normaal een fan van ben kwam er niet aan te pas. Durfde geen actie te maken en kwam geen mannetje voorbij.



Heerenveen was de 2e helft beter dan n.e.c. Ik vond n.e.c. de 2 helft gewoon slecht spelen maar 1 kans gehad de 2e helft!! We verloren de 2e helft teveel duels. Heerenveen combineerde veel makkelijker en heeft gewoon veel meer klasse in hun team dan n.e.c.

Nee, het was vandaag slecht en ik zie n.e.c. niet snel uit deze crisis komen.

In de winterstop een nieuwe rechtback, een creatieve middenvelder die de spitsen kan bereiken en een spits die wel de kansen afmaakt!!

Doelstelling eerste 9 hoeven we het niet meer over te hebben. We mogen blij zijn als we geen nacompetitie moeten spelen. Das niet negatief maar gewoon realistisch.
Can we win? Yes we can!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38469
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC-Heerenveen

Bericht door mschr »

Fortaleza schreef:Vind dat NEC opvallend weinig kansen wist te creeren.
Ik vind het veld opvallend slecht...

Gebruikersavatar
Phoenix
Berichten: 766
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:43
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-Heerenveen

Bericht door Phoenix »

Sja, voetbal was het natuurlijk niet. NEC had meer verdiend, maar weer niet gekregen.

Er werd gezien het veld best goed gespeeld, maar ballen door het midden kon natuurlijk niet.
Heel lastig voetballen. NEC was zeker dreigend, maar de eindpass was vaak te slordig of het ging net niet.

Maar het geluk ontbrak dus een beetje.

Babos was duidelijk onzeker (door het weer?), ik weet het niet, hij twijfelde bij elke bal en mag de 0-1 zich aanrekenen.

Saidi viel wel goed in eigenlijk, was best wel dreigend, al had hij die bal moeten afleggen.

Conclusie, goed gespeeld, nul punten, nu moet je wel echt van Sparta winnen!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38469
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC-Heerenveen

Bericht door mschr »

Phoenix schreef:Sja, voetbal was het natuurlijk niet.
Inderdaad. Elke conclusie over deze wedstrijd is dan ook totale onzin. Al moet ik bekennen dat Tim Janssen geen regenspeler is en Saidi wel.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: NEC-Heerenveen

Bericht door Juul »

Deze wedstrijd had nooit gespeeld mogen worden. Niet de beste ploeg wint, maar de ploeg die plotseling mazzel heeft omdat een bal doodstil in een plas blijft liggen. Of dat de bal ineens wel doorrolt.

Janssen opnieuw dramatisch slecht. Saïdi heeft met 2 acties meer laten zien dan de complementaire Janssen dit hele seizoen.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: NEC-Heerenveen

Bericht door Bleum »

mschr schreef:
Phoenix schreef:Sja, voetbal was het natuurlijk niet.
Inderdaad. Elke conclusie over deze wedstrijd is dan ook totale onzin.
Niet mee eens. Je moet je ook aanpassen. NEC probeerde veel te veel te blijven combineren, maar daar heb je niks aan. Met dit weer en veld moet je oppurtunistischer en sneller en vooral ook, veel richting goal schieten. NEC had een veldoverwicht, maar ik denk dat Heerenveen meer schoten op doel had, dat zegt ook iets.
Voorin was vandaag het drama. De middenvelders (Davids-Vadocs en Kivuvu) speelden namelijk niet onverdienstelijk en ook verdedigend gaf je weinig weg. Jammer dat Holman er zo laat in kwam. Saidi viel ook aardig in, alleen die bal had hij wel af moeten leggen.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4991
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: NEC-Heerenveen

Bericht door Bernd »

Bleum schreef:
mschr schreef:
Phoenix schreef:Sja, voetbal was het natuurlijk niet.
Inderdaad. Elke conclusie over deze wedstrijd is dan ook totale onzin.
Niet mee eens. Je moet je ook aanpassen. NEC probeerde veel te veel te blijven combineren, maar daar heb je niks aan. Met dit weer en veld moet je oppurtunistischer en sneller en vooral ook, veel richting goal schieten. NEC had een veldoverwicht, maar ik denk dat Heerenveen meer schoten op doel had, dat zegt ook iets.
Voorin was vandaag het drama. De middenvelders (Davids-Vadocs en Kivuvu) speelden namelijk niet onverdienstelijk en ook verdedigend gaf je weinig weg. Jammer dat Holman er zo laat in kwam. Saidi viel ook aardig in, alleen die bal had hij wel af moeten leggen.
:withstupid: Zo goed kon ik het niet verwoorden. Ik noemde NEC zwak, dat is onjuist. Het is inderdaad een gebrek om zich aan te passen, wat Heerenveen prima deed.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38469
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC-Heerenveen

Bericht door mschr »

Bleum schreef:Niet mee eens. Je moet je ook aanpassen. NEC probeerde veel te veel te blijven combineren, maar daar heb je niks aan. Met dit weer en veld moet je oppurtunistischer en sneller en vooral ook, veel richting goal schieten.
NEC speelde in de eerste helft prima regenvoetbal. Geen breedtepassjes en snel de bal naar voren spelen. NIet voor niets was de druk groot en kreeg NEC corners bij de vleet. Dat NEC verloor is pure toeval.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12268
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: NEC-Heerenveen

Bericht door harold »

mschr schreef:
Bleum schreef:Niet mee eens. Je moet je ook aanpassen. NEC probeerde veel te veel te blijven combineren, maar daar heb je niks aan. Met dit weer en veld moet je oppurtunistischer en sneller en vooral ook, veel richting goal schieten.
NEC speelde in de eerste helft prima regenvoetbal. Geen breedtepassjes en snel de bal naar voren spelen. NIet voor niets was de druk groot en kreeg NEC corners bij de vleet. Dat NEC verloor is pure toeval.
:withstupid: Zoiets hoorde ik Verbeek ook vertellen na de wedstrijd op langs de lijn...

arie1
Berichten: 4396
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 19:57
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: NEC-Heerenveen

Bericht door arie1 »

wat gaan we na de wedstrijd tegen sparta recht praten???? Dat het toevallig te warm was? Te laat om te spelen? Te veel spelers die zich beetje ziek voelde voor de wedstrijd??
Leuk voetbal is mooi, dat sommige spelers er dik bovenuit steken in dit team is fantastisch, maar het gaat om de PUNTEN en die hebben we niet. En als je ook van sparta verliest........................dan ga je het heeeeeeeeeeeeeel erg zwaar krijgen.

Exc, utreg, heerenv, nac, vites allemaal kunnen winnen en dan had je 4e gestaan, nu sta je te voetballen tegen degradatie en dan telt HELAAS alleen de PUNTEN !!!!!!!!!! (maar daar moet je goals voor maken......)

K03N
Berichten: 5064
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-Heerenveen

Bericht door K03N »

Frans schreef:Deze wedstrijd had nooit gespeeld mogen worden met deze omstandigheden (ongeacht de uitslag....)
:withstupid:

9inch
Berichten: 275
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 10:37
Contacteer:

Re: NEC-Heerenveen

Bericht door 9inch »

Wat ik niet begrijp is dat Been niet ingrijpt de 2e helft! Er werd steeds maar geprobeerd om over de grond te voetballen en mannetjes te passeren..
Dat kan niet op dit veld! Ze hebben dus dom gespeeld!
De 2e helft zat ik ineens weer te denken aan Bart van den Eede, wat een aanspeelpunt was dat geweest in dit weer.
Met andere woorden, op dit veld kun je niet voetballen maar moet je geluk afdwingen in de 16 meter, zoals de eerste helft.
En speel elkaar niet aan in de diepte...hoeveel ballen zijn over de achterijn/zijlijn gerold omdat ze te hard rollen op dit veld?
Ze hebben alles gegeven maar de verkeerde beslissingen genomen in het veld, en dat vind ik de taak van Been

Gebruikersavatar
H-Zenkamp
Berichten: 2615
Lid geworden op: do 12 jul 2007, 16:11
Locatie: Zetten
Contacteer:

Re: NEC-Heerenveen

Bericht door H-Zenkamp »

Een aantal dingen die langs kwamen waar ik het mee eens ben;
*De wedstrijd had niet gespeeld moeten worden met dit weer
*Goede invalbeurt Saidi (leek wel alsof ie helemaal geen last had van het veld kwam goed weg)
*Er werd teveel combineerd.
*Weer de betere, weer geen punten. Wanneer valt het dubbeltje een keer onze kant op..

Verder nog;
*Goede pot van Kivuvu (motm wellicht)
*Iets mindere van Vadocz (hoewel ie weer een paar geniale acties maakte)
★★

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: NEC-Heerenveen

Bericht door Bleum »

mschr schreef:
Bleum schreef:Niet mee eens. Je moet je ook aanpassen. NEC probeerde veel te veel te blijven combineren, maar daar heb je niks aan. Met dit weer en veld moet je oppurtunistischer en sneller en vooral ook, veel richting goal schieten.
NEC speelde in de eerste helft prima regenvoetbal. Geen breedtepassjes en snel de bal naar voren spelen. NIet voor niets was de druk groot en kreeg NEC corners bij de vleet. Dat NEC verloor is pure toeval.
Prima regenvoetbal? NEC probeerde maar te blijven combineren en verspilde letterlijk energie door maar vanuit een verzorgde opbouw te blijven spelen. Ik zie spelers duels aangaan en juist wel gevaarlijke breedtepasses geven, onbegrijpelijk. En veel belangrijker: Hoeveel schoten op goal heb je gezien? En dan die diepteballen die steeds doorschoten. Nee sorry, maar NEC was voetballend echt 10x beter dan Heerenveen, maar ging echt slecht met de omstandigheden om. De ploeg verdiend gewoon een enorm compliment voor de inzet vandaag. Op basis daarvan had NEC de winst al verdiend. Maar het verlies is geen toeval.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: NEC-Heerenveen

Bericht door vak Oost »

Polleke schreef:je speelt goed, je scoort niet.... je verliest... einde analyse
ik ben niet geweest, heb geen beelden gezien, heb zo'n beetje de reacties gelezen

volgende keer beter zullen we maar zeggen ...
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC-Heerenveen

Bericht door Harold Bastiaans »

Bagger weer, bagger pot, baager bagger bagger, wel strijd.
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26934
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC-Heerenveen

Bericht door De Kletskop »

9inch schreef:=
De 2e helft zat ik ineens weer te denken aan Bart van den Eede, wat een aanspeelpunt was dat geweest in dit weer.
9inch ,laat iemand een ambulance voor je bellen!

Gebruikersavatar
mad dog
Berichten: 3067
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:18
Locatie: De Steeg
Contacteer:

Re: NEC-Heerenveen

Bericht door mad dog »

W.V.W.3 schreef:
9inch schreef:=
De 2e helft zat ik ineens weer te denken aan Bart van den Eede, wat een aanspeelpunt was dat geweest in dit weer.
9inch ,laat iemand een ambulance voor je bellen!
Inderdaad zeg! Die lange zware kerels hebben niks op zo'n veld te zoeken, die hebben een draaicirkel van een tank met dit weer.
Kijk maar eens naar het verschil tussen een Olson en een Ntibazonkiza.
einde van deze poging.....

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten